Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

"Mõtle globaalselt, tegutse lokaalselt" - kirjand (14)

4 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes ümbritsevad meid?
  • Miks on paljud uued ettevõtted põrunud väga varajases staadiumis?

Lõik failist

Mõtle globaalselt,
tegutse lokaalselt
21.sajand on ajastu kus peab muutuma, õppima ja arenema igal hetkel. Visioonid mis olid eile on tänaseks kaugelt ületatud, konkurentsis
püsimiseks peab olema väga kohandumisvõimeline. Sihid igas
eluvaldkonnas peavad olema väga kõrged, sest vastasel juhul ei
saavuta midagi.
Kuidas saab alustada tänapäeval oma ära ilma suure rahalise
algkapitalita, kuidas pakkuda konkurentsi suurtele ettevõtetele kes
ümbritsevad meid? Tuleb mõtelda, et kõik suured firmad on
alustanud kuskilt, midagi ei toimu üle öö, inimesed ei saa targaks
mõne tunniga, firmad ei saavuta edu kiirelt. Kõige õigem oleks
jääda oma liistude juurde ja arendada ennast järgemööda,
alustada sellest mida oskad. Peaks aga alati olema ees mingi siht,
sest võib ju võtta auto ja sõita lihtsalt ringi jõudes mitte kuhugi , nii on ka äriga. Näiteid edu saavutanud suurtest äridest

Mõtle globaalselt-tegutse lokaalselt-- kirjand #1 Mõtle globaalselt-tegutse lokaalselt-- kirjand #2
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-01-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 711 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 14 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor jamnesus Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
26
doc

Oleksin ma edukas ettevõtja?

Seega on kõigil loomeinimestel olemas üks tähtsamaid omadusi, mis iseloomustab edukat ettevõtjat ­ loov mõtlemine. Selleks, et olla ettevõtjana edukas, tuleb tunda oma tugevusi ja nõrkusi ning osata hinnata oma loomepotentsiaali. Kasulik oleks küsida ka kõrvalseisjate hinnangut. Eesmärk on üles leida oma peamised kompetentsid, millele plaanitakse ettevõte rajada ning neile oskustele toetudes leida äriidee. Idee leidmiseks mõtle, mida sa tahad teha ehk missugust toodet või teenust müüa? Hinda oma idee sobivust, leides vastused küsimustele: kas sul on oma ideesse piisavalt usku? kellele ja kuidas sinu idee väärtust loob ehk kas ideele oleks turgu? kas sul on olemas (on võimalik hankida) idee teostamiseks vajalikud ressursid? Idee on hea, kui sa tegutsed valdkonnas, milles oled asjatundlik ning sinu tootel või teenusel on konkurentsieelis

Turundus
thumbnail
46
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

11. Milliseid võimalusi näed järgmiste ettevõtete teenuste laiendamiseks: lennukompanii, kinnisvarabüroo, telefoniteenuste pakkuja? Lennukompanii – koostöös mõne reisifirmaga hea hinna ja sihtkohtadega pakkumiste tegemine. Kinnisvarabüroo – lisada oma teenustesse rohkem kinnisvaraobjekte, pakkuda mõnd lisateenust koos maakleriteenusega (lepingute vormistamise abi vms). Telefoniteenuste pakkuja – head pakkumised uutele klientidele. 12. Mõtle viimasel ajal silma hakanud uutele toodetele. Millised neist on õnnestunud ja millised mitte? Miks? 3D pliiats – liiga suur ja ebapraktiline, liiga kallis ning tavainimesed ei oska sellega midagi teha. 13. Millised probleemid ja võimalused seisavad elukindlustusega tegelevate kindlustusseltside ees? Millised on elukindlustuse arenguperspektiivid Eestis? Probleemid ja võimalused – probleeme võib esineda kui sooritatakse

Turundus
thumbnail
31
docx

Äriplaani koostamise juhend

analüüsis ning keda tuleb käsitleda konkurentidena. Näiteks kui Eesti Raudtee defineeriks end raudteeäris oleva ettevõttena, tuleks tal konkurentidena käsitleda teisi raudteefirmasid. Defineerides end aga transpordisektori firmaks, on konkurents hoopis laiem, kuna end tuleks näha konkurentsis peale teiste raudteefirmade ka meretranspordi, maanteetranspordi ja õhutranspordi firmadega. Sihtgruppi määratledes määratakse ära turu ja konkurentsi analüüsi mastaap. Kui konkureeritakse globaalselt (nagu see e-äris enamasti on), on ka turg globaalne ja sellisena tuleb seda analüüsida. Kui aga sihtgrupiks on näiteks kohalik elanikkond, kes omab lemmikloomi ja seejuures teenib vähemalt kaks korda rohkem kui keskmine elanik, tulebki keskenduda just sellele sihtgrupile. Sihtgrupi vajaduste määratlusest sõltub turundusstrateegia valik, kuid see täpsustab ka sihtturgu. Kuidas neid vajadusi rahuldatakse - sellega määratakse kindlaks tegevused, mida tehakse ja

Majandus
thumbnail
54
doc

Tsitaadid

Publilius Syrus Kui ma oleksin teadnud...oleksin hakanud seppaks. Albert Einstein Jumala ees oleme me kõik võrdselt targad-ja võrdselt lollid. A.Einstein Ära muretse kui suured on su probleemid matemaatikas,võin sulle kinnitada,minu omad on ikka suuremad. Albert Einstein Ma ei mõtle kunagi tulevikule-see tuleb niigi ruttu. Albert Einstein Kui me sünnime,siis me nutame,kuna oleme saabunud siia suurele elu lollide lavale. William Shakespeare Kui vale rändab juba pool teed ümber maailma,paneb tõde alles kingi jalga. Mark Twain Inglane on inimene kes teeb midagi kuna seda on alati nii tehtud.

Kirjandus
thumbnail
21
doc

Kokkuvõte R.S Sharma raamatust

eraldamiseks.Kuid väldi haigust , mida nim fookuse lahustumiseks- so isiklikku fookust lahustades ning püüdes kõigi jaoks olla kõik, ei saa kunagi midagi tehtud. Strateegiline. eraldamine- so kindlaks määrata, mis nädalapäeval missugusele valdkonnale keskendud. Nt esmasp on inimsuhete päev, kus tegeled töötajatega.Siis vaata, et sellesse valdkonda kuuluvad nädalavõidud oleksid kavandatud tollele päevale.Ja ära mõtle tol päeval muule.Keskendu. Teisip nt äriarenduse päev, ettevõtte kasv. Kolmap.turundusküsimused. Neljap.avatud päev ehk oled valmis tegelema igasuguste kriisidega, viima ennast kurssi üldisemate haldusküsimustega või olema kättesaadav kõigile, kes sind vajavad. Reede-ükskõik millise sinu jaoks väärtusliku valdkonna tarbeks. Ent võiks olla uuenemise päev ehk päev, mille hoiad oma juhtimisstiilile elujõu andmiseks ja iseenda kui juhi virgutamiseks

Ühiskond
thumbnail
28
docx

Rahvusvaheline äri küsimused-vastused

Välismajanduse monetaarne teooria – valuutakursside, hinnataseme, inflatsiooni mõju ja majanduse analüütika üldise rahateooria kontekstis RAHVUSVAHELISTUMISE TEOREETILISED UURIMISOBJEKTID Mis ajendab ettevõtteid rahvusvahelistuma? Miks ei piirdu rahvusvaheline ettevõtlus vaid ekspordiga vaid soovitakse suuremat kontrolli oma valdkonnas? Miks ollakse valmis kandma suuremaid riske ning finantskulusid? Miks eksisteerivad üldse multinatsionaalsed ettevõtted? Kuidas ettevõtted laienevad globaalselt? Milliseid riske toob see kaasa ettevõtetele? Kas on võimalik kuidagi rahvusvahelistumist “ette planeerida”? RAHVUSVAHELISTUMISE KAKS STRATEEGIAT Horisontaalne strateegia – välisriikides toodetakse samu tooteid kui koduriigis Vertikaalne strateegia – välisriikides toimub tooraine hankimine, pooltoodete valmistamine ja mud tootmiseelsed etapid. Koduriigis järgnevad kokkupanek, müük, loomulikult arendustöö ja uuringud. Seega rahvusvahelistumise etappidena võib välja tuua:

Rahvusvaheline äri ja eetika
thumbnail
28
doc

Kõne koostamine ja esitamine

Koht - TSG Õppeaine - Väitluskunst ja õiguse alused Periood ­ 2006/2007 õppeaasta 3. KÕNE KOOSTAMINE JA ESITAMINE On ju teadupärast sootuks kaks iseasja - esiteks omada mingisuguseid mõtteid ja teiseks väljendada neid nii, et teised neid mõtteid mõistaksid. Jaan Rummo Kõnelemine on suhtlus kahe või enama inimese vahel sõnalise, aga ka sõnatu keele (nt kehakeele) vahendusel. Infot saab edastada ka kirjalikus vormis, mistõttu tuleb kaaluda, kas kõne pidamine on just selle info edastamiseks parim viis. Enne kui teha otsus mingil teemal avalikult üles astuda, tuleb endale selgeks teha, kas kuulajatele on midagi uut öelda. Edukas suhtlus toimub ainult siis, kui kõneleja suudab arvestada kuulajatega, kohandada kõne nende ootustele ja vajadustele ning väärtustab tagasisidet. Et oma mõtteid teistele arusaadavalt ja huvitavalt esitada, on tarvis teha palju eeltööd, tunda kõnekunsti reegleid ning arvestada nendega. Millest ja kuidas kõneleda, sõltub eelkõige k?

Väitlus
thumbnail
24
doc

ARUTLUS INIMESTE EBAVÕRDSUSE PÄRITOLUST JA PÕHJUSTEST

valmistas endale rõivad või ehitas elamu, ei teinud midagi eriti vajalikku, sest oli ta ju seni ilma läbi saanud ja pole selge, miks temasugune tugev inimene poleks võinud edaspidigi jätkata eluviisiga, mida ta ometi oli talunud juba lapsepõlvest peale. Üksi, jõude ja alati varitsevas ohus elavale metsinimesele pidi meeldima magada ja tema uni oli kerge nagu loomadel, kes mõtlevad vähe ja seepärast niiöelda magavad kogu selle aja, mil nad ei mõtle. Kuna enesesäilitamine oli tema peaaegu ainus mure, pidid tema kõige arenenumad võimed olema need, mille peamine eesmärk on rünnak ja kaitse, olgu siis jahisaagi alistamine või ise mõne looma saagiks langemise vältimine. Seevastu need elundid, mis täiustuvad ainult mugavuse ja meelelisuse mõjul, pidid jääma väga algeliseks, ning see välistas tema puhul igasuguse tundlikkuse. Niisiis erinesid tema meeled ses suhtes üksteisest: tal oli äärmiselt nüri

Ühiskond




Kommentaarid (14)

crazzy profiilipilt
crazzy: aitas uusi mõtteid koguda oma töösse, hea
15:34 17-10-2010
49111162718 profiilipilt
49111162718: aitas ikka. kõik materjal alati kasuks :)
18:04 10-02-2011
ihv profiilipilt
ihv: Suht alla keskmise arutlus.
21:55 19-02-2009



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun