Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kõne: Üks vastamata kõne (4)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui te näete sellist kirja oma telefoni ekraanil?
  • Kuid miks üldse vastmata kõned tekivad ?
Kõne-Üks vastamata kõne #1 Kõne-Üks vastamata kõne #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-10-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 73 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 4 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor muffyke Õppematerjali autor
Enda kirjutatud väike kõne, mida oli vaja esitada 10-das klassis.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
12
pptx

HELISTAMISE ETIKETT

Naised tutvustavad ka ennast ees ja perekonnanimega kuid võivad lisada ,,proua" või ,,preili". Näide enda esitlemisest ,,Tere päevast, siin Toomas Kask aktsiaseltsist Metsapuu. Kas ma saaksin rääkida proua Tammega?" Valeühendus Valeühendus on tavaliselt inimlik eksimus. Valeühenduse korral pole viisakas katkestada kõnet ilma vabandamata. Viisakas pole väljendada oma pahameelt. Kui olete avastanud, peale esimest kutsungit, et valisite vale numbri, tuleks kõne ära oodata ja vabandada. Kõne katkestamine Kõne ühepoolne katkestamine on ebaviisakas, näitab kasvatamatust ja annab tunnistust nõrgast närvisüsteemist. Toob kaasa ka konflikte. Kuid on ka erandeid... Katkestage kõne, kui keegi teid sõimab või ropendab. Solvamise korral võite kaasvestlejat hoiatada, et kui solvangud korduvad, katkestate kõne. Kõne võite katkestada ka siis, kui teie kolmandale helistamisele vastab endiselt automaatvastaja.

Ühiskond
thumbnail
4
doc

Telefonisuhtlus

8. Suhtlemine telefoni teel Telefon leiutati üle 100 aasta tagasi ning siis ei osatud veel aimatagi, kui tähtsaks ta meie elus osutub. Telefonisuhtlus on üks verbaalse suhtlemise viisidest ning tänapäeval üks kõige kiiremini kasvanud suhtlemisviise ka turismitööstuses. Paljud ametid ja töökohad ongi loodud klientide teenindamiseks enamasti vaid telefoni teel (näiteks hotellide broneerimiskeskused). Kuidas toimida telefoniga suhtlemisel? Kõigepealt tuleb meelde tuletada, mida oleme rääkinud suulisest suhtlemisest ­ kõik see kehtib ka telefonisuhtluse kohta, kuid heaks telefoni teel suhtlemiseks tuleb teada veel väga palju muud. Üldised reeglid telefoniga rääkimiseks on järgmised:

Suhtlemisõpetus
thumbnail
14
ppt

Telefonisuhtlus

TELEFONISUHTLUS Telefonisuhtlus on üks verbaalse suhtlemise viisidest ning tänapäeval üks kõige kiiremini kasvavaid suhtlemise viise ka turismitööstuses. Paljud ametid ja töökohad ongi loodud klientide teenindamiseks enamasti vaid telefoni teel. Näiteks suuremate hotellide broneerimisosakonnad jt. Üldised reeglid telefoniga rääkimiseks on järgmised: Kui telefon heliseb, ei tohi vastata liiga kiiresti ega lasta ka liiga kaua oodata. Tõstnud telefonitoru, öelge oma töökoht, nimi, tervitage

Karjääriõpetus
thumbnail
3
docx

Etikett - helistamine

esimesel võimalusel tagasi. Kui vastaja on sunnitud kõnest keelduma, siis on viisakas saata vastusena lühisõnum oma hõivatuse põhjuse ja võimaliku sobivama aja kohta. Hea tooni hulka ei kuulu, et korra vastamisest keeldunud inimesele helistatakse lühikese aja jooksul korduvalt uuesti, olgu tegu tahes tähtsa teemaga. Niisugusel juhul tuleks jätta teade kõneposti või saata lõhisõnum. Kui olete teiste inimeste seltskonnas, siis on viisakas enne kõne vastamist nende ees vabandada: ,,Vabandust, pean sellele kõne vastu võtma". Rääkida tuleks võimalikult lühidalt , et kaaslased ei peaks ootama. Äärmiselt ebaviisakas ning piinlik on, kui teised peavad kuulama tahtmatult pealt isiklikke või ebameeldivaid kõnesid. Millal on sobiv helistada? Kodusel numbril ja mobiiltelefonil on ebaviisakas helistada liiga vara hommikul või liiga hilja õhtul. Eestis pole kombeks helistada enne kella 8:00 ja pärast 21:00, välja

Suhtlemisõpetus
thumbnail
5
doc

Telefoni teenused - Digitelefon (arvestatud)

Pentium tüüpi personaalarvutid, kuhu on installeeritud programm Windows NetMeeting (tel numbrid 50 ja 51). Mei e grupil oli kasutusel ip iptelefon numbriga 72, süsteemitelefon numbriga 60 ja analoogtelefon numbriga 43. 1. Skeem 2. Vastused 2.1 Telefoni reziimide vahetamiseks on olemas nupud ,,Line 1" ja ,,Line 2" (või siis vastavalt ,,Access 1" ja ,,Access 2"). Vastavalt kummale liinile tuleb kõne siis tuleb ka see liin aktiveerida vastavale liini nupule vajutades. Känet saab katkestada, kui vajutada ,,c" nuppu. 2.2 Viide IP telefongia helistamisel süsteemi või siis analootelefonile (või siis vastuvõtmine) oli umbes 1 sekund. IP telefoniga kõne arvuti vahel oli probleemne. Alguses see ei tahtnud üldse töödata. Heli ei tulnud üldse läbi. Probleem seisnes selles, et heli pakkett mida taheti läbi lasti oli väga suur

Side
thumbnail
5
rtf

Konkurentsianalüüs. Telefonid

keeruli seks. 4. Milline võrreldud toodetest on konkurentide poolt kõige haavatavam? Miks? Kõige haavatavam tundub LG, kuna ta ei ole nii kvaliteetne kui teised ja tänapäeval paljud inimesed otsivad just kvaliteetsemat telefoni. 5. Tooge iga toote puhul välja üks tunnus, mida toote tootja või müüja esitleb kui eristuvat tunnust. Selgitage iga tunnuse korral, mille alusel Te eristuva tunnuse välja tõite. Apple iPhone 5- Saad teha pilte samal ajal kui filmid videot ja pildid jäävad selged, mitte udused. Samsung- Õhus viipamine: Saad juhtida oma telefoni lihtsalt oma kätt ekraani kohal liigutades, ilma et te tegelikult ekraani puudutaksite. .Õhus viipamise teel saab kõnedele vastata kiiremalt

Turundus
thumbnail
4
doc

Armastus sõpruse vastu

Üks inimene tahaks sinuga rääkida!" ,,Eeem, ma ei tea, mul oleks ajalugu vaja õppida. Mul ainult kaks lehte loetud, sest mingi jumala armastaja tuli mul ukse taha," vastasin naerdes. ,,Midaa? Ah ära kujuta ette. Tule ruttu. Me ootame staabi burgsi putka ees. Oookei, tsauu!" ütles ta ja mulle ei jõudnud miski kohale, küsisin kohe: ,,Kesss? Staabi juures, kuskohas? Ah seal, kus me Randoga eile kohtusime?" Aga vastust ma ei kuulnud. Kõne oli ära pandud. Siis ma panin kähku riidesse ja läksin kohe esimese bussiga linna. Kui ma bussist väljusin, leidsin Kerda kohe, kuid aru ei saanud, kes see teine oli. Kui lähenesin neile, olin juba aru saanud, kellega ta oli ja küsisin kohe: ,,Rando, sina või? Mida sa minust tahad?" ,,Anna andeks, Kriss, ma ei tahtnud eile sulle nii teha. Sa olid mu parim sõbranna, aga me pole pool aastat õieti läbi saanud. Kas me võiks ära leppida ja hästi läbi jälle saada?" ütles ta haledalt

Kirjandus
thumbnail
4
doc

Lapsevaatlus

mitu korda ,,jah" öeldes. Edasi läks vestlus pingelisemaks ­ laps hakkas energiliselt kätega vehkima, ning telefoni pooleldi tuttavate sõnadega, pooleldi pudikeeli seletama. Ta käis toas ringi, vahepeal liikus ka teistesse tubadesse. Lõpus läks vestlus taas rahulikumaks, laps noogutas taaskord pead, vahepeal andis ka telefonitoru mulle, ütlesin sinna: ,,Tere!", millega laps väga rahule jäi ning siis lõpetas ta kõne, imiteerides üle toa kostuvat naeru, nagu oleks vestluspartner telefoni midagi ülimalt naljakat öelnud. Nagu ütleb Võgotski, ületab laps mängu käigus oma tegelikku vanust ja igapäevast käitumist (Kivi, Nugin jt. 2005: 38-39). Seda tegi ka minu poolt vaadeldud laps ­ jäljendades ilmselt ema töövestlusi (lapse ema peab telefonis tihti pikki vestlusi töö asjus), vehkides kätega ja innukalt telefoni seletades. Kuna laps ei suuda kiiresti pikki lauseid moodustada (nagu teeb

Alushariduse pedagoog




Kommentaarid (4)

itsnotmeitsyou profiilipilt
itsnotmeitsyou: aitas enda kõne koostamisel :)
22:36 08-09-2010
v1llu13 profiilipilt
v1llu13: Aitas kindlasti. Suured tänud.
21:54 13-02-2013
Tumbujummu profiilipilt
Liis Kaup: suured tänud :)
21:31 21-01-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun