Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turundus ja müügijuhtimine (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR  
Turunduse ja müügijuhtimise alused 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
Reimo Sälik  
KODUTÖÖ 
Ainetöö 
 
 
 
 
 Aet Kull , lektor  

Vasakule Paremale
Turundus ja müügijuhtimine #1 Turundus ja müügijuhtimine #2 Turundus ja müügijuhtimine #3 Turundus ja müügijuhtimine #4 Turundus ja müügijuhtimine #5 Turundus ja müügijuhtimine #6 Turundus ja müügijuhtimine #7 Turundus ja müügijuhtimine #8 Turundus ja müügijuhtimine #9 Turundus ja müügijuhtimine #10 Turundus ja müügijuhtimine #11 Turundus ja müügijuhtimine #12 Turundus ja müügijuhtimine #13 Turundus ja müügijuhtimine #14 Turundus ja müügijuhtimine #15
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 15 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-12-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 40 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor ESTLamo Õppematerjali autor
Turunduse ja müügijuhtimise aluste esimese kursuse 1 semestri kodutöö.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
21
doc

Turundusplaani näide

TALLINNA MAJANDUSKOOL Ärijuhtimise osakond AXBO ÄRATUSKELL turundusplaan Koostajad: Sisukord Tallinn 2010 Kokkuvõte............................................................................................................ 3 Ettevõtte üldandmed........................................................................................... 4 Äriideestik............................................................................................................ 4 Turu analüüs........................................................................................................5 Turusituatsioon ja ­arengutendentsid..................................................................................... 5 Turunduskeskkonna analüüs.............................................................................5 Makrokeskkond ehk kaugkeskkond .................

Turundus
thumbnail
29
odt

Ettevõtlus

SISUKORD 1.ETTEVÕTTE ÜLDANDMED......................................................................................................... 3 2. ÄRIIDEE, VISIOON, MISSIOON JA EESMÄRGID.....................................................................4 2.1. Ettevõtte visioon........................................................................................................................4 2.2. Ettevõtte missioon..................................................................................................................... 4 2.3.Ettevõtte eesmärgid.................................................................................................................... 4 1.ÄRIKESKKONNA ANALÜÜS........................................................................................................5 3.1.Makrokeskkonna analüüs........................................................................................................... 5 3.2.Mikrokeskkonna analüü

Ettevõtlus
thumbnail
38
odt

Turundus ja müügijuhtimise alused

- lahkunutel 4. Müük ja jaotuskanalid Mineviku ja tulevikum müük : loob väärtusi veenmise asemel tegeleb nõustamisega. Tegeleb raskete probleemide lahendamiseks. Turunduseesmärgid –> turundusestrateegiad –> müügieesmärgid –> müügistrateegiad –> müügitaktika Müük on protsess, milles realiseeritakse turunduse poolt kavandatu müügimeeskonna ja jaotuskanalite võrgu abil. Müügiguuru Z.Ziglar : müük on protsess, mitte juhus. Müük on lühiajaline ja turundus on pikkaajaline. Edukal müüal on suured kõrvad ja väike suu. Müüjal tuleb olla suhtleja, nõuandja, infotöötleja, probleemilahendaja, tugiisik Pikkaajalist müüki saab saavutada ainult kahepoolse kasumiga. Klient jääb rahule ja müüja Müügi 7 sammu : 1.toote tundmine, 2.uute klientide otsimine, 3.vajaduste väljaselgitamine, 4.esitlemine – aktiivne müük, 5.vastuväidete ületamine, 6.müügi lõpetamine, 7.taasmüügi saavutamine

Majandus
thumbnail
92
docx

Äriplaan kohvikule

Sisukord Lühikokkuvõte........................................................................................................................4 Üldised andmed......................................................................................................................6 1.Äriidee.................................................................................................................................7 1.1Konkurentsieelis............................................................................................................8 1.2Visioon...........................................................................................................................8 1.3Missioon........................................................................................................................8 1.4Eesmärgid......................................................................................................................8 2.Tegevuskeskkonna analüüs.......

Äriplaan
thumbnail
18
pdf

Praktiline ülesanne e-turundus

Olulisem on tekstis ka esile tõstetud kirja fondi paksendamisega ja alla joondamisega on tekste kategoriseeritud. 7 MTÜ VIKIPEEDIAST Vikipeedia on justkui teatmeteos, kuid tegelikult pole see ametlikult teatmeteos ja sinna lisavad informatsiooni vabatahtlikult inimesed ise. Seetõttu ei tasu alati seal kõike uskuda ja tuleb kontrollida ametlikest allikatest. Turundus isikuna ettevõttes töötades tasub aeg-ajalt vaadata vikipeediast ega keegi sinna organisatsiooni kohta miskit lisanud ole. Kui on lisatud, siis kas see ikka vastab tõele. Järgmisena võrdlen MTÜ Igale Lapsele Pere vikipeedia lehte nende ametliku kodulehega. https://et.wikipedia.org/wiki/MT%C3%9C_Igale_Lapsele_Pere Minu poolt sai valituks MTÜ Igale Lapsele Pere. Nende vikipeedia leht on üllatavalt informatiivne. Seal on kokkuvõtvalt kirjeldatud, millega organisatsioon tegeleb ja kus

Baas Logistika
thumbnail
23
docx

TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ

Tartu Kutsehariduskeskus Teeninduse ja kaubanduse osakond Kristlin Kallas TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ Praktikaaruanne Juhendaja: Eda Sõõru Grupp: Mko212 Tartu 2013 1. Püstitatud praktikaeesmärkide ja ­ülesannete lühikirjeldus Kopli kohvik Esimese kursuse esimese praktika läbisin ma Tartu Kutsehariduskeskuse Õppekohvikus. Ajavahemikul 17.12.2012-01.02.2013. Hommik algas kohvi keetmisega kui ka tee vee keetmisega. Tõime ette piima. Vaatasime ka mahlapakke, kui nt. kaks mahlapakki ol

Ainetöö
thumbnail
19
doc

Interneti turundus

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Turunduse õppetool Interneti turundus Referaat turundusest Juhendaja: dots. Ann Vihalem Tallinn 2004 Sissejuhatus Interneti kasutamine on tänapäeval saanud täiesti igapäevaseks toiminguks, seda nii tööl kui kodus. Läbi interneti saavad inimesed üle kogu maailma teineteisega suhelda, reaalsed kaugused teineteisest ei ole enam takistavad tegurid. Virtuaalse

Turundus
thumbnail
46
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

................................................................................................. 15 7.Turundustegevus ettevõttes.................................................................................. 17 8.Müügitoetus........................................................................................................... 19 9.Hinnakujundus....................................................................................................... 23 1. Turunduse olemus 1. Kas turundus ja müük on sünonüümid? Kui ei, siis milles on erinevus? Müük ehk turustus on turunduse osa. Turundus algab enne müüki ning ettevõtte turundusstrateegia kujundamine ning eesmärkide seadmine loob alustalad heale müügile. 2. Kas mõisted "tarbija" ja "klient" on sünonüümid? Kui ei, siis milles on erinevus? „Klient“ on individuaalne tarbija ehk konkreetsete vajaduste ja soovidega isik. Tarbija on üldine mõiste mis hõlmab endas kõiki kliente. 3

Turundus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun