Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI (0)

3 HALB
Punktid

Lõik failist


Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
Ettevõtluse õppetool
Strateegiline juhtimine




ILUSAIM KLUBI
Strateegiline plaan


Juhendaja :


Tallinn 2012
SISUKORD



Sissejuhatus 3
3. SITUATSIOONIANALÜÜS 4
3.1 Makrokeskkonna analüüs 4
3.2 Mikrokeskkonna analüüs 6
3.3 Asukohaanalüüs 7
3.4 SWOT analüüs 7
4. ETTEVÕTTE MISSIOON , VISIOON , EESMÄRGID 8
5. SIHTTURU VALIMINE JA KONKURENTS 9
6. TURUNDUSSTRATEEGIA JA TURUNDUSKULUDE PLANEERIMINE 11
7. TURUNDUSMEETMETE KOMBINATSIOON 7P-d 12
7.1 Pakutava teenuse kirjeldus 12
7.1.1 Turg 13
7.1.2 Tugevused 14
7.2 Hind 14
7.3 Turunduskommunikatsioon 15
7.4 Personal 15
Personal palgatakse aastaringselt. Palkame koristajad, kes koristavad terve maja. Koristajate ülesanneteks on hoida puhtana ja korras klubis asuvad ruumid. 15
7.5 Protsessijuhtimine 17
9. KOKKUVÕTE 20
KASUTATUD ALLIKMATERJALID 21
  • Sissejuhatus


    Minu firma „Ilusaim klubi“ tegeleb iluteenuste pakkumisega, pakkudes lisaks veel spordiklubi teenust ning erinevaid koolitusi. Soovi korral on võimalik ka rentida ruume , sünnipäevade või muude kokkutulekute jaoks.
    Minu väike ettevõte asub Harjumaal Tallinna linnas ilusas Nõmme roheluses. Hoone ümber on ka veidi maad, kus on võimalik samuti pidada soojemal ajal sünnipäevi või muid kokkutulekuid.
    Hoone asub metsa piiril. Alumisel korrusel asub administratsioon, ooteruum ja pood. Teisel korrusel on ilusalong , mis koosneb: kosmeetiku toast , juuksurite ruumist, küünetehnikute ruumist, massaaži toast ning solaariumi ruumist. Kolmandal korrusel on spordiklubi mis koosneb: jõusaalist, 3 rühmatreeningute saalist, naiste ning meeste pesuruumidest koos saunadega.
    Ooteruumis saab oodata oma protseduuri algust. Seal on diivanid, kus saab jalgu puhata , ajakirjad, televiisor ja kohviautomaat, kust saab soovi
  • Vasakule Paremale
    Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #1 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #2 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #3 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #4 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #5 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #6 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #7 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #8 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #9 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #10 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #11 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #12 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #13 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #14 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #15 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #16
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 16 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-10-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 108 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor L2tsss Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    18
    doc

    Toote ja teenuse arendus. Klienditeekonna analüüs.

    klassikaline- ja spordimassaaz. On olemas ka võimalus kasutada füsioterapeudi 7 teenuseid ja peale raskeid treeninguid nautida saunamõnusid. Veel saab spordiklubi liikmeskaariga erinevates vabaaja ja söögikohtades soodustusi. Reaalne toode Reaalseks tooteks on pakutava toote või teenuse kvaliteet, hind, eriomadused, kaubamärgid, pakend, disain jne. Fittest Tartu klubi on üks ainulaadsemaid klubisid Tartus, seda just oma laialdase valiku treeningute ja professionaalsete treenerite poolest, kellel kõigil on ettenäidata erinevad koolitused, tunnistused, auhinnad. Spordiklubi saavad külastada kõik, kes on vähemalt 16 eluaastat vanad ja valmis nautima sportimist meeldivas õhkkonnas. Kuna spordiklubi kvaliteed on väga hea, siis ka hinnad on sellele vastavalt, mis ei ole tegelikult väga kõrged, sest pakkuda on erinevaid treeningpakette erinevate hindadega

    Turism
    thumbnail
    16
    docx

    Juuksurisalongi äriplaan

    Iluravi Rahvusvaheline Erakool Juuksur, september 2010 JUUKSURISALONG ,,LIILIA" Äriplaan Tartu 2010 SISUKORD SISSEJUHATUS....................................................................................................................3 1. ALUSTAV ETTEVÕTJA...................................................................................................4 1.1. Ettevõtte üldandmed...................................................................................................5 2. TÖÖRUUMID....................................................................................................................6 3. FINANTSARVUTUSED..............................................................................................

    Juuksur
    thumbnail
    17
    doc

    Äriplaani vorm 2014

    ILUTEENUSTE OSUTAMINE 2014 Sisukord Sisukord......................................................................................................................................2 1. Äriplaani kokkuvõte................................................................................................................3 2. Loodava ettevõtte üldandmed.................................................................................................4 3. Visioon, missioon ja eesmärgid...............................................................................................4 4. Ärikeskkond............................................................................................................................4 5. SWOT analüüs........................................................................................................................5 6. Toode/teenus, põhiprotsessid, omahinna arvestus...................................................................5 6.

    Ettevõtlus
    thumbnail
    31
    docx

    Uurimustöö Sugarclub

    ennetada. Teenindamise kvaliteet sõltub eelkõige sellest, kuidas töötajad on omandanud teenindusmõttelaadile tuginevad valmisolekud klientide teenindamiseks ja kas organisatsioonis eksisteerib kvaliteedi loomist võimaldav teeninduskultuur. (Heli Tooman: 9) 1.2. Sugarclub tutvustus ja taust Ööklubi Sugar näol on tegemist Pärnu kesklinnas asuva öölokaaliga, mis avati 2007. aasta detsembrikuus. Programmi- ja reklaamijuhiks oli siis Reio Tilk. (Tarbija 24) 2009. aastal vahetas klubi omanikku ja programmijuhti. Omanikuks sai LIS Investeeringute OÜ ning programmijuhiks Eestis tunnustatud DJ Kert Klaus. (Postimees) Eesti keele sõnaraamat pakub ööklubi definitsiooniks hilja õhtust hilisööni või varahommikuni töötavat lõbustusasutus, kus saab tantsida. Sugar vastab sellistele kriteeriumitele, olles avatud igal reedel ja laupäeval kell 23-04, suvekuudel veel lisaks kolmapäeviti ja neljapäeviti. Sugar mahutab kuni 600

    Ettevõtluskeskkond
    thumbnail
    31
    doc

    Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia

    Ettevõtte, kes soovib oma tegevusalal edu saavutada, peab oskama oma tegevust planeerida. Turundustegevust ei saa planerida ilma, et tunneks oma tegevusvaldkonada: keskkonda, kus tegutsetakse, klientide, konkurentide ning koostöö võimalusi. Käesolev töö on ratsaklubi Hobuenergia turundusplaan, mis käsitleb turundustrateegia ja ­ tegevus planeerimist. Antud tööst lähtutakse teooria teadmistest. Käesoleva töö eesmärgiks on välja töötada turundusstrateegia, koostada ratsaklubile plaan sisenemaks turule, ning koostöö plaan töötajatega. Atud turundusplaan sisaldab : Sissekeskonna analüüsi Väliskeskonna analüüsi SWOT analüüsi Tegevusprogrammi Eelarvet jmt OÜ Hobuenergia on tegevust alustav ratsutamisteenuseid pakkuv ettevõtte Tallinnas. Teenuseid saab kasutada Tallinna Hipodroomil aadressil Paldiski mnt. 51. Antud aasdressil renditakse talli hoone, kus elab 10 hobust( 2 setlandi poni; 2 Eesti poni; 2 suurt hobust;

    Turundus
    thumbnail
    42
    docx

    ÄRIPLAAN: VideoCV OÜ

    TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL TALLINNA KOLLEDŽ Majandusarvestus Ettevõtluse alused VideoCV OÜ Äriplaan Õppejõud: Tallinn 2014 SISUKORD 1KOKKUVÕTE..............................................................................................................................3 2ETTEVÕTTE ÜLDANDMED......................................................................................................4 3 ETTEVÕTTE KIRJELDUS. ÄRIIDEE, MISSIOON, VISIOON JA EESMÄRGID..................5 4 ETTEVÕTLUSKESKKONNA KIRJELDUS..............................................................................7 5 TEENUSED..................................................................................................................................8 6 KLIENT, TURG, KONKURENTS.............................................................

    Ettevõtluse alused
    thumbnail
    19
    doc

    Äriplaan

    MAINORI KÕRGKOOL ETTEVÕTLUSE INSTITUUT ÄRIPLAAN Pärnu 2010 1 SISUKORD KOKKUVÕTE...............................................................................3 1. ÜLDINFO................................................................................4 1.1 ÄRIIDEE KIRJELDUS..............................................................5 1.2 Asukoht....................................................................................7 1.3 Töötajad....................................................................................7 1.4 Vajalikud vahendid....................................................................7 1.5 Algbilanss.................................................................................7 2. TOOTMINE JA TURUNDUS.......................................................8 2.1 Teenuse osutamine....................................................................8 2.2 Turu analüüs..................................

    Ärijuhtimine
    thumbnail
    12
    doc

    Kliendisuhete juhtimine (eksami küsimused ja vastused)

    MAINORI KÕRGKOOL Juhtimise Instituut Teenindusjuhtimise eriala KLIENDISUHETE JUHTIMINE ERINEVATE ETTEVÕTETE NÄIDETEL Eksam Kertti Viru Tallinn 2010 ÜLESANNE 1 1. Lojaalsuse määramine Inimene külastab pidevalt ühte kindlat toidupoodi ja omab selle poe kliendikaarti. See pood jääb ka tema koduteele ­ tegemist on funktsionaalse lojaalsusega, kui kauplus asub kliendile väga soodsas kohas, siis on klient tihti nõus ignoreerima hinnataseme või teeninduskvaliteedi puudujääke ja jätkab käimist samas kaupluses. Tal on mugav ja kasulik valida selle kaupluse tooteid või teenuseid. Tal on välja valitud mõned lemmiktooted, mille pärast ta külastab ka selle keti teisi poode, mis juhuslikult jäävad tema teele ­ tegemist on afektiivse lojaalsusega, kus kliendil on konk

    Kliendisuhete juhtimine




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun