Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mitu kehalise kasvatuse tundi on sul ühes nädalas?
  • Mitu korda nädalas eelistaksid sina kehalist kasvatust?
  • Milliseid kooliväliseid sporditeemalisi üritusi võiks meie koolis olla?
  • Mida tunnis teeksid?
  • Millega tundi alustaksid ja lõpetaksid?
  • Millised on praegused kehalise kasvatuse tunnid sinu jaoks?
  • Mida muudaksid praegustes kehalise kasvatuse tundides?
  • Kuidas tahaksid et kahalise kasvatuse tundi hinnataks?
  • Milliseid uusi huvitavaid mänge sooviksid kehalise kasvatuse tundides mängida?
  • Mida arvad sina erinevate õppeainete sidumisest kehalise kasvatusega?
  • Kuidas hindate meie kooli õpilaste liikumisharjumust oma nähtu põhjal?
  • Mida muudaksite praeguste kehalise kasvatuse tundide juures?
  • Kui kaua peaks kestma üks kehalise kasvatuse tund?
  • Millist õpilaste hindamisviisi peate teie kõige õigemaks?
  • Kui palju peaksid Eesti noored ennast kooliväliselt liigutama?
  • Kui aktiivselt töötavad õpilased teie tundides kaasa?
  • Mis motiveerib õpilasi tunnis kaasa töötama ja kuidas motiveerite teie oma õpilasi?
  • Mida arvate teie õpilaste jaotamisest gruppidesse vastavalt nende huvide järgi?

Lõik failist

Tallinna 32. Keskkool
Jasper Laur ja Eliise -Kristiina Altmäe
8.a klass
KEHALISE KASVATUSE TUNNID
LÄBI ÕPILASTE SILMADE
Loovtöö
Juhendaja : õpetaja Maarit Jõemägi
Tallinn 2017
Sisukord
Sissejuhatus 3
1 praegune kehalise kasvatuse ainekava 5
2 Kehaline kasvatus läbi õpilaste silmade 6
3 uus kehalise kasvatuse ainekava ja eesmärk 9
kokkuvõte 13
kasutatud kirjandus 15
lisad 16

Sissejuhatus


Meie loovtöö eesmärgiks oli välja selgitada, kuidas tunnevad õpilased ennast kehalise kasvatuse tundides . Kas õpilased käivad meelsasti kehalise kasvatuse tundides ja millised need võiksid nende arvates olla? Me valisime selle teema, sest tahtsime , et kehalise kasvatuse tunnid oleksid kõigile meeldivad ja jõukohased.
Eesti laste liikumisaktiivsus aina väheneb ning sellest saavad alguse paljud terviseprobleemid . Liikumist on vaja laste luude, lihaste ja südame arenguks. Liikumine aitab lastel olla tervem . Kui lastel kujuneb juba noores eas välja liikumisharjumus, aitab see neil olla aktiivsem ka vanemas eas. (Mure pea kohal... 2015; Liikumine 2015) Tänapäeva laps ei taha teha kehalise kasvatuse tunnis rasket trenni, peab olema miski, mis paneb teda liikuma ja pakub rõõmu (Leikop 2015).
Mõnedel lastel on kooli kehalise kasvatuse tunnid ainuke koht, kus nad saavad tegeleda näiteks sulgpalli, võrkpalli, saalihoki, suusatamise jms, sest võib juhtuda, et peres puuduvad vastavad ressursid laste trennide eest tasumiseks. Muidugi saab iga laps käia iseseisvalt väljas jooksmas ja teha muid füüsilisi harjutusi näiteks kõhulihaseid, kätekõverdusi jne. Selleks, et lapsel kujuneks välja harjumus ise aktiivselt ennast liigutada, tuleb teda meie arvates selleks suunata ja õpetada. Liikumisharjumuse tekitamiseks ei piisa pelgalt rääkimisest, kuidas toimida, vaid asjaga tuleb regulaarselt tegeleda.
Kuna selle aasta loovtöö üldteema on „Oma kool“, hakkasime mõtlema probleemidele meie koolis. Uurisime asja lähemalt ning leidsime , et suureks probleemiks on Eesti laste vähene liikumisaktiivsus. Arutlesime, kuidas saaks praeguseid kehalise kasvatuse tunde läbi viia nii, et need oleksid meeldivad kõigile ja kuidas muuta laste liikumisaktiivsust tõusu suunas. Me koostasime küsimustiku „Kehalise kasvatuse tunnid läbi õpilaste silmade“, mis oli suunatud 7.­­­– 9. klasside õpilastele (vt
Vasakule Paremale
KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE #1 KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE #2 KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE #3 KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE #4 KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE #5 KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE #6 KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE #7 KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE #8 KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE #9 KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE #10 KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE #11 KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE #12 KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE #13 KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE #14 KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE #15 KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE #16 KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE #17 KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE #18 KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE #19
Punktid Tasuta Faili alla laadimine on tasuta
Leheküljed ~ 19 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-11-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 43 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor JLaur Õppematerjali autor
Loovtöö

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
3
doc

Kui ma oleksin kehalise kasvatuse õpetaja...

Kui ma oleksin kehalise kasvatuse õpetaja. Viimasel ajal on esile kerkinud kehalise kasvatuse tundide teema - väidetavalt ei taha paljud õpilased tundides osaleda ning selle nimel käiakse arstide käest tõendeid toomas. Tunnist pääsemise nimel haigeks jäämine või enda haigeks tembeldamine ei ole kindlasti mitte lahendus. Tavaliselt on põhjuseks öpetaja, kes ei tohiks oodata igas kehalise kasvatuse tunnis tipp-sporti, hinnata tuleks tunnis kaasa tegemist ja iga õpilase isiklikku arengut. Kehalise kasvatuse tund ei tohi õpilasi sporti vihkama panna, vaid vastupidi, see peaks innustama igaüht leidma endale sobivaima ala, millega tegeleda. Ma väga ei imesta, et õpilased ei taha just kõige meelsamini kehalise kasvatuse tundides käia. Piiratud aeg keset teisi ainetunde - näiteks otse jooksurajalt tormad matemaatika kontrolltööd tegema või midagi muud sellist.

Kehaline kasvatus
thumbnail
4
rtf

Kirjand - Kehalise kasvatuse vajalikusest koolis.

Kehalise kasvatuse vajalikkusest koolis. Kehalise kasvatuse ja spordiga tegeleja on tõenäoliselt õnnelikum kui inimene, kes sellega ei tegele. Kehalise liikumise kaudu saab positiivseid emotsioone kõige loomulikumalt väljendada. Spordiga tegeldes saab võimendada positiivseid emotsioone ja elada välja negatiivseid. Spordi abil saab emotsioone teistega jagada. Kehaline kasvatus pakub palju võimalusi õpetada last käituma rühma liikmena. Koos sportimine, eriti meeskonnamängud, aitavad arendada grupitunnetust ja teistega arvestamist. Edu saavutamiseks peab üksikisik allutama oma tahtmised ja soovid kollektiivi omadele.

Kehaline kasvatus
thumbnail
13
doc

Kehaline aktiivsus koolis

................................................................................................2 1.2. Laste kehalist aktiivsust mõjutavad tegurid.........................................................................2 1.3. Tervislik toitumine...............................................................................................................2 2. KEHALINE AKTIIVSUS KOOLIS........................................................................................2 2.1 Kehalise kasvatuse programm..........................................................................................2 2.2 Kehalise kasvatuse tund...................................................................................................2 KOKKUVÕTE...............................................................................................................................2 KASUTATUD KIRJANDUS...........................................................................................

Kehalise kasvatuse didaktika
thumbnail
50
docx

Kehalise kasvatuse mõju Pärnu Koidula Gümnaasiumi G1BK1 tüdrukute enesetundele ja meeleolule

Pärnu Koidula Gümnaasium Kehalise kasvatuse mõju Pärnu Koidula Gümnaasiumi G1BK1 tüdrukute enesetundele ja meeleolule Uurimistöö alused. Kursuse lõputöö Kairit Merilaht, Karmen Grigor, Kätlin Kase, Britt Haas, Anet Vaikla G1BK1- bioloogia-keemia õppesuund Juhendaja: Eva Palk Pärnu 2015 Sisukord Sissejuhatus ............

Kehaline kasvatus ja sport
thumbnail
3
doc

Kui mina oleksin kehalise kasvatuse õpetaja…

ESSEE Kui mina oleksin kehalise kasvatuse õpetaja... Kehaline kasvatus on tund, kus õpilased saavad pikale istumisele vahelduseks ka end liigutada ­ see ongi selle tunni peamine mõte. Tänapäeva noorte seas on sporditegemine jäänud unarusse ning kehalise kasvatuse õpetajad on just need, kes võiksid ja peaksid noorte silmad taas avade tervislikule elule ning spordiga tegelemisele. Samas aga tuleks arvesse võtta tõsiasi, et kehalise kasvatuse tunnis ei kasvatata välja uusi tippsportlasi, sest et see on juba noorte enda otsustada, kui palju nad soovivad spordiga tegeleda ning kui hingelähedane see neile on. Siiski, peaksid kõik sporti tegema, arvesse võttes oma keha vajadust selle järgi.

Kehaline kasvatus
thumbnail
36
docx

Uurimistöö "Õpikeskkond ja õpimotivatsioon"

Kas teie kooli sotsiaalpedagoog on usaldusväärne? ( Haljala Gümnaasium)......................................................................................... 13 Joonis 10. Kas teie kooli sotsiaalpedagoog on usaldusväärne? (Võhma Gümnaasium)......................................................................................... 13 Hea kuulaja (5)....................................................................................... 14 Peaks olema elus midagi läbi elanud enne kui tuleb kedagi teist õpetama või ravima. (3)........................................................................................ 14 Oskab lahendada probleeme (4)............................................................14 Hea suhtlemisoskusega (3)....................................................................14 Rahulik (2).............................................................................................. 14 Peaks seadust tundma (1)..

Pedagoogika
thumbnail
18
docx

Loovtöö, liikumismängud

Tartu …….Kool …………. 8.b klass KEHALISE KASVATUSE TUND (LIIKUMISMÄNGUD) Loovtöö Juhendaja õpetaja …….. Tartu 2016 SISUKORD 2 SISSEJUHATUS Eelmise kooliaasta kevadel saime teada, et meil tuleb teha loovtöö. Alguses ei osanud ma midagi arvata, kuna polnud varem sellega kokku puutunud. Hiljem kui olin juba selle kohta täpsemalt uurinud, olin kohe huvitatud. Loovtöö otsustasin teha klassiõdede …….ja……., kes olid kohe nõus koostööga. Teemasid

Sport/kehaline kasvatus
thumbnail
10
doc

Kehaline kasvatus kui stressi maandaja

Sissejuhatus Kui rääkida kehalisest kasvatusest stressimaandajana, siis käib see väide üldiselt vaid poiste kehalise kasvatuse tunni kohta. Tüdrukutele ei ole see tund just väga tihti sugugi meeldivaks suudetud luua. Poisse kuuleb väga harva kurtmas tülgastava ja depresseeriva kehalise kasvatuse tunni suhtes. Kindlasti leidub ka mõni poiss, kes arvab, et see tund killustab ta maailma, kuid leian, et võrreldes enamuse tüdrukute meelehärmi puhul on need mõned poisid kui paar nõela suures heinakuhjas. Loomulikult ei taha ma raudkindlalt väita, et see tund üdini traumeerib ja tekitab kergeid psüühilisi häireid. Kuna seda saab väita vaid poolte umbes seitsmenda kuni üheteistkümnenda klassi tüdrukute puhul

Kehaline kasvatus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun