Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kliendi pretensioonikirja vastus (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Klient Pahane
[email protected] 30.03. 2016
+372 555111222
VASTUSKIRI PRETENSIOONILE
Austatud K.Pahane
Vaatasime juhatusega üle Teie esitatud pretensiooni ning tuleb tõdeda, et pettumuseks on Teil täiesti alust. Lootsime pressikonverentil näha vähemalt 10 ajakirjanikku ning pressikonverentsi kajastust erinevates meediakanalites. Reaalsuseks kujunes kahjuks hoopis
Kliendi pretensioonikirja vastus #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-05-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 12 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kristiina.tammik Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
22
docx

Klienditeeninduse korraldamise praktikaaruanne

Ohuks on töö erinevatel tasapindadel, võib kergesti libastuda või kukkuda. Seetõttu on vajalikud tööks sobivad jalanõud. Seisva töö puhul on vaja tagada töötajale puhkamisvõimalus. Tööpäeva jooksul on vaja anda jalgadele ja seljale puhkamise võimalus: istuda ja pikutada. 4 KLIENDITEENINDUSE KORRALDAMISE ANALÜÜS Minu kui klienditeenindaja töö on suhtlemine kliendiga, mille eest ta saab palka. Hea teenindus toimib vaid kliendi isiksusest lähtudes. Tuleb olla tähelepanelik, et ära tajuda, millal on õige aeg kliendile oma abi pakkuda, et mitte olla liiga pealetükkiv. Hea klienditeenindaja üheks tähtsaimaks isiksuseomaduseks on hea suhtlemisoskus, ilma milleta ei saa üks teenindaja olla piisavalt pädev. Hea klienditeenindaja tahab ja oskab ennast arendada. Teenindajat võib võrrelda näitlejaga: kui tööle minnes on koduste probleemide tõttu halb tuju, peab siiski teesklema, et kõik on

ostu-müügi juhtimine
thumbnail
24
docx

Koolitus ja puhkeväljasõidu hinnapakkumine

erinevate personalijuhtide koolitus- ja puhkeväljasõit. Väljasõidul osaleb 15 personalijuhti ja koolitaja. Ülesandeks on koostada neile hinnapakkumine majutuse, toitlustuse, konverentsiteenuse ning lisateenuste osas. Ürituse kohaks valisin Meriton Grand Conference & SPA Hotelli, mis asub Tallinna südames ja vanalinna läheduses. Uudne ja moodne hotell pakub oma külastajatele kõrgtasemel teenindust ja meeldivat viibimist. Hinnapakkumise koostamisel lähtusin kliendi soovidest, milleks olid majutus-, toitlustus-, konverentsiteenindus- ja vabaaja veetmis võimalus. Koolitaja sooviks oli piisavalt suur ruum, et koolitust mugavalt läbi viia, aga piisavalt väike, et tagada hea koostöö grupi liikmete vahel. Et kõik osavõtjad üksteist selgesti näeksid ning kuuleksid, valisin ruumi kujunduseks U-paigutuse, mis aitab hästi kaasa hea kontakti saavutamisele osalejate vahel.

Turism
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

6. Mida võiksid enda jaoks arvesse võtta? Klienditeenindus Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks, peetakse kliendi mõiste kasutamist veel küsitavaks ning isegi mittesoovitatavaks. Selliste valdkondade hulka näib kuuluvat ka haridus. Inimesed on alati omavahel väärtusi vahetanud, andes mingeid väärtusi teistele ja saades midagi vastu. Kui nad vahetavad raha toote või teenuse vastu, siis on nad kliendid. Kui nad vahetavad oma tööd palga vastu, siis on ettevõtte ja tööandja nende klientideks, samas on nad ise klientideks tööandjale ja ka kaastöötajatele. Kui inimesed osalevad

Sotsiaaltöö
thumbnail
12
doc

Kliendisuhete juhtimine (eksami küsimused ja vastused)

Sel puhul tekib kliendil konkreetse kauplusega emotsionaalne side. Põhirõhk on sellel, mida klint tunneb ja selle saavutamine sõltub kaupluse võimest kliendisuhteid hoida ja pikaajaliselt arendada. Üks tegur, millest emotsionaalne lojaalsus võib tekkida, on personaalne teenindus ja sellest tulenev emotsionaalne väärtus kliendile. Kuna kliendil on olemas kaupluse kliendikaart, siis on kauplusel teada ka kliendi andmed (sünnikuupäev). Kui kliendil on saabumas tähtpäev, siis saadetakse talle kas meili või telefoni teel õnnitlus ning mingi sooduspakkumine just selleks päevaks. 3. Konkurendid saavad kliente enda poole meelitada samasuguse käitumisega nagu punktis kaks on toodud. Kuigi kliendile saab oluliseks kindlasti kaupluse asukoht, ligipääsetavus, mugavus ja harjumus. ÜLESANNE 2 Toome turule keemilise puhastuse + pesumaja keti. 1

Kliendisuhete juhtimine
thumbnail
66
doc

Klienditeenindus

..................................... 49 3. Suhtlemine telefoni teel........................................................................................51 3.1 Kõne ettevalmistamine.........................................................................................................................................51 3.2 Telefonivestluse põhitõed....................................................................................................................................51 3.3 Kliendi vajaduste selgitamine..............................................................................................................................52 3.4 Telefonile vastamine ...........................................................................................................................................52 3.5 Hääletoon telefonis.............................................................................................................................................. 53

Kommunikatsioon
thumbnail
27
docx

Õpimapp Äri- ja Võlaõigus

näidise töövõtuleping füüsilise isikuga dokumendinäidise alusel. 2.2 Müügileping Koostatud on müügitingimused ühele e-kauplusele tulenevalt Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest (peamiselt Võlaõigusseadusest ja Tarbijakaitseseadusest) ning nõuetest, mis kehtivad e-kauplejale. ,,E-kaubandus on kauplemisviis, kus ettevõtja pakub kaupu või teenuseid elektroonilises keskkonnas ja ka lepingud pakkuja ja kliendi vahel sõlmitakse elektroonilisel teel füüsiliselt üheaegselt samas kohas viibimata." (Eesti E- kaubanduse Liit, 2016) 8 Kui alustatakse e-ettevõtlusega tuleks kindlasti tutvuda Eesti E-kaubandus Liidu kodulehel infomaterjaliga alustavale e-kauplejale, kus on ära toodud ka näidis müügitingimused või Tarbijakaitseameti kodulehel ettevõtjale mõeldud dokumentidega valides e-kaubanduse valdkonna.

Võlaõigus
thumbnail
80
pdf

Asjaajamise alused

teabenõuded ­ viivitusteta, kuid mitte hiljem kui viie tööpäeva jooksul; asutusele adresseeritud kirjad, mille lahendamine ei kuulu tema pädevusse, tuleb edastada kuuluvuse järgi 5 tööpäeva jooksul, informeerides sellest ka saatjat; kirjadele vastamise tähtaega võib pikendada kuni kahe kuuni, et selgitada lahendamiseks vajalikke täiendavaid asjaolusid. Sellest informeeritakse ka avaldajat. Dokument loetakse tähtaegselt vastatuks või asi lahendatuks kui: vastus on sideettevõttele ärasaatmiseks üle antud määratud tähtajal; dokument on asjast huvitatud isikule digitaalselt kättesaadavaks tehtud või selles on isikule teatatud; on sooritatud õigusaktidega ettenähtud toimingud. Aktiivses asjaajamises olevate dokumentide puhul on dokumentide liikumise ja nendega tehtavate toimingute jälgimisel heaks abivahendiks on dokumenditarkvara. 3.4.9 Hävitamine

Asjaajamise alused
thumbnail
45
doc

Suhtekorralduse eksami materjal

Näiteks maksu- ja tolliameti kommunikatsioonis on oluline ettevõtte kui avaliku sektori asutuse roll keskkonna ja suhtumise kujundaja ning suunajana. Neid rolle saab edukalt täita sihipärase ja kavakindla kommunikatsiooni kaudu. Näide Maksu- ja tolliameti suhtekorraldus Maksu- ja tolliametis on põhimõte kliendikeskne teenindamine. Teenused kavandatakse eelkõige kliendi vajaduste kohaselt, muutes need lihtsamaks ja mugavamaks, hoides nii kokku kliendi aega ja raha. See tähendab elektrooniliste teenuste arendamist, kliendile valikuvõimaluste pakkumist, teenindusprotsessi lihtsustamist, aga ka õigeaegset ja selget infot ameti tegevuse kohta. Maksu- ja tolliameti suhtluse peamised eesmärgid · Klientide informeerimine Riigiametite peamine ülesanne ja kohustus on informeerida avalikkust kõigest, mida kodanik peab teadma, et ta saaks kohustusi riigi ees korrektselt täita. Tuleb kindlaks teha sihtgrupid, kellele info on

Suhtekorraldus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun