Efeksemad tooted(folio,lakid) Trükiprotsessi kiirendamise eesmärgi(nummeratsioon,stantsimine) Trükiste valmistamisel on suund nende mitmekesisuse poole. Selle tõttu tuleb trüki- kodades üha rohkem tegeleda uute lahenduste osimisega selleks, et rahuldada nii tellijate kui ka disainerite üha suuremaid nõudmisi. Kuidas on ehitatud kuivatussektsioonid? Nagu suur ahi kus on kõrge temperatuur,või uv lambid Kuidas on ehitatud lakisektsioonid? Lakisektsiooni ehitus 1. Lakivann 2. Duktorvalts 3. Kattevalts 4. Pealekande silinder 5. Laki trükisilinder 6. Laki paak 7. Ventilatsioonisüs- teem Kuhu kantakse trükivärv? Värviaparaadi ülesandeks on varustada trükivorm vajaliku hulga värviga. Millise kihina kantakse trükivärv paberile Ühtlase kihina selleks on masinas hõõrdevaltsid mis hõõruvad värvi ühtlasek Milliseid funktsioone täidab värviaparaat? Võtta värvi värvikastist.
transportööride, või ülekande- silindrite abil. ’ 2. Trükimasina reguleerimine vastavalt trükitavale materjalile Sissevõtu laua paberiga vastavasse formaati panemine (laius, paksus ,külgtõkised) Väljavõttu laud formaati (pikkus, laius) Masina press paberi järgi 2. Võimalikud vead poogna transpordil trükimasinas, põhjused. Läheb mittu paberit korraga,paber jookseb valtsidesse 3. Värviaparaadi ehitus 1. Kattetela 2. Hõõrdesilinder 3. Hõõrdetela 4. Värvinuga 5. Värvikast 6. Duktortela 7. Nälptela Seega omab värvisüsteem kolme funktsionaalsed osa. I Värviga varustav osa II Värvi laialihõõruv osa III Värvi trükivormile kandev osa 4. Värviaparaadi ja valtside reguleerimine Valtside regulli alustatakse kattevaltsidestmis regullitakse vastu hõõrde valtsi
Betoonpõranda sael kasutatakse teemantlöikekettaid 0 178 mm. Lõikesügavus jääb vahemikku 6 ... 50 mm. Spetsiaalsed kettad on nii kõva, keskmise kui pehme täitematerjali jaoks. 3) Dreenitoru pesemismasin. Kirjeldage selle konstruktsiooni. Läbipesemisel avastatud rikete arv on ükskopp-ekskavaatoriga rajatud drenaazi korral olnud kuni 3 korda suurem kui mitmik-koppekskavaatori kasutamisel, vastavalt 7...8 ja 1...3 riket ha kohta. 4) Ehitustõstukid, nende ehitus ja põhiparameetrid. Tõstukeid kasutatakse koormate (materjalide, detailide, tööriistade ja inimeste) tõstmiseks ja allalaskmiseks hoonete ehitusel ja rekonstrueerimisel. Tõstukite laialdane levik seletub konstruktsiooni lihtsuse ja odavusega , samuti on nad tihti sobivamad. Näiteks on vaja tõsta koorem vahelaele või otse hoone aknast sisse. Tõstukid jäävad tootlikkuselt alla nool- ja tornkraanadele ega taga üldjuhul koorma ümberpaigutamist rõhtsuunas (masttõstukite puhul)
M902(16j--76 59--76 raamatu kolmandas osas. Seal antakse ka juhiseid moto- matkade korraldamiseks ja mootorratta valimiseks. «Valgus» 1976 Autor ·1. MOOTORRATASTE EHITUS 9 ÜLDTEATMEID Mootorrataste liigitus. Mootorrattad on rataste ühejäljelise paigutusega mootorsõidukid. Neid käsutatakse peamiselt isikliku liiklusvahendina, kuid võimsa mootori ja vastava haagise (külg-, ees- või tagahaagis) korral ka inimeste ja kauba veoks. Sõltuvalt koaastrüktsioom iseärasustest liigitatakse moo- torrattad kolme rühma (vt. joon. 1): a) põlve- ja jäikade jalatoenditega mootorrattad,
Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.
Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.
Kõik kommentaarid