Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Krüptoraha on tõusuteel. Nüüd on just õige aeg osta! Ära riski ja kauple turvalises keskonnas -> TEE KONTO Sulge
Facebook Like
Add link

"vygotsky" - 13 õppematerjali

11
doc

Mäng ja lapse areng

Tallinna Ülikool Kasvatusteaduste Instituut Triin Kevade Mäng ja lapse areng Referaat Tallinn 2010 Mäng ja lapse areng Sisukord Sisukord...................................................................................................................................... 2 Sissejuhatus...

Lapse areng - Tallinna Ülikool
361 allalaadimist
19
doc

VÕGOTSKI, ELKONINI JA PIAGET`I MÄNGU ARENGU TEOORIA

TALLINNA ÜLIKOOL Rakvere kolledz Õpetajakoolituse osakond AP 2 KÕ Maie Müürsepp VÕGOTSKI, ELKONINI JA PIAGET`I MÄNGU ARENGU TEOORIAD Referaat Juhendaja: Lehte Tuuling Rakvere 2009 SISUKORD SISSEJU...

Eelkoolipedagoogika - Tallinna Ülikool
133 allalaadimist
10
rtf

Võgotski, Piaget' ja Bronfenbrenneri teooriad

TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAR Koolieelse lasteasutuse õpetaja eriala LÕ-1-E-P-gr1 Siret Padar VÕGOTSKI, PIAGE' JA BRONFENBRENNERI TEOORIAD Mäng on lapse elu sisu ja talle kõige loomulikum viis end väljendada. Oskus mängida näitab kõige pa...

Eelkoolipedagoogika - Tallinna Pedagoogiline Seminar
88 allalaadimist
13
docx

Infoühiskond: tööstusühiskond

Sisukord Sissejuhatus Hästi oluline on tänapäeva iga riigi arenemine nii majanduslikus pooles kui ka sotsiaalses pooles. Kui praegu mõelda mõned aastad tagasi minevikku, siis majanduslangus mõjutas kõiki riike, kuid erinevalt. Et jälle majandus on hakanud elavnema, siis iga riik peaks tegema tarku otsuseid ja panustama sellele, et edasine kasv ei oleks keeruline ja mööduks suuremate takistusteta. Seega...

Majandus -
11 allalaadimist
1
odt

Reggio Emilia pedagoogiline alus

Kogukonnakeskne haridusfilosoofia on mõjutatud Dewey, Piaget, Vygotsky , Gardner and Bruner haridusfilosoofilistest käsitlustest.See põhineb lapsekesksele õppimisele, loovusele ja esteetikale, koostööle. Samuti on oluline dokumentatsioon ja õige keskkonna olemasolu. Sellele meetodile on omane, et arvestatakse laste arvamus...

Pedagoogika -
24 allalaadimist
78
docx

Kultuuriteooria kõik materjalid

loeng Sissejuhatus: kultuuri mõistest ja määratlustest 1 1. loeng Sissejuhatus: kultuuri mõistest ja määratlustest Mis on kultuur? Erinevad kultuuri määratlemise viisid. ÜLESANNE: Igaüks kirjutab max 3 min jooksul mida tähendab minu jaoks kultuur e. kultuuri definitsiooni. · kultuuri uurimine erinevate teoreetiliste meetoditega · mida on võimalik nende meetoditega teada saada? · mis on kultuur? Mis on ,...

Kultuur -
71 allalaadimist
7
doc

Eelkoolipedagoogika eksamiküsimused

Põhimõisted ­ eelkoolipedagoogika, õpetus, kasvatus, alusharidus. Eelkoolipedagoogika ­ on kasvatusteaduse valdkond, mille põhisihiks on toetada kuni 7-aastase lapse eesmärgistatud arengut ja õpetamist, uurida kasvukeskkonna ja kasvatusega seonduvaid probleeme. Õpetus ­ õpetuse mõiste kasvatusteaduses ei tähenda ainult õpetaja poolt suunatud tegevust, see on ka...

Eelkoolipedagoogika - Tallinna Ülikool
152 allalaadimist
2
docx

Identity as a personal project

Like every process, mine has semi-starts (attempts) and semi-finishes (achieved goals). During this process, my identity is changing, improving and I think the most important in this process is lifelong learning. It helps to meet new people, not to stop and to stay reflecting about what I´ve done and what I will do next. It consists of changes and learning. “Through others we become ourselves.” Lev S. Vygotsky I really think that the biggest addiction is communication with others. That’s because we need to know, what they are thinking, how do they react for our behaviour and speech. On the special place here is understanding of “person” and it´s context. I do agree to Giddens, that it varies culturally. For example, the families are different – big or small, how many generations live together and what are they celebrating. Every culture...

Inglise keel - Tallinna Tehnikaülikool
4 allalaadimist
6
docx

Sünnieelne areng ja seda mõjutavad tegurid. Kõne areng. Kolmanda eluaasta kriis.

Tallinna ülikool Referaat Sünnieelne areng ja seda mõjutavad tegurid. Kõne areng. Kolmanda eluaasta kriis. Alina Koba Tallinn 2014 Sotsiaalse olukorra areng Varase lapsepõlv - periood 1-3 aastat. Selles eas, on muutusi isiksuse areng, kognitiivne valdkond...

Bioloogia -
4 allalaadimist
9
docx

EELKOOLIPEDAGOOGIKA EKSAM

MÕISTED: eelkoolipedagoogika, alusharidus, koolieelne lasteasutus, selle põhiülesanne ja lasteasutuse liigid EELKOOLIPEDAGOOGIKA Eelkoolipedagoogika on kasvatusteaduse valdkond, mille põhisihiks on toetada kuni 7 aastase lapse eesmärgistatud arengut ja õpetamist. Eelkoolipedagoogika on...

Eelkoolipedagoogika - Tallinna Ülikool
100 allalaadimist
12
docx

Nimetu

Tartu Ülikool Eesti ja soome-ugri keeleteadus Merilyn Muru LAPSE VAATLUS JA SELLE ARENGUPSÜHHOLOOGILINE ANALÜÜS KOGNITIIVNE ARENG Arengupsühholoogia Tartu 2014 Lapse kognitiivne areng Vaadeldavaks lapseks valisin 3-aastase ja 10-kuuse...

-
11 allalaadimist
32
pdf

KONSTRUKTIVISTLIKUD ÕPPIMISKÄSITLUSED

Õpilaste suunamine ja õppimise eest vastutuse ülekandmine õpetajalt õppijale Probleemsituatsioonid on õpilase jaoks kergemalt ja tõhusamalt lahendatavad, kui õppijal on võimalus ületamatute raskuste puhul saada abi ja suunamist õpetajalt. Õppimine on kõige efektiivsem, kui selle toimumine käib läbi potentsiaalse arengu valla (Vygotsky, 1962). Potentsiaalset arengu valda mõistetakse Võgotski poolt tunnetusseisundina, milles õppija pole võimeline veel õppematerjali iseseisvalt õppima, kuid ta suudab materjali omandada läbi õpetajapoolse toetuse ja suunamise. Järk-järgult hakatakse aja jooksul õpetaja suunamist vähendama ning mingi aja jooksul omandab õpilane oskuse ise oma õppimist korraldada. Vajaliku toetuse all mõeldakse enamasti õppijale abi andmises õp...

Pedagoogika -
22 allalaadimist
8
docx

Art and Aesthetics in Early Childhood Education

What is needed, however, is paradigm shift from understanding the concept of developmentally appropriate art education in terms of curricula targeting children's actual levels of attainment to that of creating environments that allow children to perform within their "zones of proximal development" (Vygotsky, 1978). This shift can take place only if we free ourselves from the cultural baggage of romanticized notions of child art and accept that while certainly can appeal to our aesthetic sensitivities and emotions, there are other territories of pictorial worlds that children should be free to explore, encouraged to learn about , and provided with assistance to master. Our love of children's natural creative efforts should not become detrimental...

Inglise keel - Keskkool
1 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun