Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Uurimustöö - Noorte aktiivsus (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui suur protsent noortest on oma kooli õpilasesinduse liikmed?
  • Kui palju teavad noored Eesti Õpilasesinduste Liidust ?
  • Millistest noortele suunatud üritustest võtaksid noored hea meelega osa?

Lõik failist

Õpilas  aktiivsus
Uurimis  Töö 
Greetel Kala
2013
Valik:
Valisin selle teema, et saada sisse juhatust oma järgmise aasta 
praktilisele tööle, milel soovin teha teemal tartu 
Õpilasesinduste Liit. Soovisin ka uurida noorte osavõttu koolis 
toimuvate ürituste korraldamisest ja noorte osavõtust Tartus 
toimuvatest noortele suunatud üritustest. 
Töö eesmärk: 
Uurimustöö eesmärk oli uurida noorte osalust oma kooli ÕE 
töös, osavõtlikkust noortele suunatud üritustest ja nende 
korraldamisele kaasa aitamises, noorte arvamust  TÕEL ’i 
loomise kohta. Soovisin ka etada saade paljud noored teavad 
mis on EÕEL. Uurimustöö käigus soovisin teada saada 
millistest üritustest noored hea meelega osa võtaksid.
Uurimisküsimused:
* Kui suur protsent  noortest  on oma kooli õpilasesinduse liikmed?
* Kui palju teavad noored Eesti Õpilasesinduste  Liidust ?
* Kas noored on rahul Tartus noortele korraldatavate üritustega?
* Kas pooldad  Tartu Õpilasesinduste Liidu loomist?
* Millistest noortele suunatud üritustest võtaksid noored hea meelega osa?
* Kas õpilas aktiivsus on rohkem levinud noormeeste või neidude seas?
Metoodika
Valim : uurimisküsimustele vastasid 15-
17 aastased õpilased Tartu Miina  
Härma Gümnaasiumi 10a  klassist
Vastanute seas oli 13  neidu ning 3 
noormeest.
Uurimus küsimuste loomiseks 
kasutasin Google docs programmi. 
Vastuste  käsitlemiseks kasutasin 
google drive  arvutustabel vormingut. 
Küsitluses oli 4  valikvastustega  
küsimust ning 7 vabavastustega 
küsimust.
Osalus oma kooli ÕE tööst
18,8% vastanud  naissoost  
õpilastest ehk 3 õpilast on ÕE 
liikmed. 18.8% vastanud 
meessoost õpilastest ehk kõik 
kolm õpilast kes vastasid, ei ole 
ÕE liikmed. 62.5% vastanud 
naissoost õpilastest ehk 10 õpilast 
ei ole ÕE liikmed.
EÕEL
4 isikut ehk 25% 
vastanutest teavad mis 
on EÕEL ja sel e 
eesmärgid, 7 isikut ehk 
43,75% isikutest teavad 
vähesel määral ning 5 
iskut ehk 31,25% ei tea 
midagi EÕEList.
Üritused
Palusin noortel avaldada arvamust 
Vasakule Paremale
Uurimustöö-- Noorte aktiivsus #1 Uurimustöö-- Noorte aktiivsus #2 Uurimustöö-- Noorte aktiivsus #3 Uurimustöö-- Noorte aktiivsus #4 Uurimustöö-- Noorte aktiivsus #5 Uurimustöö-- Noorte aktiivsus #6 Uurimustöö-- Noorte aktiivsus #7 Uurimustöö-- Noorte aktiivsus #8 Uurimustöö-- Noorte aktiivsus #9 Uurimustöö-- Noorte aktiivsus #10 Uurimustöö-- Noorte aktiivsus #11 Uurimustöö-- Noorte aktiivsus #12 Uurimustöö-- Noorte aktiivsus #13 Uurimustöö-- Noorte aktiivsus #14
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-03-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 23 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Greetel K. Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
39
docx

Uurimistöö "Tallinna Mustamäe Gümnaasiumi 8., 10. ja 12. klasside õpilaste teadlikkus DisneyBoundist ja Disney Style'ist" 2021

polnud enam võimalik, sest nende suhkrusisaldus oli 10%. Suhkrut polnud ja seega ei tohtinud suhkrusisaldus olla üle 7%. Nii mõeldigi välja uued retseptid ja sündisid limonaadid nagu Lumivalgeke ja Miki, viimane tehtud samanimelise Disney tegelase järgi. Toodetele valiti nimesid lähtuvalt nii maitsest kui ka sellest, mis parasjagu moes oli. (E. Laasme 2006) 1980. aastatel olid välismaised kommipaberid nii laste kui ka noorte hulgas hinnatud kogumisartiklid. Enamasti tõid nii olulisi esemeid sugulased või vanemate sõbrad-tuttavad oma välisreisidelt näiteks Tšehhis või mujal Ida-Euroopas. Vahel võis mõne kommipaberi pealt ka Miki-Hiire või Piilupart Donaldi leida. (I. Laurik-Teder; K. Sarv 2018) Disney kompanii oskas Miki-Hiire 60. sünnipäeva enda kasuks ära kasutada, tulles Perestroika ajal Nõukogude Liitu juba seaduslikult. 25. oktoobril 1988 saabus Moskvast Leningradi kaudu Tallinna

Kategoriseerimata
thumbnail
37
docx

Uurimistöö: Curling

Kodude välis- ja sisepiiri värv pole reglementeeritud. Väljakul on heitepakud või jalatoed, kust mängija oma kivi teele saadab. Mõlema paku sisemine serv asuv 7,62 sentimeetri kaugusel keskjoonest, nende pikkus ei tohi olla üle 20,32 sentimeetri. Kivi tuleb saata 3,66-meetrise läbimõõduga ringi keskpaika. Mängijatel peab olema tundlik käsi ja hea tunnetus, et anda 40 meetrisele viskele õige vint, tugevus ja suund. Foto 1-l on kujutatud 4 curlingurada täispikkuses. Foto on tehtud Noorte taliolümpiamängudel 2012.aastal Innsbruckis. (Võistluspaigad... 2012) Foto 1. Curlingurajad Austrias, Esimestel Noorte taliolümpiamängudel. 2012 1.3 Võistkonnad Jääkeeglit mängivad korraga ühel rajal kaks võitskonda. Kummaski võistkonnas on neli mängijat. Neist igaüks saadav kahel korral kivi teele, seda tehakse vastasvõistkonnaga kordamööda. Eesmärgiks on kivi toimetamine võimalikult lähedale koduks nimetatava märklaua keskpunktil

Atleetvõimlemine
thumbnail
56
pdf

“NOORTE TERVISTAV PUHKUS 2005”

Käesolev kogumik püüab anda ülevaate koond- miseks jne ­ leiate noortelaagrite koduleheküljelt projektile eraldatud rahaliste vahendite kasutamisest www.noortelaagrid.edu.ee ja noortelaagrite sisulisest tegevusest aastal 2005. Eesti Noorsootöö Keskus esitas Hasartmängumak- Noorsootöö seaduse § 4 p 4 alusel koordineerib su Nõukogule koondprojekti "Noorte tervistav Haridusministeerium noorte tervistava puhkuse puhkus 2005" detsember 2004. Projekt sisaldas korraldamist vabariigis. taotluse 33 881 noorele laagrituusiku toetamiseks Töö operatiivseks korraldamiseks on moodustatud (sealhulgas 3182 lasterikastest ja vähekindlustatud laagrijuhtide nõukoda (Kultuuri- ja Haridusminis- peredest lapse ja lastekodulapse laagrituusiku teeriumi kantsleri 25.04.1995

Ühiskond
thumbnail
68
pdf

Ratsaspordispetsialistide hinnang harrastusspordile

spordis vaid naudingu nimel ning füüsiline, vaimne, ühiskondlik kasulikkus tuleneb otse sellest. Harrastussportlase võistlusklass Eestis on välja kasvanud 1980-ndatel aastatel peetud populaarsetest ratsaspordi veteranide takistussõitudest, mida peeti tolle aja erinevatel tähtpäevadel ja populaarsetel ratsavõistlustel (ERL, Harrastussport). Eesti iseseisvuse 8 taastamise algusajast on suurenenud ratsutamist harrastavate laste, noorte ja täiskasvanute arv, kes tegelevad siiani harrastusspordiga ning mitmest ratsanikust on ka sirgunud edukad sportlased. Sellega seoses tekkis ERL suurenenud harrastus ratsutajate arvuga ka vajadus tekitada spetsiaalne võistlusklass, mis sobis ratsutamist hobikorras harrastavale ratsutajale. Nii sai alguse harrastussport Eestis. 2012.a toimusid esimest korda üheskoos juuniorite, noorte ja seeniorite meistrivõistlustega ka harrastajate meistrivõistlused

Sport
thumbnail
64
doc

Uurimistööde korraldamine

Uurimistööde ja praktiliste tööde läbiviimise korraldamine gümnaasiumis. Juhendmaterjalid koolidele 2 SISSEJUHATUS Maie Soll Õppekava talitus Haridus- ja Teadusministeerium 2010.a. jõustunud Põhikooli- ja gümnaasiumiseadus ja Gümnaasiumi riiklik õppekava toovad muudatused gümnaasiumi lõpetamise tingimustesse. Muutub kohustuslike eksamite arv, kuid lisaks sellele peab õpilane olema koostanud ka õpilasuurimuse või praktilise töö ja sooritama õppesuunast tuleneva koolieksami. Paljudes Eestimaa koolides on üsna pikk traditsioon nii õpilasuurimuste läbiviimisel kui ka praktiliste tööde tegemisel. Praktiliste tööde koostamise ja kaitsemise kogemused on enamasti koolidel, kus õppesuundadeks on olnud kunst, muusika, majandus jms. Valitud õppesuunal töö teostamise nõude sisse viimisega on antud õpilastele võimalus näidata, missugused teadmise

Uurimistöö
thumbnail
73
docx

Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele

1.4. Lastega reisimise eripära Perekond on osa inimeste igapäevaelust ja üldiselt peetakse peret üheks põhilistest prioriteetidest elus. Perekonnaliikmetest hoolimine on loomulik ja nende jaoks ollakse valmis endast ehk rohkem andma. Läbi elu muutub inimese roll perekonnas ­ lapsest teismeliseks, siis tihtilugu kodust eemal viibivaks nooreks inimeseks ja sealt arenetakse edasi juba lapsevanemaks ja lõpuks vanavanemaks. 20 Paljude noorte jaoks on pere loomine elu loomulikuks arenguetapiks, aga see toob kaasa ka uued kohustused, vastutuse kandmise ja paratamatu elustiili muutuse. Käesolevas peatükis räägitakse lastega reisimise eripärast, pereliikmete puhkusemotiividest ja käsitletakse pereliikmeid kui sihtgruppe sihtgrupi sees. Lapse saamine võib tõsiselt muuta inimeste puhkuseharjumusi. Kui varem sai arvestada vaid enda soovide ja vajadustega, siis peale lapse sündi tuleb ka temaga arvestada. Laps

Turism
thumbnail
71
doc

Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine

organisatsiooni eesmärkide täitmiseks vaja minevat omandada ja tulemused on kesised. Viimatikirjeldatu vältimiseks on äärmiselt oluline välja töötada kindel strateegia ja poliitika personali eesmärgipäraseks ja pidevaks arendamiseks, et seeläbi areneks kogu organisatsioon. (Simson jt 2002, 31 ­ 33) 13 1.5. Õppimine organisatsioonis Organisatsiooni tasandil õppimise levikule eelneb inimeste individuaalne aktiivsus ja individuaalne õppimine. Individuaalne õppimine jätkub ka siis, kui õppimine on muutunud kollektiivseks, kuid koosõppimise peab vallandama kellegi individuaalne aktiivsus (Alas 2002, 88). Õppiv ühiskond on tuleviku kontseptsioon, mis on korraldatud sellisel viisil, et igasugune õppimine oleks kättesaadav igaühele. Kuna muutuv ühiskond peab olema õppiv ühiskond, siis on juba täna inimestel palju enam võimalusi õppida kogu elu.

Personali juhtimine ja organisatsioonikäitumine
thumbnail
192
pdf

NOORTELAAGRI KORRALDAJA KÄSIRAAMAT

üks aasta; 4) noorsootööasutus ­ Haridus- ja Teadusministeeriumi hallatav riigiasutus, kohaliku omavalitsuse asutus või eraõigusliku juriidilise isiku asutus, mille põhitegevuseks on noorsootöö korraldamine. [RT I 2002, 90, 521 ­ jõustunud 1. 01. 2003] § 3. Noorsootöö (1) Noorsootöö on noortele tingimuste loomine arendavaks tegevuseks, mis võimaldab neil vaba tahte alusel tegutseda perekonna-, tasemekoolituse- ja tööväliselt. (2) Noorsootöö sisuks on noorte sotsiaal-, kultuuri- ja tervisekasvatus, mis soodustab noorte vaimset ja füüsilist arengut. [RT I 2004, 27, 179 ­ jõustunud 1. 05. 2004] 2. peatükk NOORSOOTÖÖ KORRALDAMINE § 4. Haridusministeeriumi ülesanded Haridus- ja Teadusministeerium: 1) töötab välja noorsootöö riiklikud programmid; 2) toetab noorteühingute tegevust ja eraldab neile aastatoetusi;

Amet




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun