Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

E-kaubanduse plussid ja miinused (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised on suuremad erinevused tavakaupluse ja e-poe vahel?
  • Mis on taganemisõigus?
  • Millistele toodetele see ei laiene?
  • Kuidas internetis turvaliselt osta?
  • Mis peab alati olema internetikaubanduse ostuküljel?
  • Milliseid reegleid peab silmas pidama vautserite ostja?
  • Mis on taganemisõigus?
  • Mida peab arvestama et internetist turvaliselt osta?
  • Milline info peab alati olema kättesaadav internetikaubanduse ostuküljel?
  • Milliseid reegleid peaks jälgima vautseriostja?
  • Mis on PayPal okpay ja alterpay ja milleks neid keskkondi kasutatakse?
Vasakule Paremale
E-kaubanduse plussid ja miinused #1 E-kaubanduse plussid ja miinused #2 E-kaubanduse plussid ja miinused #3 E-kaubanduse plussid ja miinused #4
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-10-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 43 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kristiina moosel Õppematerjali autor
Millised on suuremad erinevused tavakaupluse ja e-poe vahel?
Mis on taganemisõigus? Millistele toodetele see ei laiene?
Kuidas internetis turvaliselt osta?
Mis peab alati olema internetikaubanduse ostuküljel?
Milliseid reegleid peab silmas pidama vautšerite ostja?
Võrdle kauba ostmist tavakaupluses ja e-poes ning too välja erinevused?
Mis on taganemisõigus?
Mida peab arvestama, et internetist turvaliselt osta?
Milline info peab alati olema kättesaadav internetikaubanduse ostuküljel?
Milliseid reegleid peaks jälgima vautšeriostja?
jne.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
11
doc

Veebipõhine ostukeskus

( Mida tasub silmas pidada internetist ostmisel. Jaanuar 2009) 6 2. REGULEERIV SEADUSANDLUS Veebipõhist ostuvõimalust reguleerib Kaubandustegevuse seadus, mis on vastu võetud 11.02.2004.a seadusega (RT I2004, 12,78), jõustunud 15.04.2004.a ja viimati muudetud 1.01.2010.a. § 4. Kauplejale ja kaubanduse korraldajale esitatavad nõuded 1) Kaupleja on kohustatud: 11) kauba või teenuse müügil e-kaubanduse korras Internetis avaldama kaupleja ärinime või nime, asukoha aadressi, kontaktandmed, kauba või teenuse hinna vastavalt tarbijakaitseseaduses sätestatule ning võlaõigusseaduses ja infoühiskonna teenuse seaduses sätestatud e-kaubandust puudutava teabe. Registreerimiskohustuse kohaselt peab e-kaubandusega tegelev ettevõtja end registreerima, esitades sellekohase taotluse asukohajärgsele valla- või linnavalitsusele.

Arvutiõpetus
thumbnail
3
doc

Tarbijakaitse

TARBIJA ÕIGUSED JA KOHUSTUSED 10.klassid Teemad on seotud isikumajandusega ­ mida see tähendab? KES ON TARBIJA? ­ arutelu TARBIJAKAITSESEADUS peab tagama tarbija õiguste kaitsmise Eestis. GARANTII? ­ arutelu KOHUSTUSLIK NÕUE ­ arutelu https://www.riigiteataja.ee/akt/28619 ÕIGUS vs KOHUSTUS ­ arutelu/näited. Sinu kui tarbija põhiõigused on (tarbijakaitseseadus): 1) nõuda vähemalt kohustuslikele nõuetele vastavat kaupa või teenust; 2) olla kaitstud oma elule, tervisele, varale ja keskkonnale ohtliku ning kasutamiseks või omamiseks keelatud kauba või teenuse eest; 3) saada vajalikku ja tõest teavet pakutavate kaupade ja teenuste hulgast teadliku valiku tegemiseks; 4) taotleda oma huvide arvestamist ja olla esindatud oma liitude ja ühingute kaudu otsuste tegemisel tarbijapoliitikat puudutavates küsimustes; 5) nõuda riiklikku kaitset oma õiguste ahistamise korral; 6) nõuda müüjalt hüvitust endale tekitatud materiaalse ja moraalse kahju eest. Millised on Si

Majandus
thumbnail
8
docx

Tarbijakaitse II KT

1. Asja vastavus lepingutingimustele. Õiguslik puudus Ostjale üleantav asi peab vastama lepingutingimustele, eelkõige koguse, kvaliteedi, liigi, kirjelduse ja pakendi osas. Lepingutingimustele peab vastama ka asja juurde kuuluvad dokumendid. Tarbijamüügi puhul on tarbija põhiliseks ootuseks, et müüdud asja saab kasutada sihtotstarbeliselt. Asja vastavust lepingutingimustele reguleerib võlaõigusseadustik. Tarbijamüügi puhul vastutab müüja asja puuduse eest. Puuduse hindamisel tuleb arvestada,millised olid asja omadused selle ostjale üleandmise ajal. Müüja vastutab ka varjatud puuduste eest, mis ilmnevad pärast ostu sooritamist. Varjatud puudused on sellised puudused, mida pooltel ei olnud võimalik avastada asja väliselt üle vaadates. Õiguslik puudus: Asi ei vasta nõuetele kui selle kasutamist takistavad õigusakti sätted, mida müüja lepingu sõlmimisel teadis või pidi teadma. Mitmetele seadmetele on kehtestatud õigusaktiga erinõuded nagu surveseadmetele, k

Tarbijakäitumine
thumbnail
27
docx

Õpimapp Äri- ja Võlaõigus

elektroonilisel teel füüsiliselt üheaegselt samas kohas viibimata." (Eesti E- kaubanduse Liit, 2016) 8 Kui alustatakse e-ettevõtlusega tuleks kindlasti tutvuda Eesti E-kaubandus Liidu kodulehel infomaterjaliga alustavale e-kauplejale, kus on ära toodud ka näidis müügitingimused või Tarbijakaitseameti kodulehel ettevõtjale mõeldud dokumentidega valides e-kaubanduse valdkonna. Juhend e-kaubandusega tegelevatele ,, /.../ ettevõtjatele on Tarbijakaitseameti poolt välja töötatud selleks, et tagada eetiline ja seadustele vastav kauplemine Interneti vahendusel." (Tarbijakaitseamet, 2017) Müügitingimuste koostamisel on lähtutud Tarbijakaitseameti juhendist e- kaubandusega tegelevatele ettevõtjatele, et see koosneks järgnevatest komponentidest, tulenevalt õigusaktides sätestatud nõuetest:

Võlaõigus



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun