Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Sõnu seletav sõnaraamat
Sulge
Add link
Klienditeenindus on väljundiks ettevõtte jõupingutustele logistiliste toimingute teostamisel.Optimaalne teenindustase pole enamasti võimalik kõige väiksematekulude juures, Optimaalse teenindustaseme hoidmine aitab tavaiselt suurendada pikema perioodi jooksul ettevõtte kasumlikkust ja rentaablust 68.Klienditeenindus laonduses ja logistikas.
Klienditeenindus on ettevõtte tegevuste ja abinõude süsteem, mille eesmärgiks klientide tellimuste täitmine ja kaupade kohaletoimetamine neid rahuldaval moel ja ajal koos kliendile vajalikuks osutuvate lisateenustega, eesmärgiga lisada kaupadele väärtust ning saavutada kliendi rahulolu ja ettevõtte ärieesmärkide täitumine.
Klienditeenindus on protsess, mis leiab aset müüja, ostja või logistateenuse tarnija vahel(tellimuste töötlemine, laotoimingud, laokorraldus, arveldamine ja reklamatsioonide käsitlemine). Pretentsioon on kaebus, reklamatsioon rahaga seotud kaebus.

Klienditeenindus on logistika süsteemi kõige tähtsam komponent ning kõik logistika tegevused peavad olema struktureeritud nii, et need toetaksid klienditeeninduse eesmärke. Klienditeeninduse tase mõjutab ettevõtte turuosa, kulusid ning tasuvust.
Klienditeenindus on väljundiks ettevõtte jõupingutustele logistiliste toimingute teostamisel Kliendi vajaduste mõistmine- on väga oluline teada millist teenindust firma kliendid rohkem hondavad ja kui palju nad on valmis selle eest maksma.
Klienditeenindus - kui oleks valida mitme sama hinnalise ning kvaliteediga teenuse vahel, siis kindlasti valiks igaüks sellise, millel pakutakse suuremat teenindust, millega ettevõtted saavad kliente meelitada.

Klienditeenindus on logistika süsteemi kõige tähtsam ja kõige suurem komponent ning kõik logistika tegevused peavad olema struktureeritud nii, et need toetaksid klienditeeninduse eesmärke ja põhimõtteid.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Klienditeenindus - strateegia, elemendid jne... Klienditeeninduse strateegia eesmärgid – 1. endada ettevõtte kasumit optimaalse teenindustaseme juures 2. viia ettevõtte sisemine potentsiaal vastavusse klientide vajadustega 3. fokuseerida jõupingutused selliste teenuste pakkumisele, mis annavad ettevõttele konkurentide ees täiendavaid eeliseid Klienditeeniduse elemendid – 1. Info tellimuse kohta.
Klienditeenindus on väljundiks ettevõtte jõupingutustele logistiliste toimingute teostamisel. Klienditeeninduse tasemel on otsene mõju ettevõtte turuosa suurusele ja kuludele, nende kaudu aga kasumile.

Klienditeenindus on väljundiks ettevõtte jõupingutustele logistiliste toimingute teostamiselstandartitega määratakse teenust kui tegevuse resultaati ja samal ajal ka kui tegevust või protsessi.
Klienditeenindus - ülisanded on keskendunud tarbijate vajaduste kindlaks ja nende vajaduste rahuldamisele 11. Tootmine-tarbimisväärtusega toodete valmistamine.
Klienditeenindus on äritegevuse funktsioon, mille taotluseks on kliendi rahulolu saavutamine läbi müügitellimuste täitmise või teenuste osutamise.

Klienditeenindus on olnud olemas juba aegade algusest, kuigi teeninduskultuur kui mõiste võeti kasutusele alles möödunud sajandi lõpu poole.
Klienditeenindus on minu jaoks üsna sobiv ala kuna ma pööran rõhku eelkõige suhtlemisele ja muidugi ka kliendikesksele mõtteviisile.
Klienditeenindus on funktsioon või tulemus, mis toetab lõppeesmärki – kliendipoolset positiivset hinnangut ja rahulolu.

Klienditeenindus – ülesanded, mis on keskendunud tarbija vajaduste kindlaks tegemisele ja nende vajaduste rahuldamisele.
Klienditeenindus on suunatud kindlasti lõpptarnijale ja samuti ka vahendajatele algtarnijast lõpptarnijani.
Klienditeenindus on protsess, mis leiab aset müüja, ostja ja/või logistilise teenuse tarnija vahel.

Klienditeenindus on väljundiks ettevõtte jõupingutustele logistiliste toimingute teostamisel.
Klienditeenindus tähendab sellisel juhul tegutsemist sisuliselt avalikus digitaalses ruumis.
Klienditeenindus - , juhendamis-, keelte-, arvuti-, asjaajamis- ja dokumenditööoskusi.

Klienditeenindus on ettevõtte jõupingutuste väljund logistikatoimingute teostamisel.
Klienditeenindus on äritegevusele iseloomulik tegevuse ja teenindaja omaduste kogum.
Klienditeeninduse e - kursus. Teema 4 Klientide ootused, vajadused ja soovid.

Klienditeenindus on keeruline valdkond, mida juhtida ja milles töötada.
Klienditeenindus logistikas on laotöötoimingud, kogu klienditeeninduse protsess.
Klienditeenindus on oluline komponent logistilise protsessi mudelis.

Klienditeenindus on teenindusharu, kus esikohal on klientide heaolu.
Klienditeenindus – teenuse/toote tarbijani jõudmise protsess.
Klienditeenindus - , administratiiv- ja finantshaldussüsteeme.




Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun