Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Probleemsituatsiooni analüüs: Organisatsiooni psüholoogia (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas taastada head suhted?
  • Kuidas taastada töötajate motivatsioon ja heaolu?
Vasakule Paremale
Probleemsituatsiooni analüüs-Organisatsiooni psüholoogia #1 Probleemsituatsiooni analüüs-Organisatsiooni psüholoogia #2 Probleemsituatsiooni analüüs-Organisatsiooni psüholoogia #3 Probleemsituatsiooni analüüs-Organisatsiooni psüholoogia #4 Probleemsituatsiooni analüüs-Organisatsiooni psüholoogia #5
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-01-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 24 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor valerie8 Õppematerjali autor
Lõputöö

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
docx

Probleemsituatsiooni analüüs

Tallinna Tehnikaülikool Sotsiaalteaduskond Õigusteaduse eriala Probleemsituatsiooni analüüs Iseseisev töö Juhendaja: Liina Randmann Koostaja: Martin Levol Tallinn 2013 Martin Levol Sissejuhatus Suure kauplusketi Rimi supermarketeid esineb igas suures linnas. Tallinna Ülemiste keskuse Rimis töötas suur kollektiiv töölisi, kes olid oma töö ning palgaga väga rahul. Klienditeenindajaid ning laotöölisi oli kokku 16 ning kõigil oli tunnipõhine palk. Kõik töötajad olid rahul oma tööga ning nad olid motiveeritud tegema seda mida nende töökohustused käskisid. Kõik töötajad näitasid koostöö võimet ning tänu sellele toimis meeskonnatöö mille tulemusena olid väga head töö tulemused. Timo töötas antud supermarketi osakonna juhatajana juba 6 aastat ning tema tegevusvaldkonda kuulus töötajate organiseerimine töökohtadele, töölepin

Organisatsiooni psühholoogia
thumbnail
16
docx

Juhtimissituatsioonianalü üs

üksteisele konkurendid. Probleemi põhjusteks oli Anni käskiva juhtimisstiili kasutamine, kus keskenduti eelkõige ülesande täitmisele ja vähem tähelepanu pöörati suhetele ja suhete kujundamisele, samuti hoidis ta distantsi oma töötajatega. Eeldab allumist ja käskuda täitmist, sellest tulenevalt oli kommunikatsioon ühesuunaline. Samuti kahjustas see tööõhkkonda ja viis lõpuks usalduse üksteise vastu kaotamiseni . Kõik see on vastuolus organisatsiooni eesmärkidega, kuna selle tulemusena väheneb nii klientide ja töötajate rahulolu ja toob kaasa klientide negatiivse hinnangu teenindusele ning lõpuks klientide kaotamiseni. Probleem mõjutab kõiki kolme osakonda. 7 JUHTIMISSITUATSIOONI ANALÜÜS 3. HERZBERGI KAHE FAKTORI TEOORIA Kuna inimesed veedavad suure osa ajast tööl, siis on oluline, et neile töö meeldiks, milleks on vaja töö sisu ja suhteid

Inimeste juhtimine organisatsioonis
thumbnail
7
docx

Organisatsiooni analüüs

Organisatsiooni analüüs SISSEJUHATUS Analüüsin organisatsiooni Hotell Malibuu valdusesse kuuluvat toitlustuskohta. Töötasin ise seal 3 kuud teenindajana. Tegu on söögikohaga, kus hotelli külastajad saavad einet võtta. Päeval külastavad toidukohta ka väljaspoolt lõunale tulijad ning nädalavahetustel on võimalik seal sünnipäevasid, peiesid, konverentse jms pidada. Töötajateks on 2 kokka, kes töötavad vahetustega köögis. Leti taga on üks põhikohaga teenindaja ning ülejäänud 5 teenindajat käivad kohal vastavalt vajadustele

Organisatsiooniline käitumine
thumbnail
46
doc

LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS

järgimine peab olema vabatahtlik, ainult siis saab juhti nimetada liidriks. Paljudel juhtidel on liidri eeldused: kohanemisvõime, enesekindlus, koostöö valmidus, juhi isiksus, sotsiaalne küpsus ning karisma. Selleks, et olla edukas liider peab oskama ja suutma neid omadusi ka oskuslikult kasutada, juhtides nii ennast kui järgijaid. Sobiva liidristiili valimine ei saa toimuda üle öö, see on pikaajaline protsess. Liidristiili valikul peaks lähtuma organisatsiooni suurusest, ülesehitusest ning suhetest töötajatega. Kui ettevõttes kasutatav liidristiil on töötajate poolt 5 aksepteeritav ning suhted organisatsiooni liikmete vahel on head ja töö sujub, võib öelda, et valitud stiil oli organisatsiooni jaoks sobiv. Töö eesmärgiks oli välja selgitada, millised omadused peavad olema ettevõtte juhil kui liidril ning kuidas mõjutab juhi liidristiili valik ettevõtte töötajaid. Selleks viis

Juhtimine
thumbnail
12
docx

Organisatsioon ja juhtimine I kodutöö

......................................................................................................................11 Kasutatud kirjandus...................................................................................................................12 Sissejuhatus Me kõik oleme vähemal või suuremal määral seotud organisatsioonidega. Kes seal töötades, kes õppides, kes kliendina. Olenemata sellest, millises rollis ja millises organisatsioonis me oleme, mõjutab meie arvamust selle organisatsiooni kohta mitte niivõrd selle nn tehniline vorm (füüsiline suurus, ruumid, tehnika, ametinimetused töötajate kabinettide ustel jne), kuivõrd selles olev õhkkond, mida tajume. Käesoleva töö eesmärk on välja selgitada, milliseid organisatsiooniteooria koolkondade tunnuseid saab omistada 21. sajandi logistikateenust pakkuvale ettevõttele, kas nendel koolkondade tunnustel tekivad vastuolud või jääb mõni koolkond silmapaistvalt domineerima

Organisatsiooni juhtimine
thumbnail
23
docx

Motivatsioon ja sekretäritöö

sihikindlale tegevusele, määretles kindlaks suuna, mille poole püüda. Juhid tuginevad töötajate motiveerimisel ametlikule võimule, saksioonidele ja hüvitistele. Olulisel kohal on kontrollil põhinev töösoorituse hindamise ja töötasustamise süsteem. Motivatsiooni võib liigitada mikro- ja maktomotivatsiooniks. Mikromotivatsioon seondub inimese käitumisega organisatsioonis, markomotivatsioon on seotud aga ühiskonna mõjudega sealhulgas organisatsiooni makrokeskkonna teguridega ja ühiskonnas valitsevate väärtuste, eetika ja tõekspidamisetega. Motiveerimisel tuleb otsustada, kas asetada rõhk töötajate esmaste vajaduste väljaselgitamisele ja nende raduldamisele või tugineda töösuhete kujundamisele, töötajate loomevõime arendamisele ja saavutusvajadustele. Enamus inimese teadlikke tegevusi on sihipärased. See tähendab, et need tegevused on planeeritud ja neil on konkreetne eesmärk. Rahvasuus nimetatakse sihipärast ja visa

Meeskonnatöö
thumbnail
20
docx

Ettevõtte tutvustus

Meie arvates on kõige täpsem kasutada ettevõtte kirjeldamisel kitsamat määratlust, kuna jaekaubandus üksi on väga lai mõiste. Määramatusega kohanemiseks tuleb ettevõttel kohaneda keskkonna keerulisusega sisekeskkonna eristumise abil. Selle tulemusel keskenduvad erinevad sisestruktuuri elemendid erinevatele keskkonna aspektidele, kas siis puhverdamise või piiride laiendamise abil. Rakvere Maksimarket kasutab oma ettevõtte määramatusega kohanemiseks pigem puhvreid ehk organisatsiooni kaitsmist väliskeskkonna kahjustavate mõjude eest, kui piiride laiendamist. Ettevõtte kasutatavad puhvrid: 1. Spetsiaalsete ametikohtade loomine. Töötaja vastutab oma kindla ülessande eest, kuid samas eeldatakse tööalast mitmekülgsust. 2. Müügipinna ja sortmendi jaotamine toidu- ja tööstuskaubaks, mille eest vastutavad erinevad isikud. 3. Ettevõtte müügialase informatsiooni edastamiseks kasutatakse kliendilehti,

Majandus
thumbnail
19
odt

TÖÖKORRALDUSE PRAKTIKA aruanne

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool II Ä KÕ Nastasja Musienko TÖÖKORRALDUSE PRAKTIKA aruanne Praktikajuhendaja: Heve Kirikal Mõdriku 2011 SISSEJUHATUS. Järgnevas praktikaaruandes saab lugeja tutvuda praktikaettevõtte üldiseloomustusega, põhitegevusega, organisatsiooni struktuuriga, koosseisuga, töökorraldusliku dokumentatsiooni kirjeldusega ja pakutavate teenustega. Praktikaettevõte, Treegeri Kohviku OÜ teenindab Kultuurikeskuses toimuvaid kultuurisündmusi, seminare, õppepäevi ­ eelisjärjekorras. Tavapäevael on kohvik avatud kõikidele klientidele. Kuna praktika teema on ,,Töökorralduse praktika", siis pean tutvuma kõikide valdkondadega, mis on seotud selle ettevõttega. Kõige rohkem tähelepanu pean pöörama töökorraldusele:

Töö-ja palgakorraldus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun