Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

SWOT analüüs - ettevõtluse alused (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

SWOT
(Strenth)- tugevused:
  • Unikaalsus- tänase seisuga pole samasugust rakendust saadaval;
  • Funktsionaalsus on tugev külg- palju funktsioone ja paindlik, kuna sätteid saab automatiseerida vajalikes hoonetes (nt teatrites, kinodes, koolis jne);
  • Funktsioonide ja mäluruumi võtmise suhe suurepärane - palju funktsioone küll, aga mitte väga suure mahuga;
  • Hind- tasuta!
  • Kaasaegne tehnoloogia - reageerib Wifile;
  • Juhtkond on abivalmis- vastab alati klientide küsimustele.
( Weaknesses )- nõrkused:
  • Äpist sissetuleku puudumise tõttu on sõltuv rahaliselt investoritest;
  • Uued tegijad äris- pole varasemaid kogemusi;
  • Pädevus, teadmisel programmeerimise alal idee autoritel puudub;
(Opportunities)- võimalused:
  • Investorite huvi meie rakenduse vastu, sest see on nii hea ja kvaliteetne- rahaline tugi;
  • Maine tõus äpi funktsionaalsuse tõttu väga tõenäoline;
  • Oskustega programmeerijad, mida Eestist alati leiab. Konkurendid ei jõua järele.
SWOT analüüs - ettevõtluse alused #1
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-01-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 57 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Merlon Õppematerjali autor
Näidis SWOT analüüsist

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
21
docx

Ettevõttemajandus

Personali valik: Otsustusprotsess, mille tulemuseks on kohataotlejate hulgast kõige paremini sobivate väljavalimine. Meetodid: eelintervjuu, ankeet (CV), tausta uuring, soovituskirjad, test, käitumisülesanne ja töölevõtuintervjuu. Töötuid mehi on rohkem kui töötuid naisi. Eesti naisettevõtjate olulisemad barjäärid ettevõtlusega alustamisel: 1. Naisi ei võeta tõsiselt 2. Mees julgeb rohkem riske võtta kui naine 3. Raskused ettevõtluse ja koduse elu ühitamisel 4. Enesekindluse puudus Ettevõtlusaktiivsus on kõrgem haritumate ja suurema sissetulekuga naise seas. Töötasustamise põhiprintsiibid Töö hüvitamine: 1. Rahaline (otsene, kaudne) 2. Mitterahaline (meeldiv töö, töökeskkond) · Tasu peab olema õiglane ja vastama töötaja tööpanusele; · Töökohtade hindamise aluseks on töö keerukusaste, spetsiifika ja olulisus ettevõttele;

Majandus
thumbnail
22
pdf

Äriplaani juhend

......................................................................... 4 4.3 Slogan ....................................................................................................................................... 5 4.4 Eesmärgid ................................................................................................................................. 5 5. ÄRIKESKKONNA ANALÜÜS ................................................................................................ 6 6. SWOT ­ ANALÜÜS.................................................................................................................. 6 7. TOODE/TEENUS ...................................................................................................................... 8 8. TOOTMINE/TEENINDAMINE ................................................................................................ 8 9. TURU ANALÜÜS ............................................................................................

Äriplaan
thumbnail
27
docx

Tartu kutsehariduskeskuse hotell

· Majutusteenus · Iluteenindus · Juuksuriteenused · Ehitus-ja puidutööd · Autoremonditööd · Tööstustehnoloogia Rahalehmad Koerad · Täiskasvanute koolitus · Pesumaja teenus · Toitlustus 4. ÜMBRITSEVA KESKKONNA MÕJU ORGANISATSIOONILE 1.1. Makrokeskkonna analüüs Makrokeskkond on väliskeskkonna osa, mis koosneb mikrokeskkonna mõjutajates, mis kujutavad organisatsioonile ohte või võimalusi. Väliseid faktoreid ei saa organisatsioon kontrollida ega muuta, neid teadvustades on ettevõttel võimalik oma tegevust paremini planeerida. Ärikeskkonda võiks iseloomustada kui asjade, suhete ja tingimuste süsteemi, mis ettevõtet igapäevaselt mõjutab, kuid mida ettevõtja ise otseselt mõjutada ei saa. Ärikeskkond jaguneb kaheks:

Organisatsioonikäitumine
thumbnail
39
doc

Turunduse alused

....................................................................................................................16 2.2 Situatsiooniülesanded...................................................................................................17 3.TURUNDUSE PLANEERIMINE....................................................................................... 19 3.1 Turunduse planeerimisetapp..........................................................................................19 3.2 SWOT analüüs...............................................................................................................19 3.3 Bostoni maatriks............................................................................................................21 3.4 Kasvustrateegiad (Ansoffi maatriks).............................................................................22 3.5 Küsimused....................................................................................................................

Turundus
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

TURUNDUSE ALUSED Sisukord 1.TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................1 2.TURUNDUSE JUHTIMINE (PLANEERIMINE).............................................................5 3.TURU SEGMENTIMINE JA TOOTE POSITSIOONIMINE.........................................13 4.TARBIJAKÄITUMINE....................................................................................................16 5.SUHTLUSTURUNDUS.............................................

Turunduse alused
thumbnail
73
docx

Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse

....................................................................................12 Strateegia väljatöötamine ja täiustamine....................................................................................13 Strateegia eripära väikeettevõtetes.............................................................................................13 Tegevuskeskkonna, haru- ja konkurentsianalüüs...........................................................................13 Makrokeskkonna analüüs...........................................................................................................14 PEST ­ analüüs...........................................................................................................................14 Tegevusharu olukorra analüüs....................................................................................................15 Kriitilised edutegurid.......................................................................................

Juhtimine
thumbnail
25
docx

Oranisatsioonijuhtimine - eksam

1 Arutle, miks on strateegilist juhtimist vaja ja milline on strateegilise juhtimise eesmärk. Millised on ettevõtte strateegia koostamise alused? Strateegiline juhtimine ehk pikemalt ettevaatav planeerimine. Kunagi ajaloos oli sõjategevusega seotud. Põhiliselt kasutatakse suuremates ettevõtetes, kuid on võimalik edukalt rakendada ka väikeettevõtluses. Strateegilise juhtimise protsessi 4 põhietappi - strateegiline analüüs ehk positsioneerimine; analüüsitakse EV sise- ja väliskeskkonda, et panna paika enda positsioon keskkonnas ning strateegilised tegurid, mis võivad tulevikus EV positsiooni mõjutada. Analüüsi abiga enda positsioneerimine peab andma vastuse, kuidas väliskeskkond kõigi oma muutujatega võib ettevõtet mõjutada, millised on ettevõtte enda võimekused ja võimalikud piirangud ning kuidas mõjutab EV tegevus erinevaid huvigruppe

Organisatsiooni juhtimine
thumbnail
156
pdf

Äriplaani e-kursuse materjal

2. Turg 6.3. Turundus- ja jaotuskanalid 6.4. Konkurents 6.5. Konkurentsieelised 6.6. Hinnapoliitika 6.7. SWOT-analüüs 6.8. Turundus 7. Tegevusplaan 8. Riskianalüüs 9. Finantsplaan 9.1. Stardikapital, investeeringud ja rahastamine 9.2. Müügitulu ja müügikulu 9.3. Tegevuskulud 9.4. Kasumiläve analüüs 9.5. Finantsprognoosid (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor, 2012) 1.4 Kirjutamisstiil Äriplaani kirjutama asudes võib tekkida esimene tagasilöök – teatakse, millest kirjutada, aga ei teata, kuidas kirjutada. Tavaliselt hakatakse siis otsima mingit äriplaani, mida näidiseks võtta. Näidisäriplaani kasutamise oht seisneb selles, et lõpuks võivad näidises olevad laused tunduda nii

Majandus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun