Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Klienditeenindus (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Teemakohased arvamuslood :

  • Ettevõtjate jaoks on suur mure,et külastajad viivad asju endaga kaasa.
  • Suurem osa reisijaid võib tõenäoliselt tunnistada, et on hotellist kaasa võtnud käteräti või pesemistarbeid, kuid hotellide suurimaks peavaluallikaks on külalised, kes lahkuvad isegi koos televiisorite ja madratsitega.Lisaks on hotellidest ära viidud diivaneid,telefone, kardinad ,vaibad,mini-baar, dušiotsiku, kraani, kraanikausi ja wc-potiga, tehti tühjaks terve tuba, jättes sinna vaid voodi, laud ja teler.
  • Mõned külastajad on läinud suisa hasarti ja eemaldanud toa igast valgustist ka lambipirnid. Sellised vargused on tavaliselt väga põhjalikult ette planeeritud ja kaasa on pakitud ka tööriistakast, et esemeid tubadest eemaldada.
  • Möödunud aasta algul oli Tallinn lehe teatel veel populaarsuselt kolmas reisisihtkoht. Tallinna populaarsus on langenud omal käel reisivate Soome turistide hulgas seetõttu, et hotellihinnad on tõusnud (keskmine maksumus tõusnud 14 protsenti)
  • Pädaste mõis on esimene väljaspool Tallinna asuv viie-tärni hotell (EHRL)
  • Konjunktuuriinstituudi uuring näitab, et teeninduses oli olukord selle aasta märtsis oluliselt parem kui aasta tagasi ning lähikuudel peaks töökohti juurde tulema rohkem kui neid ära kaob.

Kolme hotelli võrdlus :
Strand Spa ja konverentsi hotell- kodulehekülg (eesti, inglise, soome ja vene keeles) on väga informatiivne. Olemas kõik kontaktide nimed,aadress ja telefoni nr-id. Hinnakirjad pakutvatest teenustest (hotell, konverents , restoran, spaa , wellness, minigolf , ööklubi, paketid , eripakkumised, pärnu kodulehekülje viide , uudised ). Lisaks hotelli virtuaaltuur (ing k ).
Tartu
Klienditeenindus #1 Klienditeenindus #2 Klienditeenindus #3
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-05-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 9 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor triin pärkma Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun