Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia põhimõistete kokkuvõte tööks, sisaldades riist- ja tarkvara, infotehnoloogia mõisteid: Arvutite tüübid, Arvuti koostisosad,Riistvara sisend-ja väljundseadmeid, arvuti mälumahu mõõtmine ja võimsus, operatsioonisüsteemid jpm. mõisted
1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav vaid puhtalt andmevahetuskanalite komplektina, turundustegevus ise toimub kommunikatsioonimudeli järgmisel, kõrgemal kihil. Seetõttu on mõistlik Internetiturundust käsitleda kui e-turunduse üht piiritletud valdkonda. E-turundus on turundus elektroonilise side võrkudes/turundus meetmete rakendamine infotehnoloogilisi vahendeid kasutades. 2. Milles seisneb e-turunduse projektide tüüpiline valdkondadevaheline kommunikatsiooniprobleem ja kuidas seda lahendada? 1) IT-spetsialistid ja turundusspetsialistid on isiksusetüübilt küllalt sarnased 2) Nad elavad erinevas maailmas, neil on erinevad väärtused, teadmised, erinevad töömeetodid. 3) Tulemusena: nad räägivad erinevas keeles, aga sõnad on nii sarnased, et nad ise ei kahtlustagi seda. 3. Internetti kui turunduskanalit iseloomustavad peamised omadused.
LOGISTIKA BAASKURSUS, MAINORI KÕRGKOOL, Sügis 2009. NR. 1
Koos testi vastustega
Logistika õpik
JUHTIMINE JA EESTVEDAMINE 2013 OLEMUS, SEOSED JA MÕISTED ORGANISATSIOON JA KULTUUR PERSONALI JUHTIMINE
II peatükk NÕUSTAMISE PROTSESS JA ÜLESEHITUS III peatükk PROBLEEMI MÄÄRATLEMISE ÜLESANDED IV peatükk PROBLEEMI LAHENDAMISE ÜLESANDED Vpeatükk PROBLEEMI LAHENDAMISE ÜLESANDED VI peatükk PROBLEEMI LAHENDAMISE ÜLESANDED VII peatükk PROBLEEMI KOKKUVÕTMISE JA NÕUSTAMISE LÕPETAMISEGA SEOTUD ÜLESANDED VIII peatükk NÕUSTAMISOSKUSTE ARENDAMINE
"Maailmataju 2015" on siis juba kolmas eelväljaanne. Antud teos on eelnevatest Maailmataju versioonidest palju parandatud ja täiendatud. See, mis jäi eelmistest versioonidest välja, on nüüd uuesti siis tagasi pandud ja ka veel täiendavalt.