Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Lauakatmine, arvestades värvusõpetuse aluseid (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

  • Laua katmine arvestades värvusõpetuse aluseid

  • Lauakatmisvahendid


    Lauakatmis- ja serveerimisvahendid on lauapesu , lauanõud ja
    toiduriistad. Lauakatmisvahendid on lahutamatuks osaks
    toitlustusettevõtte sisekujundusest ja avaldavad kliendile muljet.
    Seetottu on nen­de värvus ja disain väga oluline.
  • Lauapesu


    Lauapesu on laudlinad, salvrätid, kelneri käerätid ja käterätid.
    Laud­linad ja salvrätid võivad olla valged, värvilised või
    kirjatud. Värviline lauapesu on osaks teenin­dussaali
    värvikujunduses. Parim materjal on kvaliteetne linane või puuvillane , võrreldes muude materjalidega on selline pesu nägusam,
    raskem ja hügroskoopsem (imab hästi vedelikke - plekid).
    Sünteeti­list materjali ( nailon , viskoos jm) sisaldavast riidest laudlinad on kergesti elektriseeruvad ja neid on halb vahetada.
    Laudade katmiseks võib kasutada ka põhilina peale pandavaid
    pealislinu ning linikuid, mis hoiavad põhilina puhta ja mida on
    kergem vahetada ning hooldada. Sünteetilisest materjalist sobivas toonis valitud linikud ei lase isegi punaveini plekil põhilinasse
    imbuda. Lauakatmisel kasutavad ainult linikuid kohvikud ja lihtsamad restoranid . Sel juhul peab lauapind olema ideaalses korras.
    Serveerimiskappide ja kärude linad õmmeldakse vastavalt nende
    mõõtudele. Sageli kasutatakse nende õmblemiseks "rikutud"
    laudlinu, mida lauakattes enam kasutada ei saa.
    Salvrätte kasutatakse laua eelkatteks ja roogade serveerimiseks .
    Suuremaid ruudu- ja ristküliku­kujulisi ningümmargusi salvrätte
    kasutatakse kandikute katteks. Kõrgetasemelise teenindusega restoran
  • Lauakatmine-arvestades värvusõpetuse aluseid #1 Lauakatmine-arvestades värvusõpetuse aluseid #2 Lauakatmine-arvestades värvusõpetuse aluseid #3 Lauakatmine-arvestades värvusõpetuse aluseid #4
    Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
    Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2008-12-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 49 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor linzzu Õppematerjali autor
    Laua katmine

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    15
    doc

    Köögis kasutatavad serveerimisvahendid

    KÖÖGIS KASUTATAVAD SERVEERIMISVAHENDID Referaat Tallinn 2010 SISUKORD SISSEJUHATUS.................................................................................3 1. SERVEERIMISKÄRUD......................................................................4 2. LAUANÕUD..........................................................................................4 3. TOIDURIISTAD...................................................................................9 KOKKUVÕTE.............................................................................................................11 KASUTATUD KIRJANDUS......................................................................................12 Lisa 1. Pildid.................................................................................................................13 2 SISSE

    Toitlustus
    thumbnail
    652
    pdf

    Asjaajamise alused

    32 Toidu energeetilist väärtust mõõdetakse peamiselt kalorites (cal). 1 kcal = 1000 cal Inimese ööpäevasest toiduenergiast (s.o. 100%) peaks moodustama:  süsivesikud 55-60%, sellest suhkur 10%;  rasvad 25-30%;  valgud 10-15%. Toidurežiim. See on päevase toiduvajaduse ajaline ja koguseline katmine. Vaata tabelit 2. Tabel 2. Energia jaotumine erinevate söögikordade vahel. Söögikord 5 toidukorda 3 toidukorda Toidukogus % päevasest % päevasest grammides koguenergist koguenergist Hommikusöök 25 30 480 g Vahepala 8 -

    Analüüsimeetodid äriuuringutes
    thumbnail
    193
    docx

    Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

    turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

    Turismiettevõtlus



    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun