Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Add link

Kategooria klienditeenindus - 29 õppematerjali

Majandus >> Klienditeenindus
klienditeenindus - strateegia, elemendid jne... Klienditeeninduse strateegia eesmärgid – 1. endada ettevõtte kasumit optimaalse teenindustaseme juures 2. viia ettevõtte sisemine potentsiaal vastavusse klientide vajadustega 3. fokuseerida jõupingutused selliste teenuste pakkumisele, mis annavad ettevõttele konkurentide ees täiendavaid eeliseid Klienditeeniduse elemendid – 1. Info tellimuse kohta.
10
doc

Baaritöö

Evely Press 2008/2009 Baaritöö BAARITÖÖ Baar- väike restoran või kohvik, kus on kõrge lett ja selle äärtes pukkistmed. Baar tuleb sõnast barrier,mis tähendab barrikaadi. Kokteil- lühike segujook. Serveeritakse kokteiliklaasist (6 cl), ei ole pikendatud veega. 1920- 30 hakati segama kokteile. Sageli tehti erinevatest jookidest segusid, et leevendada halba maitset, anda aroomi, uudishimu luua midagi uut ja huvitavat, kasutada tervise parandamiseks. Suurim segujook on loodud Philadelphias: 1350 l soome vodkat 3400 l jõhvika mahla 3400 l greibimahla 3150 l jääd Sheikeri rolli mängis 13 m, kõrgune terasest tanker. Maitsta sai 35 000 külalist. Kuulsaim kokteil Dry Martini leiutati 1860- aastatel. Margarita 1921-st aastast kokteili klassik. Iiri kohvi mõtles 1952-...

Klienditeenindus - Keskkool
39 allalaadimist
1
doc

Tippteenindaja raskused ja rõõmud

Tippteenindaja raskused ja rõõmud Klientide teenindamine ­ see sõnapaar hõlmab paljut: erimeelsuste lahendamine, varustamisprobleemide sasipuntra lahtiharutamist, purunenu kokkuliimimist ja kaotatu leidmist, raevunu maharahustamist ja ujeda julgustamist. Ikka ja jälle tuleb hakkama saada lausa küüliku väljatõmbamisega kübarast: pakkuda igale inimesele õiget toodet või teenust ning tagada tema rõõm ja rahulolu veel pealekauba. Tippteenuse põhialused Tippteenindus, mis peab jätma klientidele kauakestva positiivse mulje, nõuab hoopis enamat kui lihtsalt viisakus. Palju enamat. Ennekõike tuleb endale selgeks teha, millist teenindust peab klient heaks. Täpne teadmine, mida tuleb teha, kuidas tuleb teha, kui hästi tuleb teha, koos garantiiga, et te suudate alati parimat korrata ­ need ongi põhialused. Tippteenuse pakkumine tähendab meeldejääva positiivse mulje jätmist igale...

Klienditeenindus - Keskkool
30 allalaadimist
7
docx

Ökomärgised

TALLINNA TEENINDUSKOOL Elis Kuller 011M Ökomärgised Õpimapp Juhendaja: Ülle Toots Tallinn 2010 Sissejuhatus Käes olev õpimapp räägib erinevatest loodussõbralikest ökomärkidest ning hoiatusmärkidest. Mis on Ökomärgis? Ökomärgis on tähis, mis kinnitab toote või teenuse keskkonnasõbralikkust. Ökomärgis antakse tootele või teenusele, mis avaldab keskkonnale vähem negatiivset mõju kui samaväärne märgiseta toode või teenus. Üle maailma eksisteerib ligikaudu 20 erinevat keskkonnamärgi süsteemi. Lisaks toote/teenuse märgistamisele tuntakse ka ökomärgiseid, mis peavad andma tarbijale informatiivset teavet: toode on taaskasutatav, toodet võib põletada jne. Ka tuntakse märke, mis propageerivad näiteks puhtuse hoidmist. Kõigi selliste märgiste eesmärk on propageerida keskkonnasäästlikku käitumist ja tarbimist. Ökomärgid Põhjamaade märgis Põhjamaade Luik (Svanen) Üks edukamai...

Klienditeenindus - Keskkool
11 allalaadimist
4
doc

Suhtlemisõpetus ja klienditeenindamine

Suhtlemisõppetuse konspekteeritud kokkuvõte Minu, kui teenindussfääris töötava isiku jaoks on suhtlemisoskus väga tähtis oskus elus hakkama saamiseks, sellest oleneb ka isiklik õnn. Kui osata selgelt oma soove ja tundeid väljendada, ning teiste suhtes mõistlik ja kannatlik olla, leides õigel ajal õiged sõnad või zestid, siis inimesed hakkavad teid usaldama, avanevad teile, peavad teist lugu. See on edukuse algus, kuid kuidas seda saavutada? Tuleks meeles pidada järgmiseid põhioskusi: 1) Kuulamine: tähelepanu mitte verbaalne käitumine vaikne kuulamine Peegeldav kuulamine empaatiline kuulamine mälu Peegeldava kuulamise alla käib täpsustamine, ümbersõnastamine ja tunnete peegeldamine. Empaatilist kuulamist kirjeldab positiivne hoiak ja enese austus. Kuulamisbarjäärid on: - käskimine ja nõudmine - hoiatamine, ähvardamine, lubaduste andmine - soovitused ja otsustused - õpetamine ja moraliseerimine - hukkamõistmine, kriitika, süüdistamine, mitte...

Klienditeenindus - Keskkool
74 allalaadimist
2
doc

Nõuded klienditeenindajale

Põhilised klienditeenindaja nõuded · Vähemalt keskharidus; · Eesti ja inglise keele oskus kõnes ja kirjas, soome ja vene keele oskus vähemalt kõnes; · Windows keskkonna tundmine; · Meeskonnatöö oskus, väga hea suhtlemisoskus, pingetaluvus; · Korrektsus nii välimuses kui asjaajamises, positiivne eluhoiak. · Viisakas ja lugupidav käitumine · Sõbralik ja paindlik teenindus · Võimalus kontakteeruda telefoni teel · Positiivne õhkkond ja meeldiv esmamulje · Teenindatakse õigesti juba esimesel korral · Teenindatakse määratud ajal · Teenindatakse kohe ja kiiresti · Muudatustest operatiivne informeerimine Täiendav info edastatakse kohe · Vajadusel ja võimalusel uute valikute loomine · Kohustuste täitmine vastavalt kehtestatud standarditele · Loomulik ja sundimatu suhtlemine · Selge eneseväljendus · Kliendi tähelepanelik kuulamine · Kliendiga suheldakse talle arusaadavas kee...

Klienditeenindus - Keskkool
40 allalaadimist
6
docx

Klienditeeninduse esimese kursuse kokkuvõte

KLIENDITEENINDUS I "Oma kiiresti muutuvas äris ei saa me lubada endale loorberitel puhkamist ega isegi mitte hetkeks peatumist, et heita pilku tehtule. Ajad ja olud muutuvad nii kiiresti, et meie eesmärk peab olema kindlalt suunatud tulevikku". Walt Disney Teeninduse maht on kvantitatiivselt kasvanud: Sektor Osakaal majanduses Teenindav sektor 63% Tööstus, ehitus,energeetika 34% Põllumajandus, metsamajandus 3% TEENINDUSÜHISKOND · Tekkinud on ulatuslik nn. "peidetud teenindussektor" (hidden service sector). · Teenindusettevõtlus ja tootev tööstus on järjest enam omavahel seotud. · Erinevate ettevõtete samalaadse...

Klienditeenindus - Keskkool
33 allalaadimist
1
docx

Teeninduse kvaliteet

Kindlasti on igal inimesel oma vaatenurk heale klienditeenindusele, sest inimesed hindavad erinevaid asju. Kuid enam kui kindel on see, et teeninduse kvaliteet võib olla väga paindlik. On olemas asutusi, kus kliente koheldakse kui võõraid, kuid samas on ka asutusi, kus neid võetakse avasüli vastu kui kauaaegseid sõpru. Milline on teeninduse kvaliteet Eestis? Klienditeeninduse vallas pean väga määravaks asjaoluks esmamuljet. Selle all pean silmas nii asutuse kui ka klienditeenindaja välimust ning viimase käitumist. Välimuses tuleks loomulikult eelkõige tuleks rõhku panna puhtusele ja korrektsusele, tähelepanu tuleks pöörata ka detailidele (teendindaja välimuse puhul: küüntele, juustele jne). Interjöör peaks olema hubane ning mõnus, kuid siiski vastavalt asutusele. Eesti asutused on mulle jätnud nii...

Klienditeenindus - Keskkool
15 allalaadimist
14
pptx

Kohv

Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level Kohv Kohvi Ajalugu · Kohv on pärit Aafrika tipust, Etioopiast, Kaffa provintsist. · Kohv on pärit 9. sajandist. · Etioopiast hakkas kohv levima kõigepealt Jeemenisse. · Kohvi avastamise kohta räägivad peamiselt kaks legendi. Kohvipuu K Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level · Kasvab puuna, vahel põõsana. Fifth level · Looduses on 5 ­ 6 meetri kõrgused, istandusetes lõigatakse 2 ­ 2.5 m kõrgusteks. · Kohvipuu kasvamiseks on kõige sobivam...

Klienditeenindus - Keskkool
28 allalaadimist
2
docx

Klaasid joogiõpetuses

HOT SHOT klaas ­ viin, tekiila, aperetiivid VAHUVEINI pokaal ­ POUSSE-CAFE klaas OLD-FASHIONED klaas - (kihisevad joogid) viski IIRI KOHVI klaas ­ AROOMIKLAAS ­ rumm, PARFAIT- veini- ja konjak, brändi fantaasiakokteilid MARGARIITA klaas LIKÖÖRIKLAAS ­ liköör HURRICANE klaas ­ SERRI klaas ­ serri, kangestatud vein COLLINSI klaas ­ mahl, piim, segujoogid, karastusjoogid ÕLLE klaas/ PILSNERI klaas SOURI klaas MARTINIPOKAAL HIGHBALL klaas ­...

Klienditeenindus - Keskkool
36 allalaadimist
8
pdf

Nägemistaju mõju tarbimiskäitumisele referaat

Tallinna Polütehnikum Nägemistaju mõju tarbimiskäitumisele Referaat Koostas: Timo Triisa Tallinn 2012 Sisukord Sissejuhatus ............................................................................................................................................ 3 Värvid .................................................................................................................................................... 4 Pakendid ................................................................................................................................................. 6 Kokkuvõte .............................................................................................................................................. 7 Kasutatud materjalid...

Klienditeenindus - Keskkool
19 allalaadimist
2
docx

Klienditeekond

rakvereteater.ee · Kergesti leitav · Tähtsam info on kirjas · Hea väljanägemine Esmamulje: · Hubane ning soe · Küünlad põlevad, õrn ning romantiline valgustus (kuid piisavalt valgustatud) · Nauditav muusika · Puhas · Teemakohased dekoratsioonid · Meeldiv raamatunurk · Prügikastid nähtaval kohal Teenindaja: · Meessoost · Naeratab sõbralikult ning tervitab viisakalt · Annab piisavalt aega valida, ning ei ole pealetükkiv · Küsib arusaadava ja selge diktsiooniga "Kas olete otsustanud?" Teenindaja välimus: · Hoolitsetud küüned ning käed · Juuksed piisavalt lühikesed ning kammitsetud · Puhas ja triigitud vormiriietus · Kena väljanägemine Teenindaja käitumine: · Teietab · Naeratab pidevalt · Viisaka kõnepruugiga · Hooliva suhtumisega klientidesse · Tähelepanelik Maitseelamus: · Tellitud tee oli...

Klienditeenindus - Keskkool
13 allalaadimist
2
docx

Teenindusstandardid

2) Alusta kirja tervitusega. (Näiteks: Lugupeetud Paul; Austatud Paul). 3) Tutvusta ennast lühidalt. 4) Maini, mis sinu kirja mõte on. 5) Kontrolli oma õigekirja ja kasuta selgelt mõistetavat sõnavara. 6) Ära kirjuta liiga pikalt ja segaselt. 7) Täna kirja saajat tähelepanu eest. 8) Lõpeta kiri heade soovidega. (Näiteks: Kõike head!; Palju edu! Kuidas käituda eaka inimesega teeninduse olukorras?: 1) Ole rahulik ja kannatlik. 2) Ära ärritu. 3) Kasuta tugevat ja selget hääletooni. 4) Kasuta selget ja konkreetset sõnavara. 5) Vajadusel korda öeldut. 6) Suhtu eakasse inimesse lugupidamisega. Kuidas peab teenindaja välja nägema?: 1) Teenindaja peab kandma vormi, et klient ta ära tunneks. 2) Vormiriietus peab olema puhas ja triigitud. 3) Teeninda...

Klienditeenindus - Keskkool
57 allalaadimist
2
doc

Õluliigid ja serveerimine

Eesti õlleturul on light õllena esindatud Saku Light. Nisuõlu on traditsiooniline Saksa pinnapärmi õlu, mille valmistamiseks kasutatakse toorainena nisu. Õllele on omane iseloomulik maitse ning sade. Stout on jõulise värviga tüüpiline Iiri õlu. Tuntumaid stout õllesid maailmas on Guinness. Porter on pärit 18. sajandi Inglismaalt ning oli algselt tuntud eelkõige sadamatööliste õllena, sellest ka nimi. Porter on pika laagerdusajaga jõulise maitsebuketiga õlu, mille valmistamisel on kasutatud mitut tüüpi nii heledaid kui ka tumedaid linnaseid, sealhulgas karamellinnaseid. Saku Õlletehasele on mitmeid auhindu võitnud Saku Porter. Ameerika tüüpi õllena on tuntud väiksema humalasisaldusega ning spetsiaalse külmutamise tehnoloogiaga töödeldud jääõlu. Saku Õlletehas tõi 1998. aastal turule Eesti esimese sarnase toote, milleks on Saku On...

Klienditeenindus - Keskkool
17 allalaadimist
2
docx

Baaritöö vahendid

Bostoni shaker(koosneb kahest osast, alumine klaas on roostevabast terasest ja ülemine klaasist). Seguklaas- klaas, milles valmistatakse jooke mida ei shakeita, vaid segatakse Baari sõel- kastutatakse kurnamiseks, jää vältimiseks Baari lusikas Kokteili segaja segamisaeruke Jäänõu- tanggid, Metalis mesuurid, ehk mõõtenõud- 2,4,6 cl Jääsõel- aukudega ja sakid servad Mahlapress- sidrunmahla, apelsiini mahl segujookides Noad- sakilise srvaga, et puuvilju lõigata Riiv- riivitakse shokolaadi, muskaati, sidruki koort Plastmassist lõikelaud Jäävasa- haamer Jääpuustaja- tehakse prapeer jääd(killud) Korgitser-veinupudelite avaja Vahuveini pudelite avaja Tavaline avaja- õllepudeli, karastusjookide avamiseks Konservipurgi avaja Käterätikud Kokteili tikud- võib tüsta näpuga, kui tikk ei lähe joogi si...

Klienditeenindus - Keskkool
7 allalaadimist
1
docx

Sissejuhatus baaritöösse

Sissejuhatus baaritöösse Baaride tüübid: 1)kokteili baar ehk lounge- süüa ei pakuta, või midagi väikest, lai valik segu ja alkohoolseid jooke samamoodi mahlasid ja puuvilju kokteilide tegemiseks. Ajaveetmise koht, diivanid jne 2)laevabaar- keelte oskus, teenuse kvaliteet peab olema kõrge, tuleb meeles pidada klientide nimesid 3)Lobby baar- hotellis, asuvad hotelliukse juures, peab saama kätte võimaikult palju infot, barmen peab teadma, väike valik klassikalisi jooke, müned kerged suupisted 4)päevane avalik baar- korralik lõuna, samas saab ka juua, toitude valik ei ole väga suur, 5)Pubi ehk õllebaar- õlu tähtsusel nr 1, saadaval vaadi ja ka pudeli õlu, toidud suunatud jookide kõrvale, nädalalõpus on elav muusika. 6)ööklubi ehk diskobaar ­ öine töö, vali muusika, virvendav valgustus, kiire teenistus 7)Kohvibaar- kohviga seotud jooke, tükk kooki, 8)Veinibaar- suur veinivalik, tellida ka klaasiga, mitte ainult pudeliga, kok...

Klienditeenindus - Keskkool
5 allalaadimist
12
ppt

TOITUMISHÄIRED

Tõsine haigus Kehakaalu jakuju ülemäärane tähtsustamine Laialdaselt levinud noorte seas Toiduga seotud teemad on muutunud kinnisideeks kõige tühisem kehakuju kohta tehtud märkus kellegi kolmanda saleduse kohta tehtud kompliment tunne, et mõni meeldiv riideese hakkab kitsaks jääma. Võib juhtuda ka nii, et tõukeks saab teadasaamine toitumishäirete olemasolust. Psüühikahäire, mis on tingitud liialdatud murest figuuri ja kehakaalu pärast. Peamiseks sümptomiks soov nälgides võimalikult saledaks saada, sest oma kinnisidee kohaselt on anorektik ülekaaluline. Kuiva naha Haprad küüned ja juuksed Pideva külmatunde Võib katkeda menstruaaltsükkel või aeglustuda suguelundite areng Südame löögisagedus ja vererõhk alaneb Sagedane on kõhukinnisus, kõhuvalud, maksa ja neerude kahjustused Jääb puudu amino ja rasvhapetest, vitamiinidest ja mineraalainetest. ...

Klienditeenindus - Keskkool
12 allalaadimist
4
odt

Dźinn

Kõigis dzinni nimele pretendeerivates jookides peab olema äratuntav kadakamarja lõhn ja maitse, muud kasutatavad maitseained võivad varieeruda. Täpsed retseptid on iga tootjafirma saladuseks. Komme maitsestada alkoholi kadakamarjadega on pärit hollandlastelt. Rotterdami sadamast ning selle lähiümbrusest sai mitmeks sajandiks dzinnikaubanduse keskpunkt, kust jook mujale Euroopasse, samuti Ida-Indiasse (tänapäeval Indoneesia) ning teistele troopikasaartele rändas. Algselt pruugiti geniévreks nimetatud jooki puhtmeditsiinilistel kaalutlustel. Näiteks kasutas 16. sajandi keskpaiku Leideni Ülikoolis praktiseerinud doktor Franciscus Sylvius de la Boë seda odava ja puhastava toonikumina. Hollandlaste kõnepruugis teisenes prantsusekeelne geniévre (kadakas) genever' iks, mille inglased hiljem omakorda giniks mugandasid ning sellenimelisena tunneb...

Klienditeenindus - Keskkool
10 allalaadimist
1
docx

Juustulaud

Juustulaud võib katta mitmekäigulise eine ühe käiguna, rikkalikult on erinevaid pagaritooteid : saiad sepikud jne küpsetised. juustude serveerimisel 2 võimalust 1. lõigatud pisiketeks tükkideks 2. juustunööbid ja juust kaetakse puhta rätikuna, sinna kõrvale kuulub juustunuga. juustulaua joogid, valge vein, punane vein tugva maitseliste juustude kõrvale ka portveinid, muud alko joogid juustu juure ei sobi, lõikelauad ei tohi olla kulund ja mitte palju köögis kasutatud, pagvaritooted korvikeste sisse suupiste ja/või leivataldrikud. lauda kattes peavad juustud katma enamus laua pinnast, juustud peavad olema ülekaalus, alati serveeritakse ka võid juustulauas ...

Klienditeenindus - Keskkool
6 allalaadimist
1
docx

Lauakaunistused

Lauakaunistused: salvrätikud- erinevat värvi laudlinast; küünlad - küünla lähedal ei tohi olla süttivat materjali, võivad olla küünlajalgadel pikad küünlad võivad olla ka teeküünlad, küünlad võivad olla küünlaalustel, peeglitel, põhiline on ohutus, Küünlad süüdatakse enne külaliste tulekut, küünlarasv ei tohi tilkuda milegi peale ja seda ära määrida; lilled - sinna hulka kuuluvad ka oksad ja , ei kasutata potitaimi ja kunstlilli väga tugevalt lõhnavaid lilli, lilled taimed võib asetada vaasidesse, aluste peale, pudelitesse, laua pinnale, võib ka panna. Selve lauale võib panna ka kõrgeid taimi. Riigilipud: Eesti lipu kasutamine, tuleb lähtuda lipuseadusest,lipud pannakse kas astmetele või tehakse eraldi lipu laud, lipud peavad olema puhtad, ühesugused, Järjekorda panemisel lähtutakse inglise keelsetest lipu nimedest. kui on paaris arv lippe siis on omanik paremal pool kui paaritu arv siis omanik on keskel, lipud pannakse paika enne külaliste saabumist, ke...

Klienditeenindus - Keskkool
6 allalaadimist
2
docx

Fursettlaud

Millal kasutatakse fursettlaudu ? Fursettlaudu kasutatakse tavaliselt vastuvõttude puhul, kui suhteliselt väikeses ruumis tuleb teenindada suurt hulka külalisi lühikese aja jooksul. Külaliste arv pole täpselt teada. Ei nõua erilist mööblit või siseseadet. 2. Kus neid võib katta ? Neid võib katta ettevõtete ja firmade saalis, fuajees, büroos, talveaias või koguni terrassil, pargis või aias. 3. Kust tuleb nimetus fursettlaud ? Sõna fursett tuleneb prantsusekeelsest sõnast fourchette ( eesti keelde tõlgituna - kahvel). pakutakse roogi, mida saab süüa ainult kahvliga, näppude vahelt või suupistetikke kastades. 4. Missugustele tingimustele peab vastama menüü ? Fursettlaual pakutakse seega roogi mida saab süüa ainult kahvliga, näppude vahelt või suupistetikke kasutades. Seda arvestades tuleb koostada ka menüü. Menüüse võib lülitada rikkalikus valikus külmi suupisteid. 5. Kuidas fursettlauaga vastuvõtul peab saama to...

Klienditeenindus - Keskkool
23 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun