Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Negatiivsusefekt poliitilises reklaamis (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
 
Säutsu twitteris
Negatiivsusefekti kohta käivad uuringud näitavad, et negatiivsusefekt ilmneb, kui negatiivsel informatsioonil on positiivse informatsiooniga võrreldes ebaproportsionaalne mõju (Kellermann, 1984, 1989). Käesolev teema käsitleb
negatiivsusefekti rakendamist poliitilises veenmises.
Negatiivsusefekti defineerimine veenmises
Negatiivsusefekt kirjeldab tulemust, kus negatiivne informatsioon panustab arvamuse kujundamisse või muutmisse rohkem kui positiivne informatsioon. Negatiivsusefekti olemasolul peaks inimest, kes võtab vastu kaks teadet, milles sisalduv informatsioon on ekstreemsuselt võrdne, kuid väärtuselt vastandlik, veenma rohkem negatiivne kui positiivne informatsioon. Oluline on, et informatsiooni peetaks ekvivalentseks; ainuke erinevus seisneb informatsiooni valentsis (positiivne vs negatiivne). Negatiivsele informatsioonile antakse võrreldes positiivse informatsiooniga sageli ebaproportsionaalne tähtsus.
Veenmises rakendatakse negatiivsusefekti kõige sagedamini poliitilises kommunikatsioonis, eriti riiklikele ametikohtadele kandideerivate kandidaatide puhul. Enamasti ei tunne valijad kandidaati isiklikult ning mulje temast kujuneb pigem massimeediakesksest kui isiklikust kogemusest. Kandidaati puudutava negatiivse informatsiooni teadmine võib temast luua vähem meeldivama pildi. Teiseks kandidaati puudutava negatiivse informatsiooni allikas on opositsioon , kes võib kasutada kampaania läbiviimisel kaheldava väärtusega ja ebaausaid võtteid. Taoline negatiivne informatsioon võib olla varjatud viis käsitleda erinevaid küsimusi.
Vahel võib kandidaati puudutav negatiivne informatsioon (nt läbielatud haigus või alkohoolikust isa), muutuda kandidaadi ametisse sobivuse tõendiks – lood tema katsumustest ja nendest ülesaamisest on tema kindlameelsuse ja edukuse tõenditeks. Negatiivse informatsiooni tõlgendamine muutub poliitilise protsessi tähtsaks aspektiks ning kandidaat muudab küsimused probleemiks (nt. mustamiskampaania, jutud on väljamõeldis või vandenõu). Tulemuseks on see, et teatud informatsiooni objektiivselt negatiivseks või positiivseks liigitamine muutub äärmiselt keeruliseks. Küsimus seisneb selles, kuidas informatsiooni hindavad inimesed teatud kandidaadi poolt hääletades
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Negatiivsusefekt poliitilises reklaamis #1 Negatiivsusefekt poliitilises reklaamis #2 Negatiivsusefekt poliitilises reklaamis #3 Negatiivsusefekt poliitilises reklaamis #4 Negatiivsusefekt poliitilises reklaamis #5 Negatiivsusefekt poliitilises reklaamis #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-12-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 12 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kertu45 Õppematerjali autor

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

3
doc
Kuidas reklaam mõjutab klienti
107
docx
Õigusdeaduskonna sissejuhatus psühholoogiasse
21
pptx
MIS ON REKLAAM
21
doc
McQuail  Massikommunikatsiooniteooria-
320
doc
Majanduspoliitika
414
pdf
Tiit Lauk humanitaar
56
doc
Sissejuhatus sotsioloogiasse - KONSPEKT
32
docx
Mõjutamispsühholoogia iseseisev töö-Põhimõistestik



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun