Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ettevõte soovib teada saada , kuidas tarbijad toiduained ostavad (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas käitub tarbija nt leiva ja piima ostmisel?
  • Kuidas käitub kinnisvara ostmisel?
  • Mille järgi valitakse ostukoht?
  • Miline on tarbijate rahuolu tase toiduainete ostmisel?
  • Millal tehakse põhiliselt ostud ?
  • Kuidas uuring läbi viia?

Lõik failist

Turunduse kodu ül.
Ettevõte soovib teada saada , kuidas tarbijad toiduained ostavad

  • Uuringu eesmärk
    Uuringu eesmärgiks on saada teada kuidas tarbijad toiduained ostavad. Milliseid ostprotsessi etappe läbitakse ja millise ostuga on tegu kas rutiinse, limiteeritud probleemilahendus või ulatuslik probleemilahendus.
  • Probleemküsimused
    • Kuidas käitub tarbija nt leiva ja piima ostmisel ?
    • Kuidas käitub kinnisvara ostmisel?
    • Missugused tarbijagrupid tarbivad kallimaid tooteid/teenuseid missugused odavamaid ?
    • Mille järgi valitakse ostukoht?( lähedus, toote valik, toodete kvaliteet)
    • Kui palju ostetakse näiteks päevas antud leibkonna kohta piima, leiba, saia , maiustusi, lihatooteid?
    • Miline on tarbijate rahuolu tase toiduainete ostmisel?
    • Millal tehakse põhiliselt ostud ? Kas nädalavahetustel või tööpäevadel peale töö lõppu?

  • Milliseid andmeid vaja koguda
    • Antud uuringu puhul on tarvis koguda esmaseid andmeid juhul kui pole varem sarnast uuringut tehtud. Esmaseid andmeid kogutakse selleks et lahendada püstitatud uuringuprobleem.
    • Kuid kui on vajalikke andmeid kogutud juba teistel eesmärkidel siis võib piisata ka teiseste andmete kogumisest. Nt . turunduseandmete standardallikad, või on statistika ameti lehekülje juba sarnaseid andmeid olemas.

  • Uuringu meetod: KVANTITATIIVNE
    • Kuna eesmärgiks on saada empiirilisi andmeid täpset piiritletud objektide kohta.
    • Uurimismaterjal on kogutud eesmärgiga et saab rakendada arvulist mõõtmist.
    • Järeldused tehakse uurimismaterjali statistilise analüüsi põhjal .

  • Üldkogum on inimeste koguhulk, mille kohta informatsiooni vajatakse.
    Üldkogumiks on inimesed ,kes tarbivad igapäevaselt toiduaineid.
    Valim on inimeste esinduslik hulk üldkogumist.
    Valimiks on inimesed, kes käivad tarbivad toiduained tavapäraselt
  • Ettevõte soovib teada saada- kuidas tarbijad toiduained ostavad #1
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-10-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 19 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor agne01 Õppematerjali autor
    Turunduse kodu ül

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    69
    doc

    Turunduse eksam

    Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2.Kogu turundustegevuse ühendab ühise nimetaja alla vahetuskonseptsioon. Vahetusobjektideks võivad olla nii materiaalsed kui mittemateriaalsed (teenused, ideed, lubadused, informatsioon, teadmised jms.) kaubad.Vaba vahetuse tingimused:

    Turundus
    thumbnail
    84
    pdf

    Turundusuuringud

    Vastutus info kogumise eest! Turundusinfo allikad jagunevad: - firmasisene info – kliendiandmebaasid, müügi-ja kasumiaruanded, info tootmisvõimuste kohta - turuluure – ajakirjanduses ja Internetis avaldatud teave, vahendajatelt saadav info konkurentide tegevuse kohta, klientidelt müügikontaktide käigus saadav tagasiside,… - turundusuuring – tarbijate sissetulekute ja kulutuste uuringud, tarbijate ootuste uuringud, uuringud selle kohta, mida tarbijad arvavad konkreetsetest turul pakutavatest toodetest, mida nad peavad nende eelisteks ja puudusteks. 1.2 Turundusuuring (Marketing research) – ettevõtte turundusotsuste tegemiseks vajalike andmete kogumine, talletamine ja analüüs. Turundusuuringu ülesandeks on koguda, töödelda, analüüsida ja edastada objektiivset infot firmat huvitava probleemi kohta. Turuuuring (market research) – on kitsam mõiste kui turundusuuring; eeskätt seotud

    Turundus
    thumbnail
    32
    docx

    Turunduse kordamisküsimused eksamiks

    Turundustegevus peab tagama kauba pakkumise ja tarbijale sobilikus kohas, luues ostmise kohamugavuse.  Ajalõhe: kaupade tootmine ja tarbimine toimuvad erineval ajal (erandiks teenused). Mõnikord on põhjuseks ka tootmise tsüklilisus. Turundustegevus peab looma tingimused kauba pidevaks olemasoluks, tagades sellega ostmise ajamugavuse.  Koguselõhe: tootjale on kasulik valmistada ja müüa toodet suurtes kogustes (hulgipakendites), tarbijad seevastu eelistavad väiksemaid koguseid (jaepakendid). Turundustegevus peab tagama kauba ümberpakendamise (või selle täiendava töötlemise) ja looma selle abil ostmise kogusemugavuse.  Valikulõhe: üksiktootja suudab harilikult pakkuda kitsast kaubasortimenti, samas kui tarbijad eelistavad teha valikuid laiast sortimendist. Turundustegevus peab erinevate tootjate kaupade kombineerimisega looma

    Turundus
    thumbnail
    20
    doc

    Turunduse alused kontrolltöö

    müüa. Tegevus on iseloomulik müügikontseptsioonile, mille puhul passiivselt pakkumiselt, mis kehtis eelnevate kontseptsioonide puhul, minnakse üle aktiivsele pakkumisele. 8. Milles väljendub turunduskontseptsiooni olemus? Turunduskontseptsioon vastandubki eelmisele kolmele kontseptsioonile selle poolest, et siin ei seata tähelepanu keskmesse mitte tootmine, toode ega müük, vaid tarbija (selle asemel et küsida "Mida on võimalik müüa?", küsitakse "Mida tarbijad soovivad osta?"). Tuntud loosungid: · püüdke toota seda, mida saate kergesti müüa, mitte aga vägisi müüa seda, mida oskate toota; · armastage klienti, mitte toodet; · klient on kuningas; · leidke vajadusi ning püüdke neid rahuldada. 9. Loetlege turunduskontseptsiooni komponendid? Kirjeldage turunduskontseptsiooni ühte komponenti põhjalikumalt.

    Turunduse alused
    thumbnail
    31
    pdf

    Äriuuringute alused

    TMO0150 UURINGUTE VAJALIKKUS Me ei saa otsustada tähtsates küsimustes ilma asjakohast informatsiooni sügavamalt uurimata, kogudes rohkem teavet aspekti kohta, millest me oleme huvitatud. Seejärel me analüüsime kogu seda informatsiooni, et võtta vastu otsus meie probleemi õige lahenduse kohta või vastata kerkinud küsimustele. Äriuuringutes töötame me tavaliselt probleemidega, millega puutuvad kokku juhid ja ettevõtted, näiteks: kuidas siseneda teatud turule; millised faktorid mõjutavad toiminguid ühisettevõttes; missugused tegurid mõjutavad uue toote edukat väljalaskmist; kas reklaami või kui palju reklaami on vaja kindla toote turundamiseks. Uurimata ei saa me vastata ülaltoodud või nendega sarnastele küsimustele. Niihästi kui informatsiooni süstemaatilist kogumist ja kriitilist analüüsi, on meil vaja õppida ka seda, kuidas

    Majandus
    thumbnail
    20
    docx

    TURUNDUS

    Turunduskontseptsioonid TOOTMISKONTSEPTSIOON (production concept) lähtub sellest, et tarbija eelistab odavamat toodet. Peaeesmärk on efektiivsemalt toota ja hinda alandada. Eeldatakse, et pakkumine loob ise endale nõudluse. TOOTEKONTSEPTSIOON (product concept) eeldab, et tarbija eelistab kvaliteetsemat toodet. Tähelepanu on suunatud toote täiustamisele. Tarbija teeb valiku võrreldes samalaadsete toodete kvaliteeti ja hinda. MÜÜGIKONTSEPTSIOON (selling concept) eeldab, et tarbijad ostavad ettevõtte toodangut vaid siis, kui neid müüki toetavate meetmetega ergutatakse. Lähtuti eeldusest, et tarbijal pole selget kavatsust osta mingit kaupa ja ettevõttel endal on vaja aktiivselt otsida potentsiaalseid ostjaid. TURUNDUSKONTSEPTSIOON (marketing concept) on seisukohal, et ettevõte peab uurima konkreetselt määratletud sihtturu vajadusi ja soove ning pakkuma välja nende vajaduste paremaid rahuldamisvõimalusi kui tema konkurendid. Tegevusvaldkonnad

    Turundus
    thumbnail
    84
    doc

    Uurimustöö alused

    teooriat. Samuti võib kontseptsiooni määratleda suhtumise kaudu konkreetsesse hüpoteesi või teooriasse. TEADUSLIK HÜPOTEES. Hüpotees on oletus, mis on esitatud mõne nähtuse seletamiseks ja mis nõuab kontrollimist ja tõestamist faktide varal, et muutuda usaldatavaks teadusteooriaks. Hüpotees on teadusliku tunnetuse oluline aste ja vahend, katse tungida puudulikult uuritud alasse. Hüpoteeside tõesus on erinev. Oluline on, et nad võimaldavad fakte loogiliselt organiseerida ja saada uusi teadmisi, mis kaasnevad nii hüpoteesi tõestamise kui ka kummutamisega. Teaduslik hüpotees peab tulenema teadusfaktidest, analoogiatest või vastuoludest ja olema vähemalt põhimõtteliselt kontrollitav. TEADUSTEOORIA on juhtivate ideede süsteem, teadusliku tunnetuse põhivahend, teadusliku teadmise kõrgeim vorm; Teadusteooria on teaduslikke mõisteid, printsiipe ja seadusi väljendavate väidete ja

    Uurimistöö alused ja metoodika
    thumbnail
    17
    docx

    TURUNDUS SPIKKER

    Loodeti, et õiged variandid müüvad ennast ise, tähelepanu pöörati sortimendi laiendamisele. Müügikonseptsioon: kui pakutav sortiment konkurentsieelist ei taga, jääb üle olemasolevaid tooteid agressiivselt müüa, aktiivne pakkumine. Turunduskonseptsioon vastandubki eelmisele kolmele konseptsioonile sellepoolest, et siin ei seata tähelepanu keskmesse mitte tootmine, toode ega müük, vaid tarbija (küsitakse mida tarbijad soovivad). Turunduskonseptsioon teostub viie komponendi kaudu: kliendivajaduste rahuldamine, konkurentsivõime tõstmine, tegevuse kooskõlastamine, tarbijakeskse ettevõttekultuuri kujundamine, orienteerumine pikaajalisele kasumile. 4. Turulõhed. Ruumilõhe: tootja ja tarbija on sageli geograafiliselt eraldatud, turundustegevus peab tagama kauba pakkumise tarbija jaoks sobilikus kohas, luues sellega ostmise kohamugavuse. Ajalõhe: kaupade tootmine ja tarbimine ei toimu üldjuhul

    Turundus




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun