Kliendisuhete juhtimise referaat (1)

1 HALB
 
MÕJUTAMISE
PSÜHHOLOOGIA
REFERAAT
Sissejuhatus
Sissejuhatus.......................................................................................................................................... 2
1.Eessõna..............................................................................................................................................3
2. Mõjutamise põhitõed........................................................................................................................4
2.1 Vastastikkus................................................................................................................................4
2.2 Kohustumine ja järjekindlus.......................................................................................................5
2.3 Sotsiaalse tõenduse printsiip.......................................................................................................6
2.4 Meeldivus................................................................................................................................... 6
2.5 Autoriteetsus..............................................................................................................................6
2.6 Nappus........................................................................................................................................7
3. Mõjutamine klienditeeninduses........................................................................................................8
3.1 Kliendi mõjutamisese viisid....................................................................................................... 9
3.2 Erinevad klienditüübid............................................................................................................. 10
3.3 Võtted, mida mitte kasutada.....................................................................................................11
3.4 Raskete klientidega toimetulek.................................................................................................11
3.5 Praktilised nõuanded " raskete" klientidega toimetulekuks..................................................... 12
1.Eessõna
Kord vaidlesid Tuul ja Päike üksteisega, et kumb neist on tugevam ja mõjuvõimsam. Kuna vaidlus
oli tulutu, otsustasid mõlemad rammu katsuda. Ülesanne tundus lihtne: kumb suudab jalakäijal
mantli seljast saada. Mõeldud - tehtud, esimese võimaluse sai Tuul. Ta võttis ennast täiel mahul
kokku ning hakkas puhuma, mille peale mees mantli krae üles tõmbas ning mütsi kõvemini pähe
surus. Oli näha, et Tuul oli hädas, mille peale Päike vaid kõrval muigas. Tuul kogus viimsetki
jõuraasu ning tekitas suure tormi, puhudes nii tugevalt kui võimalik. Jalakäija võttis sellepeale
mantlist kahe käega kinni ning hoidis sedda veelgi tugevamalt ümber. Tuul tunnistas oma võimetust
ning saabus Päikese kord. Järsku tuli Päike pilve tagant välja ning ilm muutus sekundiga suviseks.
90% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Kliendisuhete juhtimise referaat #1 Kliendisuhete juhtimise referaat #2 Kliendisuhete juhtimise referaat #3 Kliendisuhete juhtimise referaat #4 Kliendisuhete juhtimise referaat #5 Kliendisuhete juhtimise referaat #6 Kliendisuhete juhtimise referaat #7 Kliendisuhete juhtimise referaat #8 Kliendisuhete juhtimise referaat #9 Kliendisuhete juhtimise referaat #10 Kliendisuhete juhtimise referaat #11 Kliendisuhete juhtimise referaat #12 Kliendisuhete juhtimise referaat #13
50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
2012-06-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
50 laadimist Kokku alla laetud
1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Kriss750 Õppematerjali autor

Dokumendis esitatud küsimused

  • Kuidas mõjutada kliente ostma just nende toodet ?
  • Mida teeb temakeha samal ajal, kui ta klienti teenindab ?
  • Kes siis tegelikult kaotab ?
  • Mis on tegelik põhjus, miks klient ärritatud on ?

Mõisted

Sisukord

  • MÕJUTAMISE
  • PSÜHHOLOOGIA
  • REFERAAT
  • Sissejuhatus
  • Eessõna
  • Mõjutamise põhitõed
  • Mõjutamine klienditeeninduses

Teemad

  • Eessõna
  • Mõjutamise põhitõed
  • Vastastikkus
  • Kohustumine ja järjekindlus
  • Sotsiaalse tõenduse printsiip
  • Meeldivus
  • Autoriteetsus
  • Nappus
  • Mõjutamine klienditeeninduses
  • Kliendi mõjutamisese viisid
  • Erinevad klienditüübid
  • Võtted, mida mitte kasutada
  • Raskete klientidega toimetulek
  • Praktilised nõuanded “ raskete” klientidega toimetulekuks

Kommentaarid (1)


chicas: minu arust ei lähe kokku pealkirjaga
21:52 19-11-2012


Sarnased materjalid

31
doc
5
docx
4
docx
12
doc
4
docx
3
docx
133
pdf
30
docx





30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto