Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kas minu õigused ja kohustused on tasakaalus 2013 (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.
Kas minu õigused ja kohustused on tasakaalus 2013 #1 Kas minu õigused ja kohustused on tasakaalus 2013 #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-03-01 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 3 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Lenuker309 Õppematerjali autor
Hea kuulaja! Meie elu reguleerivad paljud kohustused, näiteks kõik seadused ja käitumisreeglid, samuti on meil kõigil erinevaid õigusi, mille peale me vahel ei mõtlegi, kuid needki on tihtipeale erinevates dokumentides kirjas. Kuna antud teema on väga lai, siis keskenduksin ühele konkreetsele selle osale ehk siis koolis olevatele kohustustele ja õigustele...

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
28
docx

Eesti koolisüsteem

leebemad hindamiskriteeriumid. Täpsemat infot eksamite ja tasemetööde kohta saate lapse klassijuhatajalt või vastava aine õpetajalt.48 1.10.Tundide algus ja kestus Tunnid algavad tavaliselt kell 8.00, mõnes koolis veidi hiljem. Enamasti on lapse koolitunnid kella kolmeks lõppenud (noorematel õpilastel ka varem). Tundide algusajad on kirjas kooli kodulehel ja lapse tunniplaanis. Mis kell algavad ja lõpevad minu lapse tunnid? Kooli kodukord ning hea tava näevad ette, et õpilane jõuab kooli hiljemalt kümme minutit enne tundide algust, et rahulikult koolipäeva sisse elada. Kooli jõudes lähevad lapsed garderoobi, et jätta sinna oma pealisriided ja vahetada välisjalanõud vahetusjalatsite vastu. Kui riided on vahetatud, võib minna klassiruumi. Tunnid kestavad 45 minutit ning vahetunnid umbes 10 minutit. Keset koolipäeva on üks

Ühiskond
thumbnail
7
docx

Kas koolis antakse liiga palju õppida

9b Juhendaja: õp Katrin Tallinn 2012 Sissejuhatus Mina valisin uurimustöö teemaks õppekoormus pärast tunde, ehk kas õppimist koju antakse liiga palju või just vähe.Mind väga huvitab teiste inimeste arvamus sellest ja huvitav on näha paralleelse minu ja teiste vahel.Samuti loodan märku anda lõppkokkuvõttega õpetajatele mis tegelt õpilastega toimub ning kas kõik suudavad koduseid ülesandeid teha. Oma uurimistöös tutvustan õpilaste seisukohti mida nemad arvavad kodustest ülesannetest.Samuti tuleb palju graafikuid ja tabeleid.Räägin ka mida arvavad ministrid õppekoormusest ja muud inimesed. Viisin läbi küsitluse ja tegin ka põhjalikku uurimustööd.Sain selle käigus väga palju uusi teadmisi igas valdkonnas

Ühiskonnaõpetus
thumbnail
15
doc

HEV koordinaatori roll

on konkreetne diagnoos või kas üldse on, sest lapsevanemal puudub huvi oma lapse arengut toetada. Ka siin selles valdkonnas tuleb lapsevanemat toetada, jagada selgitusi ning vajadusel ka nõustada. Alates möödunud aastast ei võimaldata HTM määrusega enam õpiabirühma õpilastel sooritada lõpueksameid nõrgemate tulemustega. 45% asemel võisid õpiabirühmas osalevad õpilased positiivse tulemuse saamiseks sooritada eksami 35%-ga. Minu arvates on see väga vale ja ebaõiglane otsus, sest selge on see, et niisama ükski õpilane selles töös ei osale, ikka selleks, et on ilmnenud raskused matemaatiliselt loogilisel mõtlemisel või on nõrgemad keelelised oskused. Individuaalse õppekava (IÕK) alusel toimuv õpe IÕK koostamine on lubatud mis tahes kooliastmes ja mis tahes riikliku õppekava järgi õppivale õpilasele, kelle eriline andekus, õpi- ja käitumisraskused, terviserikked, puuded või

Sotsiaalpedagoogika
thumbnail
19
doc

KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE

Tallinna 32. Keskkool Jasper Laur ja Eliise-Kristiina Altmäe 8.a klass KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE Loovtöö Juhendaja: õpetaja Maarit Jõemägi Tallinn 2017 SISUKORD Sissejuhatus...........................................................................................................................3 1 praegune kehalise kasvatuse ainekava................................................................................5 2 Kehaline kasvatus läbi õpilaste silmade..............................................................................6 3 uus kehalise kasvatuse ainekava ja eesmärk.......................................................................9 kokkuvõte............................................................................................................................13 kasutatud kirjandus........................................

Kehaline Kasvatus ja ujumine
thumbnail
7
doc

Hariduskorraldus kontrolltöö

töötegemises, tähtpäevadega. Tunnistan ausalt, et selline teistsugune lähenemine õppimisele aitab paremini informatsiooni talletada ning seoseid leida. Kahtlemata peab õpetaja arvestama ka õpilaste huvide ja võimetega. Õpetaja peab oskama leida seoseid erinevates valdkondades, peab oskama seletada, miks just selles aines antavad teadmised on kusagil mujal ja tulevas elus vajalik. Näiteks koolis, kus mina käisin korraldas eesti keele ja kunstiajaloo õpetaja sellise päeva, kus kõik minu klassi õpilased pidid tegema etteaste mingi vabalt valitud kunsti teemal. Õpetaja oli arvesse võtnud seda, et meie klassis oli õpliasi, kes tegelevad kunstiga, tantsuga, muusikaga, näitlemisega, filmindusega ­ mis kõik on kunstiliigid ­ ning seda kõike kajastus ka etteastetes. Mina isklikult oli sellises rühmas, kus me kõik sidusime oma huvid ­ muusika, näitekunsti, maalikunsti ja tantsukunsti ­ ja

Pedagoogika
thumbnail
2
doc

Artikli Analüüs Koolide edetabelid ja reality

See on nagu abikäsi, mis sunnib õppima ja ennast paremaks tegema, see omakorda on tulevikus väga kasulik. Suulist tegevust võiks tunnis samuti parandada, kuid sellega on raskem tegeleda. Õppekava on liiga jäik, et õpetajad saaksid eksperimenteerida ning algusest peale on juba pooldatud seda, et õpilased lihtsalt ära õpivad ja liiguvad edasi järgmise õppe kallale. Autori seisukohad on hästi põhjendatud ja minu jaoks õiged. Ma nõustun nendega täielikult. Üsna tihti on päha trambitud, kui tore kool on TPL ja kuidas see on Eesti üks parimatest. Suulise tööga olen ma poolikult nõus, meeles on veel ajad, kus oli vaja jutustada, klassi ees, kuid kõik see muutus ajaga ja tähtsamaks sai lihtsalt tuupimine. Lahendusi minul ei ole. Õpetajad võiksid vähem rääkida kooli tähtsusest, kuid see võtaks õpilastelt pinge maha ja nad võivad laisaks muutuda

Kirjandus
thumbnail
194
pdf

Käitumine klassiruumis, Bill Rogers

6. peatükk keskendub trotslikule käitumisele ja õpilastele, kel ilmnevad emotsionaalsed ja tekstideks trükkis. käitumisraskused. Töötatakse välja õpetajate ja õpilaste toetamise ülekooliline raamistik, mille rõhuasetus on hariduslikul toetusmudelil lastele, kel on sümptomaatilised või diagnoositud Viimaks lähevad mu tänud mu paljudele kolleegidele, kes oma klassiruumides minu kui men- käitumishäired. torõpetajaga vastu pidasid ja kelle lood moodustavad selles raamatus interaktiivsed näited õpetamisest, käitumisest ja käitumise juhtimisest. 7

Psühholoogia
thumbnail
8
doc

ÕPETAJA KUTSE-EETIKA ALUSED

Kehtna Majandus- ja Tehnoloogiakool ÕPETAJA KUTSEEETIKA ALUSED Siim Jaansoo MH-41 Kehtna 2006 Sõna «eetika» tuleneb kreekakeelsest sõnast thos, mis tähendab komme, har- jumus. Nii et sõna-sõnalt võttes on õpetaja kutse-eetika nende käitumisnormide kogum, mida õpetaja peab oma töös järgima. Sõnal eetika on tänapäeval aga ka teine tähendusvarjund. Eetika on teadus moraalist. Ta uurib moraali kujunemist, olemust, seost ühiskondliku elu teiste valdkondadega. Eetika püüab mõjustada olemasolevaid moraalinorme. Õpetaja kutse-eetikast rääkides peetakse kõigepealt silmas selle sõna esimest tähendust, õpetaja kutse-eetika all mõeldakse mitte niivõrd teadust õpetaja käitumisreeglitest, kuivõrd just neid käitumisreegleid endid, õpetaja kutse-eetika on õpetaja moraal. Õpetaja kutse-eetika sisuks olevaid norme võib mitmeti grupeerida. V

Eetika




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun