Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

SUHTEKORRALDUS (1)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas suhelda meediaga?

Lõik failist


Loeng 1
  • Suhtekorralduse eesmärgid, funktsioonid. Suhtekorraldus kui elukutse . Suhtekorralduse seos personalitööga. Suhtekorraldus Eestis.
    Kommunikatsioon. Kommunikatsiooni sihtgrupid . Kommunikatsiooni protsess. Sõnumist arusaamine ja vastuvõtmine.
    Organisatsiooni sisemine- ja väline kommunikatsioon

Suhtekorralduse alaliigid . Suhtekorraldus versus ajakirjandus , turundus ja reklaam .
Imago ja maine. Organisatsiooni maine. Tööandja maine. Tööandja turundus. Maine mõju organisatsiooni edukusele.
Õppekirjandus
Kommunikatsiooni käsiraamat. Äripäeva Kirjastus
Internet: http://ksrmt.aripaev.ee/
Üheaegselt saab internetis lugeda käsiraamatut 2 inimest:
  • Kasutaja 1> kasutajanimi: MainoriKõrgkool parool: DCY3T6u7

Kasutaja 2> Mainor Q0h18EOO
Vali menüüst: Käsiraamatud > Ärisari > Kommunikatsioon > Sisukord
Täiendav lugemisvara
1. Too oma meeskond ühte paati. Sisekommunikatsioon ettevõtete ja organisatsioonides. A. Past; ÄP Raamat 2009
2. Head ja halvad sõnumid. Riski- ja kriisikommunikatsiooni alused. J.
Vasakule Paremale
SUHTEKORRALDUS #1 SUHTEKORRALDUS #2 SUHTEKORRALDUS #3 SUHTEKORRALDUS #4 SUHTEKORRALDUS #5 SUHTEKORRALDUS #6 SUHTEKORRALDUS #7 SUHTEKORRALDUS #8 SUHTEKORRALDUS #9 SUHTEKORRALDUS #10 SUHTEKORRALDUS #11 SUHTEKORRALDUS #12 SUHTEKORRALDUS #13 SUHTEKORRALDUS #14
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-05-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 177 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor aasacoxy Õppematerjali autor
suhtekorralduse konspekt

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
33
docx

Avalike suhete põhjalik konspekt

Avalikud suhted Suhtekorralduse kujunemislugu Mis on suhtekorraldus? · Suhtekorraldus on kogu organisatsiooni suhtlemisprotsessi organiseerimine ja juhtimine eesmärgiga saavutada hea arusaamine ning side organisatsiooni ja kindlate sihtgruppide vahel; see on kindel planeeritud ja pidev jõupingutus rajada ning säilitada head tahet ja vastastikust mõistmist organisatsiooni ning tema sihtgruppide vahel (F. Seitel, 1996) · 1923.a. oli suhtekorralduse isa E.Bernays (1891-1995) defineeritud suhtekorraldust

Avalikud suhted
thumbnail
45
doc

Suhtekorralduse eksami materjal

lugematuid pressiteateid, korraldades sponsorprogramme ja koostades brosüüre, mõtlemata, kellele need tegelikult suunatud on ning kuidas tahetakse adressaadi suhtumist mõjutada või mida temalt oodatakse. Kogu "inimkonnaga" korraga rääkimine ei anna tavaliselt tulemusi. Organisatsiooni sihtgrupid võib üldjoontes jaotada kaheks: organisatsioonisisesed ja -välised. Nagu siinses käsiraamatus korduvalt rõhutatud, ei ole suhtekorraldus ainult organisatsioonist välja suunduv tegevus. Ta on kahes tähenduses kommunikatsioon sissepoole: suhtlus organisatsiooni liikmetega (st sisemiste sihtgruppidega) ning info kogumine väliskeskkonnast, sisemiste otsuste hõlbustamiseks. Organisatsiooni edu seisukohalt on sisene suhtlus väliste sihtgruppidega heade suhete loomise ja hoidmise teenistuses. Entusiastlik, oma firmast lugu pidav ning hästi informeeritud kollektiiv on

Suhtekorraldus
thumbnail
9
doc

Avaliku sektori kommunikatsioon

kujundada ja säilitada positiivne suhtumine omavalitsusasutustesse teavitada võimalikke investoreid kujundada töötajate sisesuhtlus soodustada elanike osalemist otsustamisel kujundada tagasiside andmise kord elanikele · Kommunikatsioon MTÜs 6.7.4 Eesmärgid: informatsiooni levitamine finantstoetuse saamine uute liikmete värbamine PR põhitüübid: esmase mulje suhtekorraldus (Front Door PR)- telefon, ooteruum, veeb teenindussuhtekorraldus (Maintenance PR) - info ja kaasabi laienduslik suhtekorraldus (Outreach PR) - uued toetajad ja sidemed koostööalane suhtekorraldus (Collaborative PR) - teiste gruppide ja org-dega · Kohalikud suhted 6.2 Asukohas oluline tööandja ­ Kehra Paberivabrik, Narvas Kreenholmi Manufaktuur 3 Oluline asukoha Identiteedile ­ Tartu Ülikool

Suhtekorraldus
thumbnail
6
docx

Sissejuhatus suhtekorraldusse

retoorika on väga oluline suhtekorraldajatele(esimesena pani kirja mingi retoorikavärgi aristoteles). retoorika üks oluline osa on kirjutada kõnesid propaganda suhtekorralduse algus: algu kasutasid inimesed reklaame.. kuid inimesed ei võtnud väga vedu. seejärel palgati ajakirjanikke kes nt hakkasid kirjutama et kui hea see seep on kuid ka sellest nähti läbi. uus meetod: avalikud suhted 19 saj lõpus ilmusid pressiteated esimene suhtekorraldusfirma on loodud 1900 aastal Moodne suhtekorraldus Ivy Ledbetter Lee. oli algselt ajakirjanik, sealt edasi sai temast PR. töötas raudtee firmade jaoks, oli Rockefelleri perekonna suhtekorraldaja. Motoks the public be informed(firmad peavad rääkima ise enda lugu võimalikult ausalt ja avatult) Edward Bernays. nn suhtekorralduse isa. temalt on pärit mitmed juhtumid mis on väga tähtsad PR ajaloos, üheks on nt Torches of freedom(naistele suunatud suitsetamise propageerimise kampaania). Kasutas palju Freudi psühhoanalüütikat

Suhtekorraldus
thumbnail
11
doc

Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis

Sõnumid, mis võimaldavad kõiki veenda, kui uuendusliku ja hooliva firmaga on tegemist. Eraldi on loodud erinevaid sõnumeid, mis on määratud spetsiaalselt igale peamisele huvigrupile. Uute toodete või teenuste turule toomisel pakub investoritele huvi, kas see mõjutab ka aktsiate hinda. Meedia ja üldsuse huvi võib olla koondunud sellele, kuidas ettevõtte tegevus keskkonda mõjutab. Igale sihtgrupile tuleb jagada infot, mis lähtub tema huvidest. Strateegiline suhtekorraldus eeldab tõsist uurimistööd, plaanimist ja arutelu. Kuidas sihte saavutada? Kuidas saad soovitud sõnumid peamistele sihtgruppidele edastada? Eesmärke aitab saavutada, kui paned kirja mitu võimalust. Otsusta, millised neist ellu viia ja koosta ajakava. Tööülesanded tuleb ära jagada, kes millise töö eest vastutab. Tuleb leida infokanal, mis on kooskõlas sihtgrupi ja sõnumiga. Plaanide elluviimisega tegelevate

Organisatsiooni kommunikatsioon
thumbnail
34
docx

Suhtekorralduse eksamiteemad.

Vanderbilt, J.P. Morgan, Rockefeller, Frick “The public be damned!” Mudarookijad Kriitikud, ajakirjanikud !!!!!Suhtekorralduse algus: Esiteks kasutasid firmad reklaami Seejärel palkasid publitsistid. Need nähti kiirelt läbi Uus meetod – avalikud suhted Esimest korda kasutatud 1897 Year Book of Railway Literature Pressiteade, hilised 1800ndad  Esmakasutajad suured raudteefirmad  Vorm välja arendatud Esimene suhtekorraldusfirma 1900 Moodne suhtekorraldus !!! Ivy Ledbetter Lee (1877-1934) Wall Street reporter, sai suhtekorraldusnõustajaks 1904 Tuntuimad kliendid - Pennsylvania Railroad, Rockefelleri perekond Moto: ‘the public be informed’ Firmad peavad rääkima oma lugu ausalt, täpselt ja avatult, et võita avalikkuse arusaamist ja toetust Ludlow massimõrv, Colorado, 1913 Soovitas avatust, korraldas kaevanduse külastust, avalikustas heategevust Edward Bernays Kommunikatsioonikunst sotsiaalteadustes

Suhtekorraldus
thumbnail
12
pdf

Sissejuhatus Suhtekorraldusse (Kordamine Eksamiks)

• Suurettevõtted pidasid tollal kõige tähtsamaks kasumi teenimist. Suhtekorralduse algus: • Esialgu kasutasid firmad reklaami. • Hiljem palgati publitsistid, kes nähti rahva poolt kiirelt läbi. • Tekkis uus meetod - avalikud suhted. • Pressiteade - tekkis 1800. aastatel (esmased kasutajad raudteefirmad) • Esimene suhtekorraldusfirma - aastal 1900 Suhtekorraldus Eestis: • Modernne suhtekorraldus tekkis taasiseseisvusperioodil. • Tekkisid propagandakäsiraamatud • 1934 loodi Eesti Riiklik Propagandatalitus Suhtekorralduse algsed tegevusalad: • Sotsiaalteemad: karsklus, heategevus, propagada • Riiklike & rahvuslike väärtuste propageerimine !2 • Eesti tutvustamine välismaal • Valimisvõitlus 4

Sissejuhatus suhtekorraldusse
thumbnail
11
doc

Organisatsiooni sisene suhtekorraldus

Informatsiooni talletamine ja töötlemine Emotsionaalse ja industriaalse intelligentsi toetamine Firma suhted ametiühingutega Sisemine turundus Töötajate suhted piirkonna org-dega Töötajate rahulolu uuringud Firmasisese kommunikatsioonistrateegia loomine ja elluviimine Firmakultuuri (tegutsemistava) sõnastamine Töötajate lojaalsuse suurendamine Organisatsiooni sisene suhtekorraldus 11.1 Eesmärgid: · Suurendada töötajate motivatsiooni, rahulolu ja organisatsioonilojaalsust · Vähendada info abil töötajate ebakindlust Lisaväärtus ettevõttele = sisekommunikatsiooni põimimine väliskommunikatsiooni ja ettevõtte põhitegevusega

Suhtekorraldus




Kommentaarid (1)

emaria profiilipilt
emaria: Väga pinnapealne. Ainult mõistete loetelu, puuduvad selgitused.
10:53 20-03-2017



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun