Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Rahvatervise seadus (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Rahvatervise seadus #1 Rahvatervise seadus #2 Rahvatervise seadus #3 Rahvatervise seadus #4 Rahvatervise seadus #5 Rahvatervise seadus #6 Rahvatervise seadus #7 Rahvatervise seadus #8 Rahvatervise seadus #9 Rahvatervise seadus #10 Rahvatervise seadus #11 Rahvatervise seadus #12 Rahvatervise seadus #13 Rahvatervise seadus #14 Rahvatervise seadus #15 Rahvatervise seadus #16 Rahvatervise seadus #17 Rahvatervise seadus #18 Rahvatervise seadus #19
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 19 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-09-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 6 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor AnnaAbi Õppematerjali autor
Kodutööö

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
docx

Rahvatervise seadus

Rahvatervise Seadus Põgus ülevaade rahvatervise seadusest, täieliku ülevaate saate Riigiteataja koduleheküljelt. Alustuseks seletame lahti mõiste Rahvatervis. Rahvatervis on teadus ja kunst haiguste ennetamiseks, eluea pikendamiseks ning vaimse ja füüsilise tervise edendamiseks ja tugevdamiseks ühiskonna organiseeritud jõupingutuste kaudu, mõiste leiate seadusest §2. Seaduse eesmärk Seaduse eesmärgiks on inimese tervise kaitsmine, haiguste ennetamine ja tervise edendamine.

Õigus
thumbnail
9
doc

Eksami konspekt

jne. 2. Tervise- ja heaoluprofiil Terviseprofiil on maailmapraktikas laialdast kasutust leidnud võimalus saada hea ülevaade paikkonna inimeste terviseseisundist ja seda mõjutavatest teguritest. Profiili koostamisel on sisendiks nii indikaatorite alusel kogutud statistilised andmed kui ka kogukonnaliikmetelt, otsusetegijatelt ning terviseja muude valdkondade spetsialistidelt kogutud arvamused ja info. Alates 2018. a on Rahvatervise seaduse § 10 kohaselt maakonna või piirkonna tervise- ja heaoluprofiili koostamine kohalike omavalitsuste ühiselt täidetav kohustuslik ülesanne. Terviseprofiili koostamise eesmärk on:  juhtida tähelepanu omavalitsuses või maakonnas tehtavate otsuste tervisemõjudele;  tagada tervise arendamise temaatika integreerimine omavalitsuse ja maakonna arengukavasse;  anda terviseküsimustele laiem kõlapind nii elanike kui ka otsusetegijate hulgas;

Sotsiaaltöö
thumbnail
62
doc

Seadusandlus ja õigusregulatsioonid noorsootöö kontekstis

1. Õigus elule ja arengule 6. Õigus nimele ja kodakondsusele 2. Õigus kaitsele 7. Õigus emakeelele ja kultuurile 3. Õigus tervise kaitsele 8. Õigus haridusele 4. Õigus privaatsusele 9. Õigus vabalt väljendada oma arvamust 5. Õigus mõlema vanema hoolitsusele 10. Õigus mängu- ja puhkeajale Eesti Vabariigi Lastekaitse seadus südametunistuse-, usu- ja sõnavabadus. * Elule ja arengule Organisatsioonid, liikumised * Arstiabile * Õigus privaatsusele * Saada abi ja hooldust * Osa võtta lastekaitseprogrammide * Sotsiaalsed õigused- mõtte-, väljatöötamisest 2. Kas lapselt tohib ära võtta pudeli konjakit, mille ta on laagrisse kaasa võtnud? Põhjenda.

Õigus
thumbnail
31
doc

AVALIK HALDUS 2016 kevad

Eesti Teaduste Akadeemia Eesti Töötukassa Finantsinspektsioon Kaitseliit Keemilise ja Bioloogilise Füüsika Instituut Kohtutäiturite ja Pankrotihaldurite Koda Notarite Koda Rahvusooper Estonia Tagatisfond Tallinna Tehnikaülikool Tallinna Ülikool Tartu Ülikool Kohalik omavalitsus kui iseseisev halduskandja. Kohaliku omavalitsuse üksused (linnad, vallad) Kohaliku omavalitsuse ülesanded ja põhiseaduslikud garantiid. (Põhiseadus, kohaliku omavalitsuse korralduse seadus ) KOV on PÕS sätestatud omavalitsusüksuse ­ valla või linna ­ demokraatlikult moodustatud võimuorganite õigus, võime ja kohustus seaduste alusel iseseisvalt korraldada ja juhtida 6 kohalikku elu, lähtudes valla- või linnaelanike õigustatud vajadustest ja huvidest ning arvestades valla või linna arengu iseärasusi. Omavalitsusüksuse ülesanded ja pädevus:

Avalik haldus
thumbnail
22
doc

Tööohutus

EV õigusaktides kehtestatud ei ole. EU-OSHA (Europa Occupational Safety and Health Administration) ­ Euroopa tööohutuse ja Töötervishoiu Agentuur. Agentuur tegutseb katalüsaatorina teabe väljatöötamisel, analüüsimisel ja levitamisel tööohutuse ja töötervishoiu alase olukorra parandamiseks Euroopas.Viib läbi kampaaniaid ja trükiseprgaramme. 3. TTO struktuur Eestis. Töötervishoiu ja tööohutuse (TTO) seadus. Seaduses on ära töödud töötajate ja tööandajate kohustused ja õigused, olmetingimused, ohutegurid jne. § 1 Seaduse reguleerimisala: ·Töölepingu alusel töötavad isikud ·Avalikud teenistujad ·Kinnipeetava töö vanglas ·Õpilase ja üliõpilase töö õppepraktikal 8

Tööohutus
thumbnail
25
rtf

Keskkonnakaitse konspekt TTÜ TK 2014

Esimesed viited jäätmekäitlusele võib leida Rooma impeetiumi päevilt. Olmejäätmete koostis püsis peaaegu muutumatune 18-19 sajandini, millal tulid kasutusele uued materjalid. Jäätmed, majapidamisvesi, väljaheited visati tänavale, mis ummistusid. Jäätmekäitlus sai alguse vajadusest elementaarse heakorra järele. Moodne jäätmekäitlussüsteem inglismaal sai alguse 1875 aastal, mil võeti vastu rahva tervise seadus. Jäätmete hulk hakkas hüppeliselt kasvama 18. sajandi tööstusrevolutsiooni käigus. Ohtlikud jäätmed tekkisid alles seoses keemiatööstusega. Esimene tänapäevane prügila rajati inglismaale 1930. aastal. Jäätmed - on inimtegevusest moodustunud, oma tekkimise ajal või tekkekohas kasutuselt kõrvaldatud esemed, ained või nende jäägid. Jäätmevaldaja on jäätmetekitaja või muu isik või riigi kohaliku omavalitsuse asutus, kelle valduses on jäätmed.

Loodus
thumbnail
46
docx

Keskkonnakorraldus vastatud

· Vähenevad kapitaalmahutused tulevikus · Parandada tooteohutust ja muuta tootmine keskkonnasõbralikumaks, mis omakorda võib tuua tulu · Paraneb konkurentsivõime · Suurenevad võimalused Lääne investeeringuteks · Paraneb avalikkuse suhtumine Ei käsitlenud: 2.3 EL säästva arengu strateegia_rakendamisest_Eestis ­ aruanne, eesmärgid ja tegelikud saavutused erinevates valdkondades 2.4 Eesi Säästva arengu seadus ­ seadus, mis sätestab säästva arengu rahvusliku strateegia alused 2.5 Säästev Eesti 21-2005 ­ arengustrateegia, tegevusssuunad eesti jätkusuutlikkuse tagamiseks (mida tuleks teha, erinevad teed ja lahendused) 2.6 Eesti keskkonnastrateegia 2.7 Eesti keskkonnastrateegia 2030 ­ arengustrateegia, mis lähtub Säästev Eesti 21 põhimõtetest ja on katusstrateegia kõikidele keskkonna valdkonna arengukavadele 4. Keskkonna korralduslikud ja süsteemanalüüsi meetodid ja vahendid 5

Keskkonnakorraldus
thumbnail
16
doc

IT õiguse eksam, 27 küsimust ja vastust

1.Rentimise mõiste. Rentimine käesoleva seaduse tähenduses on teose, selle koopia või käesolevas seaduses nimetatud muu resultaadi andmine ajutiseks kasutamiseks otsese või kaudse varalise või ärilise kasu saamise eesmärgil. 2.Laenutamise mõiste. Laenutamine käesoleva seaduse tähenduses on teose, selle koopia või käesolevas seaduses nimetatud muu resultaadi andmine ajutiseks kasutamiseks üldsusele avatud asutuse kaudu otsese või kaudse varalise või ärilise kasu saamise eesmärgita. 3.Piraatkoopia mõiste. Piraatkoopia käesoleva seaduse tähenduses on teose või autoriõigusega kaasnevate õiguste objekti mis tahes vormis ilma teose autori, tema õiguste omaja või autoriõigusega kaasnevate õiguste omaja loata mis tahes riigis reprodutseeritud koopia ühes vastava pakendiga või ilma selleta. Piraatkoopiaks loetakse ka teose või autoriõigusega kaasnevate õiguste objekti selline koopia, mis on reprodutseeritud välisriigis teose autori, tema õiguste omaja või au

Õigus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun