Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"OTIF" - 17 õppematerjali

thumbnail
5
docx

LOGISTIKA BAASKURSUSE KORDAMISKÜSIMUSED 2011

Iga Õ rikkumine katkestab tootevoo ja viib kehvale klienditeenindusele. 18. Mida tähendab perfektne tellimus klienditeeninduses ? Koguseliselt täielikult täidetud ja üle antud tellimuste %, õigeaegselt tarnitud tellimuste %, korrektsete dokumentatsiooniga tarnitud saadetise %, kokkulepitud tingimustel, vigastamata tarnitud tellimuste %. Perfektsest tellimusest võib eksisteerida erinevaid variatsioone, mis arvestavad liskas selliseid elemente nagu arvete korrektsus jms. 19. Mis on OTIF ? OTIF on perfektse tellimuse lihtsustatud variant, mis kombineerib sama põhimõtte alusel õigeaegselt kohale toimetatud tellimuste ning täielkult täidetud ja üle antud tellimuste tasemed. 20. Mis on ABC analüüs ? Analüüsi eesmärgiks on jaotada uuritav valdkond rühmadeks, millest igale kohandatakse vastavalt nende tähtsusele erinevaid lähenemisviise. ABC rühmitamisel on A rühm kõige tähtsam, ning sinna kuuluvad tooted, kliendid või tarnijad mõjutavad firma tulemusi kõige

Logistika → Logistika
122 allalaadimist
thumbnail
3
pdf

Logistika lühendid ja tähendused

LÜHENDITE LOETELU 3PL​ - kolmanda poole logistika (​third party logistics​) või kolmanda poole logistikateenuste osutaja, kasutatakse ka lühendit TPL 4PL​ - neljanda poole logistika (​fourth party logistics​) või neljanda poole logistikateenuste osutaja, kasutatakse ka lühendit FPL Auto-ID​ - automaatne andmetuvastus (​auto identification)​ BPR​ - äriprotsesside ümberkujundamine (​business process reengeneering)​ CAD​ - raalprojekteerimine (​computer aided design​) CAM​ - raalijuhtimisega tootmine (​computer aided manufacturing​) CIM​ - raalintegreeritud projekteerimine ja tootmine (​computer integrated manufacturing​) CL​ - täiskonteinerisaadetis (​container load​). Kasutatakse ka lühendit FCL. COFC​ - konteiner raudtee platvormivagunil - kombineeritud transpordi meetod (​container on flatcar​) CPC​ - koostöös tooteandmete haldamine (​collaborative product commerce​) CPFR​ - koostöös plaanimine, prognoosimine ja varude täi...

Logistika → Logistika
6 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Logistika eksam I kordamiseks

LOGISTIKA EKSAMI KORDAMISKÜSIMUSED 1) 7Õ reegel Klienditeenindust peetakse logistiliste süsteemide üheks kõige tähtsamaks komponendiks. Klienditeenindus kui 7 Õ reegel: Õige toode Õiges koguses Õiges seisukorras Õiges kohas Õigele kliendile Õige ajal Õige hinnaga 2) Virtuaalne tarneahel Virtuaalse logistika puhul ei pruugi materjali- ja infovood omavahel seotud olla. Tarneahela lülid on üksteisest geograafiliselt ja ajaliselt eraldatud. Ressursside juhtimine ja kontroll toimub elektrooniliselt internetilahenduste kaudu. See tähendab, et selleks ei pea ise füüsiliselt kohal olema. Virtuaalsel tarneahelal on kolm põhitunnust: Töötajad asuvad paljudes eri paikades Struktuur muutub kiiresti Paljusid funktsioone täidavad partnerid NT: Kõnekeskused (call centres) võtavad vastu tellimused, esitavad arved ja võtavad vastu makseülekanded. Samas asub kõnekeskus kontoritest, tootmisüksustest või ladudest erinevas koha...

Logistika → Logistika
140 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Logistika eksami kordamisküsimused Mainor

See on kombinatsioon järgmisest mõõdikutest: · Koguseliselt täielikult täidetud ja üle andtud tellimuste % · Õigeaegselt antud tellimuste % · Korrektsete dokumentatsiooniga tarnitud saadetiste % · Kokkulepitud tingimustel, vigastamata tarnitud tellimuste % Kombineeritud mõõdik, mis arvestab samaaegselt täielikult täidetud ja üle antud, õigeaegselt tarnitud, vigastamata, korrektsete arvetega tellimuste osakaalusid. 19. Mis on OTIF? OTIF (on time in full) on perfektse tellimuse lihtsustatud variant, mis kombineerib sama põhimõtte alusel õigeaegselt kohaletoimetatud tellimuste (on time) ning täielikult täidetud ja üle antud tellimuste (in full) tasemed. 20. Mis on ABC analüüs? ABC analüüsi eesmärgiks on jaotada uuritav valdkond rühmadeks, millest igale kohandatakse vastavalt nende tähtsusele erinevaid lähenemisviise. ABC rühmitamisel on A rühm kõige tähtsam

Logistika → Logistika
303 allalaadimist
thumbnail
10
pdf

Transpordivõrk 2.KT

II KONTROLLTÖÖ   1. Raudteeveod   a. Raudteeveo definitsioon ​ Raudteeveeremiga raudteeinfrastruktuuril reisijate ja/või kaupade  vedu, sh oma­ ja majandusvedu, ning sellega kaasnevate teenuste (kommertsteenused,  veduriteenus) osutamine, või ainult veduriteenuse osutamine  oma­ ​ raudtee­ettevõtja raudteevedu oma tarbeks oma kulul ​ ja majandusvedu   raudteeinfrastruktuuri­ettevõtja või tema poolt renditud veeremi mistahes eesmärgil liikumine  raudteel  b. Tegevusload ​ Raudtee kaubaveoteenust võib osutada ettevõtja, kellele Konkurentsiamet on  andnud (ja millele vastavust on eelnevalt kontrollinud Tehnilise Järelevalve Amet) raudtee  kaubaveoteenuse tegevusloa.  ​ , kindlustuskohustus ​ Raudteeveo­ettevõtja võib tegeleda  reisijateveoga või kaubaveoga avalikul raudteel, kui tal on kehtivad ohutustunnistuse A ja B  osad​ , veoeeskiri ​ Veoeeskirjas kehtestab ettevõtja tingimused veoste veoks reisijate/kauba või  raudteeve...

Logistika → Transpordivõrk
3 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Klienditeenindus logistikafirmas

ettevõtte üldist müügiedu, on selles osas sihtide ja eesmärkide seadmine tõsine otsus, mille langetavad üldjuhul tippjuhid. o Mõnes ettevõttes võiks klienditeenindusstandard sisaldada näiteks järgmist eesmärki: 97% kõikidest tellimustest peavad olema täidetud ja täpselt ning toimetatud kliendile 24 tunni jooksul. Teenindustaseme jälgimine ja mõõtmine. Perfektne tellimus "on time in full" OTIF Perfektse tellimuse vahekomponendid on alljärgnevad: tarnitud täielikult kõik, mis telliti tarnitu täpselt kliendi poolt soovitud kuupäeval ja kellaajal puuduvad tarneprobleemid täielikud ja õigesti vormistatud kaubasaate dokumendid, veokirjad ja arved. Teenindustase ja kulud. Klienditeenindus on oluline komponent logistilise protsessi mudelis. Klientidele kesist teenindust pakkuda riskitakse sellega, et

Majandus → Teenindus ja müük
198 allalaadimist
thumbnail
8
pdf

Väärtusahela juhtimise eksami kordamisküsimused

tegevusi. 17. Mis on perfektne tellimus? Perfektne tellimus (perfect order) ­ kombinatsioon järgmistest mõõtarvudest: a) koguseliselt täidetud ja üleantud tellimuste % b) õigeaegselt tarnitud tellimuste % c) korrektsete dokumentidega tarnitud saadetiste % d) kokkulepitud tingimustel, kahjustamata tarnitud tellimuste % Näiteks 0,95 x 0,90 x 0,97 x 0,96 = 0,80 ehk 80% täidetud tellimustest on täiuslikult täidetud. 18. Mis on OTIF? On time in full on perfektse tellimuse lihtsustatud variant. 19. Millised kriteeriumid iseloomustavad väärtust lisavat aega tarneahelas? 1) Kas protsess (või osa protsessist) muudab füüsiliselt toote olemust? 2) Kas protsess lisab väärtust tarbija jaoks? (tarbija on nõus maksma) 3) Kas protsess toimib õigesti juba esimesel korral? Väärtust mittelisavad tegevused: viivitused, transport, ladustamine, inspekteerimine. 20. Mis on aja kompressioon tarneahelas?

Haldus → Väärtusahela juhtimine
102 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Ärilogistika eksami kordamisküsimused

Mida tähendab perfektne tellimus klienditeeninduses? Perfektne tellimus (perfect order) ­ kombinatsioon järgmistest mõõtarvudest: · koguseliselt täidetud ja üleantud tellimuste % · õigeaegselt tarnitud tellimuste % · korrektsete dokumentidega tarnitud saadetiste % · kokkulepitud tingimustel, kahjustamata tarnitud tellimuste % Näiteks 0,95 x 0,90 x 0,97 x 0,96 = 0,80 ehk 80% täidetud tellimustest on täiuslikult täidetud. 13. Mis on OTIF? On time in full on perfektse tellimuse lihtsustatud variant, mis kombineerib sama põhimõtte alusel õigeaegselt kohale toimetatud tellimuste ning täielikult täidetud ja üle antud tellimuste tasemed. 14. Mis on ABC analüüs? Pareto reeglil põhinev analüüs varude, klientide ja tarnijate paremaks haldamiseks. Sellise analüüsi eesmärk on: 1. välja selgitada ettevõtte jaoks olulisemad tooted, kliendid ja/või tarnijad; 2

Logistika → Ärilogistika
230 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Baaslogistika eksam 2018

Perfektne tellimus (perfect order) – kombinatsioon järgmistest mõõtarvudest: • koguseliselt täidetud ja üleantud tellimuste % • õigeaegselt tarnitud tellimuste % • korrektsete dokumentidega tarnitud saadetiste % • kokkulepitud tingimustel, kahjustamata tarnitud tellimuste % Näiteks 0,95 x 0,90 x 0,97 x 0,96 = 0,80 ehk 80% täidetud tellimustest on täiuslikult täidetud. 13.Mis on OTIF? On time in full on perfektse tellimuse lihtsustatud variant, mis kombineerib sama põhimõtte alusel õigeaegselt kohale toimetatud tellimuste ning täielikult täidetud ja üle antud tellimuste tasemed. 14.Mis on ABC analüüs? Pareto reeglil põhinev analüüs varude, klientide ja tarnijate paremaks haldamiseks. Sellise analüüsi eesmärk on: 1. välja selgitada ettevõtte jaoks olulisemad tooted, kliendid ja/või tarnijad; 2

Logistika → Baaslogistika
34 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Kordamisküsimused Logistikas

3) Korrektsete dokumentatsiooniga tarnitud saadetiste % 4) Kokkulepitud tingimustel, vigastamata tarnitud tellimuste % (kahjustamata, kaotsi minemata, klient ei ole vastuvõtust keeldunud) Perfektsest tellimusest võib eksisteerida erinevaid variatsioone, mis arvestavad lisaks selliseid elemente nagu arvete korrektsust jms. Perfektsete tellimuste täitmist mõõdetakse järgmiselt: Perfektsete tellimuste täitmine = perfektsete tellimuste arv/ vastuvõetud tellimuste koguarv*100 19. OTIF (on time in full) on perfektse tellimuse lihtsustatud variant, mis kombineerib sama põhimõtte alusel õigeaegselt kohale toimetatud tellimuste (on time) ning täielikult täidetud ja üle antud tellimuste (in full) tasemed. 20. ABC analüüsi eesmärgiks on jaotada uuritav valdkond (logistikas näiteks tooteartiklid, kliendid, tarnijad) rühmadeks, millest igale kohandatakse vastavalt nende tähtsusele erinevaid lähenemisviise

Logistika → Logistika
204 allalaadimist
thumbnail
28
docx

LOGISTIKA eriala eksami küsimused-vastused

LOGISTIKA Kui tellimuspartiid suurendada siis, tellimiskulu tooteühiku kohta väheneb. Milliste kulude arvutamine on kõige töömahukam ja keerulisem? Puudumiskulude Tellimuspunkt on   toote laosaldo, milleni jõudmisel tehakse uus tellimus Mis on “tellimusvahe”? Ajavahemik, mis jääb ühe ja sama toote kahe järjestikuse tellimuse  vahele Mis on “tellimustsükli meetod”?Laoseisu täiendav tellimus tehakse kindlate ajavahemike  tagant Millist säästu on võimalik logistikas saada tellimustsükli meetodi rakendamisest? Tellimis­ ja  veokulude säästu Kuidas sõltub üldjuhul reservlao suurus nõudluse kõikumisest?  Mida suuremad on hälbed  nõudluses, seda suurem peab olema reservladu Mida tähendab „laovaru”? 365 / lao ringlemissagedus, mis annab ajavahemiku päevades, mil konkreetset toodet või laoväärtust peaks piisama tavapäraseks tarnimiseks Millist kulu nimetatakse veoauto läbitud kilomeetri omahinna arvestamisel püsivkuluks?  Amortisatsiooni...

Logistika → Logistika
165 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Transport

­ Kooskõlastatud transpordipoliitika rakendamine rahvusvaheliste raudteevedude alal ­ Rahvusvahelise transpordi- ja äriõiguse täiustamine ­ Koostöö raudteealaste majanduslike, ökoloogiliste, IT ja rakenduslike probleemide lahendamisel ­ Abinõude väljatöötamine raudteetranspordi konkurentsivõime tõstmiseks ­ Koostöö raudtee ekspluatatsioonilistes ja tehnilistes küsimustes ­ Koostöö teiste rahvusvaheliste organisatsioonidega ii. OTIF ja Rahvusvaheline Raudteevedude Valitsusvaheline Organisatsioon · Asutatud 1985. Eelkäijaks oli 1893 asutatud Rahvusvahelise Raudteeliikluse Keskamet. Liikmesriike 42. Eesti Vabariik ühines 2004 ja esitas avalduse liitumiseks 2005, mis rahuldati 2008. Peakorter Bernis. · Eesmärgiks arendada ühtseid reisijate- ja kaubaveo eeskirju (nt COTIF) · Raudtee infrastruktuuri kasutamise eeskirjade arendamine · Vagunite kasutamise efektiivsemaks muutmine

Logistika → Transport
195 allalaadimist
thumbnail
26
doc

Klienditeenindus kui logistika oluline protsess

Klienditeenindus kui logistika oluline protsess LH5 Klienditeenindus logistikas on laotöötoimingud, kogu klienditeeninduse protsess. Kogu süsteem peab toimuma kliendi heaks. Klienditeenindus kui juhtimist vajav süsteem. MIDA klienditeenindus logistikas tähendab? Kogu protsess tellimuse edastamisest kuni kohaletoimetamiseni kliendile.. 1. Mille poolest erineb klient „edasimüüja“ kliendist „tarbija“? Edasimüüja on oma tarnija jaoks klient (äriklient), kes ostab kaupu eesmärgil teenida neid edasi müües või tooteid valmistades äritulu, tarbija aga eraisik või ettevõte, kes soetab tooteid selleks, et rahuldada nende kasutamisega oma soove ja/või vajadusi. 2. Missugune kliendi kategooria on tarnijale üldjuhul olulisem, kas klient „edasimüüja“ või klient „tarbija“? Klient „edasimüüja“. 3. Millised peaksid olema tootmisettevõtte, hulgifirma ja jaekaubandusettevõtte klienditeeninduse peamised eesmärgid? Eesmärgid pea...

Logistika → Klienditeenindus logistikas
131 allalaadimist
thumbnail
56
doc

Logistika konspekt

LOGISTIKA BAASKURSUS, MAINORI KÕRGKOOL, Sügis 2009. NR. 1 1. SISSEJUHATUS 1.1. Logistika määratlus Logistika on protsess, mis toimub organisatsiooni tarnijatest klientideni. See mõjutab vastastikku peaaegu iga üksuse tegevust organisatsioonis ja paljusid teisi organisatsioone väljaspool oma organisatsiooni, kaasa arvatud kliendid. Efektiivne logistika pöörleb ümber viie võtmeala ­ toodete liikumine, informatsiooni Hikumine, aeg / teenindus, kulud ja integratsioon (süsteemsus). Igal neist on määrav mõju logistika edukusele, lisandväärtuse loomisele ja organisatsiooni konkurentsivõime parandamisele. Logistika on tooraine, pooltoodete ja lõpptoodete lähtepunktist tarbimispunkti liikumise, ladustamise ning sellega seotud informatsiooni planeerimine, teostamine ja kontrollimine, eesmärgiga rahuldada kliendi nõudmisi (U. S. Council of Logistics Management', (986 Logistika on inimeste ja/või kaupade ved...

Logistika → Logistika
445 allalaadimist
thumbnail
114
doc

Laondus ja veokorraldus

46 veoega Tellimustsükli faasidest on võimalik mõõta: ajavahemik tellimuse vastuvõtmisest kuni selle sisestamiseni tellimuse sisestamisest kuni komplekteerimise ja pakkimise lõpetamiseni saadetise pakkimisest kuni loovutamiseni loovutamisest kuni kliendini toimetamiseni Perfektne tellimus - ,,on time in full" - OTIF. Perfektse tellimuse võtmekomponendid on alljärgnevad: tarnitud täielikult kõik mis telliti tarnitud täpselt kliendi poolt soovitud kuupäeval ja kellaajal puuduvad tarneprobleemid ( puudumine, vigastused, vastuvõtmisest keeldumine) täielikud ja õigesti vormistatud kaubasaatedokumendid, veokirjad ja arved Perfektsete tellimuste arv kogu tellimuste arvust: Tellimuste täitmine = perfektselt täidetud tellimused / kõik esitatud tellimused x 100%

Logistika → Laomajandus
639 allalaadimist
thumbnail
288
doc

Töövihik: Laondus ja veokorraldus

Sel juhul mõõdetakse näiteks:  tellimustsükli aega  tellimuse töötlemise aega  läbimisaega laos  veoega Tellimustsükli faasidest on võimalik mõõta:  ajavahemik tellimuse vastuvõtmisest kuni selle sisestamiseni  tellimuse sisestamisest kuni komplekteerimise ja pakkimise lõpetamiseni  saadetise pakkimisest kuni loovutamiseni  loovutamisest kuni kliendini toimetamiseni Perfektne tellimus - „on time in full” - OTIF. Perfektse tellimuse võtmekomponendid on alljärgnevad:  tarnitud täielikult kõik mis telliti  tarnitud täpselt kliendi poolt soovitud kuupäeval ja kellaajal  puuduvad tarneprobleemid ( puudumine, vigastused, vastuvõtmisest keeldumine)  täielikud ja õigesti vormistatud kaubasaatedokumendid, veokirjad ja arved Perfektsete tellimuste arv kogu tellimuste arvust: Tellimuste täitmine = perfektselt täidetud tellimused / kõik esitatud tellimused x 100%

Logistika → Logistika alused
285 allalaadimist
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendami...

Logistika → Logistika alused
638 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun