Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Leiutised ehitusalal 18. ja 19. sajandil (0)

1 Hindamata
Punktid
Leiutised ehitusalal 18-ja 19-sajandil #1 Leiutised ehitusalal 18-ja 19-sajandil #2 Leiutised ehitusalal 18-ja 19-sajandil #3 Leiutised ehitusalal 18-ja 19-sajandil #4 Leiutised ehitusalal 18-ja 19-sajandil #5 Leiutised ehitusalal 18-ja 19-sajandil #6
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-02-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 46 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor nipitiri1234567890 Õppematerjali autor
Ajaloo referaat ehitusalastest leiutistest 18. ja 19. sajandil. Lehekülgi on koos tiitellehe ja allikatega 6, ilma nendeta on lehekülgi 4. Räägitud on teedeehitusest (asfalt, tõrvatud teed), pilvelõhkujatest, malmsildadest, kraanadest, murivõtmetest, A. M. Lutheri vabrikust ja selle loodud tehnoloogiatest.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
32
doc

Arhitektuuri ajalugu konspekt 2017 eksamiks

Hooned: - Londoni parlamendihoone: selle silueti muudavad eri kõrguse ja kujuga tornid ebasümmeetriliseks ja maaliliseks. Põhiosa on klassistsitlikult reeglipärane ning gootikale viitavad vaid rohked kaunistused - Pariisi ooperiteater: neobaroki kuulsaim ja lustlikem näide. Fassaadi paarisambad meenutavad Louvre´i 17 sajandil ehitatud idafassaadi. Lisatud on palju toretsevaid detaile Prantsumaa: - Õhtuas gootika tunnustamist ning korraldas keskaegsete kirikute ja linnade restaureerimist - Neobaroki stiili tellijad olid enamasti uusrikkad, kes määrasid maitset Napoleon III ajal

Arhitektuuri ajalugu
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Pikkade meresõitude alustamisega keskajal sai võimalikuks mandritevaheline mitmesajatonniste kaubapartiide transportimine purje- laevadega. Tõelised eeldused transpordi arenguks ja rahvusvahelise kaubavahetuse arenemiseks tek- kisid alles üle-eelmisel sajandil aurulaevade kasutuselevõtmisega ja kaubavedude alustamisega raudteel 19. sajandi teisel poolel. Kiire ja paindlik kaubavedu uksest ukseni sai võimalikuks alles pärast veoautode massilise tootmise alustamist 1930. aastatel. Suurte kaubakoguste transportimist

Logistika alused
thumbnail
268
pdf

Logistika õpik 2013-Ain Tulvi

Pikkade meresõitude alustamisega keskajal sai võimalikuks mandritevaheline mitmesajatonniste kaubapartiide transportimine purje- laevadega. Tõelised eeldused transpordi arenguks ja rahvusvahelise kaubavahetuse arenemiseks tek- kisid alles üle-eelmisel sajandil aurulaevade kasutuselevõtmisega ja kaubavedude alustamisega raudteel 19. sajandi teisel poolel. Kiire ja paindlik kaubavedu uksest ukseni sai võimalikuks alles pärast veoautode massilise tootmise alustamist 1930. aastatel. Suurte kaubakoguste transportimist

Baas Logistika



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun