Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ametijuhend (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Ametijuhend #1 Ametijuhend #2 Ametijuhend #3 Ametijuhend #4 Ametijuhend #5 Ametijuhend #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-11-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 32 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor alleena Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
14
docx

Kordamisküsimused eksamiks-2021

põhimäärus; protsessikirjeldused; teenuste standardid; ametijuhendid. Andmebaasid, mida analüüsida peavad sisaldama töökorraldusega seotud andmeid või olema töö teostamisel kasutuses (klientide andmebaas, sissepääsusüsteem, tööaja arvestuse süsteem jne) Oluline on välja selgitada dokumentatsioon, mis sisaldab analüüsitavate ametikohtade töötajate töökorraldust kirjeldavat informatsiooni. 14.Mis on ametijuhendi sisu? Ametijuhend on dokument, mis koosneb: • Ametikirjeldusest (tööprofiil) • töötaja teadmistele, oskustele ja võimetele esitatavatest nõuetest (nõuete profiil). Ametijuhendis fikseeritakse töötajale esitatavad nõuded, sealjuures eristatakse vajalikke, soovitavaid ja ebasoovitavaid omadusi. 15.Kellele on ametijuhendit vaja? Mis see ametijuhend üldse on ja kellele seda vaja on? Seda on vaja eelkõige töötajale, see on ju ameti juhend

Keskkonnaökonoomika
thumbnail
16
docx

Tööseadusandluse alused

möödumist kirjalikult teisele poolele, et ta ei soovi lepingu pikenemist. Tähtajatu kollektiivlepingu võib kumbki lepingupool üles öelda, teatades sellest teisele poolele ette vähemalt kuus kuud. Alates kollektiivlepingu ülesütlemisest teatamisest lõpeb kollektiivlepingust tulenev töörahu pidamise kohustus. Kollektiivlepingu tekst peab olema kättesaadav kõigile, keda see puudutab. 6. AMETIJUHEND Ametijuhendid põhinevad objektiivsel informatsioonil, mis saadakse töö analüüsi, tööülesannete täitmiseks vajalike kompetentside - teadmiste, oskuste ja kogemuste ning organisatsiooni vajaduste määratlemise kaudu. Ametijuhendid toovad selgelt välja ja kirjeldavad tööga seotud eriomast vastutust. Nad võivad sisaldada endas ka informatsiooni töötingimustest, kasutatavatest töövahenditest, -seadmetest, vajalikest teadmistest ja oskustest ning seostest teiste ametikohtadega.

Logistika
thumbnail
38
docx

Personali juhtimine ja arendamine

● Strateegiline töö analüüs Töö analüüsi eelised: info kohustustes, riskidest, kompententsidest jm; töö ja töötaja sobivus; värbamise efektiivsus; alus soorituse hindamiseks; koolitus- ja arenguvajaduste määratlemine; kompensatsioonipaketi otsused. Töö analüüsi piirangud: ajakulu; hindaja kallutatus; andmeallikate vähesus; pingutust nõudev; analüüsija kompententside piiratus; vajalik jälgitavus/mõõdetavus. AMETIJUHEND Ametijuhend tugineb töö analüüsi tulemusel saadud töö kirjeldusele ja on vajalik personali organiseeritud tegevuse korraldamiseks: ● paraneb delegeerimine; ● selgus ametikoha eesmärkide, ülesannete, vastutuse ja pädevuse osas; ● ratsionaliseerib tegevust. Töö analüüsi tulemused / ametijuhendid on olulised ka ametikohtade plaani koostamisel. Töö kirjeldus. Ametijuhend: Ametijuhendi koostisosad tavapäraselt on: ● Ametikoha nimetus

Organisatsiooni psühholoogia
thumbnail
46
doc

Konspekt Personalijuhtimine 2013

Dokumente kasutatakse pidevalt juhtimises ja töökorralduses PERSONALI OTSINGU TEGEVUSED Värbamine on tegevuste kompleks kvalifitseeritud töötegijate hulga saamiseks. Üldiseloom: · üldine-massiline - eriline individuaalne · reklaamiga kaasnev, imagot loov - otsesihitud ühel eesmärgil toimuv · pikaajaliselt etteplaneeritud - situatiivne (tuleneb juhtimise iseärasustest) · reeglipärane - juhuslik 1. ANALÜÜS,TÖÖKIRJELDUS, AMETIJUHEND 2. OTSINGU KUULUTUS: FIRMA LOGO MILLISELE AMETIKOHALE KEDA OODATAKSE MILLISED OOTUSED KOMPETENTSUSE JM OSAS MIDA PAKUTAKSE ALLIKA VALIK: Kes mida loeb? Vaatab? Näeb? SÕLTUVUS AMETIKOHAST: juhi, spetsialisti, töölise otsingul erinev SISU: asjakohast- asjalikku informatsiooni, MITTE poolikut infot, üldist, üle-positiivset täpne nimetus, kompetentsuse aste, haridusjärk, töökogemus, lisaoskused, tasuskaala, töötingimused, piiravad tingimused. KUJUNDUS:

Personalijuhtimine
thumbnail
36
docx

PERSONALIJUHTIMINE

Vastutus ja otsustus peavad olema kooskõlas. Töövahendid ­ mida töötaja vajab, mida kasutada võib. Nt kas on vaja mingit eririietust, kas saab töötelefoni/auto jne. Ka see, et kes neid korras hoiab. Kompetentsid ­ mida peab teadma,oskama. Vajalik haridustase ja töökogemus. Isikuomadused. Erinõuded (nt füüsilise vormi suhtes, spets keeleoskus) Ametijuhend on alati allkirjastatud ja avalik dokument. Personali nõudmise ja pakkumise vahekord töö- ja tööjõuturul - Võib juhtuda, et nõudlus on mingi ametikoha järele, aga pakkujaid ei ole. Või on, aga need pole need, keda vaja. Võib olla ka vastupidi ­ kandidaate on palju, aga need pole need, keda vaja, või neid pole nii palju vaja. - Millest võib tingitud olla nõudlus? Hooajaline müük, masu, laienemine, tööjõu

Psühholoogia
thumbnail
19
docx

"Personalijuhtimine& quot; Alas, R.

Personalijuhtimine I osa ­ Sissejuhatus personalijuhtimisse 1. Organisatsioon Organisatsioon on inimgrupp mis töötab ühiste eesmärkide saavutamise nimel. Organisatsiooniks võib olla ükskõik milline asutus või ettevõte. Eesmärk ­ Inimesed ­ Tehnoloogia ­ Struktuur ­ Kultuur ­ Keskkond. Töötaja panus (jõupingutus, võimed, lojaalsus, oskused, aeg, kompetentsid) ja firma panus (soodustused, staatus, turvatunne, karjäärivõimalused, töötasu). Töötajate lojaalsus : suurendada osalust otsustamisprotsessis ; Tihendada kontakti juhtidega ; Konkurentsivõimeline tasustamis ja stimuleerimissüsteem ; arendada ja koolitada töötajat ; planeerida töötajate karjääri ; vähendada hierarhiast tulenevat autokraatiat. Ootused loovuse ja uuenduslikkuse osas ­ seotud pidevalt muutuva keskkonnaga. Lojaalsus ­ indiviidi eesmärkide samastamine ning organisatsiooni omadega ning pühendumine organisatsioonile. 2. Juhtimise mõ

Personali juhtimine ja arendamine
thumbnail
108
doc

Organisatsioon ja juhtimine

1. ORGANISATSIOONI JA JUHTIMISE OLEMUS 1.1. Organisatsioon Organisatsioon on kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks moodustatud ja terviklikult korraldatud ühendus. Organisatsiooni loomise ning talitlemise peamine mõte on saavutada ühiselt tegutsedes rohkem ja väiksemate jõupingutustega kui eraldi tegutsedes. See tugineb nn sünergilisele toimele, kus 1+1>2. Oma laadilt võib sünergilist mõju liigitada järgmiselt: organisatsiooniline (inimeste otstarbekas rakendamine ühise eesmärgi, tööjaotuse, tegevuste ja toimingute kooskõlastamise teel); aineline (raha, teabe, seadmete, materjalide jm ressursside parem kasutamine); vaimne (soost, vanusest, haridusest, mõtteviisist jm faktoritest tingitud eripärasuste ärakasutamine). Organisatsioon ei ole eesmärk omaette, vaid on eesmärkide saavutamise keskkond ning selleks vajalike toimingute ja tööde täideviimise koht. Organisatsiooni tuleb vaadelda vahendina, mida kasu

Majandus
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

EESTI-AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA JUHTIMISE ALUSED Konspekt Koostaja: Ain Karjus 2012/2013. õa. SISUKORD Jrk. nr. Nimetus Lk. nr. Sissejuhatus 6 1. Juhtimine ja juht 7 1.1 Juhtimine ja juht: üldmõisted ja funktsioonid 7 1.1.1 Juhtimise (mänedzmendi) üldmõisted 7 1.1.2 Juhtimise koht ja roll 8 1.1.3 Põhilised juhtimisfunktsioonid 8 1.1.

Juhtimine




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun