Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turundus (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised strateegiad töötasid millised mitte?

Lõik failist


Majandusõpetus
Vabaaine  9. ja 10. tund
Turundus   
Turunduse juhtimine
Turunduse juhtimine on ettevõttes 
kesksemaid äriprotsesse, mis seob 
endaga kõik teised valdkonnad selleks, 
et luua võimalused klientide ootuste 
täitmiseks ja ületamiseks.

Turundus
Turundus ehk  marketing  (ingl. k 
marketing) on tegevus, mil e eesmärgiks on 
vi a kokku  ostjad  ja müüjad. 
Turundus
Turundust on erinevates allikates kirjeldatud ka 
kui erinevate tegevuste juhtimist, hõlmates 
(võimalike) tarbijate soovide ja vajaduste 
tuvastamist (või loomist!) ja rahuldamist 
ettevõttele kasumlikul vi sil. 
Turunduse tuum on mõista, et tarbijad 
kasutavad mingit toodet või teenust sellepärast, 
et neil on seda vaja või nad  arvavad seda, aga 
mitte lihtsalt soovist oma raha kulutada.
Turunduse juhtimine
Turundus on tegevuste kogum, mis hõlmab 
järgnevaid tegevusi:
 turundusuuringuid,
 toote kujundamist,
 jaotuskanalite valikut,
 hinnapoliitikat,
 turunduskommunikatsiooni, sh. müüki.
Turunduse juhtimine
Turundus hõlmab järgmisi  etappe :
Turunduseesmärkide püstitamine
Turunduskeskkonna analüüs ja turu-
uuringute läbivi mine
Turundusmeetmestiku  planeerimine
Kontrol
Turunduse juhtimine
Turundusuuring on ettevõtte 
turundusotsuste tegemiseks vajalike 
andmete kogumine, tal etamine ja analüüs.
Turu-uuringuga uuritakse nõudlust või 
olukorda konkreetsetel  turgudel .
Turu-uuringutel kasutatavad andmed 
jagatakse esmasteks ja teisesteks 
andmeteks.
Turunduse juhtimine
Esmased andmed on need, mis 
hangitakse spetsiaalselt uuritava 
probleemi lahendamiseks (küsitlused, 
ankeedid  jne).
Teisesed  andmed on kel egi poolt juba 
Vasakule Paremale
Turundus #1 Turundus #2 Turundus #3 Turundus #4 Turundus #5 Turundus #6 Turundus #7 Turundus #8 Turundus #9 Turundus #10 Turundus #11 Turundus #12 Turundus #13 Turundus #14 Turundus #15 Turundus #16 Turundus #17 Turundus #18 Turundus #19 Turundus #20 Turundus #21 Turundus #22 Turundus #23 Turundus #24 Turundus #25 Turundus #26 Turundus #27 Turundus #28 Turundus #29 Turundus #30 Turundus #31 Turundus #32 Turundus #33 Turundus #34 Turundus #35 Turundus #36 Turundus #37 Turundus #38 Turundus #39 Turundus #40 Turundus #41 Turundus #42 Turundus #43 Turundus #44 Turundus #45 Turundus #46 Turundus #47 Turundus #48 Turundus #49 Turundus #50 Turundus #51
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 51 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 27 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor fallinginlove Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
5
doc

Kordamisküsimused eksamiks Turundus

1. Mis on turundus Turundus on kasulie klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. 2. Turunduse funktsioonid Kaks põhilist mõõdet ­ strateegiline ja taktikaline. Strateegiline turundus koosneb tarbijavajaduste analüüsist, turu segmenteerimisest, turundusvõimaluste hindamisest, konkurentide analüüsist ja turundusstrateegia kujundamisest. Taktikaline turundus keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatakse eesmärgid, pannakse paika turundusmeetmestik (toode, hind, jaotus, edustus), turunduseelarve ja ajakava. Samuti tuleb need turundusplaanid ellu viia ja kontrollida nende edukust. 3. Turunduse põhiprintsiibid Vajadused (Maslow vajaduste hierarhia), soovid ehk kuidas turundus inimeste soove rahuldab. Nõudlus ehk kui inimesel on soov ja nõusoleks toote või teenuse eest maksta.

Turundus
thumbnail
20
docx

TURUNDUSE EKSAM

·tarnijaid ­ teevad ettevõttele kättesaadavaks ressursid tarbijatele vajalike toodete ning teenuste osutamiseks; ·tarbijaid; ·konkurente; ·konkurentsisituatsiooni; ·huvigruppe ­ rühmitusi, kes tunnevad vahetult või kaudselt huvi ettevõtte tegevuse vastu ja võivad seda märkimisväärselt mõjutada. Huvigrupp on ühiskonna kõige laialdasemaid kihte hõlmav mikrokeskkonna element. 9. Milles seisneb turunduse tähtsus? Turundus on info, toodete ja teenuste kontseptsiooni, hinna, toetuse ja turustuse planeerimine ning teostamine, realiseerimaks individuaalseid ja organisatsioonilisi eesmärke. Turundus on tähtis kuna turundus stimuleerib nõudlust; turunduskuludel on suur määr müügihinnale; turunduses on hõivatud suur osa töötajatest; turundus on kasutatav kõik võimalikes organisatsioonides; turundus toetab: tootmist, vahendamist ja tarbimist; turundus

Turundus
thumbnail
20
docx

TURUNDUS

OSTUJÕUD (buying power). KLIENT (customer) - organisatsiooni või isik, kes võtab toote vastu või kasutab pakutavat teenust. Samuti on klient (alaline) ostja, tellija või teenuseid kasutav inimene. TARBIJA (user) - füüsiline isik, kellele pakutakse või kes omandab või kasutab kaupa või teenust ees-märgil, mis ei seondu tema majandus- või kutsetegevusega TURUSTAMINE (selling) tähendab müüki ja on pigem seotud toodete jaotusega (kasutatakse mõistet ,,turustuskanal"). Turundus on seega oluliselt laiem mõiste kui turustus ning võib öelda, et turustus on turunduse üks osa. TURG (market) on toote tegelike ja potentsiaalsete ostjate kogum. Ostjateks võivad olla nii üksikisikud kui organisatsioonid. TOODE (product) on midagi, mida saab pakkuda turul vajaduste rahuldamiseks. Toode võib olla materiaalne, kuid tähtis pole mitte füüsilise toote omamine, vaid sellega kaasnevad HÜVED (benefits).

Turundus
thumbnail
7
docx

Turg Turundus Konkurents

TURG Nõudlus – sisaldab tarbija soovi ja maksevalmidust. Kui inimesel on soov, aga ta ei ole nõus maksma, siis nõudlust EI OLE Soovid on vajaduste kohandatud väljendused. (Kohandaja kultuurikeskkond – kui eestlane tahab süüa, siis liha ja kartulit!) Kui inimene tahab süüa, siis turundus kujundab, mida täpsemalt süüa. Vajadus on inimeste sisemine tegur millegi järele. Vajaduste käsitlus – Maslow’ vajaduste hierarhia Eneseteotstusvajadus Tunnustusvajadus Armastus- ja kuuluvusevajadus Turvalisusvajadus Füsioloogilised vajadused TURG – traditsiooniliselt füüsiline koht, kus ostjad ja müüjad kogunevad kaupade ostuks-müügiks Nõudluse mõistest – potentsiaalsete ja praeguste tarbijate hulk, kes soovivad ettevõtte tooteid osta ning ka nende eest tasuda.

Kategoriseerimata
thumbnail
17
docx

Turunduse eksamiks kordamine

Kordamisteemad 1. Turunduse mõiste, olemus, kontseptsioonid Turunduse olemus: Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. Lihtsaim definitsioon: turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Tänapäeval rõhutatakse järjest rohkem pikaajaliste kliendisuhete loomise ja arendamise tähtsust. Näiteks: turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Strateegiline turundus Analüüsile orienteeritud protsess. Tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turundusvõimaluste hindamine, konkurentide analüüs,

Turundus
thumbnail
24
docx

KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS

KORDAMISKÜSIMUSED EKSAMIKS 1. Mis on turundus? Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Pärineb inglise keelsest sõnast: MARKET ehk eesti keeles TURUL TEGUTSEMA Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu. Kõik turundustegevused on vajalikud selleks, et õppida tundma tarbijate vajadusi, neid rahuldada ning samaaegselt realiseerida organisatsiooni eesmärke HINNAPOLIITIKA, LOGISTIKA, MÜÜK, REKLAAM, TURUUURINGUD, TOOTE/TEENUSE KUJUNDAMINE, TURUSTUSKANALITE VALIK - Kõik need tegevused on vajalikud tarbija vajadustetundmaõppimiseks, nende rahuldamiseksning samal ajal ka ettevõtte

Turundus
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil

Turundus
thumbnail
13
docx

I Kontrolltöö Konspekt turunduses - Turunduse olemus ja turunduse planeerimine

jaotus ja teenindus müügimeeskond müügitoetus reklaam Turunduse tööriistaks on istrumentide kogum, mida nim. turundusmeetmestikuks või ka 4P-ks. Turunduse funktsioonid vabal vahetusel põhineva käsitluse raames ¤ Turundus põhineb vabal vahetusel, mis on mõlemale osapoolele kasulik ning rahulolu pakkuv. Vaba vahetuse viis tingimust: 1. On olemas vähemalt kaks osapoolt 2. Igal osalejal on midagi, mis on teise osalise jaoks väärtuslik 3. Iga osaline saab suhelda ning väärtuse kohale toimetada 4. Iga osaline võib pakkumise vastu võtta või sellest keelduda 5. Iga osaline usub, et vahetatav kaup onteise osalise poolt soovitud või vähemasti vastuvõetav

Turundus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun