Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Inimeste eesmärgid (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Inimeste eesmärgid #1 Inimeste eesmärgid #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-05-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 41 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor pilonidal Õppematerjali autor
Kirjand mis käsitleb probleemi "Millised on inimeste eesmärgid ja kuidas seatud eesmärkideni jõutakse?"

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1
docx

INIMESTE ÕNNEOTSINGUD JA NENDE EESMÄRGID

INIMESTE ÕNNEOTSINGUD JA NENDE EESMÄRGID Igal inimesel on õnnest oma arusaam ja ettekujutus. Osa peab vajalikuks materiaalseid, teine pool aga vaimseid väärtusi. Materiaalsed väärtused on tähtsad eelkõige lastele, kes näiteks jõuludel palju kinke saavad. Vaimsed väärtused on olulised aga vanematele inimestele, kes peavad tähtsaks oma armsat peret. Mis on inimeste õnneotsingute eesmärgid ning kuidas inimesed neid täide viivad? Paljud inimesed seavad endale eesmärgid juba varajases nooruses: kes tahab lapsena saada lauljaks, kes politseinikuks. Enamiku inimeste jaoks ongi õnn see, kui nad saavad unistuste töö ning hea palga. Noored, kes juba varakult tulevikku planeerivad ja sellega kõvasti vaeva näevad, jõuavad ka tavaliselt enda unistusteni. Nad teavad, millega nad alati rohkem tööd peavad tegema ning paremaid hindeid saama

Kirjandus
thumbnail
72
docx

Kasvatusteadused

*VÕÕRKEELED USULINE KASVATUS *LAPS EI OLE USULE KÜPS NAISE KASVATUS *NAINE ON LOODUD MEELDIMA JA ALISTUMA *NAINE PEAB MEHE VÕIMU TUNNUSTAMA *NAINE ON MÄÄRATUD SÜNNITAJAKS JA LASTE HOOLDAJAKS *NAINE ON LOODUD ÜLEKOHUT KANNATAMA JA JÄRELEANDMA *SÕNAKUULMINE JA TRUUDUS MEHE VASTU *ARMASTUS JA HOOL LASTE VASTU *ÕIGE NAISE KOHT ON KODUS *MITTE ÕPPIDA SEDA, MILLEST ARU EI SAA MÕTTEID: Varajane lapseiga *kõik ,mis meil sündides puudub, saame kasvatuse teel – looduse, inimeste või asjade kaudu *kasvatus on kunst, on võimatu, et ta õnnestub *hea kasvatus koosneb harjutustest *palju elanud inimene, - see kes on kõige rohkem tundmusi läbi elanud *kultuuriinimene sünnib, elab ja sureb orjuses *kui pole ema, siis pole last, nende vahel on kohustused vastastikused *esimene lapseiga on täis haigusi ja hädaohte *võitluses katsumustega saab laps jõudu *kogemus õpetab, et hellitatud lastest sureb suurem hulk

Alusharidus
thumbnail
16
docx

Nimetu

Pärnu Ülejõe Gümnaasium 12.a klass Marit Reier TÜDRUKUTE PROBLEEMID KIRJANDUSES JA REAALELUS Uurimistöö Juhendaja: Kertu Soodla Pärnu 2013 SISSEJUHATUS Uurimistöö autor valis "Tüdrukute probleemid kirjanduses ja reaalelus" oma uurimistöö teemaks, kuna noorsookirjanduses kajastatakse noorte elusid ja probleeme, mis paneks lugejad mõtlema. Läbi raamatute saab lugeja samastuda tegelaste eludega ning näha lahendusi või tagajärgi, mis tehtud otsustega kaasnevad. Kuna valdav enamus noorsookirjandusest kajastab tüdrukute probleeme, siis töö eesmärgiks oli uurida, milliseid probleeme käsitletakse, kuidas naistegelasi kujutatakse ning milliseid lahendusi noored oma probleemidele leiavad. Käesoleva töö eesmärgiks on selgitada välja, kas teostes kajastatavad probleemid on ka tänapäeva tegelikkusega seotud, kui realistlikul

Eesti kirjandus
thumbnail
13
pdf

Juhtumite kirjeldused

Narkomaanil jäävat just elujulgusest puudu. "Me ei taha tõsiasjadele näkku vaadata, me põgeneme elu eest." Algul põgenetakse oma valikul, siis, kui juba "süsteemis" olla, määrab kõik valikud sõltuvusseos. "Ma arvan, et narkomaania vastu on raske midagi ette võtta." Narkomaan olla ei tähenda üksnes sõltuvust ainest, vaid mitmeid erilaadseid sõltuvusi. Narkomaanial on peale kõige muu ka oma sotsiaalsed juured. Seepärast sõltub siin palju sellest, missuguseks kujuneb inimeste elu ja ka sellest, kuidas suudetakse ohjata neid, kes sellest kõigest kasu saavad. "Mis puudutab HIV-positiivseid inimesi, siis kindlasti vajaksid nad võimalust oma probleemidest rääkimiseks, vajaksid võib-olla mingit tuge." Võib olla vajaksid nad võimalust, et keegi nendega tegeleks. Palju sõltub inimestest, sõltub ka sellest, kui vana inimene on. "Ilmselt on ,,Pepsi" põlvkonnal" hoopis teistsugused probleemid kui minu ealistel." Vanglas istub alles päris noori lapsi

Sotsiaaltöö
thumbnail
102
docx

LUSTIVERE VILISTLASED LAIAS MAAILMAS

Mujal elavate vilistlaste jaoks koostasin ankeedi ja saatsin selle neile meili teel. Vastused tulid küll aegamööda, aga õnneks enamiku käest ikkagi tulid. Nende kohta, kes ei vastanud, on andmestikus vaid kooli lõpetamise aasta, riik, kus elatakse, ja amet, mõnel on ka pere kohta natuke infot. Need on andmed, mida koolikaaslastelt ja siin elavatelt pereliikmetelt sain. Väike osa vilistlastest on võõrsilt tagasi tulnud, uurin oma töös ka selle põhjusi. Tööle seadsin järgmised eesmärgid: 1) uurida välja, kes Lustivere Põhikooli vilistlastest on taasiseseisvunud Eesti Vabariigi ajal välja rännanud; 2) selgitada väljarände põhjused ja toimetulek mujal maailmas; 3) õppida koguma materjali, seda analüüsima ja järeldusi tegema; 4) õppida oma aega paremini planeerima. Eestlaste väljarände põhjustena püstitan järgmised hüpoteesid: 1) majanduslikud põhjused; 3

Uurimustöö
thumbnail
40
docx

Organisatsioonipsühholoog ia

5) teooria, uurimused ja praktika on tihedalt seotud Alavaldkonnad: 1) personalipsühholoogia: üksikisiku probleemid (värbamine ja valikud), üksikisiku hindamine 2) inimfaktori (inseneri) psühholoogia: eksperimendid, tunnetusprotsesse peab tundma ( mida suudab inimene kui üksikisik teha, inimestega arvestamine. Töö/töövahendite disain 3) org.psüh: heaolu probleemid (töötaja motivatsioon, rahulolu, samas stress ja muu halb), grupiprotsessid, inimeste juhtimine, töökorraldus Üldised arengusuunad: 1) kognitiivne plahvatus: viimastel kümnenditel on neuroteaduste valdkond arenenud ja otsustusprotsesse suudetakse paremini mõista 2) professionalismi suurendamine juhtimises- järjest rohkem professionaalsed juhid, mitte head erialaspetsialistid 3) empiiriline lähenemine töökäitumise analüüsimisele: järjest rohkem uuritakse nt töötajate rahulolu 4) suureneb inimressursiga tegelemine: kuidas in end tunneb

Organisatsioonipsühholoogia
thumbnail
17
doc

Andekas laps- probleeme ja lahendusi

Unt, I. (2005). Andekas laps. Tallinn: Koolibri 8 5. Kerge või habras laps? Kõik, kes on kokku puutunud andekate lastega teavad, ühelt poolt on nad kerged lapsed. Veidi lähemal läbikäimisel selgub, et nad on hoopis haprad lapsed, kellele on kerge liiga teha. Et sellest aru saada, tuleb olla igati andekas täiskasvanu. Kindlasti on andeka lapse kingades päris keeruline olla. Ümbritsevate inimeste poolt on ootuste latt kõrgele tõstetud ja olemasolevaid tulemusi, aktiivsust, huvitatust, järjepidevust ja teisi eelpoolnimetatud andeka õpilase omadusi peetakse tihti endastmõistetavaks. Ja paljudel juhtudel tahab ja suudab andekas õpilane ootustele endastmõistetavalt vastata. Ometi ei pruugi ka kõige lähedasemad inimesed teada, kui palju on tegelikult energiat kulunud või millise vaevaga saavutus tulnud. Kõik tundub õige olevat, sest iga protsent andekust nõuab 99 protsenti tööd

Eripedagoogika
thumbnail
61
docx

Õpirände mõju ja selle mõõtmise viisid

hinnata, kui tõenäoline on konkreetse projekti käigus saavutada positiivseid kultuuridevahelisi õpiväljundeid. Amir tõi välja need aspektid, mis peaksid parima võimaliku keskkonna tagamiseks esinema:  võrdne staatus – kontaktiolukorras osalevatel pooltel peaks olema üldjoontes sarnane sotsiaal- majanduslik staatus, et nad saaksid üksteisega samastuda;  eesmärkide koondumine – mõlema poole eesmärgid või huvid peaksid mingilgi määral kattuma, et tagada pooltevaheline kontaktide väljakujunemine;  sobivad hoiakud juba enne kontaktiolukorda – enne kokkupuudet ei tohiks pooltel olla ülemäära negatiivseid hoiakuid teistest kultuuridest inimeste vastu;  sobiv kontakti intensiivsus ja pikkus – kontaktiolukord peaks kestma kindla aja jooksul ega tohiks olla pealiskaudne;  madalad kultuuritõkked – kultuuritõkked ei tohiks olla tegeliku kohtumise algul kuigi

Nõustamine




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun