Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

8. klassi karjääriõpetus: oskused (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

KARJÄÄRIÕPETUS 1. 4.
Oskused 
8. klass
1. TEEMA:   
ENESETUNDMINE  JA SELLE 
TÄHTSUS KARJÄÄRI 
PLANEERIMISEL
2
Oskused
• kujunevad ja arenevad tegevuses igapäevaelus
• suurema osa tööoskustest omandad koolis ja 
töökohal 
• näitavad, mida suudad hästi teha
• nende väljakujunemist soodustavad huvid ja 
võimed 
3
Oskused jagunevad:
 Üldoskused 
• saab kasutada erinevates  olukordades
•         paljude erinevate tööde juures
• neid saab mõõta ja hinnata
• paljud omandatakse põhikoolis        
            lugemisoskus
           arvutamisoskus
           organiseerimisoskus
           arvutioskus
           võõrkeelte valdamine
4
Oskused jagunevad:
   Erioskused 
• vajalikud konkreetsete tööülesannete täitmisel, 
kindla töö tegemiseks
• saab mõõta ja hinnata 
             masinakirjaoskus
              programmeerimine
             lillede  istutamine
             tööpingi käsitlemisoskus
             juurdelõikamise oskus

Vasakule Paremale
8-klassi karjääriõpetus-oskused #1 8-klassi karjääriõpetus-oskused #2 8-klassi karjääriõpetus-oskused #3 8-klassi karjääriõpetus-oskused #4 8-klassi karjääriõpetus-oskused #5 8-klassi karjääriõpetus-oskused #6 8-klassi karjääriõpetus-oskused #7 8-klassi karjääriõpetus-oskused #8 8-klassi karjääriõpetus-oskused #9 8-klassi karjääriõpetus-oskused #10 8-klassi karjääriõpetus-oskused #11 8-klassi karjääriõpetus-oskused #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-03-21 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 14 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor KaseJani Õppematerjali autor
Esitlus 8. klassi karjääriõpetuse teema OSKUSED õpetamiseks.üld-, eri-, kohanemisoskused; suhtlemisoskused

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

teenindaja ja teenindatava vahel või mitte. · Ma olen siin, et Teid teie probleemides abistada, Teile kasulik olla. Teeninduskontakti puhul mõlemad osapooled tunnetavad oma rolli. Teenindaja saab oma oskuste piires teenindatavat abistada, juhendada. Teenindatav saab abi (infot, selgitust, kindlust), mille pärast ta teenindusasutusse pöördus. Kontakti võtmise ja hoidmise oskused jaotatakse tinglikult kaheks välisteks ja sisemisteks. 14 Väliste kontaktioskused on sellised, mille abil ka kõrvalt suhtlemist jälgiv inimene saab aru, et kaks inimest on valmis suhtlema. Tasub tähele panna poos · zeste ja muid kehaliigutusi · distantsi inimeste vahel · pilkkontakti olemasolu · hääle tugevust ja intonatsiooni

Teenindus
thumbnail
133
pdf

Suhtlemispsühholoogia - Sotsiaalpsühholoogia 1

Võime/ oskus suhelda tähendab oskust kontakteeruda teise inimesega, anda edasi informatsiooni, tajuda teist inimest / suhtluspartnerit, võtta temalt vastu informatsiooni, mõjutades vastastikku üksteist. Ja seda kõike lähtudes eelistatult võidan-võidad põhimõttest. Alused suhtlemisoskusele luuakse lapsepõlves. Veel enne kui laps hakkab rääkima arenevad tal mittesõnalise (mitteverbaalse) suhtlemise vahendite kasutamise erinevad oskused. Kui palju ja kui hästi need arenevad sõltub juba vahetust keskkonnast kus laps üles kasvab. Elementaarsete suhtlemisaluste arenguks on vajalik erinevate kontaktiviiside kasutamine/kogemine (pilk, naeratus, puudutus, kehakontakt). Need on kogemused, millele ehitub üles kõneline suhtlemine. Kui baasi ei ole, on ka kõnelise suhtlemise areng pidurdunud või on inimesel raskusi teiste inimestega suhtlemisel.

Suhtlemis psühholoogia
thumbnail
524
doc

Arengupsühholoogia

Kuressaare Ametikool Koostanud Sirje Pree 2000/2007 ‗ 2 Sisukord ‗............................................................................................................2 SISUKORD.............................................................................................3 SISSEJUHATUS......................................................................................6 Arengupsühholoogia mõiste......................................................................................8 ARENGU MÕJURID EHK ARENGUFAKTORID.......................................13 ERINEVAD TEOORIAD INIMESE ARENGUST........................................18 Psühhoanalüütikud...................................................................................................21 Erikson....................................................................................................................

Arengupsühholoogia
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

Kõrgendatud tähelepanu allüksuste ja kogu firma 5. Oma arvamuse ja tunnete varjamine töö efektiivsusele 5. Pidev juurdeõppimine, enesetäiendamine 6. Paindlikkus Juhi karjääri edu ja ebaedu on seotud juhi niisuguste omadustega nagu asjatundlikkus, töövõime, analüüsimise, ettenägemise, organiseerimise, inimeste mõjutamise ja muud oskused. Mille alusel kujundavad ettevõtte omanikud või juhid oma üldise arvamuse inimestest, valides kandidaate kõrgematele ametikohtadele? Keda harilikult eelistatakse? Neid, kelle kohta võib öelda, et ta on hea spetsialist (tunneb asja), tark (võimekas), algatusvõimeline, vastutustundlik, distsiplineeritud, oskab efektiivselt korraldada allüksuste tööd ning tagada firma püsimajäämise. Tabelis 1

Juhtimine



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun