Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Virtuaalsed inimsuhted (1)

5 VÄGA HEA
Punktid
Virtuaalsed inimsuhted #1 Virtuaalsed inimsuhted #2
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-11-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 44 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor jellybelly07 Õppematerjali autor
Kirjand

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1
odt

Kirjand teemal "Virtuaalsed inimesuhted"

hetkeliselt ära. Kui nad astuvad reaalsesse maailma , peavad nad siiski seisma enda probleemile vastu. Toome ka näite selle kohta. Keegi peaks minema enda parima sõbrannaga või sõbraga tülli. Internetis on kerge, sa võid eiramiseks blokeeringu peale panna, aga kui sa inimesega reaalses elus kohtud, siis ei saa sa kuidagi blokeeringut peale panna. Sa pead siiski seisma silmtsi sellega, mille eest sa põgenesid virtuaalsesse maailma. Inimsuhted väljenduvad elus mitmel erineval kujul. Suhtlemine vanematega, sõpradega, kirjavahetus kaugete tuttavatega. Nüüd on jõudnud suhtlemine uuele tasemele ­ virtuaalsele tasandile. See on kõigi nende eelnevate suhtlusviiside kogumik. Virtuaalsel keskkonnal on omad head ja halvad küljed ning nendest tuleb aru saada. Reaalne maailm erineb virtuaalsest ja neid ei tohi kokku segada. Tuleb vahet teha, mis on reaalne maailm ja mis on virtuaalne maailm.

Kirjandus
thumbnail
2
doc

Virtuaalsed inimsuhted

Virtuaalsed inimsuhted. Kirjand Meie elus mängivad suurt rolli suhted teiste inimestega. Kuidas me saame läbi oma sõpradega, vanematega ­ mõlemad on tähtsad. Kumbagi ei saa teisest kõrgemale tõsta, kuna oma tähtsuselt on nad meile samasugused. Me sõltume neist võrdselt. Saab öelda, et kõik, mis toimub kodus, kajastub suhetes sõpradega ja ka kõik, mis väljendub sõprussuhetes, mõjutab meie pereelu. Nüüd vallutab maailma virtuaalne inimsuhe. Selle roll ühiskonnas üha suureneb. Miks muutub see üha populaarsemaks? Kas sellepärast, et

Kirjandus
thumbnail
8
docx

MINA SUHTLEJANA

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool K14KÕ Kairis Baumann MINA SUHTLEJANA Essee Õppejõud: Pille Kriisa MA Mõdriku 2014 Suhtlemine on tänapäeval väga lai mõiste. Mis see siis õieti on ? Saan tuttavaga tänava peal kokku, vahetame paar sõna – suhtlemine . Helistan emale, et küsida läheb ja räägin ka oma tegemistest – suhtlemine. Lähen õhtul sünnipäevale, istume laua taga ja klatšime neid, kes kohale ei tulnud – suhtlemine. Avan arvuti – suhtlemine. Need on vaid vähesed näited, kuidas suhtlemine ümbritseb meid igal sammul. Mina isiklikult eelistan kõigele neile näost näkku suhtlemist, kuna mulle meeldib inimestele silme vaadata kui ma nendega räägin. Mis võib päris häiriv olla, aga kes mind hästi teavad, on sellega ka harjunud. Telefoniga suhtlemisse suhtun ma samuti positiivs

Suhtlemine
thumbnail
12
docx

Arvutisõltuvus

Piirangud on nii minimaalsed, eriti Eesti tingimustes, kus WIFI on väga levinud, võimalik luua natuke uuemate nutitelefonidega WIFI hotspot (kaasaskantav WIFI ruuter) ja minna läbi selle internetti. Enam ei pea lausa arvutit kaasas kandma, kuna uued nutifoonid on suure ekraani, kõrge eraldusvõime ja laia kasutusvõimalustega mini arvutid, eelkõige pean silmas tahveltelefone. Pidevalt ,,online" olles suureneb ka suhtlusringkondade arv, tekkivad uued, virtuaalsed sõbrad, kellega on palju lõbusam ja vabam vestelda. Kuna suhtluspartneril ei ole aimu kes sina oled, sa ei tea ka kes tema on, seega võib ennast esitleda kellena tahes. Samas võib leida ka sarnaste huvidega inimesi palju kiiremini ja huvid tulevad ka veebis suhtlemisel kiiremini välja. On võimalik vältida ebameeldivaid kogemusi ja ütlemisi, mis võivad esineda vokaalsel ja näost näkku suhtlemisel. Teemad, mida sa puudutada

Psühholoogia
thumbnail
14
docx

Efektiivne kommunikatsioon

-Vali oma võitlusi – mõned probleemid ei ole lihtsalt vaidlemist väärt. Kui sa vaidled iga väikse asja pärast, siis kogud sa agressori kuulsust. Ja kui tõeline probleem kerkib esile, siis ei võta keegi sind tõsiselt. Kõige efektiivsemad on need töötajad, kes ei kurda eriti tihti. -Räägi selle inimesega otse, kellega sul probleem on – Saa aru sellest, et kui sa räägid kelleski halvasti, siis see jõuab alati nendeni ning alati moonutatult. Tunded võivad saada riivata ja suhted murduvad. Kui sul on kellegagi mingi probleem, siis tuleb sellest temaga rääkida, mitte mõne teise töötajaga. -Räägi inimesega nelja silma all – Ära kritiseeri kedagi avalikult, see viib ainult häbitundeni. -Ole rahulik ja vaoshoitud – Ära lase konfliktide lahendamisel kunagi oma emotsioonidel võimust võtta. Proovi olla alati rahulik ja ära ütle asju, mis teevad konflikti veel suurmaks. -Keskendu probleemile mitte isiksusele – Kirjelda lihtsalt inimese käitumist

Ergonoomika
thumbnail
52
docx

Informaatika kodutöö: CMC

Pavel Marin Informaatika kodutöö kodutöö Loodus- ja terviseteaduste instituut Tallinn 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS........................................................................................................ 3 1.Ajalugu ja ennustused......................................................................................... 4 2.Suhtlus grupis...................................................................................................... 7 2.1 Elektroonilise suhtluse algus.........................................................................7 2.2 Arvutivõrgus pakutavad suhtlusteenused.....................................................8 2.3 Elektronpost.................................................................................................. 8 2.3.1 Postiloendid............................................................................................. 8 2.4 Uudistegrupid............................

Arvuti töövahendina
thumbnail
5
doc

Suhtlemispsühholoogia "Mina kui suhtleja"

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz AÜSA1 Kristiine Kõiv Mina kui suhtleja Essee Juhendaja: dotsent Tiiu Kamdron Pärnu 2009 Mina kui info edastaja Suhtlemine on inimestevaheline teabevahetuse protsess, mille käigus toimub vastastikune tajumine ja mõjutamine ning sotsiaalsete suhete aktualiseerimine. Info edastamise ja vastuvõtmise protsessi nimetatakse kommunikatsiooniks, mis loob eeldused suhtlemiseks. Info mitteedastamine ei anna ka võimalusi edasiseks suhtlemiseks. Ma arvan, et olen üsna hea info edastaja. Kõige lihtsam on minul infot edastada emakeeles. Igapäevases suhtlemises oskan end hästi arusaadavaks teha. Tihti on tulnud ette olukordi, kus kellegagi suheldes pole võimalik temast hästi aru saada või jutt on jäänud kahetimõistetavaks. Antud olukorras ei oska mina enam sellel teemal edasi rääkida, kuna pole infost aru saanud. Ise teistega suheldes ja avastades jutu lõpus

Sotsiaaltöö korraldus
thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

). Rollikujutlus on kujutlus sellest, kuidas ma rollis käituma peaksin. Rolliootused on mind ümbritsevate inimeste (vastandrolli täitjate) ootused minu kui rollitäitja suhtes, ootused minupoolsele (rolli täitja) käitumisele Selge eneseväljendamine on oma vajaduste teada andmine minakeeles ja partneri vastuvõtuvõimet arvestades. Subjektiivne konflikt ehk kuidas inimene tunneb end vastuolulises olukorras (näiteks: suhted, õigused, otsused, otsustamised) Suhtlemine on inimestevaheline vastastikuse tajumise, mõjutamise ja infovahetuse protsess. Suhtlemisdistants on vahemaa kahe suhtleja vahel, millest sõltub suhete laad. Suhtlemistõke on suhtlemispartneri(kuulaja)poolne tegevus, mis takistab teisel osapoolel end väljendamast, lõhub usaldust ja asetab suhtlejad ebavõrdsetesse asenditesse (kasutatakse ka mõistet kuulamistõke, roadblock)

Teenindus




Kommentaarid (1)

HardBass1 profiilipilt
HardBass1: päris hea
15:45 19-04-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun