Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

"Eesti noored kas mugavad äraolijad?" (3)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist


Eesti noored, kas mugavad äraolijad?“
  • Millele pööratakse tänapäeva Eesti koolihariduses autori meelest liiga vähe tähelepanu ning milliseid teadmisi ja oskusi peaks kool noortele inimestele senisest rohkem kaasa andma?
    Teksti autori meelest pööratakse tänapäeva Eesti koolihariduses liialt vähe tähelepanu sellele, et koolipingist sirguks tubli, tegus ning omavastutusega kodanik, kelle põhitegevusalaks ei ole olla laisk. Autori sõnul peaks kool noortele inimestele senisest rohkem kaasa andma teadmisi selle kohta, kuidas säilitada meelerahu, käituda väärikalt, kuidas endasse uskuda ja oma unistusi ellu viia või luua täisväärtuslikku ning tervet perekonda, kestvaid ja usaldus väärseid suhteid teiste inimestega. Teksti autor on sama idee andnud edasi ka kokkuvõtva lausega: „Kümnete ajalooliste tegelaste tundmine tundub meile enesestmõistetav, kuid ehk oleks aeg rõhuasetust pisut nihutada ning inimesi ennast tundma õpetama.“.
  • Selgita, mida tähendab konstateering „Eesti noored on nii aktiivse osaluse, omaalgatuse kui ka kodanikuaktiivsuse vallas veel lapsekingades.“.
    Konstateering „Eesti noored on
  • Eesti noored kas mugavad äraolijad #1 Eesti noored kas mugavad äraolijad #2
    Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
    Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2013-01-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 234 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Renate K Õppematerjali autor
    Küsimused- vastused teemal \"Eesti noored kas mugavad äraolijad?\". Hindeks sain viie.

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    2
    docx

    Eesti keel IV lugemis ül

    I LUGEMINE Loe läbi Eesti Koostöö Kogu analüütiku Inger Lillese artikkel „Eesti noored, kas mugavad äraolijad?“ (Eesti Päevaleht, 02.12.2009) ja lahenda selle põhjal ülesanded. (40 punkti)

    7. klassi ajalugu
    thumbnail
    2
    docx

    Eesti keel IV lugemis ül

    Kategoriseerimata
    thumbnail
    4
    docx

    IV kursuse lugemisülesanne eesti keeles (audentese e-õpe)

    1. Millele pööratakse tänapäeva Eesti koolihariduses autori meelest liiga vähe tähelepanu ning milliseid teadmisi ja oskusi peaks kool noorele inimesele senisest enam kaasa andma? (10 punkti) Autori arvates pööratakse liiga vähe tähelepanu noorte maailmavaate kujundamisele ning ei anta edasi vajalike teadmisi ja oskusi, et elus hakkama saada. Selle asemel lastakse õpilastel palju fakte pähe tuupida, mida neil võib olla elu jooksul kordagi vaja ei lähe. Autor väidabki, et sul ei ole midagi teha elektromagnetilise induktsiooni teadmisega kui sa ei suuda ise elus toime tulla. Tema arvates võikski noortele õpetada näiteks: kuidas säilitada meelerahu, käituda väärikalt, kuidas endasse uskuda ja oma unistusi ellu viia või luua täisväärtuslikku ning tervet perekonda, kestvaid ja usaldusväärseid suhteid teiste inimestega?

    Kirjandus
    thumbnail
    20
    doc

    Erakonna õpimapp; KESKERAKOND

    koolis saadud hinne : 5

    Ühiskonnaõpetus
    thumbnail
    50
    docx

    TÜRI VALLAST PÄRIT NOORTE ÕPPIMIS- JA ELAMISVÕIMALUSED TAANI KUNINGRIIGIS

    Aasta-aastalt muutub üha populaarsemaks elamis- ja õppimissihtkohaks heaoluriik Taani, see ei asu kodumaast kaugel, on mõne lennutunni kaugusel ning samuti on üheks tõmbenumbriks sealne kõrge elatustase. Taani on ka üks neist riikidest, mis pakub välistudengile palju hüvesid ning tasuta kõrgharidust. Käesoleva uurimistööga püütakse välja selgitada, millised on väikelinnast pärit noore õppimis- ja elamisvõimalused Taani heaoluühiskonnas. Põhjus, miks autor selle teema valis, on autori suur huvi ise Taani õppima minna ning selgitada välja, mis on Taanis õppimise head ja halvad küljed.

    Geograafia
    thumbnail
    45
    doc

    TEKSTID, MIDA LOEVAD MINU EAKAASLASED

    KAILI OLGO uurimistöö 2009, lõplik

    Eesti keel
    thumbnail
    35
    doc

    Keskerakond

    EESTI KESKERAKOND Meie peamised eesmärgid demokraatliku Eesti arendamisel KESKKLASS RIIKLUSE ARENDAMINE JA DEMOKRAATIA KAITSE Demokraatia arendamine Elanikkonna turvalisus ja korrakaitse Välis- ja julgeolekupoliitika Sisejulgeolek Kohalik omavalitsus Regionaalareng MAJANDUSPOLIITIKA Keskerakonna majanduspoliitika üldeesmärgid Rahandus, maksud ja eelarve Transpordiprogramm Maaelu SOTSIAALNE TURVALISUS JA SOTSIAALHOOLEKANNE Sotsiaalpoliitilised meetmed Kodanikualgatus ja koostöö ika Perepoliit Eluasemepoliitika Eakad ja toimetulekuraskustega inimesed NOORSOOPOLIITIKA Noorsoopoliitika üldprintsiibid Noorte kaasamine ühiskonna juhtimisse Avatud ühiskond ja rahvusvaheline koostöö Tervise- ja töökasvatus Tulemuslikkuse ja jätkusuutlikkuse arendamine TERVISHOIUPOLIITIKA Eesti tervishoiukorralduse olukord Eesmärk ja arengusuunad HARIDUS- JA TEADUSPOLIITIKA Laste tervise ja õpisuutlikkuse tagamine Haridusnõudluse ja hariduse arengu süsteem Võimetekohased õppekavad Ametiõpe ja gümnaasiumiharidus Kõrgkoolid Õpetaja Huvitegevus Vene õppekeelega üldharidus- ja kutsekoolid Täiskasvanuharidus Teaduspoliitika KULTUURIPOLIITIKA Rahvakultuur Professionaalne kultuur Kehakultuur ja sport Meediapoliitika RAHVUS- JA INTEGRATSIOONIPOLIITIKA Integratsioonipoliitika Väljaspool Eestit elavate rahvuskaaslaste toetamine KESKKONNAPOLIITIKA

    Ühiskonnaõpetus
    thumbnail
    40
    docx

    Haridussotsioloogia problemaatika ja kontekst

    Kordamisküsimused eksamiks 2016

    Pedagoogika




    Kommentaarid (3)

    kkerlii profiilipilt
    kkerlii: Väga hea sisukas materjal :)
    23:21 11-02-2013
    Aide profiilipilt
    Aide: Sisukas materjal ! Sain abi.
    21:42 16-01-2013
    rkorju profiilipilt
    rkorju: Väga hea !
    09:18 11-11-2014



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun