Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Malcolm Baldridge National Quality Award (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist


TARTU ÜLIKOOL
Pärnu kolledž
Majandusosakond
Annika Liivamägi
TDJ 1
Malcolm Baldridge National Quality Award
Seminaritöö 1
Juhendaja : Heli Tooman
Pärnu 2015
SISUKORD
Table of Contents
Sissejuhatus 3
1. Malcolm Baldrige National Quality Award 4
1.1. Auhinna tekke ajalugu 4
1.2. MBNQA eesmärk 4
2. Malcolm Baldrige’i Kvaliteediauhinna kasutatavus 6
2.1. Baldridge’i kriteeriumid toimimise täiuslikkuse hindamiseks 6
2.2. Ettevõtte enesehindamine kasutades MBNQA kriteeriume 7
Kokkuvõte 8
Viidatud allikad 9

Sissejuhatus

Terviklik kvaliteedijuhtimine on avar kultuuri muutmise vahend, mis hõlmab nii käitumis- ja teenindamisküsimusi kui ka organisatsioonisisest ja välist protsessijuhtimist ning kvaliteeditagamist. Kvaliteedi saavutamiseks on koostatud hulganisti erinevaid tööriistu ning kvaliteeti hinnatakse erinevate meetoditega. Ettevõtetele, kes paistavad silma ning on eeskujuks teistele oma organisatsiooni parendamise ja innovaatilisuse poolest antakse erinevaid auhindu.
Antud töö eesmärgiks on tutvustada ühte kõige kuulsamatest auhindadest Malcolm Baldrige’i Riikliku Kvaliteediauhinda (Malcolm Baldrige National Quality Award), mida antakse üle Ameerika Ühendriikide presidendi poolt USA ettevõtetele, kes on silma paistnud kvaliteedijuhtimises ja saavutustega kvaliteedis . Lisaks toon välja Baldridge’i kriteeriumid toimimise täiuslikkuse hindamiseks, mida
Vasakule Paremale
Malcolm Baldridge National Quality Award #1 Malcolm Baldridge National Quality Award #2 Malcolm Baldridge National Quality Award #3 Malcolm Baldridge National Quality Award #4 Malcolm Baldridge National Quality Award #5 Malcolm Baldridge National Quality Award #6 Malcolm Baldridge National Quality Award #7 Malcolm Baldridge National Quality Award #8 Malcolm Baldridge National Quality Award #9
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-01-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 21 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Annu4444 Õppematerjali autor
Kvaliteedijuhtimine.
Malcolm Baldridge National Quality Award- Kvaliteediauhind.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
40
pptx

Kvaliteediedendamine

9.KVALITEEDIEDEND AMINE KVALITEEDIEDENDAMINE Kvaliteediühingud Euroopa Liidus on kaks suurt kvaliteediühingut: Euroopa Kvaliteediorganisatsioon (European Organization for Quality, EOQ) (asut. 1956) Euroopa Kvaliteedijuhtimise Fond (European Foundation for Quality Management; EFQM) (asut. 1988) Euroopa Kvaliteedipoliitika Euroopa Kvaliteedipoliitika (European Quality Policy, EQP) algatas Euroopa Komisjon 1990-ndate aastate alguses. Euroopa Kvaliteedipoliitika eesmärkideks on : Euroopa ettevõtete konkurentsivõime tõstmine Euroopa konkurentsivõime tõstmine, luues ettevõtetele soodsa keskkonna arenguks Sotsiaalse olukorra ja keskkonna seisundi parandamine. Euroopa kvaliteedivisioon Võidame üheskoos Rakendame Tuginedes edule

Majandus
thumbnail
67
pdf

Kvaliteedijuhtimise konspekt

..............................................21 4.2.Kvaliteedijuhtimise ajalugu............................................................................23 4.3.Erinevad kvaliteedikontseptsioonid ja nende omavahelised seosed................27 4.3.1. Kvaliteedikontseptsioonide areng..........................................................27 4.4.TQM kui ettevõtte strateegiline juhtimiskontseptsioon..................................29 4.4.1. Total Quality Management mõiste.........................................................29 4.4.2. TQM printsiibid......................................................................................30 5. Kvaliteedijuhtimissüsteem ja selle loomine.....................................................34 5.1.Kvaliteedijuhtimissüsteemi olemus................................................................34 5.1.1. Kvaliteedijuhtimissüsteemi loomise eeldused...............

Inimeste juhtimine organisatsioonis
thumbnail
28
docx

Kvaliteediinnovatsiooni auhind

Konkursil osalemist saab kajastada sihtturgudele sisenemisel ja turunduskampaania materjalides lisaargumendina. Samuti tutvustatakse auhinna nominente meedias 5 1.2. Kvaliteediinnovatsiooni konkursil osalemine Kvaliteediauhinna konkurssi viiakse läbi järgnevates maades: Riik alates partnerorganisatsioon/koduleht Soome 2007 Laatukeskus Excellence Finland, algataja Eesti 2010 Eesti Kvaliteedi Ühing Rootsi 2011 Swedish Institute for Quality Läti 2012 Latvijas Kvalitates biebrida Tšehhi 2013 Czech Society for Quality Ungari 2013 European Organization for Quality Hungarian National Committee Iisrael 2014 Israel Society for Quality Kashastan 2014 Kazak Organisation for Quality & Innovation Management Baskimaa (Hispaania) 2015 Euskalit Leedu 2015 Lithuanian Association for Quality Management and Innovations

Arhiivihaldus
thumbnail
36
pdf

Kvaliteedijuhtimine teadmiste hindamise test

TARTU​ ​ÜLIKOOLI​ ​PÄRNU​ ​KOLLEDŽ Turismiosakond Kvaliteedijuhtimine Teenuste​ ​disain​ ​ja​ ​juhtimine Magistriõppekava Kursusel​ ​omandatud​ ​teadmiste​ ​hindamise​ ​test ● Testi​ ​leiate​ ​ÕIS-ist​ ​ning​ ​selle​ ​eesmärgiks​ ​on​ ​kvaliteedijuhtimise​ ​alaste​ ​teadmiste kinnistamine. ● Saatke​ ​vastustega​ ​test​ ​hiljemalt​ ​01.12.2015​.​ ​a.​ ​aadressil:​ ​[email protected] ● Testi​ ​hindamisel​ ​kasutatakse​ ​põhimõtteliselt​ ​samu​ ​põhimõtteid,​ ​mis​ ​on​ ​esitatud​ ​ ​Töö (nelja​ ​eksamhinde​ ​saamiseks​ ​vajaliku​ ​töö)​ ​hindamiseks​ ​iseseisvate​ ​tööde​ ​juhendi lõpul.​ ​Testi​ ​sooritamise​ ​eest​ ​on​ ​võimalik​ ​saada​ ​kuni​ ​30​ ​punkti. Nimi:

Juhtimine
thumbnail
224
ppt

Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt

- normid ja tõekspidamised - eetika: hinnangute, ettekujutuste, seisukohtade, keskkonna, organisatsiooni struktuuri, poliitika ja reeglite summa · Lõpptulemuse üle otsustab klient · Kliendi ootuste ja vajaduste välja selgitamiseks kasutatakse küsitlusi · Juhtida tuleb protsesse mitte inimesi. · Probleemide lahendamiseks tuleb analüüsida süsteemi ja leida pudelikael ­ Goldrat´i piiranguteooria Kvaliteedi sündmused · European Quality Week ­ Igal aastal novembrikuu teisel nädalal · World Quality Day ­ Igal aastal novembrikuu teise nädala neljapäeval AJALUGU Millal hakati mõtlema kvaliteedile ? · Aegade algusest Kvaliteediliikumisele pandi alus 20.sajandi alguses Vanim rahvuslik kvaliteediorganisatsioon · On 1919.a Inglismaal tegutsema hakanud Kvaliteedi Tagamise Instituut (The Institute of Quality Assurance) · Euroopas hakkasid kvaliteediühingud tekkima 20. sajandi keskel

Kvaliteedijuhtimise alused
thumbnail
25
pdf

Operatsioonijuhtimine konspekt

1. Tootmis(teenindus)süsteem ja operatsioonijuhtimise meetodid 1.1. Tootmis(teenindus)süsteem, selle sisendid, väljundid ja mõjurid Operatsioonisüsteem ­ organisatsiooni kogu tootmis- või teenindustegevuse süsteem. Väljund ­ eesmärk, kuhu peame jõudma. Väljunditeks on tooted ja teenused. Sisend ­ ressurss. Näiteks: y kapital y materjal y tööjõud y energia y tooraine. Mõjuriteks on näiteks: y teave väliskeskkonnast ­ teave toote või teenuse kohta, ressursside maksumus, tehnoloogia arengusuunad, valitsuse normatiivaktid jne. y teave sisekeskkonnast ­ organisatsiooni eesmärgid, poliitika, arengusuunad jne. y teave süsteemi seisundi kohta. Erinevus tootmis- ja teenindussüsteemi vahel Ehe toode on käega katsutav, seda võib varuda, transportida, osta ja hiljem kasutada. Teenus seevastu ei ole käega katsetav nagu tarbekaup, teenuse too

Operatsioonijuhtimine
thumbnail
19
pdf

Strateegiline juhtimine kordamisküsimused

x Haridustase (kutseoskustega tööjõu olemasolu) x Eetilised tõekspidamised. T (technological) ehk tehnoloogilised: tulenevad tehnoloogia arengutasemest riigis. The PESTLE Analysis x Political factors refer to the stability of the political environment and the attitudes of political parties or movements. This may manifest in government influence on tax policies, or government involvement in trading agreements. Political factors are inevitably entwined with Legal factors such as national employment laws, international trade regulations and restrictions, monopolies and mergers' rules, and consumer protection. x Economic factors represent the wider economy so may include economic growth rates, levels of employment and unemployment, costs of raw materials such as energy, petrol and steel, interest rates and monetary policies, exchange rates and inflation rates. These may also vary from one country to another.

Strateegiline juhtimine
thumbnail
40
docx

Ehituse juhtimine

A osa küsimuste vastused 1. Juhtimisteaduse olemus ja juhtimise kohta inimühiskonnas. JUHTIMINE ON EESMÄRGILE JÕUDMINE TEISTE INIMESTE KAASABIL MIKS inimesed lasevad ennast juhtida (alluvad juhtimisele)? · abitus ja alaväärsuskompleks · armastus · oma lolluse tunnistamine KES on need, kes juhivad teisi? · missioonitunne · egoistlikud kaalutlused · jumalad ja väljavalitud KUIDAS (mille abil) juhitakse? · hirm & toores jõud · veenmine (moraalne mõjutamine) · `prääniku' pakkumine (majanduslik huvi) w KUS toimub juhtimine? · organisatsioon · grupp (kamp, töörühm...) · mass 2. Juhtimistegevus kui protsess ja selle koostisosad (lisa: R. Alas lk 10) Juhtimine on mõjutamine; eesmärgile jõudmine teiste inimeste kaasabil. Juhtimine on tegevus, mis võimaldab saavutada organisatsiooni eesmärgid oma ressursside plaanimise, organiseerimise ja kontrollimise kaudu. Alas'i õpiku järg

Ehituse juhtimine




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun