Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Müügiprotsess (1)

1 HALB
Punktid

Lõik failist

Müügiprotsess

  • Müük ja müümine
    • Müük-on iga äriettevõtte keskne tugevusvaldkond millest sõltub igasugune kaubandustegevuse edukus.
    • Selleks, et toimuks ostu-müügitehing peab müüja suutma pakkuda:

  • vajalikku kaupa
  • vastuvõetavat hinda
  • ostjale sobivat ostukohta ja aega
    • Müümine tähendab kaupade raha vastu vahetamist või raha eest teenuste osutamine; on müümine ,müügitehingu protseduur.
    • Kauplemine tähendab pakkumist ja müüki
    • Hulgimüügi all mõistetakse suurtes kogustes (hulgi) kaupade edasimüüki jaeettevõtetele või tootlikuks tarbimiseks.

    Kaubandus
    Väliskaubandus
    Hulgikaubandus
    Jaekaubandus
    Toitlustus
    Turu ja tänavakaubandus
    Kauplus
    Rändkauplus
    Kiosk
    • Jaemüük on kauba müük lõpptarbijate laoti, tühiti ja väikestes kogudes. Jaemüük võib toimuda tänavatel või turgudel kogumüügi korras (tel kataloogide abil). Korraldatakse suurem osa müügist ikkagi kauplustes.

    Kodutöö: 7 jaemüüki:
  • Maksimarket-Eesti
  • Prisma-Soome
  • Maxima-Leedu
  • Säästumarket-Rootsi
  • Selver -Eesti
  • Grossi-Eesti
  • A ja O-Eesti
    Hulgimüügid:
  • Haljas
  • Hortes
  • Kaupmees
    • Suurmüük- mistahes kauba müük suurtes kogustes
    • Hulgikaupade müük- hulgitoodetavate ühesuguste kaupade müük
    • Odavmüük- kaupade müümine kogu kaupluses või mõnes osakonnas alandatud hinnaga
    • Lõppmüük- hooajakaupade alandatud hindadega väljamüük pärast hooaja lõpetamist
    • Tühjendusmüük-odav väljamüük äritegevuse lõpetamise puhul
    • Ründemüük- agressiivne müük ostjateväga tugeva mõjutuse teel
    • Letimüük-nt külapoed,alkoholipoed
    • Selvemüük-iseteenindus nt.Selver
    • Müük näidiste järgi- autod,mööbel
    • Isiklikul e personaalsel müügill – mis toimub vahetu suhtlemise baasil ( koguaeg temaga)
    Tarbimine ,tarbija ja klient
    Tarbimine on:
  • Tegevus, mis seisneb kaupade ja teenuste kasutamises, et rahuldada inimeste vajadusi
  • Müügu lõppfaas, kus valmistatud kaubatooteid kasutatakse lõplikult vastavalt nende valmistamise otstarbele.
  • Müügiprotsess #1 Müügiprotsess #2
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2011-03-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 50 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Sida Si Õppematerjali autor
    Konspekt

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    37
    doc

    Müügitöö põhivarad

    MÜÜGITÖÖ. PÕHIVARA Kaubandus jaotatakse kõigepealt sise- ja väliskaubanduseks ja siis liigendatakse need mõlemad veel jae- ja hulgikaubanduseks. Vahenduskaubandust eristatakse eelkõige saksa keeleruumis, pidades seda hulgi- ja jaekaubanduse kõrval kolmandaks iseseisvaks, kuid eriliseks kaubandussektoriks. Seejuures defineeritakse vahenduskaubandust kaubandustegevusena võõral nimel ja võõral arvel. Inglise keeleruumis paigutatakse vahenduskaubandus eriliigina hulgikaubanduse alla. Ilmselt sellepärast, et vahenduskaubandus toimub valdavalt hulgikaubanduse tasandil. Sise- ja väliskaubanduse edasiseks liigitamiseks on erinevaid võimalusi. Üldiselt on aga sisekaubanduse jaotamiseks väga palju võimalusi, samal ajal kui väliskaubandus jaguneb: · eksport-, import-, transiitkaubandus. · riikidele või kaubale orienteeritud väliskaubanduseks. Väliskaubandus erineb omakorda veel vabakaubandusest (piiranguteta, tollivaba kaubandus) ja konsignatsioonikaubandusest

    Müügiõpetus ja kaubandusõigus
    thumbnail
    110
    docx

    Turunduse alused konspekt

    Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti kontekstis – seoses sise

    Turundus
    thumbnail
    1072
    pdf

    Logistika õpik

    Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

    Logistika alused
    thumbnail
    268
    pdf

    Logistika õpik 2013-Ain Tulvi

    Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

    Baas Logistika



    Kommentaarid (1)

    gerli687 profiilipilt
    gerli687: Enam-vähem :D
    12:55 29-05-2012



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun