Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Toitlustusettevõtete tüübid ja nende iseloomustus. (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Toitlustusettevõtete tüübid ja nende iseloomustus #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-04-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 9 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor inna raud Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
7
doc

Toitlustusettevõtete ja teenuste liigid

1. Toitlustusettevõtete ja -teenuste liigid Eesmärk: Õppida tundma toitlustusettevõtete tüüpe, toitlustusettevõtete äriideid ja eripärasid Alapeatükid: 1.1.Toitlustusettevõtete tüübid ja äriidee 1.2. Kiirtoitlustusettevõtted 1.3. Kohvikud ja café´d 1.4. Sööklad ja teised suurköögid 1.5. Restoranid 1.6. Baarid 1.7. Catering-ettevõtted 1.1. Toitlustusettevõtete tüübid ja äriideed Toitlustusettevõtete tüübid Toitlustusettevõtteid võib liigitada erinevalt. Levinud on nende liigitamine toimimispõhimõtete järgi. Nii võib ettevõtte toimimispõhimõtetele toetudes välja tuua järgmised ettevõtete tüübid: · kiirtoiduettevõtted · kohvikud ja café´d · baarid · restoranid · catering-ettevõtted Toitlustusettevõtete äriideed Igal toitlusutusettevõttel on missioon ja äriidee. Ettevõtte misioon iseloomustab ettevõtte

Kokandus
thumbnail
12
pdf

Toitlustusettevõtte liigitus ja äriidee

• toiduhügieeni nõuete järgmine toiduainete töötlemisel ja valmistoodangu realiseerimisel • hooajalise tooraine ratsionaalne kasutamine • mitmesuguste teenindusvormide kasutamine vastavalt klientuurile • toodangu põhimassi realiseerimine vahetult pärast valmistamist • eeltellimisega roogade valmistamine ainult pärast tellimuste saamist kliendilt (1;5) 2005 Maire Merits 1 Toitlustusettevõtete tüübid Toitlustusettevõtteid võib liigitada järgmiselt: • Restoran – toitlustusettevõte, kus on töömahukas suure sortimendiga roa- ja joogikaart, korraldatakse meelelahutust, osutatakse lisateenuseid • Kohvik – suur valik kondiitri- ja pagaritooteid, kuumad ja külmad joogid jne, osutatakse lisateenuseid • Bistroo (tänavakohvik) – kiire teenindamisega toitlustusettevõte, lihtne ja kiire menüü

Majandus
thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

Programm „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013“ SIRJE REKKOR ANNE KERSNA ANNE ROOSIPÕLD MAIRE MERITS TOITLUSTUSE ALUSED KOHANDANUD: ANA KONTOR 2013 1 SISUKORD 1. Toitlustusettevõtete ja teenuste liigid 4  Toitlustusettevõtete tüübid ja äriideed 4  Kiirtoiduettevõtted 6  Kohvikud 8  Sööklad ja teised suurköögid 10  Restoranid 13  Baarid 19  Catering-ettevõtted 21 2

Analüüsimeetodid äriuuringutes
thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

kodumajutuse nimes võib kasutada sõna «turismitalu». §24. Registreerimise kohustus (1) Majutusettevõtte majutusteenuse kasutaja registreeritakse majutusettevõttes. (2) Registreerimisel täidetakse külastajakaart, millele kantakse majutusteenuse kasutaja nimi, elukoht ja majutusteenuse osutamise aeg, ning külastajakaardile kirjutab alla majutusteenuse kasutaja. (3) Külastajakaarte säilitatakse majutusettevõttes kaks aastat nende täitmise päevast arvates. § 30. Järelevalve teostajad (1) Käesoleva seaduse ja selle alusel kehtestatud õigusaktide nõuete järgimise üle teostavad vastavalt oma pädevusele järelevalvet: 1) valla- või linnavalitsused; 2) Päästeamet; 3) Tarbijakaitseamet; 4) Tervisekaitseinspektsioon. (2) Tarbijakaitseamet teostab kontrolli registri andmete õigsuse üle reisiettevõtjate osas ning valla- või linnavalitsused majutusettevõtete osas. § 301

Majutus
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

Kliendisegment on ligilähedaste vajadustega tarbijarühm, mis reageerib sarnaselt teatud turundusmeetmetele. Püsiklient , juhuklient, endised kliendid, potensiaalsed kliendid. Kliendisegmendid võivad olla loodud ka vanuse, hariduse, elukoha, pereseisu jmt põhjal. Enamasti ei saa igale rühmale pakkuda erinevat asja ja nii tuleb luua suuremad ja kompaktsemad segmendid. 10. Klientide vajadused ja ootused Nagu on inimesed erinevad on ka nende vajadused ja ootused erinevad. Hea teenindaja on see, kes suudab kliendi vajadused ja ootused välja selgitada. Kliendi vajadused ja ootused sõltuvad inimestel tekkivate seoste, eelarvamustega, uskumustega. 4 Tänane klient on tark ja nõudlik; väärtustab elukvaliteeti; otsib emotsioone ja elamusi. Kliendil on õigus: Saada hinnale vastavat teenust Teenindajapoolsele täielikule ja jagamatule tähelepanule

Turismiettevõtlus
thumbnail
26
docx

Koka eksamiküsimused vastustega.

Keetmine rõhu all Küpsetamine 38-162 kraadini 1-20 tundi Keetmisega sarnased: Praadimisega sarnased: Kupatamine-keetmine rohkes Vokkmiine-lühikest aega kõrgel magedas või vähe maitsestatud vees. kuumusel väheses õlis pidevalt Blanseerimine- lühiajaline segades. töötlemine Nimeta erinevaid toidutalumatuse liike ja kirjelda toitumist nende korral Laktoositalumatus - Laktoositalumatus on haigus, tänu millele ei suuda organism lahustada laktoosi ehk piimasuhkrut. Eelistama peaks hapupiimatooteid ja eriti porobiootilisi toiduaineid, sest need eritavad vähesel määral laktaasi, seda hoitakse laktoositalumatust kontrolli all. Võib kasutada laktoosivaba piima. Tsöliaakia ­ gluteenitalumatus e. teraviljavalkude talumatus Tsöliaakia on haigus, mis tekib vaid päriliku eelsoodumusega inimestel. Haiguse

Kokandus
thumbnail
33
docx

Koka kutseeksami küsimused ja vastused

rohkes rasvas (linnuliha, tooreid kartulid friipraadimine (kartulid, pirukad) nõrutatakse pärast röstimine (leib, sai) grillimine (looma-, linnuliha või kala) küpsetamine (liha, kala, pirukad, kartuleid) töötlemine mikrolaine ahjus 3. Nimeta erinevaid toidutalumatuse liike ja kirjelda toitumist nende korral · Laktoositalumatus ­ Laktoositalumatus on haigus tänu millele ei suuda organism lahustada laktoosi ehk piimasuhkrut. Eelistama peaks hapupiimatooteid ja eriti porobiootilisi toiduaineid, sest need eritavad vähesel määral laktaasi, sellega hoitakse laktoositalumatust kontrolli all. Kasutada võib laktoosivaba piima. Menüüst ei tohi välja jätta piimatooteid!

Kokandus
thumbnail
80
pdf

Ametkondlik kaitumine ja etikett

............................................................................................................................................. 4 Sekretäritöö eetikakoodeks ........................................................................................................................... 5 Nõuded juhile:
 ............................................................................................................................................. 7 Visiitkaardid 
ja nende kasutamine .............................................................................................................. 7 Lihtkaart
 .................................................................................................................................................. 8 Abielupaari kaart
 ..................................................................................................................................... 8 Visiitkaardi kasutamine
 ..................

Sekretäritöö




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun