Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Miks jätavad noored keskkooli pooleli? (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks jätavad noored keskkooli pooleli?
  • Miks juhtub noortega nii?

Lõik failist

Miks jätavad noored keskkooli pooleli ?
Vahel juhtub nii, et keskkooli minnes ollakse väga elevil, kuid juba paari kuu pärast jäetakse kool pooleli .Miks juhtub noortega nii? Kas noored on liiga laisad või on probleem millesgi muus?
Üks peapõhjuseid võib olla, et eitaheta uuesti vanasse kooli ja koju rutiini tafasi minna. Otsitakse hoopis uusi seiklusi ja elamusi. Võibolla sobiks siis minna kutsekooli või võtta aasta vabaks ja tööle minna. Pärast üheksandat klassi tahetakse tahetakse vahel lihtsalt puhata ja mitte kohe kooli tagasi tormata. Soovitakse välja mõelda edasised plaanid ja tulevikusoovid. Pidevalt küsitakse keskkooli õpilastelt, mida

Miks jätavad noored keskkooli pooleli #1
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-04-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 7 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor janika159 Õppematerjali autor
Kirjand teemal Miks jätavad noored keskkooli pooleli

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
25
doc

Nimetu

Selleks viisime läbi küsitluse ning oma töösse tõime saadud andmed sektordiagrammidena. 3 1 KÜSITLUSE OLEMUS Selleks, et välja selgitada koolikaaslaste soovid koolile ja õppetööle ning nende informeeritust kooli eeskirjadest ja reeglitest, viisime läbi Põllu õppekorpuse keskkooli baasil õppijate seas küsitluse. Küsitluse saatsime müüjate- ja müügikorraldajate, samuti ärikorralduse teise kursuse õpilastele. 18 küsimusega ankeedi saatsime läbi Google Docsi õpilasteni, et õpilastel oleks mugav vastata ning säilitada anonüümsus. 4 2 KOOLIELU, SELLE PAREMAKS MUUTMINE Me ei õpi mitte elu, vaid kooli tarvis ­ Seneca noorem eKr 4-65 2

Kategoriseerimata
thumbnail
9
docx

Koolistress

Suhete osas on läbisaamine klassikaaslastega olulisem, kui suhted õpetajatega. Kõige tugevamad on siin stressi seosed tõrjutusega ning enda suhtes tuntud kaasõpilaste ja õpetajate vaimse vägivallaga. Kui klassis on laps, kes teistest erineb ja neile alla jääb olgu jõult, tarkuselt, suhtlemisoskuse või riietuse poolest, muutub tema elu põrguks. Teda narritakse, kiusatakse ja mis veel hullem - pekstakse. Selline laps on kahjuks olemas peaaegu igas klassis. Nüüd tekib küsimus - miks, miks peavad lapsed kedagi narrima ja kiusama? Sellele küsimusele on raske vastust leida, seda teab iga laps ainult ise! Õpetajatel on väga häirivad tegurid - pidev kiirustamine, üldine närvilisus ning müra- kära, arusaamatused ja tunnetatud vägivald õpilase-õpetaja suhetes viitavad eeskätt kahele asjaolule. Esiteks aja nappusele asju on ju võimalik selgeks arutada, kui selleks sobiv hetk otsida ja rahulikult maha istuda, nagu õpetaja Laur Tootsiga toimis.

Psühholoogia
thumbnail
76
pdf

Nimetu

Loo Keskkool Koolistressi avaldumine, põhjused ja toimetulek Loo Keskkooli gümnaasiumiõpilaste näitel Uurimistöö Autor: Liisbeth Sepp 11.klass Juhendaja: Heli Rand Loo 2017 SISUKORD SISUKORD ....................................................................................................................... 1 SISSEJUHATUS ...................................................

Psühholoogia
thumbnail
38
doc

Haridusest Eestis Nõukogude võimu ajal- uurimustöö

) kursusega, koolikohustus piirdus maal 4 aastaga (üldine 7-klassiline koolikohustus kehtestati NSV Liidus 1949. a.). Eesmärgiks seati sarnastada eesti kool NSV Liidu omaga. Erakoolid reorganiseeriti riiklikeks või suleti, koolikohustust pikendati aasta võrra, seniste kuueklassiliste koolide juures avati seitsmes klass ning üldhariduslik kool jagati keskkooliks ja mittetäielikuks keskkooliks. Kooliharidus jagati kaheastmeliseks: kuueaastane algkool ja kuueaastane keskkool. Õppeprogrammist kaotati usuõpetus, kodanikuõpetus, vanad keeled (nt ladina keel). Üldhariduskooli käsitlevate õigusnormide aluseks said järgmised põhimõtted: demokraatlik tsentralism, kommunistlik kasvatus, koolikohustus ja üldine keskharidus, rahvaste võrdõiguslikkus, sotsialistlik seaduslikkus, teaduslikkus. Leelo Tamm (sünd 1927) ..."Kohe, kui nõukogude kord Eestis võimule pääses, pöörati segi kõik, mis segi pöörata andis

Ajalugu
thumbnail
30
docx

SEKSUAALSUS JA PEREPLANEERIMINE

Tegelikult see nii pole, need on müüdid. Ootused- filmidest romantiliseeritud. Ilus puhas ehe tunne, ärge rikkuge seda mingite konstruktidega ära. Olge õrnad selles suhtes, armastust on erinevat ja tähendus ei pruugi alati olla mõistetav. Nõuab kõrgemat usku armastusse. Eestis on vabaabilelusid kõige rohkem euroopas, üksikemasid on ka kõige rohkem, läti on ainult ees. Iga neljas on üksikvanemate leibkond. Postmoderism- Väljaränne on ka üks seletus, miks üksikemasid on palju Peretraditsioon on maades kus püsitakse ka kauem koos. Statistikaameti leht (sealt hea andmeid vaadata) Väikse lapsega naised võivad tunda , et nad on läbikukkunud. 7-8 kuud taastub naise füsioloogiline pool peale sünnitust, keha läheb aeglaselt tagasi, seda turvalisem lapsele. Üldjuhul on naised suhte lõpetamise algatajaks, mees ütleb, et kõik ju toimib, sealt hakkab kerima. Naised nõuavad endalt, suhtelt ja mehelt liiga palju, kui

Seksuaalkasvatus ja pereplaneerimine
thumbnail
16
doc

ÕPPENÕUSTAMISKESKUS JA/VÕI KOOLIS TÖÖTAV SOTSIAALPEDAGOOG

Tegemist on keerulise ülesandega nõustaja jaoks, kuna usalduslik suhe tuleb välja teenida ja see usaldus tuleb endale võita. Oma töö praktikast võin tuua välja, et politseinikuna on raske tekitada noores usaldust, kui keegi on eelnevalt selle temalt juba ära võtnud. Antud juhul on ametnikuna see üks suuremaid väljakutseid meile, kes me üritame noores uusi lootusi tekitada ja teda suunata. Lisaks erialasele haridusele on vaja end pidevalt edasi koolitada ja silmringi laiendada, sest noored muutuvad ajaga ja samuti meie suhtlus nendega. Usaldusliku suhte loomisel on olulisel kohal võrdväärne suhtlemine, abistatavat ei tohi suruda madalamale positsioonile, see võib usalduse täielikult kaotada. 8 Hea on suhelda inimestega, kes meile meeldivad. Veelgi parem on suhelda inimestega, kellele me ise meeldime. Oma tööd tehes tuleb aga suhelda ka väga raskete klientidega.

Pedagoogika
thumbnail
19
doc

Õpetaja koolis ja ühiskonnas

Saab ennast vahepeal liigutada. Eesmärgid+sissejuhatus(tunni ülevaade) 2) Üleminekud- tuleb üle mõelda. KT valmis eri aegadel, panen lisaülesanded tahvlile kirja. Asjad laual. 3) Tunni lõpetamine- 10-15 min enne lõppu. Kodutöö annan selgitan kokkuvõte uuest osast tagasiside õpilastelt kui ka õpetajapoolne tagasiside. (mida õppisime, kes olid tublid, hindan oma tunnitööd) Kodutöö: miks teeme, mida teeme, mida saavutame. 4) Kriisid. Konspekt igale klassile eraldi, et oleks meeles, mida pean meeles pidama. Võin 4värviga visuaalselt selle paremaks/märgatavamaks muuta. Ninaverejooks- määran klassist kellegi kaasa. Politseiauto maja ees- lähen ka vaatan ja kommenteerin ja nüüd võime oma tunniga edasi minna. Vaatame, arutleme, lahendame olukorra. Distsipliiniprobleem esineb alati seal, kus:

Õpetaja koolis ja ühiskonnas
thumbnail
22
docx

Noored Eesti tööturul - uurimistöö

Sisukord Sissejuhatus 3 1. Kes on tööturul osalevad noored?.......................................................................................4 1.1 Välismaal töötavad noored........................................................................................5 2. Töösuhteid reguleerivad õigusaktid....................................................................................6 2.1 Töösuhted alaealistega..............................................................................................6 2.2 Tööaeg ja puhkeaeg..................................................................................................7 2

Õigus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun