Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ärimudel "Tervislik Amps" (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Ärimudel-Tervislik Amps #1 Ärimudel-Tervislik Amps #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-11-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 31 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Asiaks Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
92
docx

Äriplaan kohvikule

Kuressaares on üsna palju toitlustusettevõtteid. Seevastu ei ole Kuressaares kuigi palju mahe- ja toortooteid pakkuvaid poode ja kohvikuid, kus mahetoodete armastajad süüa saaks. Kui kliendi kindel soov on saada kiirelt tervislikku toitu, tuleb ta tõenäoliselt Mahedikku. Hinnad tuleb hoida stabiilsed, ei tohi olla liiga suuri kõikumisi võrreldes konkurentidega. Uute konkurentide tekke oht Uute konkurentide tekke oht on suur, sest mahetootjaid on Saaremaal küllaltki palju ning tervislik toitumine on iga päevaga kasvav trend. Kui Kuressaarde tekib mõni teine sarnane kohvik või restoran, on see ettevõttele ohtlik. Nad muutuvad ettevõttele ohtlikuks, kui müüvad samu tooteid eriti madala hinnaga. Kuna toitlustusettevõttele kehtiv seadusandlus ei ole väga keeruline, siis on lihtne siseneda turule. Et oma ettevõtet kaitsta püüame selle vältimiseks pakkuda suurepärast teenindust kvalifitseeritud töötajatega. Samuti käivitame kohe ka

Äriplaan
thumbnail
18
doc

Toote ja teenuse arendus. Klienditeekonna analüüs.

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismiosakond TOOTE JA TEENUSE ARENDAMINE P. KOTLER & G. ARMSTRONG TOOTEMUDELI ALUSEL JA KLIENDITEEKONNA ANALÜÜS Uurimustöö Pärnu 2010 2 SISUKORD SISUKORD................................................................................................................................. 3 SISSEJUHATUS......................................................................................................................... 4 ETTEVÕTTE LÜHITUTVUSTUS............................................................................................. 5 1 TEENUSE ARENDAMINE P. KOTLERI & G. ARMSTRONGI TOOTEMUDELI ALUSEL ..................................................................................................................................................... 7 1.1 TEENUSE ANALÜÜS P. KOTLER & G. ARMSTRONG TOOTMUDELI ALUSEL 7 1.2 KONKUREERIVATE

Turism
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

Toote elutsükli mudel lk 140 Tootel on oma elu, nagu kõigil elusorganismidel, mis algab sünniga, läbib teatud etappe ja lõpeb surmaga. Elutsükli kontseptsiooni saab kasutada turu, toote ning brändi arengu analüüsimiseks. Toote elutsükkel on aeg toote kavandamisest kuni toote lõppemiseni. Neli faasi. Osad autorid toovad välja enne juurutusfaasi veel arendusfaasi Tunnus Juurutus Kasv Küpsus Langus Turunduse- Turu loomine, Turu hõlvamine, eeliste Turuosa kaitsmine, Saagikoristus, rentaabluse eesmärk tarbija teavitamine, rõhutamine brändi lojaalsuse tõstmine, toote poolehoiu võitmine säilitamine kõrvaldamine Käive Väike, kasvav Kiiresti kasvav Stabiliseeruv, kahanev Kahanev Kasum Negatiivne, väik

Turundus
thumbnail
21
doc

Turundusplaani näide

TALLINNA MAJANDUSKOOL Ärijuhtimise osakond AXBO ÄRATUSKELL turundusplaan Koostajad: Sisukord Tallinn 2010 Kokkuvõte............................................................................................................ 3 Ettevõtte üldandmed........................................................................................... 4 Äriideestik............................................................................................................ 4 Turu analüüs........................................................................................................5 Turusituatsioon ja ­arengutendentsid..................................................................................... 5 Turunduskeskkonna analüüs.............................................................................5 Makrokeskkond ehk kaugkeskkond .................

Turundus
thumbnail
31
doc

KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS

LISAMATERJAL KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS Eva Vahtramäe 2 EESSÕNA Viimastel aastatel kliendisuhete juhtimise parendamist Eesti ettevõtetes iseloomustab ühelt poolt püüd rakendada CRM'i (Customer Relationship Management, kliendisuhete juhtimine, ingl. k) ja teiselt poolt odavate pakkumiste reklaamikampaaniad. Kahtlemata mõlemad rakendused leiavad klientides vastukaja, üks pikemas ja teine lühemas perspektiivis. Soliidsemates ettevõtetes (näiteks Eesti Mobiiltelefon, Tallinna Vesi) on klassikaline kulude juhtimine muutumas kliendikeskseks tulude juhtimiseks. Kui ettevõtte põhialused pole paigas, suhted pole rajatud usaldust ja pühendumist väärivatele printsiipidele ning tegevusele, siis ajavad lojaalsusprogrammid kliendi lihtsalt segadusse. Klientide harjumuste ja vajaduste analüüsimiseks on erinevaid meetodeid, alates lihtsate küsimuste esitamisest ostu/müügiprotsessis kuni CRM'i ja TQM'

Klienditeenindus
thumbnail
10
doc

Turundus juhtimine

konkureerid hinnaga sest ostetakse kõige odavamat. Ülemine vasak ruut on koht, mida sa kindlasti vältida tahad. See on see, kui sa pakud midagi absoluutselt unikaalset, aga see ei loo mingit väärtust kasutajale ja keegi ei taha seda. Ruut, kus sina tahad olla, on üleval paremal nurgas. See on see, kui sa pakud unikaalset toodet, mis loob väga palju väärtust tarbijale. Unikaalsus võib olla sinu toote ükskõik milline aspekt: selle omadused, disain, asukoht, ärimudel, mida iganes. Selle välja mõtlemine ei pruugi olla lihtne, aga see on seda väärt. Eesti turul pole seda sugugi raske teha ­ nii palju nishe on täitmata. 15. Kuidas läbi tootepoliitiliste otsuste luua kliendile väärtust? Tooge näiteid. Kliendid ei osta tooteid toodete pärast. Kliendid ostavad hüvesid ­ täpsemalt oodatavaid hüvesid. Seega tootjad ei konkureeri omavahel mitte sellega, mida nad toodavad, vaid sellega, mida nad oma toodetele juurde lisavad: pakend, teenused, reklaam,

Turundus
thumbnail
22
docx

Klienditeeninduse korraldamise praktikaaruanne

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool MK16KÕ Grete Rudenaite KLIENDITEENINDUSE KORRALDAMISE PRAKTIKA ETTEVÕTTES VILDE KAUBANDUS OÜ Praktikaaruanne Juhendaja: Liina Maasik Praktika juhendaja: Mirjam Ojavere Mõdriku 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS........................................................................................1 ETTEVÕTTE LÜHITUTVUSTUS...........................................................2 Firma struktuur.......................................................................................2 Personali koosseisu lühitutvustus...........................................................3 Emotsionaalne intelligentsus OÜ Vilde Kaubanduses...........................3 TÖÖOHUTUS................................

ostu-müügi juhtimine
thumbnail
12
docx

Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused

Protsesside sujuvus, töötajate teenindusmõttelaad, käitumine, hoolivus, empaatia, viisakus, abivalmidus jne. Ka MAINE. 12. Kuidas mõjutab kl poolt tajutavat kvaliteeti teenusepakkuja maine? Kui teenuse pakkujal on kl-de silmis soodne maine, antakse väiksemad vead enamasti andeks, negatiivse maine korral võib iga pisemagi vea mõju olla suurem. 13. Selgita tunnete rolli kliendipoolse hinnangu andmisel kogetule. Positiivsed või negatiivsed tunded: k.a hetke tuju, ilm, tervislik seisund. Positiivne: rõõm, hea tuju, lahendus probleemile, kergendus, mind mõisteti, mind sooviti aidata, ma olin neile tähtis, tahan tulla tagasi. Negatiivne: pahameel, viha, pinge, lootusetus, abitus, minust ei hoolita, ei taha tagasi tulla. 14. Millest koosneb teenindusprotsess? Mis on klienditeekond? Klientidele nähtav ja nähtamatu osa. Selleks et sujuks kl teenindamine, peavad olema hästi teenindatud ettevõtte sisekliendid

Turismi -ja hotelli ettevõtlus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun