Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Juhtumiuuring- kaupluse külastus (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Juhtumiuuring- kaupluse külastus #1 Juhtumiuuring- kaupluse külastus #2 Juhtumiuuring- kaupluse külastus #3 Juhtumiuuring- kaupluse külastus #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-01-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 49 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor jannukeila Õppematerjali autor
Poe külastus kolmel korral.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
12
docx

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

Teenindusettevõtete paremaks võrdlemiseks lõi autor sarnased olukorrad mille põhjal ettevõtteid paremini analüüsida: tutvuda poega, teha esimene analüüs teenindaja abivalmiduse põhjal; musta t-särgi soovitamine ja ost; teenindajal lasta soovitada eset ning selle ost; eseme tagastus mittesobivuse pärast ja kuidas lahendab olukorra teenindaja; pesu ostmine ja klienditeenindaja abivalmidus. Ettevõtte H&M külastus 02.01.18 Sisenen riiete poodi rõõmsalt, esmalt kõnnib teenindaja minust kui kliendist mööda, nagu mind ei olekski. Sirvin tooteid ja alles siis kui vaatan teenindajale silma märkab mind ja kostitab mind külma tervitusega, tervitan vastu suundun saalis edasi. Märkan, et saalis rohkem töötajaid ei ole, kassaleti taga lookleb pikk järjekord. Teenindajad on eemaletõukavalt külmad ning isegi kui leidsin enda jaoks midagi sobivat, mida oleksin

Turismindus alused
thumbnail
23
docx

TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ

Olin nii kulinaaria letis kui ka kala-vorsti letis kliente teenendamas. Kassas ma palju olla ei saanud, kuna see oli suur pood ja järjekorrad olid koguaeg. Aga sain kõrval olla ja vaadata ning proovida. Aitasin klientidel teatud toodet otsida, soovitasin ka tooteid omalt poolt. Pesime ka alkoholiriiuleid ja olime alkoholi paigutamisega abis, kui ka puhastasime tolmust alkoholi pudeleid, eriti veini pudeleid. 1. Kaupluse üldine iseloomustus 1.1. Praktikaettevõtte ja personali lühiiseloomustus Kopli Kohvik Umbes 90 aastat tagasi sai alguse Tartu Kutsehariduskeskus, kui asutati Tartu linna Puu-ja Rauatöö kool. Kutsehariduskeskusel on olnud selle ajal jooksul mitmeid nimesid olnud, kui ühe katuse all ehk, siis praeguse nimega alustati alles ametlikult aastal 2002, 1 Septembril.

Ainetöö
thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

Teenindussuhtlemine ­ kliendikesksus Kosmoseuuringute alguspäevad.. Canaveraly neemel asuv NASA keskus. President Kennedy oli seal parasjagu kohtumas paljude kuulsate teadlaste ja uurijatega. Ta kohtus inimestega, kelle ülim eesmärk oli vallutada kosmos ning jalutada kuu pinnal. Ta kohtus raamatupidajate ja administraatoritega, kes olid andnud suure panuse projekti õnnestumisse. Seega oli kohtunud paljude sihikindlate, uhkete ja oma eesmärki uskuvate meeste ja naistega. Kui ta jalutas mööda koridori tagasi limusiini juurde, põrkas ta kokku küürutava hallipaise mehega, kellel oli ämber ühes ja mopp teises käes. Küsimus tundus üpriski ülearune, aga president küsis siiski: ,,Ja mida teie siin neemel teete?" Selga sirutades vaatas koristaja presidendile otsa ning vastas, hääles uhkus ja väärikus: ,,Härra, ma teen

Teenindus
thumbnail
66
doc

Klienditeenindus

1 SISUKORD Teeninduse olemus.....................................................................................................4 4 1.2. Teeninduskanalid................................................................................................ 7 2.Klienditeenindaja isikuomadused ja teenindaja roll................................................9 2.1. Teenindaja hindamise kriteeriumid.....................................................................................................................10 2.2.Teenindaja roll.....................................................................................................................................................10 2.3. Peamised klienditeenindaja stressitekitajad........................................................................................................11 3.Hoiakud ja nende kujundamine.............................................................................12 4.Kliendi ootused...................

Kommunikatsioon
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus
thumbnail
133
pdf

Suhtlemispsühholoogia - Sotsiaalpsühholoogia 1

Kuressaare Ametikool Sirje Pree 2001 / 2006 Sisukord Sirje Pree Suhtlemispsühholoogia 2 Sisukord SISUKORD Sisukord ............................................................................................... 3 Sissejuhatus ......................................................................................... 5 Kas suhtlemisoskus on vajalik? ............................................................. 7 Kontakt ............................................................................................... 12 Pertseptsioon ehk isikutaju ................................................................. 15 Välistunnuste taju ........................................................................... 24 Tundeseisundi taju ..............................................

Suhtlemis psühholoogia
thumbnail
323
doc

Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

4. Otselendu Eestimaalt sellesse kohta Alpi mäestikus ei ole. 5. Täna on kolmapäev. 6. Järgmine lend Prahasse väljub kell 20.00 täna õhtul. 7. Lend Tallinnast Prahasse kestab 4 tundi. 8. Et eluvesi ei kaotaks oma omadusi, tuleb seda transportida ainult kristallpudelis. 9. Kristallpudel peab olema valmistatud Tsehhimaal. 10. Prahas saab osta sobiva kristallpudeli ühest vanalinna poest. 11. Sellel neljapäeval ja reedel ei ole kaupluse omanik kauplust avanud, kuna on tema tütre pulmad. Kauplus on avatud laupäeval. 12. Lennuk Prahast Viini väljub 15.00 reedel, laupäeval ja esmaspäeval ning lend kestab kaks tundi. 13. Viini lennujaama läheduses on üks universaalne kauplus, kus müüakse väga erinevaid kaupu. Raske on leida mingit kaubaartiklit, mida seal ei ole. Kaupluse omanikul on aga põhimõte, et kõik kaubad peavad olema 100% liselt kohalikelt tootjatelt

Isiksusepsühholoogia
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2.Kogu turundustegev

Turundus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun