Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised on tootmisvõimsuse ja nõudluse reguleerimise viisid?
  • Miksi meetodit Miks need vead üldse tekkisid?
  • Millist väärtust peab ettevõte valima prognoosimiseks ja miks?
  • Milline disaini alternatiiv A või B on optimaalsem?
  • Millise variandi ettevõte valib?
  • Milline disaini alternatiiv A või B on optimaalsem?

Lõik failist

Variant A:
  • Mis asi on projekteeritud toode/teenus ning mis on toote struktuur?
    Projekteeritud toode:
    • Kontseptsioon -> toote iseloomu ja väärtuse arusaamine/mõistmine
    • Pakett -> toote komponendid (funktsioonid) ja kaasnevad hüved
    • Protsess -> viis kuidas toodet valmistatakse ja tarnitakse
    Toote ja teenuse kontseptsiooni arendamine:
    Organisatsioon : kompetents ->toote/teenuse kontseptsioon
  • Vasakule Paremale
    Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused #1 Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused #2 Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused #3 Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused #4 Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused #5 Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused #6 Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused #7 Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused #8 Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused #9 Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused #10
    Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
    Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2018-01-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 39 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor hellu.olen Õppematerjali autor
    Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    16
    pdf

    Tootmiskorralduse eksam

    1) OPERATSIOONI SÜSTEEMI FUNKTSIONAALSED SEOSED PÕHI- JA TUGISÜSTEEMIDE VAHEL. ● On kolm põhilist süsteemi: 1) TTK funktsioon 2)Toote ja teeninduse arendus 3)turundus ja müük. ● Iga ettevõtte käekäik sõltub sellest, kui hästi erinevad süsteemid ja tugisüsteemid teevad omavahel koostööd ja kuidas me üksteist tunneme. ● Oluline on nt. see, et tootmis- ja teenindusprotsess annaks toote arendusele tagasisidet, mida saab teha ja mida ei saa jne. ● TTK funktsiooni ja turunduse seosed: turundusse tuleb protsessi nõudlus ja tagasiside on operatsiooni võimalused ja piirangud, et mida saab ja mida ei saa. ● On veel 4 tugisüsteemi(infotehnoloogia, inimressurss, raamatupidamine ja finants, mehaanika) ● Infotehnoloogia-​ lahenduste ülesanne on see, et nad peavad tegema meie

    Sissejuhatus erialaõppesse
    thumbnail
    18
    docx

    OPERATSIOONIJUHTIMISE EKSAM

    Toote ja teenuse segu (näiteks restoran, IS tarnija) 2. Operatsiooni süsteemi funktsionaalsed seosed põhi- ja tugisüsteemide vahel. On kolm põhilist süsteemi: 1) TTK funktsioon; 2) toote ja teeninduse arendus; 3) Turundus ja müük. Iga ettevõtte käekäik sõltub sellest, kui hästi erinevad süsteemid ja tugisüsteemid teevad omavahel koostööd ja kuidas me üksteist tunneme. Oluline on näiteks see, et tootmis- ja teenindusprotsess annaks toote arendusele tagasisidet, mida saab teha ja mida ei saa jne. TTK funktsiooni ja turunduse seosed: turundusse tuleb protsessi nõudlus ja tagasiside on operatsiooni võimalused ja piirangud, et mida saab ja mida ei saa. Kolm põhifunktsiooni peavad olema hästi tihedalt seotud. Veel on neli tugisüsteemi (Infotehnoloogia, inimressurss, raamatupidamine ja finants, mehaanika). Mida paremini tunneme enda

    Operatsioonijuhtimine
    thumbnail
    10
    docx

    Tootmis- ja teeninduskorraldus

    operatsioonideks. selle info kohaselt saab hinnaarvutust teha Protsessi paigutused:  Fikseeritud paigaldus e paigalseisva objekti teenindus- restoran, kaevandus  Funktsionaalne ehk tehnloogiline paigutus- raamatukogu  Gruppitootmine e paigutuse viis näiteks kaubanduskeskustes, levinud ka tootmisettevõtetes Tootmisliin – erinevad tootmise etapid on omavahel seotud, toimub vastastikune liikumine vastavalt tehnoloogiale. Ülesehitamiseks peabe lähtuma tootmis- ja teenindusprotsessist. Tsükli aeg näitab meile kui kaua kestab tootmisprotsessis üks tootmisetapp. Taktiaeg näitab, mitme minuti järel tuleb välja 1 toode. Ideaalne on kui takt ja tsükkel on võrdsed. Jagunematu operatsioon- enam jagada väiksemaks ei saa teha. Koondoperatsioon- mitu erinevat jagunematut kokku pandud. Protsesside tehnoloogia Protsesside tehnoloogia on protsesside juhtimise juures üks võtmesõnu. Selle valimisel on ikka ja jälle aluseks

    Strateegiline planeerimine
    thumbnail
    41
    docx

    Kordamisteemad ärilogistika eksamiks

    ei ole vaja korrata või ümber teha? Väärtust mitte lisavad (transport, ladustamine, inspekteerimine) Eesmärgiks on vähendada väärtust mittelisavate toimingute aega, sest nendega kaasnevad säilitus ja laokulud ­ lean põhimõtte vastu Ajal tugineval konkurentsil on kolm mõõdet: 1. Teenindusaeg (time to serve) on aeg kliendi tellimuse vastuvõtmisest tellitu üleandmiseni 2. Reageerimisaeg (time to react) on tootmis- ja müügimahu muutmine vastavalt nõudluse muutumisele 3. Turuletoomise aeg (time to market) = tootearendustsükkel + tarneahela läbimisaeg aja kompressioon ­ Väärtust mittelisavate tegevuste vähendamine Tarneahela kulude vähenemine- Tarneahela ajaline kestvus proportsioonis tarneahela kuludega ­ vähendame 20% ajast, vähenevad kulutused 20% nõudlusaeg ­ aeg, mida kliendid on nõus ootama oma tellimuse kättesaamiseks läbimisaeg ­ täitmisaeg ehk "tõmbamisaeg"

    Ärilogistika
    thumbnail
    55
    docx

    ÕPIME LOGISTIKA EKSAMIKS

    1.MIS ON LOGISTIKA?.......................................................................... 7 2.MIS ON HANKELOGISTIKA?................................................................ 7 3.MIS ON JAOTUSLOGISTIKA?............................................................... 7 4.MIS ON TARNELAHEL?....................................................................... 7 5.MIS ON LOGISTIKA MISSIOON?.......................................................... 7 6. KIRJELDA KOGUKULUDE KONTSEPTSIOONI LOGISTIKAS?.................... 8 7.KIRJELDA KULUDE KOMPROMISSI LOGISTIKAS?................................... 8 8.MIS ON SUBOPTIMEERIMISE EHK LOKAALSE OPTIMEERIMISE VÄLTIMINE?......................................................................................... 8 9.MIS ON FRAGMENTEERITUS?............................................................. 8 10.MIS ON INTERDISTSIPLINAARSUS?................................................... 8 11.KUI SUUR ON TARNEAHELA ULATUS?..............

    Baaslogistika
    thumbnail
    44
    docx

    Operatsioonijuhtimine eksami vastused

     Heterogeensed  Homogeensed (alati ühesugused)  Tootmine ja turustamine ning  Tootmine ja tarbimine toimuvad turustamine samaaegselt toimuvad eraldi  Iseloomusta tarbimisest da erinevaid  On tegevused või tootmis- ja protsessid  On esemed või asjad  Peamine väärtus luuakse ostja- müüja  Peamine väärtus vahelises suhtlemises toodetakse vabrikus/tehases  Klient osaleb tootmisprotsessis.  Tarbija tavaliselt ei osale  Ei ole võimalik tootmisprotsessis

    Operatsioonijuhtimine
    thumbnail
    118
    pptx

    Kulu- (ja juhtimis)arvestus

    Kaubad/tooted A, B, C Mittemüüdavad Lõppkulukandjad Valmistooted Praak Müüdavad Kuluobjektide liigitus lähtudes kulude piiritlemise ja tootmisprotsessi seisukohast Protsess- sisendi muutmine väljudiks 34 Kulude liigitamine · Tootmis- ja tegevuskulude liigitamine erinevate tunnuste järgi Tunnus Kulude liigitus antud tunnuse järgi Kuludega Prognoositud kulud hõlmatav Plaanilised (eelarvelised-kinnitatud dokument, periood plaan) kulud Tegelikud (aruandelised kulud) Plaanilised ­ kajastuvad ettevõtte kui terviku ja selle struktuuriüksuste ning toodete plaanilised kulud eelseisval perioodil (kuu, kvartal, aasta)

    Juhtimine
    thumbnail
    8
    docx

    tootmise plaanimise eksamiküsimuste vastused

    planeerimise tulemustest lähtudes välja töötada keskmise- ja lühiajalised plaanid ja vastavad abinõud nende realiseerimiseks. Strateegiline ja operatiivne planeerimine peavad olema tasakaalus. Strateegilise planeerimisega pannakse paika see, et tehtaks õigeid asju; Operatiivne planeerimine määrab aga selle, et asju tehtaks õigesti. Planeerida tuleb kõiki valdkondi eraldi ja ka nende koosmõju arvestades. Seega koostatakse ettevõttes sisseostu-, tootmis-, turustamis-, personali- ja finantsplaa-ne jne. Seda tehakse nii kogu ettevõtte kui ka tema üksikute osakondade ja valdkondade kohta. Kasumi ja likviidsuse planeerimine läbib kõiki ülejäänud planeerimis-süsteemi komponente. Siia kuuluvad:kasumiarvestus,finantsplaanid, bilansid(tulude ja kulude tasakaal; asjade seis; kokkuvõte; tulemus). Käsumajanduslikku plaanimist ­ riiklikus sektoris kehtib see teatud kujul ka käesoleval ajal ­ on positiivses

    Ainetöö




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun