Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

INIMESTE ÕNNEOTSINGUD JA NENDE EESMÄRGID (0)

1 Hindamata
Punktid
Lastele - Kõige pisematele meeldivad vahvad luuleread väga, millega saab neid rahulikult unemaale saata

Esitatud küsimused

  • Kuidas inimesed neid täide viivad?

Lõik failist

INIMESTE ÕNNEOTSINGUD JA NENDE EESMÄRGID
Igal inimesel on õnnest oma arusaam ja ettekujutus . Osa peab vajalikuks materiaalseid, teine pool aga vaimseid väärtusi. Materiaalsed väärtused on tähtsad eelkõige lastele, kes näiteks jõuludel palju kinke saavad. Vaimsed väärtused on olulised aga vanematele inimestele, kes peavad tähtsaks oma armsat peret. Mis on inimeste õnneotsingute eesmärgid ning kuidas inimesed neid täide viivad?
Paljud inimesed seavad endale eesmärgid juba varajases nooruses: kes tahab lapsena saada lauljaks, kes politseinikuks. Enamiku inimeste jaoks

INIMESTE ÕNNEOTSINGUD JA NENDE EESMÄRGID #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-02-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 13 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor olendinnu Õppematerjali autor
Igal inimesel on õnnest oma arusaam ja ettekujutus. Osa peab vajalikuks materiaalseid, teine pool aga vaimseid väärtusi. Materiaalsed väärtused on tähtsad eelkõige lastele, kes näiteks jõuludel palju kinke saavad. Vaimsed väärtused on olulised aga vanematele inimestele, kes peavad tähtsaks oma armsat peret. Mis on inimeste õnneotsingute eesmärgid ning kuidas inimesed neid täide viivad?

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
odt

INIMESE ÕNNEOTSINGUTE EESMÄRGID

INIMESE ÕNNEOTSINGUTE EESMÄRGID Igal inimesel on õnnest oma arusaam ja ettekujutus. Osa peab vajalikuks materiaalseid, teine pool aga vaimseid väärtusi. Materiaalsed väärtused on tähtsad eelkõige pisikestele poistele ja tüdrukutele, kes näiteks jõuludel palju kinke saavad. Vaimsed väärtused on olulised aga vanematele inimestele, kes peavad tähtsaks oma armsat peret. Mis on siis inimeste õnneotsingute eesmärgid ning kuidas nad neid täide viivad? Paljud inimesed seavad endale eesmärgid juba varajases nooruses: kes tahab lapsena saada lauljaks, kes politseinikuks. Enamiku inimeste jaoks ongi õnn see, kui nad saavad unistuste töö ning hea palga. Noored, kes juba varakult tulevikku planeerivad ja sellega kõvasti vaeva näevad, jõuavad ka tavaliselt enda unistusteni. Nad teavad, millega nad alati rohkem tööd peavad tegema ning paremaid hindeid saama. Samas on

Enesejuhtimine
thumbnail
4
docx

Iga inimene on oma õnne sepp

Iga inimene on oma õnne sepp Igal inimesel on õnnest oma arusaam ja ettekujutus. Osa peab vajalikuks materiaalseid, teine pool aga vaimseid väärtusi. Materiaalsed väärtused on tähtsad eelkõige noorematele. Vaimsed väärtused on olulised aga vanematele inimestele, kes peavad tähtsaks oma armsat peret. Mis on inimeste õnneotsingute eesmärgid ning kuidas nad neid täide viivad? Paljud inimesed seavad endale eesmärgid juba varajases nooruses: kes tahab saada lauljaks, kes politseinikuks. Enamik inimeste jaoks ongi õnn see, kui nad saavad unistuste töö ning hea palga. Noored, kes juba varakult tulevikku planeerivad ja sellega kõvasti vaeva näevad, jõuavad ka tavaliselt enda unistusteni. Nad teavad, millega nad alati rohkem tööd peavad tegema ning paremaid hindeid saama. Samas on noori, kes ka gümnaasiumi lõpuks enda tulevikku ette ei tea ning hindedki midagi head ei tõota

Kirjandus
thumbnail
4
docx

Inimeste eesmärgid

Inimeste eesmärgid Kui üldistada inimesi, siis ühed on need, kellele on tähtsamad materiaalsed väärtused ning teised need, kellele aga vaimsed. Eelkõige on materiaalsed väärtused tähtsad noortele inimestele, kuid vanemaks saades hakatakse väärtustama rohkem peret ning häid inimesi enda ümber. Millised on inimeste eesmärgid ja kuidas seatud eesmärkideni jõutakse? Suur osa inimestest on seadnud endale eesmärgid juba varajases nooruses. Paljudel on juba oma unistuste töökoht teada. Kuid inimeste mõttemaailm muutub vananedes ning vähesed on valinud sama ameti, millest lasteaias vaimustatud oldi. Mina tahtsin lasteaias saada pätiks, sest neil on palju raha, kuid sel aastal otsustasin, et edasi lähen õppima ettevõtlust. On palju noori, kes ei suuda ka gümnaasiumi lõpuks endale eriala valida. Poistel on lihtsam- saavad minna kaitseväkke, mis annab ühe lisa-aasta mõtete korda seadmiseks

Eesti keel
thumbnail
4
doc

Väljendusoskus essee: Eesmärkide püstitamise vajalikkus elus

EESMÄRKIDE PÜSTITAMISE VAJALIKKUS ELUS. Essee "Eesmärkide püstitamise vajalikkus elus" eesmärgiks on analüüsida, kas ja miks on meil vaja endale eesmärke püstitada. Töö annab lühiülevaate inimeste valikuvõimalustest, sellest, millised eesmärgid on osadele inimestele tähtsad, osadele aga mittevajalikud. Kuidas me saavutame oma väikesed eesmärgid ja saades eneseusku ja enesekindlust, võime endale püstitada suuremad eesmärgid. Töös puudutatakse ka õnne olemust. Kokkuvõtteks jõuab autor järelduseni, et ükskõik, mille nimel me elame, vajame me eesmärke, et teha õigeid otsuseid ja valikuid, pingutada ja loobuda vajadusel nii mõnestki mugavusest. Nii saavutame oma elu tähtsama eesmärgi ­ õnne. Läbi aegade on arutletud küsimuse üle: mis on elu mõte? Iga inimene leiab või vähemalt üritab leida mõtte enda elule. See aitab meil end hästi tunda ja õnnelik olla, sest on loomulik

Väljendusoskus
thumbnail
7
doc

Eesmärkide püstitamise vajalikkus elus

· Märgitud on ka sissejuhatus ja kokkuvõte. EESMÄRKIDE PÜSTITAMISE VAJALIKKUS ELUS. Kas tähtsate eesmärkide väljatoomine annab Essee "Eesmärkide püstitamise vajalikkus elus" eesmärgiks on analüüsida, teemaarendusele midagi juurde? kas ja miks on meil vaja endale eesmärke püstitada. Töö annab lühiülevaate inimeste valikuvõimalustest, sellest, millised eesmärgid on Poolik lause osadele inimestele tähtsad, osadele aga mittevajalikud. Kuidas me saavutame oma väikesed eesmärgid ja saades eneseusku ja enesekindlust, Üsna ülevaatlik annotatsioon, võime endale püstitada suuremad eesmärgid. Töös puudutatakse ka õnne tuuakse välja nii kirjatöö olemust. Kokkuvõtteks jõuab autor järelduseni, et ükskõik, mille nimel me

Väljendusoskus
thumbnail
20
odt

Paulo Coelho "Alkeemik"

teoloogiat. Lapsest saadik oli poisi unistuseks olnud tundma õppida mailma ning lõpuks võttis ta julguse kätte ning teatas isale, et ei taha saada preestriks, vaid hoopis rännata. Isa vastas, et nende külast on inimesi läbi voorinud üle kogu maa: nad tulevad, et leida midagi uut, ja lahkudes on ikka samasugused. Inimesed ronivad üles mägedele, et vaadata losse, ja leiavad, et minevik oli parem kui see, mis on praegu. Poiss aga vastas, et ei tea, millised on nende lossid. Isa ütles veel, et neil rändajatel on palju raha, siinkandis rändavad ringi vaid karjused. Nii otsustas poiss, et temast saab lambakarjus. Isa õnnistas poega ning andis talle kaasa põllult leitud kolm vanaaegset Hispaania kuldmünti. Isa silmadest nägi Santiago, et ka tema ihkas minna laia maailma. See igatsus elas isas ikka veel, vaatamata aastakümnetele, mille jooksul ta sda süües-juues ja ööst öösse ühes ja samas kohas magades lämmatada oli püüdnud. [1]

Kirjandus
thumbnail
10
doc

Minu kirjandite analüüs

esikohaomanikena- esikoha omanikena _ kuhu poole- kuhupoole lemmik lause- lemmiklause lemmik toit- lemmiktoit puberteedi iga- puberteediiga võitu saamine- võitusaamine arvutiteel- arvuti teel tahte jõul- tahtejõul 2.4. Kirjavahemärgid Kas jätkan siin alustatu- klienditeenindusega, õpin seda edasi või hoopis leian endale midagi muud meelepärast? Soovin, et kaheteistkümnenda klassi lõpus seda kirjandit lugedes muigan ja saan mõelda, et olen täitnud kõik eesmärgid, mis ma endale seadsin, ning meenutada positiivselt oma gümnaasiumiaastaid, sest ma tõesti loodan, et need on mu elu parimad. Uskudes Sophoklese kirjutatud ,,Kuningas Oidipust", võib väita, et saatus on ette määratud ja seda ei saa ega suuda muuta keegi. Lõpuks lõppes kõik ikka nii, nagu kaardimoor rääkis. Isikud, kel pole oma tulevikust aimugi, kujundavad seda iseenese teadmatagi, aga need, kes

Eesti keel
thumbnail
33
odt

11. klassi kirjanduse eksam

Ühiskond vaatas ainult kuidas ise hakkama saada, ellu jääda N: Totski tahtis Nastasjat mehele panna, et ise saaks abielluda. Ippolit elas vürsti kulul. Nastasja pani vürsti valima enda ja Aglaja vahel; 2)ei mahtunud raamidesse ­ abistada endast madalamal positsioonil olevat inimest polnud kombeks N: Sveitsis olles aitas vürst vaest tüdrukut, kuid leiti, et ta on imelik ja sõimasid teda, kuna see polnud ju nende mure, kuidas teistel läheb; 3)tollane seltskond tõmbas selge piiri kihtide vahele ­ Mõskin ületas need, tema jaoks oli oluline inimene mitte positsioon; 4)kõrgklass hindas raha, Mõskin ei pidanud seda tähtsaks ­ andis raha teistele, kui sai päranduse: teistel oli raha rohkem vaja kui temal; 5)ühiskonnas valis mees naise, kellel oli kõige suurem pärandus, M arvates pidi kooselu aluseks olema armastus, mitte mõistuse abielu.

Kirjandus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun