UUS kiire ja vahendustasuta krüptoraha NANO Teeni tasuta NANO Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamitegijad" - 15 õppematerjali

28
doc

Ärieetika

EETIKA MÕISTE, OLEMUS JA ARENG...........................................................3 1.1 Mõisted ja eetika filosoofid...................................................................................3 1.2 Eetika kategooriad.................................................................................................3 1.3 Eetika põhiprintsiibid...

Ärieetika - Tartu Ülikool
365 allalaadimist
23
doc

Mõjustamisrelvade referaat

B.Cialdini Referaat Juhendaja: Riin Seema Tallinn 2007 1. SISUKORD Tallinn 2007...

Psühholoogia - Kutsekool
157 allalaadimist
44
doc

Reklaamipsühholoogia

REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA Meeste ja naiste reklaami tajumise iseärasused. Genderi aspektid. TALLINN 2008 SISUKORD Sissejuhatus...............................................................................................................3 I Reklaami ja reklaamipsühholo...

Psühholoogia - Sotsiaal-Humanitaarinstituut
362 allalaadimist
3
doc

Keel kui kapital

Helena Siiroja, ME-21 KEEL KUI KAPITAL Maailma keeli arvatakse olevat 2500 ja 10000 vahel. Täpset arvu on raske öelda, sest piiri keele ja murde vahele on väga keeruline määrata. Kirjakeelte arvu on pisut kergem arvestada, kuid ka siin pole see täpselt määratletav. Kõige madalamal arenguastmel on need keeled, milles on kunagi ilmunu...

Suhtlemispsühholoogia - Kutsekool
22 allalaadimist
3
txt

Mis on reklaam?

sajandist nimetasid hiskonnakriitikud reklaami inimestega manipuleerijaks ning ksitasid inimesi kui reklaami poolt uimastatud, passiivset, petta saavat massi. Tnapeva inimesed on reklaamitarbijatena rohkem kursis reklaami mjutusskeemidega. Traditsiooniliste mjutusskeemide tuntus ja vhenev efektiivsus suunab reklaamitegijaid uusi vtteid otsima, nagu lal reklaamitegijad tlesid. USA meediakriitik Mark Crispin Miller arvab reklaami viimaste aastate suundade kohta nii: "Kui me rgime reklaamist, siis enamasti mtleme valget propagandat ehk reklaame, mis on ilmselgelt reklaamid. Nad annavad mrku, et tegu on reklaamiga. Kuid sealt edasi juame palju hmaramasse propaganda maailma, kus inimesed ei tea tpselt vi ldse mitte, et neile midagi ma ptakse, et maailm, milles sa liigud, on tegelikult reklaam. Kui t...

Meedia - Keskkool
47 allalaadimist
2
doc

Keel kui kapital

Heli Mäemat, RK31 02.01.2008 Keel kui kapital Läbivaks teemaks viimaste aastate jooksul on eesti kultuur ja rahvuse hääbumine. Keel on labastumas ja pideva võõra kultuuri surve all. Järgnev analüüs põhineb kolmel ar...

Psühholoogia - Tallinna Tehnikaülikool
24 allalaadimist
25
doc

Reklaamiõpetuse eksam

1.Mida tähendab mõiste reklaam? Termin reklaam tuleb ladinakeelsest sõnast reclamare, mis tähendab karjuma,vastu hüüdma. Reklaam-see on ideede, kaupade või teenuste mitteisiklik tutvustamine ja propaganda tellija ülesandel. Kasutatakse raadiot, televisiooni, ajalehti, müürilehti, postitatavaid prospekte, bussiplakateid, katalooge, tetamikke, programme, rin...

Ökoloogia ja keskkond - Eesti Hotelli ja Turismikõrgkool
38 allalaadimist
1
odt

Kalevipoeg 2.0 arvustus

0 Kristian Kirsfeldt Enamus Eesti inimesi loeb või peab teatud eluetapis ,,Kalevipoega" lugema. Tänapäeva noortele on see raamat aga tõeliseks väljakutseks, sest igiammuse kangelase võistlused jäävad 21.sajandi inimesele liiga kaugeks. Kuid miks mitte lugeda kohustusliku kirjandusena ,,Kalevipoeg 2.0"?...

Kirjandus - Keskkool
24 allalaadimist
14
docx

MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS

5) Imagot peavad toetama kõige erinevamad reklaamivahendid ja –elemendid, ning tegema seda kooskõlastatult – olulisemad on logotüüp, hüüdlaused, põhiteksti ja pildimaterjali apellatsioonid, modellidetegelaste sotsiaalne ja isiksuslik eripära, tajule esitatud meelelised omadused, sõnavara, kujutlused, mida reklaam esile kutsub, toote enda kujundus ja pakendid. 6) Mõelda tuleb sellele, et spetsialistid (reklaamitegijad, psühholoogid, ärimehed, ajakirjanikud) omandaksid firma javõi margi imago ning propageeriksid seda ka väljaspool reklaamteateid, võimendades seega reklaami edu. 7) Ülitähtis on kooskõla selle vahel, mis on imago kandjaks reklaamis ning kliendi poolt tunnetatud tooteteenuse olemuseks – imago peab adekvaatselt edasi andma neid psühholoogilisi protsesse, mis tekivad tarbijas tootega kokkupuutumisel või selle tarbimisel. I...

Psühholoogia -
4 allalaadimist
50
docx

KRIITILINE LINGVISTIKA ehk kriitiline diskursuse analüüs

Igale poole tuleb lisada kui praegu. Teinekord võib võrdlusvahend olla teine toode või teenus, nt vähem hinda, rohkem lisavarustust (ilmselgelt vihjatakse teisele tootele), mida lihtsalt ei mainita. Reklaamitegijad soovivad vahel jätta asja „segaseks“, kuna komparatiiv ise omab mõju tarbijate üle.  Võrdlus nn kummituskaubaga. Kummituskaubale (teised, tavalised) on tüüpilised puudused, millest reklaamitav aga on vaba. Uus Ariel on enam kui tavaline pesupulber (st Ariel on parim pesupulber, kui ta on teistest parem). Võrdlustes kasutatakse numbreid, protsente, mis kunagi ei tohi olla ümarad numbrid, va...

Foneetika -
27 allalaadimist
12
docx

Reklaami tajumine, mäletamine, tähelepanuprotsessid, õppimine, kujutlus, imago. Talis Bachmann - Reklaamipsühholoogia

Imago üheks põhialuseks on ainuomane müügieeldus. (USP) 5. Imagot peavad toetama kõige erinevamad reklaamivahenid ja elemendid ning tegema seda kooskõlastatult. – Logotüüp,hüüdlaused,põhiteksti ja pildimaterjali apelleeringud. Järjepidevus ja kooskõla on vajalikud. 6. Mõelda tuleb sellele, et spetsialistid (reklaamitegijad,psühooloogid,ärimehed, ajakirjanikud) omandaksid firma javõi margi imago ning propageeriksid seda ka väljaspool reklaamteateid, võimendades seega reklaami edu. – Nt mcdonaldsit teavad kõik kui suure kohana ja liidrina kiirtoitlustusvaldkonnas 7. Ülitähtis on kooskõla selle vahel, mis on imago kandjaks reklaamis ning kliendi poolt tunnetatud tooteteenuse olemuseks. Mõistuspäraste imagot...

Reklaam -
72 allalaadimist
8
docx

Reklaam

Tänapäeval võtavad üha enamad riigid kasutusele ranged reklaamireeglid, mis keelavad valeväidete esitamise. See on positiivne areng. See ei pruugi takistada kõiki valesid, kuid annab igaühele, kes tunneb, et teda on eksitatud, võimaluse edasi kaevata. Teine võte, mida reklaamindus kasutab, on sideme loomine toote ja meie vahele. Reklaamitegijad teavad, et tänapäeval on enamik meist reklaamialal kirjaoskajad ja meid ei ole niisama lihtne mõjutada. Nad teavad, et oleme küünilised ja väga kriitilised uute kampaaniate suhtes. Seepärast püüavad nad meid kas rabada kunstimeisterlikkusega, et reklaamidest saaks jutuaine, või panna meid naerma, et tunneksime müüdava suhtes poolehoidu. Veebivestluste analüüsimine tõstatab küsimuse manipuleerimisest ja privaatsuse rik...

Majandus -
13 allalaadimist
64
docx

Positsioneerimine

Alaläviline tähelepanu The Low Involvement Processing Model (W.James, Krugman, Langmaid, Gordon) - Alalävine taju – meeleelundeile mõjuvate ärritajate ja komplekside psühholoogiline töötlus inimese poolt selliselt, et inimene ise sellest teadlik ei ole. Alalävise taju ja tähelepanu fenomenil põhinevate reklaamide puhul tuleb igas reklaamis kasutada samu elemente – argument, mida reklaamitegijad ikka ja jälle ära unustavad ... Võimekus kujundada tugevaid brändiassotsiatsioone ning toetada assostsioonidega seotult brändi lubaduste mäletamist. Tajumine kui protsess Kuidas pilk liigub? • Modelli pilgu suunas ... • Tumedalt heledale • Värviliselt värvitule • Liikuvalt liikumatule • Vasakult paremale Huumor reklaamis Huumor – konstrueeritud või isekujundatud tavatu situatsioon, märkid...

Reklaamipsühholoogia - Akadeemia Nord
16 allalaadimist
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

· 1953 Karl Hovland's model Exposure Attention Comprehension Acceptance Retention (talletamine, mäletamine) (Behavioral) Change (Communication and Persuasion, 1953) Hovland: "uinumisefekt" 1949, sõnumi "allika usaldusväärsus" kui olulisim tegur Hoiaku muutmisel/muutumisel 1951 · 1961 R. J. Lavidge, G. A....

Reklaamipsühholoogia - Akadeemia Nord
17 allalaadimist
3
doc

Keel kui kapital

Jaak Urmet ise on öelnud:“Selleks on õpetajad, kes juhivad laste tähelepanu õigekirjale. Loomingut tuleb kooskõlastada elutõega, mitte tingimata õigekeelsussõnaraamatuga. Igal kirjanikul on oma keel“. (3, Kristiina Vaarik). Seoses Wimbergi kirjastiiliga tekkis mul ka küsimus, ega see pole reklaamitrikk, et tähelepanu tõmmata? Ka reklaamitegijad peavad reklaami kunstiks ja lähtuvalt sellest lubavad endale keelelisi vabadusi. Reklaam taotleb silmapaistvust, üheks vahendiks on teadlik keelenormide rikkumine. Täiskasvanu, kes teab keelereegleid, saab sellest aru, mida aga peab tegema laps, kes näeb enda ümber grammatiliselt vigaseid sõnu ja lauseid? Kuidas tema sellest aru saab? Kas õpetajad ja lapsevanemad juhivad piisavalt sellele tähelepanu ja oskavad põhjendada nei...

Suhtlemispsühholoogia - Tallinna Ülikool
1 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun