Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Veenmiskõne: Liiklus (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Veenmiskõne-Liiklus #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-12-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 45 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor nalikali Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
3
doc

Eesti liiklus

tänu oma jälgimisele ja erinevast soost ning vanusest juhtidega vestlemisele olen aru saanud, et hea autojuht on viisakas, hooliv, jälgib liikluseeskirju, kui mitte naeruväärse täpsusega, ei takista liiklust ning on rahumeelne. See on minu arvamus, aga eks igal autojuhil on sellest oma arusaam ja arvan, et sellepärast on tekkinudki meie liikluses taoline olukord. Isegi siis kui oleks olemas mingid kindlad kriteeriumid, ei oleks kõik autojuhid ikka ühesugused, sest liiklus sõltub ju indiviidist ja kõik indiviidid on erinevad. Eks igaüks sõltub ju oma südametunnistusest ja ideaalne ei ole keegi. Loodan, et juhid ning ka tulevased juhid püüavad ideaali poole ja lõpetavad oma hoolimatuse, et koos parandada Eesti liikluskultuuri. Sellega koos säästes ka elusid. Kõik algab ju indiviidist! Suur tänu tähelepanu eest!

Eesti keel
thumbnail
1
docx

Eesti liiklus

Eesti liiklus Tere kuulajaskond! Igal hommikul kohvilauas perekeskis süües mängib taustaks raadio, kus kõlavad lisaks soovilugudele ka hommikused uudised. Teiste teemade hulgas käsitletakse ka möödunud ööpäeva jooksul toimunud liiklusõnnetuste koondstatistikat. See loetelu on pikk. Kümmekond joobes juhti, teised samapalju kiiruseületajad või lubadeta sõitjad. Tegelik arv on aga tõenäoliselt kordades suurem, sest need juhid jäid lihtsalt vahele politseile. Ülejäänudel võib öelda et vedas. Kõige tipuks veel hukkunud jalakäijad või lihtsalt kihutajad. Meedias on sellist nähtust hakatud nimetama surmaralliks. Kui numbritest rääkida, siis iga kuu kaotab Eesti Vabariigi liikluses elu jämedalt 17 in, mis tõstab meid Euroopa mustas edetabelis 3. Kohale Soome ja Läti järele. See ei ole koht kus püüelda esikoha nimel. Samuti ei ole seda HIV kandjate ja nt tulesurmadesse hukkunute pingerida, milles me oleme kindlal esi

Kirjandus
thumbnail
1
wps

Mis valmistab mulle liikluses muret?

Mis valmistab mulle liikluses muret? Kui nüüd mõtlema hakata, siis mis tegelikult valmistab mulle, kui kooliõpilasele liikluses muret ? Üheks kindlaks probleemiks on purjus autojuhid , sest mitte kunagi ei tea ju millal ja kustkohast mõni roolijoodik jälle tuleb. Suur hulk avariisid toimubki just kiiruseületajatega või roolijoodikutega. Suve saabudes on alati peaaegu iga ajalehe esiküljel liiklusega seotud pealkirjad. Nii on see olnud juba mitu viimast aastat. Liikluses on kord käest ära. Liiklusõnnetuste arv kasvab ja mis eriti muret teeb , siis iga aastaga suureneb liiklusõnnetustes hukkunute arv. Üheks suureks probleemiks on veel kindlasti see, et lapsed jooksevad teele kohtades, kus see pole lubatud. Ning selletõttu surevad paljud noored lapsed, kes kiirustavad ilmaasjata. Nad ei oska isegi arvata , et peale seda kui nad jooksevad üle tee , ei pruugi nad enam mitte kunagi üldse joosta saada. Kindlasti valmistab probleeme ka lumi ja jää. Esiteks kui lund s

Eesti keel
thumbnail
3
odt

Kirjand ,,Kuidas liikluses ellu jääda?,,

Kuidas liikluses ellu jääda? Eesti Vabariigis on väga palju inimesi surnud liiklusõnnetuste tagajärjel, eriti noori. Kas see on normaalne? Kas peaks korraldama liikluses ellujäämiseks loenguid või tegema filme? Midagi ju peab ette võtma, et Eesti ei kaotaks kodanikke ja meie oma sugulasi.Võibolla peaksid inimesed üldse ainult kodus istuma ja liiklusesse mitte minema, et ellu jääda, või liikuma vaid maa-alustes käikudes. Kas see on tõesti võimalik lahendus? Järgnevalt erinevatest ellujäämisvõimalustest ja ohutusnõuetest pikemalt. Kõige tähtsam asi liikluses on tähelepanu. Selle puudumine nii jalakäija kui ka sõidukijuhi poole pealt võib põhjustada raskeid avariisid. Tähelepanelik tuleb olla näiteks sõiduteed ületades. Väga oluline on vaadata korralikult mõlemale poole, enne üle tee minemist, sest paljud sõidukijuhid peavad ennast tähtsamaks, ega lase jalakäijat üle tee. Autojuhina on oluline jälgida teepeenraid, eriti alevis, kuna se

Eesti keel
thumbnail
1
doc

Käitumine liikluses jalgratta, mopeedi või rolleriga sõites

et kui neil on vinge pill ja kõva tümps, siis on nad täkkutäis vennad, see on nõme. Nad ei oska liikluses liigelda, segavad autojuhte, sõidavad vales kohas, häirivad oma pininaga kaaskodanikke. See seadus, mis kohustab kevadekuulutajaid registreerima oma sõidukeid, neid kindlustama ning nad peavad omama vastava katekooria sõiduki juhiluba, peaks kindlasti tulema, sest siis jääb neid vähemaks ja liiklus oleks rohkem sujuvam ja vähem häirivam. Tagatipuks krutitakse masinatelt kiirusepiirajad maha ning nad saavad lubatust kiiremini sõita. Tallinas on juba rullikud, kuhu peale pannakse kontrollitav masin ning kui selle spidomeetri näit jookseb üle 45km/h, siis võetakse masin lihtsalt ära, see on hea. Tartusse peaks kah politsei sellised asjad muretsema, selleks suveks pidid nad muretsema selle aparaadi, mis kontrollib, kui palju roller välja jookseb. Kui see juhtub,

Eesti keel
thumbnail
1
doc

Liikluskõne

liiklusõnnestustes surma 132 inimest, kahe aasta eest 196. Me peame üheskoos pingutama, et sellele meeletule surmarallile pidurit tõmmata. Me peame oma sõpruskonnas ja ka organisatsioonides liiklusohutusele enam tähelepanu pöörama. Vahest on endalgi tunne liikluses, näiteks Tartu maanteel sõites, et oleme sattunud rallirajale, kus igaüks üritab igahinna eest teistest parem olla ja mööda sõita. Tuleks ikka mõista, et see on reeglitega maantee, kus tuleb jälgida hoolega liiklus märke. EI tohi sõita üle kiiruse piirangute. Samas on samasugused liiklus huligaanidaga ka need, kes sõidavad väga aeglaselt, sest siis, isegi liikluseeskirjade järgi sõitvat inimest hoiab see kinni. Loomulikult on ainuõige alustada sõitu mõõduka ajavaruga, arvestades seejuures tee- ja ilmastikuolusid, kellaaega, liiklustihedust ja kõike muud. Nii säästame lisaks endi elule veel ehk mõnegi teise. Lisaks suurele kiirusele on suureks liiklusprobleemiks purjus juhid. Väga tihti

Eesti keel
thumbnail
1
doc

Kuidas liikluses ellu jääda?

kellel ometi oleks terve elu veel ees. Tänaval liigeldes ei ole enam kõnniteelgi ohutu: ikka leidub mõni hull, kes ei oska sõita. Ja ka siis, kui valgusfooris põleb roheline tuli, ei saa rahulikult teed ületada, sest alati leidub mõni kihutav autojuht, kes "ei märkanud" seda. Olen ka ise olnud päris mitme liikluskokkupõrke tunnistajaks. Oli juhus, kus üks kokkupõrke teinud autodest oli lausa õppesõidu auto! Ja seda linnas, kus on ometi tihedam ja aeglasem liiklus. On ka valgusfoorid, mis peaksid liiklemise kergemaks tegema. Aga kahjuks on ka autojuhte, kes ei pööra piisavalt tähelepanu enda ja teiste liiklejate ohutusele. Ikka süüdistatakse kehvi teeolusid või halba ilma. Sellistelt tuleks load üldse ära võtta! Riik püüab seda küll parandada koolitades iga aasta uusi noorpolitseinike, kes kontrollivad liiklust ja hoolitsevad jalakäijate turvalisuse eest. Aga ometigi ei vähene õnnetuste arv, hoopis suureneb

Kirjandus
thumbnail
81
pptx

Uue LS muudatused liiklusreeglid 31.08.2010

Uue liiklusseaduse muudatused võrreldes kehtivate liiklusseaduse ja liikluseeskirjaga Liiklusreeglid ) LiiklushariduspoliitikaLiiklejate elluviimistturvalisuse korraldabtagamine Haridus- ja Teadusministeerium Muudatused üldsätete osas Liiklejate turvalisuse tagamine Liiklushariduspoliitika elluviimist korraldab Haridus- ja Teadusministee- rium Kohalik omavalitsus korraldab liiklusohutusalase selgitus- ja kasvatus- töö läbiviimist elanikkonna seas, koolides ja lasteasutustes oma haldus- territooriumil Planeeringute koostamisel ja kehtestamisel peab kohalik omavalitsus ta- gama liiklusohutusnõuete järgimise Muudatused üldsätete osas Liikluskasvatus Täiskasvanute liik

Liiklusõpetus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun