nahast. Samuti kasutatakse luksusautode puhul mitmes kohas puitu ja muid väärismaterjale. Auto sisustus ja viimistlus kvaliteet võivad olla küll väga erinevad, aga nad on kõik ehitatud samasid põhimõtteid kasutades. Detailid on omavahel ühendatud kruvide, poltide ja tüüblitega. Need kinnitusvahendid hoiavad kinni paneele ja katteid, mis koos olles ja üksteise külge ühendatult moodustavadki auto sõitjateruumi salongi. Lukksepal erinevaid salongi osandamise töid väga tihti teha ei tule. Rohkem puutuvad selliste töödega kokku elektrikud kes otsivad mingeid ühendusi ja juhtmete vigu ja ka lisaseadmete paigaldajad. (signalisatsioonid, kõlarid, püsikiiruse hoidjad, käedvaba süsteemid) Autokere Autod on väliselt üksteisest erinevad, aga nad koosnevad ühesugustest seadmetest ja agregaatidest. Tänapäeva auto loomisel on suurt tähelepanu pööratud kerele. See
..................................................................8 Esi- ja tagastange kokkupanek............................................................................. 10 KOKKUVÕTE.......................................................................................................... 10 2 SISSEJUHATUS Esimene ,,Auto kere ja sisustuse osandamise ja koostamise" tund toimus 5. septembril. Selles õppetunnis Automaalrite sessioonõppe grupi AMK16 õpilased jagati kaheks grupiks ühes grupis naisterahvad, teises grupis mehed. Esimeseks tööülesandeks naisgrupile anti sõiduauto Chrysler 300 esi- ja tagastange eemaldamine. Meestele aga vanema Suzuki lammutamine. Enne praktilisele poolele asumist tutvustati kooli õpperuumi inventari, mida läheb tegeva töö tarbeks tarvis
Salongi sisustus, selle ülesanne ja ehitus, töö põhimõte, sobitamine ja reguleerimine. Kinnitusvahendid, nende ehitus, kinnitamine ja reguleerimine. Autokere detailide puhastamine ja hoiustamine (puhastusvahendid). Erinevate materjalide puhastamine. Pakkimine, markeerimine, hoiustamine. Õppija teab ja tunneb: auto hooldusel ja remondil kasutatavaid tööriistu, lukksepatööde tehnoloogiaid, autokere ja salongi sisustuse osandamise koostamise põhimõtteid, autokere detailide ehitus, nende sobitus ja reguleerimine, salongi sisustuse ülesannet, ehitust, selle sobitamist ja reguleerimist, detailide puhastamist, detailide pakkimist ja markeerimist, detailide hoiustamise tingimust.
AUTOKEREDE OSANDAMINE JA KOOSTAMINE KOKKU TEOORIA LABOR PRAKTIKA 6õn 0,5 2,5 3 6 õn 0,5T/2,5L/3P (kolme erineva automargi osandamine ja koostamine) 1. Eesmärk Õpetamisega taotletakse, et õppija omandab teadmised lukksepa tööriistadest, nende hooldusest, autode hooldusel ja remondil kasutatavatest eritööriistadest, nende hooldusest, lukksepatööde tehnoloogiast, autode osandamise ja koostamise põhimõtetest, sõiduki detailide hoiustamisest ja puhastamisest ning oskused kasutada lukksepa tööriistu, autode hooldusel ja remondil kasutatavaid eritööriistu, neid hooldada. Teostada lukksepatöid, osandada ja koostada autot ja puhastada autodetaile. 2. Nõuded mooduli alustamiseks Puuduvad 3. Õppesisu 3.1. LUKKSEPA TÖÖRIISTAD. Momendimõõtevõtmed, -käepidemed. Elektritööriistad. Pneumotööriistad. Tõmmitsad. Rakised. Tööriistavalik
............................................................................................................ 6 Kokkuvõte.................................................................................................................................... 7 2 SISSEJUHATUS Käisin ajavahemikus 02. detsember 2013 26. jaanuar 2014 Maario&Ko-s praktikal, kus läbisin 90 töötunnise autokere ja sisustuse osandamise ja 90 töötunnise plastdetailide töötlemise praktika. Maario&Ko valisin enda praktikakohaks, sest see on minu kodu lähedal ja pidavat olema hea koht praktika tegemiseks. Oma töös tutvustan lähemalt ettevõtet ja sellega seotud toiminguid. Aruandesse panin kirja selle, mis olid minu ülessanded praktika ajal. Seletan ning kirjeldan enda tööülesandeid, avaldan arvamust ning annan omapoolse hinnangu toimunule. Minu eesmärgid praktikaks
Põltsamaa Ametikool Juhtimisseadmed ja veermik A2 Nimi Sisukord 1. Autovedrustus............................................................................................... 3 1.1 Keerdvedrustus..................................................................................................................3 1.2 Lehtvedrustus....................................................................................................................4 1.3 Reaktiivvedrustus..............................................................................................................4 1.4 Poolaktiivne vedrustus......................................................................................................5 1.5 Aktiivvedrustus....................................................
RIIGIKAITSE õpik gümnaasiumidele ja kutseõppeasutustele Kaitseministeerium Tallinn 2006 Riigikaitseõpik gümnaasiumidele ja kutseõppeasutustele Kaitseministeerium ja autorid: Rein Helme (1. ptk) Teet Lainevee (9. ptk), Hellar Lill (3. ptk), Andres Lumi (6. ptk), Holger Mölder (2. ptk), Taimar Peterkop (3. ptk), Kaja Peterson (11. ptk), Andres Rekker (4. ja 10. ptk), Andris Sprivul (8. ptk), Meelis Säre (4. ja 7. ptk), Peep Tambets (5. ptk), Tõnu Tannberg (1. ptk) Konsulteerinud Margus Kolga Keeletoimetanud Ene Sepp Illustreerinud Toomu Lutter Fotod: Ardi Hallismaa, Boris Mäemets, Andres Lumi, Andres Rekker, Avo Saluste Kaane kujundanud Eesti Ekspressi Kirjastuse AS Küljendanud Eesti Ekspressi Kirjastuse AS Trükkinud Tallinna Raamatutrükikoda Kolmas, parandatud trükk Üleriigilise ajaloo, ühiskonnaõpetuse ja kehalise kasvatuse ainenõukogu ühiskomisjon soovitab kasutada õpikut riigikaitse valikaine õpetamisel. Riigikaitse valikain
Programmeerimise algkursus 1 - 89 Mida selle kursusel õpetatakse?...................................................................................................3 SISSEJUHATAV SÕNAVÕTT EHK 'MILLEKS ON VAJA PROGRAMMEERIMIST?'......3 PROGRAMMEERIMISE KOHT MUUDE MAAILMA ASJADE SEAS.............................3 PROGRAMMEERIMISKEELTE ÜLDINE JAOTUS ..........................................................7 ESIMESE TEEMA KOKKUVÕTE........................................................................................8 ÜLESANDED......................................................................................................................... 8 PÕHIMÕISTED. OMISTAMISLAUSE. ...................................................................................9 ................................................................................................................................................. 9 SISSEJUHATUS.......
Kõik kommentaarid