Facebook Like
Küsitlus
Add link


Coachingu tutvustus (0)

1 Hindamata
Punktid

Registreeri ja saadame uutele kasutajatele faili TASUTA e-mailile


Konto olemas? Logi sisse

Vasakule Paremale
Coachingu tutvustus #1 Coachingu tutvustus #2 Coachingu tutvustus #3 Coachingu tutvustus #4 Coachingu tutvustus #5 Coachingu tutvustus #6 Coachingu tutvustus #7 Coachingu tutvustus #8 Coachingu tutvustus #9 Coachingu tutvustus #10 Coachingu tutvustus #11 Coachingu tutvustus #12 Coachingu tutvustus #13 Coachingu tutvustus #14
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2019-05-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 1 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor richard154 Õppematerjali autor

Lisainfo

Tegemist on juhtimise aine käigus tehtud referaadiga. Referaadi teemaks on coaching.
Töö jaguneb neljaks peatükiks ja kaheteistkümneks alapeatükiks. Esimeses osas seletatakse coaching’u mõiste lahti ja kirjeldatakse, kuidas jõudis coaching ärivaldkonda spordist. Lühidalt öeldes on coaching juhtimisstiil, mille eesmärk on küsimusi esitades, panna klient oma situatsiooni üle juurdlema ja sedasi jõuda lõpuks lahenduseni. Coaching jõudis ärisse tennisest, kui 1970. aasta kirjutas tennisist ja treener Tim Gallway raamatu, kuidas areneb sportlane kõige paremini – tuleb õpetada mängijat ise treenima. Varsti saadigi aru, et coaching’ut saab kasutada ka edukalt väljaspool sporti, sealhulgas äris.
Teises peatükis seletatakse täpsemalt lahti, milline on coaching’u dialoog juhi ja treenitava vahel. Enamasti toimub coaching’u sessioon GROW mudeli järgi, selle lahti seletamine toimub teise peatüki esimeses alapeatükis. Veel räägitakse selles peatükis kahest coaching’u dialoogi tähtsast osast – kuulamine ja mõjukate küsimuste küsimine. Õige kuulamisega saab coach informatsiooni kõikjalt, näeb, kuuleb, tajub. Ta tajub hästi töötaja emotsioone, kehakeelt. See kõik viib juhi õigete küsimuste küsimiseni. Küsimused peavad olema vastatavad pika vastusega, mitte ainult ‘’jah’’ või ‘’ei’’.
Kolmandas peatükis seletatakse, millistel juhtudel peaks ettevõttes kaasama professionaalse coach’i ja mida peaks juhina tegema, et töötaja jaoks oleks coaching kõige efektiivsem. Näiteks, mida peaks juht tegema, kui töötaja ei võta juhi nõuandeid ja juhendamist tõsiselt või kuidas tegeleda alluvaga, kellel on juhiga lähedane suhe.
Neljandas peatükis on coaching’u ja mentorluse võrdlus. Nende peamine erinevus on see, et mentor annab soovitusi, kuidas toimida ja jagab omapoolseid selgitusi ja kogemusi, aga coaching’us juht soovitusi anda ei tohi ja klient jõuab lahenduseni iseseisvamalt. Muidugi on neil kahel veel erinevusi ja nende kohta saabki lugeda täpsemalt neljandast peatükist.

Märksõnad


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

904
pdf
Christopher Vogler The Writers Journey
82
doc
Raamatukogu laenutusosakonna infosüsteem
130
rtf
Amundsoni raamat
92
doc
Fototellimuse projekt aines kontseptuaalne süsteemianalüüs
1072
pdf
Logistika õpik
81
doc
Andmebaaside programmeerimine
120
pdf
Õpetajaraamat
194
pdf
Käitumine klassiruumis-Bill Rogers





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun