Kasutage lihtsat stiili nii ülesehituses kui kujunduses Jälgige, et CV ei sisaldaks fakti- või kirjavigu Kontrollige üle firma ja ametikoha nimetus, kuhu te kandideerite, samuti kõik CV-s sisalduvad aastaarvud, telefoninumbrid ning aadressid Ärge kirjutage CV-sse üleliigset informatsiooni, mis ei ole otseselt seotud teie kandideerimisega Dokumendi koostas konsultatsioonifirma Mercuri Urval CV näidis Curriculum Vitae Nimi: Peeter Tamm Sünniaeg: 24. veebruar 1964, Tallinn Aadress: Mustamäe tee 333-11 Tallinn 13131 Telefon: 6 666 222 (tööl) 8 25 888 888 (mobiil) Perekonnaseis: Abielus, poeg 10 a, tütar 5 a Hariduskäik:
Kirjuta konkreetselt ja ainult olulistest asjadest. CV on ametlik dokument. Väldi familiaarsust, jutustavat stiili ja slängi, CV peab olema üheselt mõistetav. Kasuta kontakt e-mailina endanimelist meiliaadressi, mitte [email protected], [email protected], [email protected] vms Kui lisad CV-le foto, peab see olema viisakas ja selge. Ära saada väljakutsuvaid fotosid või peopilte. CV näidis 1 Curriculum Vitae Nimi KATRIN KASK SOOVI KORRAL Sünniaeg 17.02.1978 TEIE PILT Aadress Mesilase tee 52-11, 12345 Tallinn Telefon +372 166 5467 (kodus), +372 511 1570 (mobiil) E-post [email protected] Hariduskäik: 1994 – 1996 Tartu Kutsehariduskeskus, müüja eriala
Tartu Kutsehariduskeskus Turismikorraldus Annika Vesselov PRAKTIKAARUANNE Aruanne Juhendaja Reeli Engelbrecht Muhu 2009 SISUKORD Annika Vesselov...........................................................................................1 PRAKTIKAARUANNE................................................................ 1 1. SISSEJUHATUS..............................................................................................................4 2. ETTEVÕTE......................................................................................................................5 2.1 Ettevõtte ajalugu.........................................................................................................5 2.2 Ettevõtte asukoht ja kontaktandmed...........................................................................5 2.3 Ettevõtte tegevusalad.............
Kui käskkirjas on antud konkreetsed täitmise tähtajad ja täitjad, tuleb lahendamine võtta kontrolli alla. Käskkirja täitmist jälgib koostaja või täitmise kontrolli eest vastutav isik. Tähtajaks täitmata jäänud ülesannetest tehakse väljatrükk ja esitatakse juhile seisukoha võtmiseks. 22 Lidia Feklistova Käskkirja näidis KÄSKKIRI (kirja suurus 14 punkti; 5,5 cm kaugusel dokumendi ülaservast) Tartu (6,3 cm kaugusel dokumendi ülaservast) 03. september 2008 nr 1-2/3 Õppetoetuse määramine (8,5 cm kaugusel dokumendi ülaservast) (2-4 vaba rida) Võttes aluseks Haridusministri 03.09.2008.a. määruse nr 15 ,,Õppetoetuse määramine õppeasutustes" paragrahvide 17 ja 20 punkti 13 alusel: (üks tühi rida) 1. Määran Martin Lepale õppetoetuse. (üks tühi rida) 2
Alexandre Dumas _ «Kolm musketäri» EESSÕNA, milles selgitatakse, et is- ja os-lõpuliste nimedega kangelastel, kelledest meil on au oma lugejatele jutustada, ei ole midagi ühist mütoloogiaga. Umbes aasta tagasi, kogudes kuninglikus raamatukogus materjali «Louis XIV ajaloo» jaoks, sattusin ma juhuslikult «Härra d'Artagnani memuaaridele», mis oli trükitud -- nagu suurem osa selle ajajärgu töid, kus autorid püüdsid kõnelda tõtt nii, et nad ei satuks selle eest pikemaks või lühemaks ajaks Bastille'sse -- Pierre Rouge'i juures Amsterdamis. Pealkiri võlus mind: võtsin memuaarid koju kaasa, muidugi raamatukoguhoidja loal, ja lugesin nad ühe hingetõmbega läbi. Mul ei ole kavatsust hakata analüüsima seda huvitavat teost, piirduksin ainult tema soovitamisega neile lugejatele, kes tahavad saada pilti ajastust. Nad leiavad sealt meistrikäega joonistatud portreid, ja kuigi need visandid on enamuses tehtud kasarmuustele ja kõrtsiseintele, võib neis siiski niisama tõep?
Bill Rogers Käitumine klassiruumis Tõhusa õpetamise, käitumisjuhtimise ja kolleegitoe käsiraamat 1 Sisukord Arvustajad raamatust „Käitumine klassiruumis“ 4 Autorist 5 Teemad 6 Tänuavaldused 7
4636 Aktiivne Aktiivne Aktiivne 116 254 96 118 ne Aktiivne Aktiivne nKuivne Aktiivne Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine kaasamine kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne Aktiivne Aktiivne Aktiivne kaasamine kaasamine Kaasam kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine ine Aktiivne kaasamineProbleemi m??ratlemise ?lesanded 87 N?ustamise
Viire Sepp Andekusest ja andekatest lastest Tartu 2010 Toimetanud Kairit Henno Kaane kujundanud Maarja Roosi Küljendanud Kairi Kullasepp Autoriõigus: AS Atlex ja autorid, 2010 Kõik õigused kaitstud. Igasugune autoriõigusega kaitstud materjali ebaseaduslik paljundamine ja levitamine toob kaasa seaduses ette nähtud vastutuse. Käsikirja valmimist on toetanud Euroopa Liit ja Euroopa Sotsiaalfond AS Atlex Kivi 23 51009 Tartu Tel 734 9099 Faks 734 8915 [email protected] www.atlex.ee ISBN: 978-9949-441-73-0 Sisukord 3 Sisukord Eessõna 5 Mis on andekus 7 Intelligentsus ja erivõimed 14 Kuidas andekad lapsed mõtlevad 25 Andekus ja loovus 31 Motivatsioon 40 Eesmärgi ja tasu mõju motivatsioonile
Kõik kommentaarid