Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kõne Kohustuslik kirjandus - poolt ja vastu (5)

4 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes jääb siinkohal lolliks?

Lõik failist

Kõne Kohustuslik kirjandus - poolt ja vastu #1 Kõne Kohustuslik kirjandus - poolt ja vastu #2
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-12-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 143 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 5 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor rainhein Õppematerjali autor
Kõne Kohustuslik kirjandus - poolt ja vastu

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
38
docx

Ülenurme Gümnaasiumi 10. ja12. klasside õpilaste lugemisharjumused

.............................................................................................3 1. Kirjanduse ülevaade...........................................................................................................4 1.1 Varasemad uuringud.....................................................................................................4 1.2 Ajakirjandus..................................................................................................................4 1.3 Kohustuslik ja vabatahtlikult loetav kirjandus.............................................................5 1.4 Lugemist mõjutavad tegurid.........................................................................................6 2. Metoodika...........................................................................................................................7 2.1. Valim...........................................................................................................................7

Kirjandus ja ühiskond
thumbnail
59
pdf

luLUGEMISHARJUMUSED TALLINNA REAALKOOLI ERI VANUSES ÕPILASTE SEAS

........................................................ 6 1.2.1. Üldised kaalutlused ....................................................................................................... 6 1.2.2. Internetimeedia .............................................................................................................. 7 1.2.3. Ajakirjandus .................................................................................................................. 7 1.2.4. Kohustuslik kirjandus.................................................................................................... 8 1.2.5. Vabatahtlikult loetav kirjandus...................................................................................... 9 1.2.6. Üldised küsimused......................................................................................................... 9 1.3. Tulemuste analüüsimise põhimõtted ...................................................................

Kirjandus
thumbnail
45
doc

TEKSTID, MIDA LOEVAD MINU EAKAASLASED

olukordade kohta elus. Iga tekst on alati vaid üks teiste omanäoliste hulgast. Seetõttu saab seda mõista teiste tekstide kaasabil ­ kontekstis, seoseid luues. Mida rohkem on inimene lugenud, puutunud kokku erinevate tekstidega, seda sügavamalt mõistab ta loetut, loob seoseid. Tänapäeva ühiskonnas ei õnnestu kellelgi vältida tekste ega suhet nendega. Tekstid mitte lihtsalt ei ümbritse meid, vaid on muutunud elu osaks, nendega tekib suhe, need tuleb vastu võtta, kujundada nende kohta oma arvamus. Tuleb õppida olulist vähemolulisest informatsioonist eristama. See tähendab kriitiliselt lugeda ja teksti analüüsida ning seda mõtestada. 1 A. Nahkur, M. Sokk, Sõna võlu 7.klassile. Tallinn: Koolibri, 2001, lk 3. 5 1.1. Teksti ülesehitus Pealkiri - see on reklaam. Selle põhjal teeb lugeja otsuse, kas lugeda või mitte. Sageli

Eesti keel
thumbnail
11
docx

E-raamatute kasutamine ja ajalugu

3. E-RAAMATUTE AJALUGU Esimest korda kirjeldas e-raamatut Robert A. Heinlein oma ulmeromaanis "SpaceCadet"(1948). Alguses olidki e-raamatud vaid ulmekirjanduses, kus kirjeldati neid nii e-lugeri sarnaste seadmetena, kui õhku projitseeritud lehekülgedena. Esimene raamat, mis vaid digitaalsel kujul avaldati, oli Stephen King'i "Riding the Bullet". Elektrooniliste väljaannete sünniks loetakse aga 1971.aastal Michael S. Harti poolt algatatud Gutenbergi Projekti. Selle eesmärgiks oli teha avalikult kättesaadavaks raamatud ja muud väärt tekstid elektroonilisel kujul. 1971. aasta juulis avaldati esimene e-raamat lihtsas ASCII tekstiformaadis. Esimesed e-raamatud trükkis Hart vabatahtlike abiga lihtsalt arvutisse ümber. Seetõttu nimetati neid siis e-tekstideks, kuna oma olemuselt polnud nad midagi muud kui tavalised tekstifailid. Esimene teos, mille Hart e- raamatuna avaldas, oli Iseseisvusdeklaratsioon. 1989

Arvuti riistvara
thumbnail
4
docx

Kellavärgiga apelsin kokkuvõte/analüüs

bibliofiil, kes raamatukogust lahkumisega hilja peale jäänud; tungida ühe kirjaniku kodusse ühes kirjaniku vaeseomaks peksmise ning tema naise grupiviisilise vägistamisega; pisemaid pahategusid nagu autoärandamised, vargused, jõukudevahelised arveteklaarimised pole mõtet mainidagi ning ühel popipäeval kuritarvitab Alex omal käel veel alalealisi tüdrukuid. Ühe järjekordse aktsiooni käigus jäädakse aga lõpuks vahele ning et Alexi poolt läbitümitatud vanamutike sureb, järgneb pikk vanglakaristus. Kohanemisvõimelise isikuna suudab Alex vangla vaimulikule hea mulje jätta, kuid eksinu püha üritus end hea käitumise läbi puhtaks pesta nurjub kui samasse kongi tuuakse keegi homoseksuaalsete kalduvustega retsidivist, kes öösel toimuvas kakluses saadud hoopide tagajärjel sureb. Parandamatutel kurjategijatel on kuritegevuse väljajuurimisele asunud maailmas ainult üks võimalus end rehabiliteerida. On väljatöötatud nn

Eesti keel
thumbnail
8
doc

Diana Leesalu

Ma ei taha kellelegi näidata jõhkrust, roppust või vastikuid sündmusi ainult sellepärast, et nii on kihvt ja vägev. Ma tahan näidata tagajärgi koos põhjustega ja raputada pisut neid, kes juba liiga sügavale mängu sisse on imbunud.Ahjaa...kolmas põhjus. Ma olen natuke tüdinud sellest üldlevinud veendumusest, et noored ei taha enam lugeda. Küsige mõne kooliõpilase arvamust kirjanduse kohta. Ma usun, et võin üsna julge südamega saadava vastuse peale kihla vedada. Aaappiiii... kohustuslik kirjandus!!?? See on igav! See tapab meid. Mul ei ole selle jaoks aega. Ma ei viitsi. Kas teile ei tundu, et kuskil on tehtud viga? Äkki on alustatud valest otsast? Kõigepealt tuleb tekitada huvi. Ja mis tekitab huvi enamuses noortes inimestes? Äratundmine. Arusaamine. Reaalsus... olgu, vahel ka reaalsuse kaotsiminek. Igatahes, pigem jõuline sündmustele orienteeritud tempokas teemakäsitlus kui pikk ja igav tegelaste sisemonoloog. Äkki tuleks

Kirjandus
thumbnail
41
doc

Uurimistöö kirjutamise juhend

........................................................................ 15 6.4.Töö põhiosa................................................................................................................. 16 6.5.Kokkuvõte.................................................................................................................... 17 6.6.Kasutatud lühendite loetelu.......................................................................................... 18 6.7.Kasutatud kirjandus..................................................................................................... 18 6.8.Lisad............................................................................................................................ 19 7.UURIMISTÖÖ VORMISTAMINE........................................................................................ 19 7.1.Üldnõuded uurimistöö vormistamisel........................................................................... 19 7.2

Eesti keel
thumbnail
37
docx

Kirjutamine - veel ideid

Noorematele lastele mõeldud teatmiku koostamine. Raamatu koostamine pealkirjaga "Mida me teame ..." (näiteks päikesest). Raamatu koostamine pealkirjaga " _____ kohta on vaja teada" (näiteks loomadest). Kunstitegevused Seinalehe valmistamine, kus on esitatud õpilaste koostatud lugu, ja seda lugu esitleva plakati valmistamine. Pildijutu ehk koomiksi koostamine. Dioraami valmistamine. Dioraam on: 1) läbipaistavale riidele, matile klaasile jm mõlemalt poolt maalitud valgusefektiga pilt; 2) maalitud taustaga plastiline kujutis näitusesaalis või muuseumis, mis hõlmab osa vaateväljast. Kollaazi (mitmesugustest materjalidest valmistatud kompositsioon) loomine värvilisest paberist lõigatud ja alusele liimitud tükkidest. Käpiknukkude valmistamine. Plastiliinist mudelite valmistamine. Piltide joonistamine lemmikosade kohta õpilaste koostatud loos. Sünnipäevakaartide valmistamine.

Kirjandus




Kommentaarid (5)

eestiekspress profiilipilt
eestiekspress: Ma tänan, kuigi autor olen siiski mina :)
23:25 10-05-2010
pelmeenivend profiilipilt
pelmeenivend: väga hea, õpetaja jäi rahule igatahes
21:08 03-02-2010
blissike profiilipilt
blissike: väga hea
15:48 10-04-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun