Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

I seminari asendustöö – SWOT analüüs (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

I seminari asendustöö – SWOT analüüs.
Mikk Rajaver RK-11

  • Koostada enda, kui TLÜ üliõpilase SWOT analüüs. Määratleda enda sisemised tugevused ja nõrkused, mis võivad toetada/takistada õpinguid oma erialal ning määratleda välised ohud ja võimalused, mis võivad takistada/toetada õpinguid.
    Sisemised tugevused
    Sisemised nõrkused
    Huvi eriala vastu.
    Kohusetunne .
    Tugev motivatsioon omandada teadmisi, et neid tulevikus enda elatamiseks kasutada.
    Auahnus.
    Tugev nägemismälu .
    Materjali kiire omandamine.
    Soov saada erialaseid tutvusi, mis tulevad tulevikus kasuks.
    Aktiivsus.
    Kekendumisvõime puudumine.
    Matemaatiliselt nõrgad võimed.
    Oskamatus oma aega otstarbekalt planeerida .
    Väikeste detailide ületähtsustamine.
    Laiskus .
    Nõrk kuulmismälu.
    Välised ohud
    Võimalused
    Õppegruppide suurus, mille tõttu võib tekkida tähelepanu hajumine .
    Tasuta wifi , hajutab tähelepanu.
    Tasulisel kohal tekivad finantsraskused.
    Koolivälise elu tähtsustumine võrreldes koolieluga.
    Iseloomude sobimatus üliõpilaste vahel ning üliõpilase ja õppejõu vahel.
    Palgatöö tähtsustamine.
    Erialased lisakoolitused, täiendkursused.
    Praktika.
    Õppematerjalide kättesaadavus ning põhjalikkus.
    Kompetentsed õppejõud.
    Lihtsustavad joonised.
    Lähedaste toetus, nii rahaline kui ka moraalne .
    Võimalus minna välismaale vahetusüliõpilaseks.
    Strateegiad:
    Seejärel moodustada tugevustele , nõrkustele, ohtudele ja võimalustele tuginedes oma tegevuse strateegiad: kuidas lõpetada ülikool edukalt ja nominaalajaga.
    SWOT
    Tugevused
    Nõrkused
    Võimalused
    On olemas huvi eriala vastu, järelikult tuleks ise otsida võimalusi saada lisateadmisi ning praktikat, leida juba õpingute ajal erialaga seonduvat tööd.
    Tuleks ise olla võimalikult aktiivne ning pakkutavaid võimalusi vastu võtta ning ära kasutada.
    Olemas on tugev motivatsioon, kohusetunne ning ka materjalid on kergesti kättesaadavad ja põhjalikud, mistõttu peaks üliõpilane olema võimeline iseseisvalt materjali omandama ning tänu sellele ka eksameid ning arvestusi edukalt sooritama.
    Nõrga kuulmismälu puhul peaksin õppimisel rõhku panema nägemismälule ehk eksmiteks valmistudes õppima matrejale lugedes .
    Aktiivsus ja suur suhtlemisvajadus aitavad luua tutvusi, mis tulevad kasuks praktika või töö leidmisel.
    Materjalide kerge ligipääsetavus aitavad üle saada keskendumisprobleemidest.
    Ohud
    Õppematerjalid on väga põhjalikud ja olulise leidmiseks ja omastamiseks tuleb keskenduda tähtsatele punktidele, mis on ka loengus välja toodud.
    Finantsraskuste vältimiseks kasutada ära oma tugevusi eksamite edukaks sooritamiseks ning taodelda näiteks stipendiumi või kandideerida vabanenud tasuta kohtadele.
    Massiloengutes keskendumise parandamiseks peaksin ennast välistest segajates välja lülitama ja rohkem pöörama tähelepanu materjali omastamisele.
    Laiskus ning pidev soov suhelda võivad tekitada olukorra, kus koolikohustused jäävad kooliväliste tegevustega võrreldes tahaplaanile. Selle vältimiseks tuleb need kaks omavahel eraldada ja tegeleda siis, kui on õige aeg.
    Tasuta wifi muudab keskendumise raskemaks. Kasulik oleks näiteks materjalid enne loengut välja printida ning teha märkmed juurde käsitsi.
  • I seminari asendustöö – SWOT analüüs #1 I seminari asendustöö – SWOT analüüs #2
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-12-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 46 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Spinifex Õppematerjali autor
    Juhtimise alused

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    73
    docx

    Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse

    ....................................................................................12 Strateegia väljatöötamine ja täiustamine....................................................................................13 Strateegia eripära väikeettevõtetes.............................................................................................13 Tegevuskeskkonna, haru- ja konkurentsianalüüs...........................................................................13 Makrokeskkonna analüüs...........................................................................................................14 PEST ­ analüüs...........................................................................................................................14 Tegevusharu olukorra analüüs....................................................................................................15 Kriitilised edutegurid.......................................................................................

    Juhtimine
    thumbnail
    176
    pdf

    E-kursuse „Koristustööde planeerimine ja arendamine“ materjalid

    Töö õppematerjaliga, töö hindamine OTSTARBEKAS kvaliteedi korraldus PUHTUSEASTE Kordamisküsimused, Vastamine kvaliteedi kriteeriumid KORISTUSTÖÖDE kordamisküsimustele (hinne) MÕÕDISTAMINE Objekti mõõdistamine ja Kordamisküsimused, analüüs mõõdistamine. (hinne) Harjutusülesanne, objekti analüüs. OBJEKTI KÄIVITAMINE Töö õppematerjaliga, Foorum, arendusülesande kava OBJEKTIRAAMAT Uue Lugeda tööjuhendeid ja töötaja kohanemisplaneering, lisamaterjale Arendusülesanne, objekti

    Puhastusõpetus
    thumbnail
    69
    doc

    Turunduse eksam

    1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2.Kogu turundustegev

    Turundus
    thumbnail
    352
    pdf

    Andekusest ja andekatest lastest

    Viire Sepp Andekusest ja andekatest lastest Tartu 2010 Toimetanud Kairit Henno Kaane kujundanud Maarja Roosi Küljendanud Kairi Kullasepp Autoriõigus: AS Atlex ja autorid, 2010 Kõik õigused kaitstud. Igasugune autoriõigusega kaitstud materjali ebaseaduslik paljundamine ja levitamine toob kaasa seaduses ette nähtud vastutuse. Käsikirja valmimist on toetanud Euroopa Liit ja Euroopa Sotsiaalfond AS Atlex Kivi 23 51009 Tartu Tel 734 9099 Faks 734 8915 [email protected] www.atlex.ee ISBN: 978-9949-441-73-0 Sisukord 3 Sisukord Eessõna 5 Mis on andekus 7 Intelligentsus ja erivõimed 14 Kuidas andekad lapsed mõtlevad 25 Andekus ja loovus 31 Motivatsioon 40 Eesmärgi ja tasu mõju motivatsioonile

    Psühholoogia
    thumbnail
    105
    doc

    Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

    Majanduse alused 1. Võimaliku tootmise piir VTP on kahe kauba tootmiskombinatsioonide jada, mis saadakse ühiskonna tootlikke ressursse omavahel kombineerides. Pareto-efektiivsuse kriteerium väidab, et kõik punktid võimaliku tootmise piiril on efektiivsed ning asudes ühes neist punktidest saab ühe hüvise tootmise suurendamiseks ressursse ümber jaotada vaid teise hüvise tootmise vähendamise arvel. Kui ressursse tuleb juurde või nende kvaliteet paraneb, nihkub VTP pikaajaliselt majanduskasvu tõttu koordinaattelgede nullpunktist kaugemale. 2. Alternatiivkulu printsiip See tähendab, et mida enam soovitakse tarbida teist hüvist, seda enam tuleb esimese hüvise tarbimist piirata. Saamatajäänud tulu parimast alternatiivsest kasutamata jäänud võimalusest. 3. Nõudmise üldine seadus- nõudlusfunktsioon ja selle nihked Nõudlusseaduse kohaselt: Muude tingimuste samaks jäädes, mida kõrgem on hind, seda väiksem on nõutav kogus. 4. Turutasakaal- tasakaaluh

    Majanduse alused
    thumbnail
    130
    rtf

    Amundsoni raamat

    4636 Aktiivne Aktiivne Aktiivne 116 254 96 118 ne Aktiivne Aktiivne nKuivne Aktiivne Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine kaasamine kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne Aktiivne Aktiivne Aktiivne kaasamine kaasamine Kaasam kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine ine Aktiivne kaasamineProbleemi m??ratlemise ?lesanded 87 N?ustamise

    Psühholoogia
    thumbnail
    161
    pdf

    Juhtimise alused

    4.3.6.3 Ametikohtade kavandamine 71 4.6.3.4 Juhtide ja spetsialistide jagunemine rivi- ja staabipersonaliks 73 4.6.3.5 Õiguste ja võimu jaotamine ametikohtade vahel 73 4.4 Personali juhtimine 75 4.4.1 Personali juhtimise olemus 75 4.4.2 Töö analüüs ja personali planeerimine 77 4.4.2.1 Töö analüüs 77 4.4.2.2 Juhtimist, töökorraldust ja tööjaotust reglementeerivate dokumentide sisu 78 4.4.2.3 Personali plaanimine (planeerimine) 83 4.4.3 Personali värbamine ja valik 84 4.4.3

    Juhtimine
    thumbnail
    323
    doc

    Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

    AKTIIVÕPPE MEETODID TÖÖLEHED Merlecons ja Ko OÜ 0 SISUKORD AKTIIVÕPPE MEETODID I.....................................................................5 AJALEHT...................................................................................................6 EBASELGE JA SELGE EESMÄRK..........................................................6 EBAVÕRDSED VAHENDID.................................................................10 ELUVESI...................................................................................................12 ENESEKEHTESTAMINE.......................................................................18 GRUPIKÄITUMINE...............................................................................21 HEA JA EDUKAS INIMENE.................................................................22 INTERVJUU.......................................................

    Isiksusepsühholoogia




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun