Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Lennundus Eestis (0)

1 Hindamata
Punktid
Talv - Lumi, külmad käed ja kaminasoojus - kõik luuletused, mis jõulu kategooria alla ei sobi
Lennundus Eestis #1 Lennundus Eestis #2 Lennundus Eestis #3
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-05-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 13 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor NoJouJah Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
doc

Lennundus

kaubalennukid: peamiselt AN-28 tüüpi kaubalennuk, mahuga kuni 1500 kg. Harvemini kasutatav lennutranspordivõimalus on tsarterlend, st eraldi lennuki rentimine kauba transpordiks soovitud lennusuunal. Et lennuki rentimine on kulukas, kasutatakse seda võimalust vaid juhul, kui tegemist on suure kaubakogusega ning selle kiire transportimise vajadus kaalub üles kaasneva lisakulu. Majanduslikud kaalutlused Ajalooliselt on lennundus püsima jäänud suuresti tänu riigi. Lennutööstus on tervikuna oma 120- aastase ajaloo jooksul läbi teinud suure kaotuse, kui kuludena arvestada ka toetusi lennuki arenduseks ja konstruktsiooniks. Riigi toetused lennundusele ja selle arendamisele on olnud suured ning seda võib vaadata ka poliitiliste otsustena. Enamuses maailma paikades on riik oma õla alla pannud mitte ainult lennunduse vaid kogu transpordi arendamisele, ka näiteks kiirteede ja rongivõrgustiku arendamisel.

Geograafia
thumbnail
16
doc

Lennundusinsener

JAKOB WESTHOLMI GÜMNAASIUM Karjääriõppe Üleminekueksam Lennundusinsener Kristjan Kippar 10b Tallinn 2008 Sisukord: · Sissejuhatus · Kutsestandard · õppimisvõimalused · Intervjuu · Kokkuvõte Sissejuhatus: Uuritavakas objektiks olen võtnud kutse lennundusinsener. Räägin õppimisvõimalustest, lennundusinseneri erinevatest astmetest, diplomeeritud lennundusinseneri V astmest, Volitatud lennundusinseneri V astmest. Eesti kutsekvalifikatsiooni süsteemis määratletakse kutsekvalifikatsiooni nõudeid viiel tasemel, kus esimene tase on madalaim, viies kõrgeim. Nende lahti seletamiseks on võetud põhiosa materjalist internetist

Uurimistöö
thumbnail
7
docx

Lennundus 19. sajand

Haapsalu Wiedemanni Gümnaasium Timo Pällo 11M klass TEEMA NIMI Referaat Juhendaja: Kadri Kelner HWG 2011 SISUKORD 1 SISSEJUHATUS Lennundus pole pelgalt lihtsalt lennukite või muude õhusõidukitega seonduv tegevusala. See on midagi erakordset, toetudes füüsikaseadustele ja inimpiiride võimetele suudeti meie oma homo sapiens sapiens ehk tänapäeva Maal elav inimene õhku viia. See oli raske ning aeganõudev protsess, kust ei puudunud inimohvrid ega vrakkidest järelejäänud hunnik vanarauda. Kõik põhines katse-eksitus meetodil sel vanal ajal, polnud arvuteid ega

Ajalugu
thumbnail
10
docx

Turundusplaan ettevõttele Estonian Air

Lennates teenib boonuspunkte kui liituda EuroBonus programmiga. Rahvusliku lennufirma visioon on tutvustada Eestit maailmas ja olla Eesti visiitkaardiks ning toetada spordi, kultuuri ja hariduse arengut. Lisaks tahetakse pakkuda kõige mugavamat teenust ning olla leidlikuim ja usaldusväärseim lennuettevõte Euroopas. Sealjuures peetakse oluliseks olla võimalikult keskonnasäästlik. 1.2 Turusolukorra analüüs 1.2.1 Tegevusharu analüüs Hetkel on lennundus raskustes. Lennundussektori viimase 40 aasta puhaskasumimarginaal on vaid 0,1 protsenti, seega hädas lennufirma pole mitte erand, vaid pigem reegel. Kliendid lähtuvad tihtipeale vaid ühest asjast ­ hinnast, nii et lennufirmad peavad leidma pidevalt võimalusi pakkuda kliendile sobivat hinda, ilma kvaliteedis järeleandmisi tegemata. Sektorisisene konkurents on väga suur ning tänu tehnoloogia arengule on tarbijal ülimalt lihtne kõikidest pakutavatest hindadest ülevaadet saada

Ettevõtlus
thumbnail
7
docx

Mehitamata õhusõidukid

Järvamaa kutsehariduskeskus Mehitamata õhusõidukid Tevor Sinilaan TE-17 Järvamaal 2017 1 Sisukord Sissejuhatus 3 Põhiosa 4 Kokkuvõte 5 Kasutatud kirjandus 6 Lisa 7 2 Sissejuhatus Mehitamata õhusõiduk ehk droon, ingliskeelne lühend on UAV (unmanned aerial vehicle). On õhusõiduk mille pardal ei ole pilooti see võib ka töötata iseseisvalt või ka kaugjuhtimisega. Droone kasutatakse palju ründe kui ka luureotstarbel, kuid palju on hakanud droone kasutama ka tava inimesed, põllumajanduses rakendatakse droone põldude väetamiseks või pestitsiidide ja herbitsiidide laotamiseks, saab kontrollida kiirteede olukordasid, puhastada

Eesti keel
thumbnail
14
doc

Eesti keele vaheeksami kordamine

KORDAMISKÜSIMUSED EESTI KEELE UURIMISE OSA EKSAMIKS 1. Mis on eesti keel, millal ja kuidas ta tekkis. Eesti keel kuulub uurali keelkonna soome-ugri keelte hukla. Eesti keel on tüübilt aglutineeriv, sõnatüvele lisatakse tuletusliiteid, tunnuseid ja lõppe. Sõnvormid pikad. Eesti keelel on rikkalik morfoloogia, palju käändeid, vähe prepositsioone, palju postpositsioone. Eesti keele tekkimist on kirjeldanud Huno Rätsep, kelle andmetel 2000-2500 a tagasi hakkasid

Eesti keel
thumbnail
12
docx

Eesti ja maailm 20. Sajandi esimesel poolel.

LÄHIAJALUGU I Suuline arvestus Eesti ja maailm 20. Sajandi esimesel poolel I Maailma Esimese maailmasõja eel Imperialismiajastu iseloomulikud jooned Riikidel saavutada võimalikult suur võim maailmas Imperialistlik riik arvab huvisid olevat enam-vähem kõikjal maailmas Majandusliku mõjuvõimu laiendamist Vähem arenenud maad muudeti 19. sajandil toorainebaasiks ja üha enam ka turuks Koloniaalimpeeriumite teke 1914. a. elas 56% elanikkonnast koloniaalmaades 20. saj hakkasid vabad koloniaalvallutusteks sobivad maad otsa saama, mis teravdas vastuolusid suurriikide vahel ning viis katseteni valdused ümber jaotada. Suurimad koloniaalmaad asusid Aafrikas- Pr, Sks, GBR, It, Portugal, Hispaania... Maailmamajandus 20. Sajandi algul

Eesti ajalugu
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames

Logistika alused



Lisainfo

1905. aastal toimub esimene mootorlend inimkonna ajaloos. Eestlastes tekib tõsine huvi lennunduse vastu.1910. aastal saavad Tartu üliõpilased loa korraldada õhusõidukursusi.1912. aastal sooritab S. Utoškin Tartus Eesti esimese demonstratsioonlennu.1918. aastal asutatakse Eesti õhujõud.1921. aastal asutati Eesti õhusõidu aktsiaselts Aeronaut. Samal aastal alustati regulaarlendudega liinil Tallinn-Stockholm.1923. aastal alustas Aeronaut 9. veebruaril talviseid postilende Soome. Kaks päeva hiljem, 11. veebruaril, alustas lennufirma Soome Aero OY lennuliiklust Tallina ja Helsingi vahel. 7.mail alustas Aeronaut igapäevaseid reise Tallinn-Riia-Köningsbergi liinil.1932. aasta 2.juulil sooritasid kuus esimest Eesti eralendurit lennueksami Tallinna Õhuasjanduse Ühingu mootorlennu kursustel. Sama aasta 10.juulil avati Sakalamaa esimestel lennupäevadel Viljandi lennuväli. 1932. aastal avati ka uus lennuliin Tallinn-Riia-Varssavi. Loojaks oli Poola lennufirma LOT ja avamiskuupäev oli 17. august.1934. aasta 2.mail avati Ülemiste tsiviillennuväli. Esimene Eestis konstrueeritud õppelennuk ES-ENN valmis sammuti 1934. aasta mais.1935. aasta 13.detsembril sai esimene eestlanna, Inna Rostfeldt, lendurikutse Eestis.1936. aastal jõustus õhusõiduseadus.1939. aastal asutati Eesti Lennuliinide aktsiaselts AGO.1940. aastal natsionaliseeriti Tallinna Lennujaama ja AGO varad.Teise Maailmasõja eelõhtu – Eesti õhujõududel on 65 lennukit.

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun