Kategoorias klienditeenindus leiti 16 faili

Majandus >> Klienditeenindus
klienditeenindus - strateegia, elemendid jne... Klienditeeninduse strateegia eesmärgid – 1. endada ettevõtte kasumit optimaalse teenindustaseme juures 2. viia ettevõtte sisemine potentsiaal vastavusse klientide vajadustega 3. fokuseerida jõupingutused selliste teenuste pakkumisele, mis annavad ettevõttele konkurentide ees täiendavaid eeliseid Klienditeeniduse elemendid – 1. Info tellimuse kohta.
Klienditeenindus
3
docx

Klienditeenindus

· Suurem osa reisijaid võib tõenäoliselt tunnistada, et on hotellist kaasa võtnud käteräti või pesemistarbeid, kuid hotellide suurimaks peavaluallikaks on külalised, kes lahkuvad isegi koos televiisorite ja madratsitega.Lisaks on hotellidest ära viidud diivaneid,telefone,kardinad,vai...

Klienditeenindus -
6 allalaadimist
Kliendi teekond
2
doc

Kliendi teekond

KONTAKTI RUUMIDE KLIENTIDEG KLIENDILE KLIENTI JÄTKU- LOOMINE AVASTUS A TEENUSE ÄRASAATMIN TEGEVU SUHTLEMIS OSUTAMIN E S...

Klienditeenindus - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
161 allalaadimist
Teeninduskorraldus läbiaegade
8
doc

Teeninduskorraldus läbiaegade

MAINORI KÕRGKOOL Ärijuhtimise õppesuund Panganduse eriala Tiina Juurmann TEENINDUSKORRALDUS Referaat Teeninduskorralud2 Rakvere 2009 SISUKORD 1. KOKKUVÕTE...

Klienditeenindus - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
147 allalaadimist
Teeninduse kvaliteet eestis enne ja pärast
3
doc

Teeninduse kvaliteet eestis enne ja pärast

Teenuse kvaliteet Eestis 1 Teenuse kvaliteet Eestis Võrreldes Nõugogude aegse teenindus kvaliteediga on tänapäeva Eestis toimunud märkimisväärsed arengud. Eesti ühiskond on muutumas vastuvõtlikumaks teeninduse edasiaerendamises. Nõukogude ajal ei olnud teenindust kui sellist ollagi. Tollal oli te...

Klienditeenindus - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
196 allalaadimist
Essee-Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses
3
docx

Essee: Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses?

Jaana Johanson Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses? Igapäevaga areneb tänapäeval klienditeenindus ning järjest rohkem pannakse rõhku headele kliendisuhetele nii teenindajate kui ka klientide vahel. Seda kõike tehakse aga selleks, et tagada ettevõtte klientidele suurepärane klienditeenindus. S...

Klienditeenindus - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
167 allalaadimist
Essee-Teenindusolukord Eestis
2
docx

Essee: Teenindusolukord Eestis

Teenindusolukord määrab ettevõtete jaoks nii klientide hulga kui ka läbimüügi - seega võib järeldada, et kõik saab alguse oskuslikust teenindamisest. Kahjuks aga ei piisa ainult oskustest. Teenindaja professionaalsuse mõõdupuu on eelkõige selles, kui hästi ta tunneb seda teenust või kaupa, mida ta kliendile pakub. Siis on võimalik v...

Klienditeenindus - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
85 allalaadimist
Teeninduse olukord Eestis
2
docx

Teeninduse olukord Eestis

Teeninduse olukord Eestis Teeninduskeskkond ja teenindamine Eestis on kiiresti paremuse poole arenenud. See tuleneb klientide suurtematest nõudmistest, turismi levikust, teenindajate paremast koolitamisest ja paljudest muudest teguritest. Enam ei sobi müüjaks, ettekandjaks või muule kohale klienditeenindajaks igaüks. Tahes tahtmata puutume kokku ka veel halva teenindusega. Ole...

Klienditeenindus - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
38 allalaadimist
Kliendi teekonna esitlus Bauhofi näitel
9
pptx

Kliendi teekonna esitlus Bauhofi näitel

Esmakohtumine Tore TV reklaam Rõõmus raadioreklaam Kaunis kliendileht "Kingikaubamaja" Võid toodetega tutvuda ja minna poodi ostma! Klienditenindus Kliendi teekond 2 Bauhof Rakvere 2. Uudishimu ajab guugeldama http://www.ehitusmaterjalid.ee/ http...

Klienditeenindus - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
26 allalaadimist
Klienditeeninduse eeltest 2012
1
docx

Klienditeeninduse eeltest 2012

EELTEST AINES KLIENDITEENINDUS 2012 Hea üliõpilane, Iga ühel meist on olemas teatud teadmised klienditeenindusest, sest kogeme seda igapäevaselt olles klient või teenindaja. Eeltesti eesmärgiks on selgitada välja Sinu teadmiste tase aines Klienditeenindus. Kui testi tulemuseks on 60 punkti ja üle selle, siis on Sinu teadmised vastavuses aine õpiväljunditega. Sellisel juhul on Sul võimalus testi tulemust...

Klienditeenindus - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
17 allalaadimist
Teenindusstandartid
6
doc

Teenindusstandartid

Teenindusstandartid1 Teenindusstandartid Eesti Postis klienditeenindajale 1. Kliendi saabumine teenindussaali(kliendi vastvõtmine) · Loo silmside · Naerata · Tervita · Vajadusel abista klienti(eriti vanemaid inimesi) · Kui jõuavad kassani, si...

Klienditeenindus - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
190 allalaadimist
Essee-quot Mis on teenindus-quot
2
doc

Essee "Mis on teenindus?"

Mis on teenindus? Teeninduse mõiste Teenindus on äritegevusele iseloomulik tegevuse ja teenindaja omaduste kogum. Teeninduseks peetakse ka suhtlemist klienditeenindaja ja kliendi vahel. Teenindust defineeritakse erinevalt, kuid sõna ise on tulnud ladina keelest. Teenindus ­ servio ehk alluda, teeninduses olla, või servo ehk tähelepanemine, silmaspidamine. Tänapäeval...

Klienditeenindus - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
168 allalaadimist
Juhtumikirjeldus
3
pdf

Juhtumikirjeldus

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR ÄRIJUHTIMINE JUHTUMI KIRJELDUS JA ANALÜÜS 2011 * Juhtumikirjeldus Hindan väga uusi kogemusi erinevates valdkondades. Leian, et hea on külastada küll kohti kus kõik juba ammu teada-tuntud on, kuid siiski proovin otsida uusi elamusi uutest kohtadest. Valik igas kategoorias on läinud väga suureks ja patt oleks vaid oma kindlatele lemmikutele...

Klienditeenindus - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
51 allalaadimist
Klienditeekonna analüüs
4
pdf

Klienditeekonna analüüs

Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Ärijuhtimine Klienditeekonna analüüs Tallinn 2011 Oma veebileheküljel kirjeldab elektroonikapood KLICK EESTI AS end järgmiselt: Digikaupade jaekett Klick tegutseb eesti turul juba aastast 1996. Kuni septembrini 2008 oli meie kaubamärgiks K-Arvutisalong. Digikaupade jaekaubanduses oleme täna Eestis üks suuremaid ja sülearvutite turul o...

Klienditeenindus - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
104 allalaadimist
Vastuvõtu planeerimine
11
ppt

Vastuvõtu planeerimine

Külalised: vanuses 2540. Peol osalevad kõik ettevõtte töötajad. Inimesi on kokku 45. Meessoost isikuid on 25 ja naissoost isikuid 20. Rahvuselt on kõik eestlased. Eesmärgiks on koos lõbusalt aega veeta ning oma kaastöötajaid paremini tundma õppida. Pidusöögi aeg: 16.detsember 2011, alates 17.0023.00. Koht: k...

Klienditeenindus - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
74 allalaadimist
Siseklienditeeninduse analüüs
11
doc

Siseklienditeeninduse analüüs

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Sotsiaaltöö ja rehabilitatsiooni korralduse eriala AÜSR1 SISEKLIENDITEENINDUSE ANALÜÜS -------------------------- EESTI NÄITEL. Seminaritöö Juhendaja: dotsent Heli Tooman Pärnu 2012 SISUKORD Siseklienditeeninduse analüüs...

Klienditeenindus -
127 allalaadimist
Kliendi nõustamine
5
odt

Kliendi nõustamine

Teeninduskultuur · Teeninduskultuur on osa olmekultuurist, mille järgi tehakse otsus kogu riigi või rahva kultuuritaseme üle (pole ühe girma eraasi) Teeninduse kvaliteet 1. Mida klient saab suhtlemisel teenust pakkuva firmaga · Kuidas see miski talle kätte tuleb · Erinevatel klientidel on erinevad ootused · Mõõdupuu ­ kliendi rahulolu Usalduväärsus · Positiiv...

Klienditeenindus - Kutsekool
28 allalaadimist