Minu põhimõtted teeninduse juhtimisel (0)

1 Hindamata
Punktid
 
Säutsu twitteris
Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkool
Hotellimajandus
HM11
Oksana Bazakova
MINU PÕHIMÕTTED TEENINDUSE JUHTIMISEL
Essee
Õppejõud: Toomas Undusk
Tallinn 2014
MINU PÕHIMÕTTED TEENINDUSE JUHTIMISEL
Tänapäeval ei kahtle enam keegi selles, et kvaliteetne teenindus võimaldab ettevõtetel erineda oma konkurentidest ning kasvatada klientide lojaalsus. Teenindusega seoses on kasutusel mitmeid märksõnu nagu teenus, teenindus, teenindamine.Teenindus kui teenindusprotsess kujutab endast eesmärgipärast planeeritud tegevust, mille tulemuseks on kvaliteetne teenindus. Seega, on teenindusjuhtimise eesmärgiks tagada ettevõttes selline teenindusprotsess, mis võimaldab pakkuda kliendi ootustele vastavat teenindust , tagades nii kliendi üldine rahulolu, kui ka rahulolu teenindusprotsessis esinevate teeninduslike tõehetkedega.
Hea teenindus algab läbimõeldud strateegiast ja plaanidest. Teeninduse planeerimise eesmärk on - luua stabiilne teeninduse kvaliteet. Teenindus koosneb paljudest asjadest: toote või teenuse kvaliteet, selle õigeaegne viimine kliendini, hooliv ja mõistev suhtumine kliendi kaebustesse, müügijärgne teenindus jne. Hea teeninduse tagamine organisatsiooni tasandil eeldab suuremat koostööd ning pidevat infovahetust erinevate osakondade ja inimeste vahel. Ei piisa sellest, et töötajad on allutatud oma osakonna juhile ning annavad nö aru
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Minu põhimõtted teeninduse juhtimisel #1 Minu põhimõtted teeninduse juhtimisel #2 Minu põhimõtted teeninduse juhtimisel #3 Minu põhimõtted teeninduse juhtimisel #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-03-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 13 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor stew Õppematerjali autor

Mõisted

Sisukord

  • Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkool
  • Hotellimajandus
  • Oksana Bazakova
  • MINU PÕHIMÕTTED TEENINDUSE
  • JUHTIMISEL
  • Essee
  • Õppejõud: Toomas Undusk
  • Tallinn 2014

Teemad

  • MINU PÕHIMÕTTED TEENINDUSE JUHTIMISEL

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

95
doc
KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL
2
docx
Kes on hea klienditeenindaja
168
pdf
E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE
161
pdf
Juhtimise alused
26
doc
Toidupoe klienditeenindaja töökoht
27
doc
Klienditeenindus
59
doc
Teenindussuhtlemine – kliendikesksus
1072
pdf
Logistika õpik





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !