Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kunstiliste tegevuste kasutamine sotsiaaltöös (5)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Kunstilist tegevust kasutatakse tänapäeva sotsiaaltöös üha tihemini. Inimesed on aru saanud, et kunst kui teraapia on suhteliselt tõhus vahend terapeutidele. Sellest meetodist on abi ka näiteks õpetajatele, sotsiaaltöötajatele, noorsootöötajatele, psühholoogidele jne. Kunstiteraapiat võib kasutada igasuguste erinevate inimeste seas. See sobib kõigile- lastele, eakatele, vaimupuudega inimestele uimastisõltlastele, alkoholisõltlastele jne.
Tänu kunstile suudavad inimesed, ennast paremini väljendada. See tuleb esile just eriti laste sea. Olles igapäevaselt laste ja noortega tegelev inimene tean, et inimesi on igasuguseid. Kui mõne noorega saab väga lihtsalt rääkida ja nad võivad rääkida palju rohkem kui sa küsisid, siis palju on selliseid, kes ei soovi üldse oma soove ja tundeid avaldada. Nad on vaiksed ja endassetõmbunud aga on näha, et nad siiski otsivad abi. Kuid tihti on väga raske välja

Kunstiliste tegevuste kasutamine sotsiaaltöös #1 Kunstiliste tegevuste kasutamine sotsiaaltöös #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-06-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 100 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 5 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor laura013 Õppematerjali autor
Essee

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
11
docx

Kunstiteraapia

TARTU ÜLIKOOL SOTSIAAL ­ JA HARIDUSTEADUSKOND ERIPEDAGOOGIKA KUNSTITERAAPIA Referaat Juhendaja: Ants Reinmaa Tartu 2011 Sissejuhatus Loovtöö eesmärgiks on tutvustada kunstiteraapiat ja selle kasutusvõimalusi erivajadustega laste arendamisel. Valisin selle teema lähtudes oma isiklikust huvist kunstiteraapia vastu. Kuna kunst ja loovus on minu elu lahutamatu osa, siis tahan tulevikus oma eripedagoogika karjääri sellega ühendada. Laiemas mõttes mõistetakse kunstiteraapia all nelja eri liiki loovteraapia vormit: visuaalkunstiteraapia, muusikateraapia, draamateraapia ning tanstu- ja liikumisteraapia. Mina käsitlen oma loovtöös siiski ainult visuaalkunstiteraapiat ja selle erinevaid tehnikaid . Loovtöö esimeses peatükis tutvustan kunstiteraapiat ja selle meetoteid ja kunstiteraapias kasutatavaid materjale

Pedagoogika
thumbnail
8
odt

Kunstiteraapiate sissejuhatus raamatu "Arts therapies: A research-based map of the field" põhjal.

aru saada, mille poolest erineb kunstiteraapia kunstide terapeutilisest kasutamisest. Mõlemad praktikad kasutavad kunsti terapeutilisi omadusi. Oluline on aga rõhutada sõna teraapia ja terapeutiline erinevaid sisusi. Teraapiat ei saa läbi viia ilma spetsiaalse teraapiaõppe ettavalmistuse läbinud õppeta. Teraapia eesmärgiks peaks olema psühholoogiline muutus, mis võib olla nii tahtlik, ette kavatsetud kui ka ette kavatsemata. Kunsti teraapiline kasutamine annab pigem kunstilise elamuse. Teraapiaseansi rõhk on protsessil mitte kunstilisel lõpptulemusel. Kunstiteraapia on ka reguleeritud proffesionaalsete assotsiatsioonide poolt ja seal hulgas jälgitakse spetsiifilisi eetikanorme, mis kunsti terapeutilise kogemise puhul pole vajalik. Kunstiteraapiad ja teised teraapiad 1) Psühhoteraapia ja nõustamine. Psühhoteraapiaid ja kunstiteraapiat seovad

Kunstiteraapiad
thumbnail
46
docx

Teraapiad

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö õppetool ST14 Nelli Mahmutov TERAAPIAD Referaat Õppejõud: Pille-Ruth Kukemilk, MA Mõdriku 2015 1 SISUKOR SISSEJUHATUS........................................................................................................ 3 1TERAAPIAD........................................................................................................... 3 1.Terviku teraapia, Anesi ultraheli teraapia.........................................................5 2.Individuaalne psühhoteraapia, holistiline psühhoteraapia...............................5 3.Hüpnoteraapia.................................................................................................. 7 4.Imago suhteteraapia, Pere- ja paariteraapia....................................................8 5.TRE meetod.........................

Meditsiin
thumbnail
8
docx

Sotsiaalpedagoogika eksami konspekt

töös lastega ning tutvustada erinevaid probleemilahenduse võimalusi. 3. Milline on sotsiaalpedagoogika ? Sotsiaalpedagoogika on mitmetähenduslik. Kasutades sotsiaalpedagoogilisi võtteid ja mõjutades läbi selle inimesi ennast saab ennetada, parandada, leevendada sotsiaalseid probleeme. Sotsiaaltööl ja sotsiaalpedagoogikal on kummalgi oma arengulugu, kuid aja jooksul on nende erinevus vähenenud ja alad on teineteisele lähenenud. Sotsiaalpedagoogika ja sotsiaaltöö lähtekohad ja ülesanded on sarnased, ühiseks nimetajaks ülemmõiste „sotsiaalne“. 4. Kes on sotsiaalpedagoogika sihtgrupiks? Seadusrikkumiste ja uimastite kasutamisega seonduvad probleemid. Vaimsete ja erivajadustega inimesed, kroonilised haiged ,tänavalapsed ja võlglased, prostituudid, kriminaalkorras karistatud. 5. Millal sündis sotsiaalpedagoogika teadusharuna ? Sotsiaalpedagoogiline mõte ja tegevus sündis juba antiikajal. Juba siis mõistsid paljud

Sotsiaaltöö
thumbnail
14
odt

Humanistlik suund kunstiteraapias

11 Humanistlik Käsitlus Kunstiteraapiates Josef E. Garai Humanistlik käsitlus kunstiteraapiatest eeldab postulaati oletustele, mis on vastavuses põhilistele filosoofilistele uskumustele ja väljakujunenud humanismi praktikatele. Selline postulaat on selgelt välja toodud Charlotte Bühleri poolt (1971) ja kõlab järgmiselt: (1) Inimest tuleb vaadelda tervikuna. (2) Inimese elu tuleb vaadelda tervikuna, st võtta arvesse arenguetappide kõik faasid sünnist surmani. (3) Individuatsioon ja enese täiustamine on olulisemad kui ümbritsevaga kohanemine ja pinge puudus, sest nad aitavad tagada elu mõtestatust ja tugevdada identiteeti. (4) Elus on kolm põhilist tungi: naudinguvajadus, mida iseloomustab isiklik rahuldus seksist, armastusest ja ego tunnustusest; vajadus kuuluda kuhugi ja leida turvalisustunne läbi enese mugavdumisega ühiskonnas ja vajadus loomingulistele saa

Kunstiteraapia
thumbnail
16
docx

Minu esimene kirjanduslik teos tantsu- ja liikumisteraapia maailmas

Tallinna Ülikool Loodus- ja terviseteaduse instituut Tantsu- ja liikumisteraapia täiendkoolitus Refereering Minu esimene kirjanduslik teos tantsu- ja liikumisteraapia maailmas Ann-Christine Allik Tallinn 2016 Minu esimene kirjalik teos tantsu- ja liikumisteraapia maailmas 2 SISUKORD SISUKORD.................................................................................................2 Loovteraapia............................................................................................2 Tants, liikumine ja teraapia......................................................................3 Keda ravida?............................................................................................4 Tund..............................

Tantsuteraapia
thumbnail
42
doc

Nõustamispsühholoogia

lõpetada. Pole igavene *põhineb kindlal nõustamisteoorial ning rakendub läbi kindlate meetodite kasutamise ­ pead suutma kirjeldada mis teooriat/metoodikat kasutad. Ei saa olla midagi väljamõeldut. Nõustamine on postmodernistlik filosoofia ­ keegi pole ebanormaalne, normi piir hägune, kui üldse olemas, inimene ise ekspert oma probleemide lahendamisel ning selle tee loomisel. Nõustamine on üheaegselt nii kunst kui ka teadus. Kunsti-teaduse mõõde peegeldab nõustamisprotsessil ilmnevat püüdlust tasakaalustada ilmnevat subjektiivsuse ja objektiivsuse mõõdet (Nystul, 2006). Sellest lähtudes võib nõustaja tunnetuslikult siseneda kliendi maailma, säilitades seejuures professionaalse ja teadusliku objektiivsuse. Nõustamine kui kunst ­ subjektiivne mõõde, teadmiste baasil ja seeläbi arendatakse oskusi, mis sobitatuvat kliendi unikaalsete vajadustega ja multikultuurilise ühiskonna

Psüholoogia
thumbnail
8
docx

Tants päästab paljude elu

ennast masendusest, mis on tingitud kohutavatest seikadest varasemas elus. On oluline, et sellistel inimestel oleks keegi, kes on neist tugevam ja suudab nendesse süstida elurõõmu nagu on seda antud artiklis mainitud sotsioloog ja tantsuaktivist Sohini Chakraborty. Täna tema uurimustöös tehtud avastusele, et tants on võimas abivahend psühholoogilis-sotsiaalses rehabilitatsioonis on ta aidanud mitmeid inimesi just tantsuteraapiaga. Tantsuteraapia on liikumise ja tantsu kasutamine psühhoteraapilistel eesmärkidel, mille kaudu saab inimene loovalt pühendud emotsionaalse, käitumusliku, füüsilise ja sotsiaalse ühtsuse arendamisele iseendas. Samuti aitab see lõõgastuda ning mõtteid igasugustelt haiget tegevatelt meenutustelt mujale viia. Tantsides langeb inimene justkui transsi mõeldes ainult õigetele liigutustele ning süvenedes täielikult sellesse, mida teeb. Antud artiklis mainitud teraapia teeb väga palju head inimestele, kes on olnud inimkaubanduse,

Sotsiaaltöö




Kommentaarid (5)

tsobo profiilipilt
tsobo: Väga hea kokkuvõte, oli palju abi! Aitäh :)
15:09 27-02-2010
kahes profiilipilt
kahes: nats ühekülgne, aga mõte hakkab jooksma
19:12 30-12-2011
minaise2011 profiilipilt
minaise2011: Väga hea:)

15:11 27-11-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun